15/5 Getafe - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ny kamptråd!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ny sæson!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Yessss Mallorca er igen over stregen :thumbup:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

Nå, jeg må hellere vågne nu. Jeg har alligevel også glemt at spise min sovepille.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Det mest positive var vel, at kampen ikke startede kl. 21:30.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi har hjulpet Getafe med at sikre dem endnu en sæson i La Liga men hvis det var omvendt Getafe vil gøre alt for at vinde så vi rykker ned.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

PeterPedal skrev:
søn maj 15, 2022 8:58 pm
Helt ærligt - kan kan ikke gøre det ringere end Memphis, han er væsentligt hurtigere, og han må være så indebrændt og sprængfyldt af energi
Vi skal ikke give ham og hans mentor gode idéer. Hvis du hører Braithwaite, så tror han jo at med gejst bliver man Messi. Han er helt væk, og det glæder mig at han fået sådan en lussing af Xavi. Du er ikke god nok, fat det, drømmen er forbi.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Isageren skrev:
søn maj 15, 2022 9:31 pm
PeterPedal skrev:
søn maj 15, 2022 8:58 pm
Helt ærligt - kan kan ikke gøre det ringere end Memphis, han er væsentligt hurtigere, og han må være så indebrændt og sprængfyldt af energi
Vi skal ikke give ham og hans mentor gode idéer. Hvis du hører Braithwaite, så tror han jo at med gejst bliver man Messi. Han er helt væk, og det glæder mig at han fået sådan en lussing af Xavi. Du er ikke god nok, fat det, drømmen er forbi.
Ja, lad os da endelig slå ned på spillere som har gejst og gåpåmod... At han tror på sig selv er da kun fedt og det er vist kun dig, som opfatter det som at han tror han er Messi.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Jeg vil gerne se en startopstilling i næste kamp med
Tenas
Alves - Mingueza - Marmol - Balde
Jandro
De Jong - Gavi
Demb - Jutgla - Memphis

Jeg vil gerne se om de unge duer til noget, og så er det sidste kamp for Alves, De Jong, Demb og Memphis
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Isageren skrev:
søn maj 15, 2022 10:07 pm
Jeg vil gerne se en startopstilling i næste kamp med
Tenas
Alves - Mingueza - Marmol - Balde
Jandro
De Jong - Gavi
Demb - Jutgla - Memphis

Jeg vil gerne se om de unge duer til noget, og så er det sidste kamp for Alves, De Jong, Demb og Memphis
Sidste kamp for Luuk, ja tak.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

PuyolErGud skrev:
søn maj 15, 2022 10:06 pm
Isageren skrev:
søn maj 15, 2022 9:31 pm
PeterPedal skrev:
søn maj 15, 2022 8:58 pm
Helt ærligt - kan kan ikke gøre det ringere end Memphis, han er væsentligt hurtigere, og han må være så indebrændt og sprængfyldt af energi
Vi skal ikke give ham og hans mentor gode idéer. Hvis du hører Braithwaite, så tror han jo at med gejst bliver man Messi. Han er helt væk, og det glæder mig at han fået sådan en lussing af Xavi. Du er ikke god nok, fat det, drømmen er forbi.
Ja, lad os da endelig slå ned på spillere som har gejst og gåpåmod... At han tror på sig selv er da kun fedt og det er vist kun dig, som opfatter det som at han tror han er Messi.
Har du hørt ham? Han har en mentor, en sensei. Manden er 30 år og har hyret en personlig manager. Okay, fair nok, det kan man godt, men det er den mentale kriger. Det må være århundredets største joke. Han bilder sig selv ind at han har niveau, når han ikke har og det synes jeg ikke er “fedt”. Kald en spade for en spade. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt, at vi har spillet med en fyr som Braithwaite i Barca. Manden var ikke engang god nok til Championship. Det var i hvert fald en kæmpe falliterklæring, da vi havde ham til at spille mange kampe i sidste sæson.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
søn maj 15, 2022 10:09 pm
Isageren skrev:
søn maj 15, 2022 10:07 pm
Jeg vil gerne se en startopstilling i næste kamp med
Tenas
Alves - Mingueza - Marmol - Balde
Jandro
De Jong - Gavi
Demb - Jutgla - Memphis

Jeg vil gerne se om de unge duer til noget, og så er det sidste kamp for Alves, De Jong, Demb og Memphis
Sidste kamp for Luuk, ja tak.
Sidste kamp for Lenglet og Umtiti, nej tak :grin:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: “The main goal was to finish second and we covered that. Considering where we were from November to January, it is satisfying.”

“Today’s match was difficult, and the tie helped both of us. We'd heard that Sevilla tied and then the players didn’t know what to do.”

"We have stopped a situation that seemed very complicated a few months ago, now it's time to work and improve the economic situation together."

“We will see what happens with Riqui Puig. We must plan well. The board, Mateu and Jordi all know about what I think we have lacked to compete. We have to look at the economic situation, depending on how we are, to prioritize. But we must compete for titles again."

“Going back to compete depends on the economic situation. If we are more solvent than now, I am optimistic to be able to do it."

“We have to plan now, and we don't have much time. There are two and a half months left for the league to start again. We have to already know the economic situation.”

"Today we have been more polished overall, but it was hard for us to create in attack. Today we needed the point."

"It wasn't a brilliant game, but we covered our goals. It’s a shame that we haven't won any titles. I had that dream and we haven't fulfilled it, but we've qualified for the Champions League and the Super Cup."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Meget forventet kampforløb. Utrolig mange spillere i den opstilling, der ikke har en fremtid i klubben.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 15/5 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Jeg fatter ikke at Xavi sætter Luuk ind på banen i går. Det var jo ikke det holdet manglede. Vi manglede en Dembele eller en Adama. Synes kampen var oplagt til Adama, men fatter ikke hvad der sker. Xavi bliver ved med at udtale at spillerne skal vise via deres præstationer at de fortjener at spille, men alligevel får Torres og andre skildpadder masser af spilletid. Enten skal han holde sit ord, ellers skal han holde sin mund for det pladder. Taget i betragtning af hvor mange kampe Torres har fået, så han har skuffet gevaldigt og han var ofte været den dårligste på banen af de offensive spillere.

Jeg fatter stadig hat af den aftale, 55 mio. kunne sagtens være brugt bedre, men forhåbentligt tager jeg fejl.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster