15/5 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 6:13 pm
nosslo15 skrev:
man maj 16, 2022 5:52 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 5:32 pm
Og jeg vil meget gerne at demb ikke bliver forlænget og vi aldrig nogensinde ser den type i klubben. Der er forskel på individuelle evner og ren kaos. Demb (og adama) er ren kaos uden nogen forståelse for systemet. Det er imo et levn fra MSN tiden at have den type spillere.
Jamen, jeg troede du var til Xavi bold? Du tror ikke, der en grund til at Xavi har presset maks på i forhold til at få ham forlænget? Eller at Xavi har spillet med ham, uagtet ledelsen hellere ville have sat ham på tribunen?

Hvad tror du, der ligger bag, Dembélé ikke spillede mod Getafe? Personligt tror jeg, det var et statement om, hvad man kommer til at se, hvis man ikke har den type på banen. Jeg er såmænd ligeglad med om det er Dembélé eller en anden med de kvaliteter og det skal ikke ses, som et forsvar af ham specifikt. Men du siger, du gerne vil ham væk fra holdet og truppen som type og der er jeg bare dybt uenig. Typen er som sagt hamrende vigtig for et hvilket som helst hold, uanset hvilket niveau, de befinder sig på. Alle trænere vil have en type, der skaber overtal, uden undtagelse.

Når man se på Barca i den nærmeste fremtid, så kan jeg ikke se, hvor de skal finde ham henne, hvis Dembélé smutter. De spillere, der er på tale er møj dyre og hvem af dem er på et højere niveau? Jeg spørger oprigtigt, for jeg kan ikke se Barca hente nogen i den nærmeste fremtid, der kan gøre en forskel.

Hvis man ikke har den form for kreativitet på banen, som Dembélé står for, så bliver man lynhurtigt nemme at læse og Xavi er allerede i vid udtrækning læst af de andre trænere. Jo, der har været en formnedgang, man må tage højde for, men det ændrer ikke på, man har brug for de typer, der kan gøre det uventede på egen hånd. Det understreger faktisk bare pointen og de problemer, man vil støde ind i igen og igen, hvis man ikke har den type spillere. Kunne man tænke sig én, der er på et højere niveau end Dembélé? Bestemt, jeg er ikke udpræget tilhænger af ham isoleret set, men igen. Hvem kan man finde, der er på et højere niveau? Og, til billigere penge?
Du er altså skæg, Easy, i sidste kamptråd, der kunne du absolut ikke se nogen som helst fremgang i Dembeles spil og Xavi havde ikke været i stand til at udvikle på ham overhovedet. :cry:

Nu har du så siddet og kedet dig over kampen igår og vil så gerne beholde Dembele, fordi vi har brug for en type som ham til at skabe overtal og fordi, der ikke er andre mulige løsninger derude. :razz:
Kan du ikke lige finde det sted, hvor jeg siger, vi ikke har brug for en type som Dembélé? Hvor skriver jeg, jeg har kedet mig?

Jeg tror ikke, du overhovedet læser, hvad det er, jeg skriver.
I lige måsen. :grin:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 1:17 pm
Omkring køb af andre spillere så vil du have en anden type end mig. Jeg håber at holdet bliver bygget mere op omkring midten. Kanterne skal tage løb og være farlige uden bold. Bevares de skal også kunne lidt selv men der har været for meget fokus på at de skal skabe på det sidste. Med andre ord - jeg gider ikke se på kanter der mister den hele tiden. Det er præcist også derfor jeg vil af med demb og hvorfor jeg håber at raphinha kan slappe lidt af med det individuelle.
Det bliver frygteligt at se på, hvis ikke man har spillere på den forreste tredjedel, der tør og kan sætte bolden på spil. Kampen i går var jo et strålende eksempel herpå, hvor der start set ingen individuelle kvaliteter var på banen. Kedeligt og forudsigeligt spil til siderne uden ende.
:mrgreen:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
man maj 16, 2022 6:20 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 6:13 pm
nosslo15 skrev:
man maj 16, 2022 5:52 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 5:32 pm
Og jeg vil meget gerne at demb ikke bliver forlænget og vi aldrig nogensinde ser den type i klubben. Der er forskel på individuelle evner og ren kaos. Demb (og adama) er ren kaos uden nogen forståelse for systemet. Det er imo et levn fra MSN tiden at have den type spillere.
Jamen, jeg troede du var til Xavi bold? Du tror ikke, der en grund til at Xavi har presset maks på i forhold til at få ham forlænget? Eller at Xavi har spillet med ham, uagtet ledelsen hellere ville have sat ham på tribunen?

Hvad tror du, der ligger bag, Dembélé ikke spillede mod Getafe? Personligt tror jeg, det var et statement om, hvad man kommer til at se, hvis man ikke har den type på banen. Jeg er såmænd ligeglad med om det er Dembélé eller en anden med de kvaliteter og det skal ikke ses, som et forsvar af ham specifikt. Men du siger, du gerne vil ham væk fra holdet og truppen som type og der er jeg bare dybt uenig. Typen er som sagt hamrende vigtig for et hvilket som helst hold, uanset hvilket niveau, de befinder sig på. Alle trænere vil have en type, der skaber overtal, uden undtagelse.

Når man se på Barca i den nærmeste fremtid, så kan jeg ikke se, hvor de skal finde ham henne, hvis Dembélé smutter. De spillere, der er på tale er møj dyre og hvem af dem er på et højere niveau? Jeg spørger oprigtigt, for jeg kan ikke se Barca hente nogen i den nærmeste fremtid, der kan gøre en forskel.

Hvis man ikke har den form for kreativitet på banen, som Dembélé står for, så bliver man lynhurtigt nemme at læse og Xavi er allerede i vid udtrækning læst af de andre trænere. Jo, der har været en formnedgang, man må tage højde for, men det ændrer ikke på, man har brug for de typer, der kan gøre det uventede på egen hånd. Det understreger faktisk bare pointen og de problemer, man vil støde ind i igen og igen, hvis man ikke har den type spillere. Kunne man tænke sig én, der er på et højere niveau end Dembélé? Bestemt, jeg er ikke udpræget tilhænger af ham isoleret set, men igen. Hvem kan man finde, der er på et højere niveau? Og, til billigere penge?
Du er altså skæg, Easy, i sidste kamptråd, der kunne du absolut ikke se nogen som helst fremgang i Dembeles spil og Xavi havde ikke været i stand til at udvikle på ham overhovedet. :cry:

Nu har du så siddet og kedet dig over kampen igår og vil så gerne beholde Dembele, fordi vi har brug for en type som ham til at skabe overtal og fordi, der ikke er andre mulige løsninger derude. :razz:
Kan du ikke lige finde det sted, hvor jeg siger, vi ikke har brug for en type som Dembélé? Hvor skriver jeg, jeg har kedet mig?

Jeg tror ikke, du overhovedet læser, hvad det er, jeg skriver.
I lige måsen. :grin:
Jo, jeg læser skam. Du skriver, jeg ikke vil have en type som Dembélé, at jeg keder mig og at jeg hidser mig op. Ingen af delene er sandt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Altså Dembele er ikke kreativ.
Han kan komme forbi si direkte modstander, endda to hvis der er plads. Derefter slår han et indlæg, som finder en medspiller i 1 ud af 20 forsøg. Skudstatistikken er endnu værre.

Jeg så også gerne en kant, som oftest kom forbi sin back.
Vi har bare brug for en, som ikke smider den væk bagefter.
Det Dembele laver resulterer jo oftest i boldtab, og vores spil bliver afbrudt og usammenhængende.

Når der kommer noget output fra Dembele er det som regel i kampe, hvor vi ikke har kontrol og han får tid, plads og mange mange muligheder for at raide. Så bliver odds lidt bedre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Altså nu er det ikke kun gennem driblinger/udfordringer man kan skabe overtal. Positionsspil og hurtigt boldomgang kan give de samme resultater. Så jo jeg vil selvfølgelig se Xavi-bold og det forbinder jeg i langt højere grad med den form for fodbold frem for at have et fremmedlegeme på kanten der kan løbe hurtigt.

Men ja det er da rigtigt at Xavi gerne vil holde på demb. Hvorfor ved jeg ikke men en spiller som raphinha kan give os lidt af det. Så må vi bare håbe at han flere brikker at rykke rundt med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 6:22 pm
nosslo15 skrev:
man maj 16, 2022 6:20 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 6:13 pm
nosslo15 skrev:
man maj 16, 2022 5:52 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 5:32 pm
Og jeg vil meget gerne at demb ikke bliver forlænget og vi aldrig nogensinde ser den type i klubben. Der er forskel på individuelle evner og ren kaos. Demb (og adama) er ren kaos uden nogen forståelse for systemet. Det er imo et levn fra MSN tiden at have den type spillere.
Jamen, jeg troede du var til Xavi bold? Du tror ikke, der en grund til at Xavi har presset maks på i forhold til at få ham forlænget? Eller at Xavi har spillet med ham, uagtet ledelsen hellere ville have sat ham på tribunen?

Hvad tror du, der ligger bag, Dembélé ikke spillede mod Getafe? Personligt tror jeg, det var et statement om, hvad man kommer til at se, hvis man ikke har den type på banen. Jeg er såmænd ligeglad med om det er Dembélé eller en anden med de kvaliteter og det skal ikke ses, som et forsvar af ham specifikt. Men du siger, du gerne vil ham væk fra holdet og truppen som type og der er jeg bare dybt uenig. Typen er som sagt hamrende vigtig for et hvilket som helst hold, uanset hvilket niveau, de befinder sig på. Alle trænere vil have en type, der skaber overtal, uden undtagelse.

Når man se på Barca i den nærmeste fremtid, så kan jeg ikke se, hvor de skal finde ham henne, hvis Dembélé smutter. De spillere, der er på tale er møj dyre og hvem af dem er på et højere niveau? Jeg spørger oprigtigt, for jeg kan ikke se Barca hente nogen i den nærmeste fremtid, der kan gøre en forskel.

Hvis man ikke har den form for kreativitet på banen, som Dembélé står for, så bliver man lynhurtigt nemme at læse og Xavi er allerede i vid udtrækning læst af de andre trænere. Jo, der har været en formnedgang, man må tage højde for, men det ændrer ikke på, man har brug for de typer, der kan gøre det uventede på egen hånd. Det understreger faktisk bare pointen og de problemer, man vil støde ind i igen og igen, hvis man ikke har den type spillere. Kunne man tænke sig én, der er på et højere niveau end Dembélé? Bestemt, jeg er ikke udpræget tilhænger af ham isoleret set, men igen. Hvem kan man finde, der er på et højere niveau? Og, til billigere penge?
Du er altså skæg, Easy, i sidste kamptråd, der kunne du absolut ikke se nogen som helst fremgang i Dembeles spil og Xavi havde ikke været i stand til at udvikle på ham overhovedet. :cry:

Nu har du så siddet og kedet dig over kampen igår og vil så gerne beholde Dembele, fordi vi har brug for en type som ham til at skabe overtal og fordi, der ikke er andre mulige løsninger derude. :razz:
Kan du ikke lige finde det sted, hvor jeg siger, vi ikke har brug for en type som Dembélé? Hvor skriver jeg, jeg har kedet mig?

Jeg tror ikke, du overhovedet læser, hvad det er, jeg skriver.
I lige måsen. :grin:
Jo, jeg læser skam. Du skriver, jeg ikke vil have en type som Dembélé, at jeg keder mig og at jeg hidser mig op. Ingen af delene er sandt.



Det er meget muligt, du synes, Dembélé har forbedret sig under Xavi, men ærligt taget, så har han ikke udviklet sig nævneværdigt, siden han kom til klubben. Under Xavi har han nu haft 4 måneder uden skader og det er klart hans form forbedres, ligesom Xavi i nogen grad har defineret en rolle på holdet, som passer ham. Men på det individuelle niveau, har han ikke udviklet ret meget. Dette er ikke en kritik af Xavi, men en konstatering. Når jeg snakker om Xavi i denne sammenhæng, så er det for at sige, man ikke har set den del af den individuelle coaching udfolde sig hos Xavi endnu. Pep var en og er en mester på det område, men Xavi har langt til at bevise, han besidder de samme træneregenskaber som ham. Meget langt. Så kan du kalde det kritik, jeg kalder det et faktum.


Ovenstående er citeret fra DIG i kamptråden mod Celta Vigo.

Altså, du siger efter den ene kamp, at Dembele ikke har udviklet sig - og så siger du, efter at have kedet dig i den næste kamp mod Getafe, at Dembele skulle have spillet og at vi skal forlænge med ham, fordi vi har brug for hans type og ikke kan få nogen som ham til den pris andre steder.

Hvordan skal vi tage dig alvorligt?
Senest rettet af nosslo15 man maj 16, 2022 6:47 pm, rettet i alt 1 gang.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

ladislau skrev:
man maj 16, 2022 6:26 pm
Altså Dembele er ikke kreativ.
Han kan komme forbi si direkte modstander, endda to hvis der er plads. Derefter slår han et indlæg, som finder en medspiller i 1 ud af 20 forsøg. Skudstatistikken er endnu værre.

Jeg så også gerne en kant, som oftest kom forbi sin back.
Vi har bare brug for en, som ikke smider den væk bagefter.
Det Dembele laver resulterer jo oftest i boldtab, og vores spil bliver afbrudt og usammenhængende.

Når der kommer noget output fra Dembele er det som regel i kampe, hvor vi ikke har kontrol og han får tid, plads og mange mange muligheder for at raide. Så bliver odds lidt bedre.
Ikke kreativ? Han ER den kreative angriber for Barca.

Spillere som Dembélé, Salah, Mané, Gnabry, Mbappé, Vinicius, Sterling, Mahrez, Messi, Neymar osv., vil altid spille med stor risiko i sit spil og derfor vil altid, altid smide flere bolde væk end nogen anden på banen. Og, det er uden undtagelse.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er meget muligt, du synes, Dembélé har forbedret sig under Xavi, men ærligt taget, så har han ikke udviklet sig nævneværdigt, siden han kom til klubben. Under Xavi har han nu haft 4 måneder uden skader og det er klart hans form forbedres, ligesom Xavi i nogen grad har defineret en rolle på holdet, som passer ham. Men på det individuelle niveau, har han ikke udviklet ret meget.
Jeg kan simpelthen ikke tage seriøst, du tager et citat, der handler om at Xavi gerne skal begynde at udvikle på spillerne individuelt og bruger det i en debat, der handler om, jeg gerne vil have en kreativ angriber på holdet, der vinde mand-mand dueller.

Som jeg siger, jeg tror ikke, du overhovedet læser, hvad det er jeg skriver.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig i at han ikke er kreativ. Han er en wing, præcis som adama. Det kreative for ham er indlæg. Og i forhold til nævnte spillere scorer han ikke i nærheden af samme antal mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man maj 16, 2022 6:27 pm
Altså nu er det ikke kun gennem driblinger/udfordringer man kan skabe overtal. Positionsspil og hurtigt boldomgang kan give de samme resultater. Så jo jeg vil selvfølgelig se Xavi-bold og det forbinder jeg i langt højere grad med den form for fodbold frem for at have et fremmedlegeme på kanten der kan løbe hurtigt.

Men ja det er da rigtigt at Xavi gerne vil holde på demb. Hvorfor ved jeg ikke men en spiller som raphinha kan give os lidt af det. Så må vi bare håbe at han flere brikker at rykke rundt med.
Selvfølgelig kn man skabe det på andre måder og det bliver langt nemmere at skabe det på andre måder, når man har spillere, der binder modstandernes fokus qua sine unikke mand-mand evner. Det handler om overloads og sideskift. Tingene hænger sammen og fjerner man et element, bliver man mere forudsigelig i sit spil.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man maj 16, 2022 6:43 pm
Enig i at han ikke er kreativ. Han er en wing, præcis som adama. Det kreative for ham er indlæg. Og i forhold til nævnte spillere scorer han ikke i nærheden af samme antal mål.
Ti gengæld lægger han op til flere, men igen. Jeg er ikke nævneværdig fortaler for Dembélé og det er ikke det, der er pointen. Det er typen.

Jeg gider simpelthen ikke diskutere om, Dembélé er kreativ. Han er indbegrebet af en kreativ angriber.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Creative Forward : Forward whose great quality is creativity, technique and assisting but not very outstanding as a scorer and is positioned just behind striker.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Jo Easy, du kan lige tro, at jeg læser, hvad du skriver.

Du skriver i kamptråden mod Celta, at Dembele ikke har udviklet sig, om det så er Xavis skyld eller hvad, er lige meget, for faktum er, at du skriver, at Dembele ike har udviklet sig.

Så skriver du i Getafe tråden, at du har kedet dig og at Dembele er en type, som vi har brug for på holdet.

Det er vitterligt, hvad du skriver.

Og så spørger jeg, hvordan vil du så tages alvorligt?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man maj 16, 2022 6:38 pm
ladislau skrev:
man maj 16, 2022 6:26 pm
Altså Dembele er ikke kreativ.
Han kan komme forbi si direkte modstander, endda to hvis der er plads. Derefter slår han et indlæg, som finder en medspiller i 1 ud af 20 forsøg. Skudstatistikken er endnu værre.

Jeg så også gerne en kant, som oftest kom forbi sin back.
Vi har bare brug for en, som ikke smider den væk bagefter.
Det Dembele laver resulterer jo oftest i boldtab, og vores spil bliver afbrudt og usammenhængende.

Når der kommer noget output fra Dembele er det som regel i kampe, hvor vi ikke har kontrol og han får tid, plads og mange mange muligheder for at raide. Så bliver odds lidt bedre.
Ikke kreativ? Han ER den kreative angriber for Barca.

Spillere som Dembélé, Salah, Mané, Gnabry, Mbappé, Vinicius, Sterling, Mahrez, Messi, Neymar osv., vil altid spille med stor risiko i sit spil og derfor vil altid, altid smide flere bolde væk end nogen anden på banen. Og, det er uden undtagelse.
Selvfølgelig er Dembele kreativ, giv mig noget af den røg i ryger. Han er faktisk én af de bedste til at lægge killer passes på holdet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
man maj 16, 2022 6:55 pm
Jo Easy, du kan lige tro, at jeg læser, hvad du skriver.

Du skriver i kamptråden mod Celta, at Dembele ikke har udviklet sig, om det så er Xavis skyld eller hvad, er lige meget, for faktum er, at du skriver, at Dembele ike har udviklet sig.

Så skriver du i Getafe tråden, at du har kedet dig og at Dembele er en type, som vi har brug for på holdet.

Det er vitterligt, hvad du skriver.

Og så spørger jeg, hvordan vil du så tages alvorligt?
Hvor i læser du ud af, jeg ikke synes, Dembélé har udviklet sig nævneværdigt siden, han kom til klubben, er ensbetydende med, jeg ikke vil have en kreativ angriber på holdet?

Det bliver virkeligt langsommeligt at debattere enkelte emner, hvis du skal blande tingene sammen på den måde. Men altså, jeg må virkeligt formulere mig dårligt, hvis du ikke kan se forskellen. Det er grunden til, vi (næsten)aldrig får en ordentlig debat. Du enten misforstår, eller forstår slet ikke, hvad det er jeg skriver.
Senest rettet af EasyBuddhist man maj 16, 2022 7:04 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster