Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det er så dumt...
Hvorfor ikke også sælge Pedri, Ansu og Gavi? Der må da være afdankede spillere et sted, som vi kan købe i stedet for. :|

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

Der skal satme købes spillere ind som rent faktisk kan spille bold. Hvis vi sælger Frenkie så sælger vi en spiller med mange år i tanken, jeg gider simpelthen ikke se flere 30+ spillere komme til klubben for at få en fed løn inden pension.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
ons maj 11, 2022 11:33 pm
Det er så dumt...
Hvorfor ikke også sælge Pedri, Ansu og Gavi? Der må da være afdankede spillere et sted, som vi kan købe i stedet for. :|
Fordi ingen vil have dem. Man må knække nogle æg for at lave en omelet
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 11, 2022 11:30 pm
Håbløst, hvis det er rigtigt. Tåbelig beslutning. For pebbernødder oven i købet :sick:

Der skal virkelig en seriøs forstærkning ind, hvis sådan en handel skal give et plus på nogen som helst måde.
Der er ingen som giver tæt på 100 mio for ham. Vi har ikke brug for ham sorry. Man må knække nogle æg for at lave en omelet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Rekick skrev:
ons maj 11, 2022 11:38 pm
Der skal satme købes spillere ind som rent faktisk kan spille bold. Hvis vi sælger Frenkie så sælger vi en spiller med mange år i tanken, jeg gider simpelthen ikke se flere 30+ spillere komme til klubben for at få en fed løn inden pension.
Ok, hvis pengene bliver brugt på Lewa, Azpi og Alonso, så bliver jeg sur, men ellers vil jeg sige. Han er 25 år og har ikke været en succes, vi kunne få en masse penge for ham nu, så synes jeg i stedet vi skulle fokusere på en rendyrket Busi erstatning. Tchouameni.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det klart bedste vi har set fra de Jong har været i en hybrid rolle som boks til boks/hængende angriber. Det er ikke rigtigt en rolle der passer ind på holdet. Og da jeg ikke kan se ham som def midt efter bussi så er det alligevel et spørgsmål om tid før gavi tager pladsen i starteren.

Vi har ingen penge men 100 mio (de Jong og Cou) er en start. Smid Martin, lenglet, umtiti, memphis, puig osv oveni og så har vi pludselig en chance for at få købt de spillere vi har brug for.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🗣 Samuel Marsden : "People close to Frenkie De Jong, even after today’s stories, insist that it is still much more likely that the player stays.

It is the club who needs money before June 30th, which is probably why we’ll see such stories ramp up.” [Reshad Rahman via @SiemprePod]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 About Manchester United and Frenkie de Jong. As of this moment, I am told that an agreement is not close, nor have serious discussions taken place about Frenkie joining MUFC. If at some point this summer Barcelona believe that they need the finances, they may consider selling Frenkie.

[Jonas Hen Shrag]

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Jeg tror ikke på det. Xavi har forhåbentlig mere mellem ørerne. Og nej Gavi er ikke i nærheden af De Jongs niveau endnu. Derudover har De Jong lige spillet en god kamp som DM mod Celta, hvor han netop spillede en stærk defensiv kamp. Manden har været en af de bærende kræfter længe på et hold, der har været rystende ringe. Hans dårligste periode har været i første halvdel i klubben, men han har forbedret sig under Xavi.

Alt under 100 mio. er en joke.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg havde ikke troet vi ville sælge FDJ, som den special spiller han er :eek:
Jeg har virkelig været fan af han, og var vild glad for at vi købe ham,

Men, man må desværre sige at han ikke har slået helt i gennem, og har skuffet i lang tid nu, men mange kampe hvor han har været usynlig og dårlig attitude :sad:

Jeg er nok ved at nå til det punkt, hvor jeg ikke længere tror på at han nogen sinde kommer til at blive stadig verdensklasse spiller for os. Det virker til at vi har ødelagt ham, og man ikke ved hvordan man skal få det bedste ud af ham :eh:

Så jeg har det lidt blandet med at skulle sælge ham, men hvis vi kan få 80 for ham (selvom det er alt for lidt!) og det er det der skal til for at økonomien kommer i balance, til vi kan købe spillere næste sæson, og HVIS vi har en plan med køb af spilere med kvalitet og ikke er 30 eller derover. Så kan jeg måske gå med til et salg.

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
tors maj 12, 2022 8:45 am
Jeg havde ikke troet vi ville sælge FDJ, som den special spiller han er :eek:
Jeg har virkelig været fan af han, og var vild glad for at vi købe ham,

Men, man må desværre sige at han ikke har slået helt i gennem, og har skuffet i lang tid nu, men mange kampe hvor han har været usynlig og dårlig attitude :sad:

Jeg er nok ved at nå til det punkt, hvor jeg ikke længere tror på at han nogen sinde kommer til at blive stadig verdensklasse spiller for os. Det virker til at vi har ødelagt ham, og man ikke ved hvordan man skal få det bedste ud af ham :eh:

Så jeg har det lidt blandet med at skulle sælge ham, men hvis vi kan få 80 for ham (selvom det er alt for lidt!) og det er det der skal til for at økonomien kommer i balance, til vi kan købe spillere næste sæson, og HVIS vi har en plan med køb af spilere med kvalitet og ikke er 30 eller derover. Så kan jeg måske gå med til et salg.

For en gangs skyld er jeg enig med Kong pessimist. Jeg tilslutter mig den mørke side.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi vil ikke af med De jong. Ingen træner vil af med gode spillere. Klopp var sikkert heller ikke glad for at sige farvel til Cou. Men det er derfor man har folk til at tage sig af den trupsammensætningen. For med van dijk voksede pool og det er det samme vi skal. Vi har ikke økonomien til at købe kvalitet og vi har brug for kvalitet. Så hvad skulle vi ellers gøre?

Selvfølgelige er Gavi ikke på niveau med de jong. Han er 8 år yngre. Men han er altså landsholdspiller og han kan sammen med kessie og Nico dække 98% af det tab de jong vil betyde på midten. Og her snakker jeg cm. Ingen barca trænere har haft nok tillid til de jong på dm til at han har fået kontinuerligt spilletid på positionen. Det selvom konkurrenten er ældre og har været svingende i niveau. Hvorfor? Nok fordi man ikke finder de jongs niveau højt nok på positionen.

Vi har ikke så mange muligheder og det er selvfølgelig meget anderledes end hvad vi er vant til i Barca. Det kræver en del kynisme at komme tilbage på sporet og med de jong snakker man stadig, og det på trods af at han er 25, om potentiale og det på en position han ikke har spillet for Barca. 80 mio vil på nuværende tidspunkt betyde mere for klubben end en ubekendt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[@manucarreno] | Barcelona will also CONSIDER offers for Ter Stegen in the summer.
Vi har kloge folk ansat i ledelsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det klart bedste vi har set fra de Jong har været i en hybrid rolle som boks til boks/hængende angriber. Det er ikke rigtigt en rolle der passer ind på holdet.
Jamen, så må du da være glad for, man har hentet Kessie, som i langt højere grad er hybrid.
Vi har ikke økonomien til at købe kvalitet og vi har brug for kvalitet
Så dit svar er at sælge en af verdens bedste midtbanespillere i sin bedste alder? Og erstatte ham med hvad? Azpi? Alonso? Lewa? Undskyld mig, men det lyder fuldkommen tåbeligt.

Hvis klubben er i så store problemer, man er nødt til at sælge ud, så skal det for det første være til en ordentlig pris. For det andet, så giver det ingen mening at gå ud og hente en række afdankede spillere på dyre kontrakter. Hvis man endelig vil sætte sparekniven ind, så henter man spillere op fra akademiet og så trækker man i arbejdstøjet og udvikler på det ernorme potentiale, man har i klubben.
Men han er altså landsholdspiller og han kan sammen med kessie og Nico dække 98% af det tab de jong vil betyde på midten
Ja, hvis man må sætte tre mand ind for at erstatte Frenkie, så har du en pointe. Ingen af de nævnte spillere kan erstatte FdJ på kort sigt. Det vil helt uundgåeligt svække holdet markant at sælge ham og så starter vi ud i minus i forhold til truppen. Igen, hvis formålet med at sælge Frenkie er at hente de tre ovennævnte spillere, så kan de blive langt væk for min skyld. Ingen af dem vil forstærke holdet andet end marginalt i bredden og der vil jeg, som sagt, langt hellere satse på akademiet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tors maj 12, 2022 9:09 am
[@manucarreno] | Barcelona will also CONSIDER offers for Ter Stegen in the summer.
Vi har kloge folk ansat i ledelsen.
Ja, det kommer da virkelig an på, hvem man henter ind i stedet. En 1:1 erstatning vil være en udskrivning, fremfor en gevinst. Igen, hvis man satser på akademiet, så kan jeg forstå det, men der er intet blandt de "kloge" hoveder, der tyder på, det er deres intention.

Grunden til de rygter kommer nu her før d. 1 juli er, man vil forsætte Bartomeu´s katastrofale kurs, hvor man pantsætter fremtiden med aktiver, der ingen værdi har. Ved at sælge Ter Stegen, som jeg ikke isoleret set vil modstander af, er at man får en pose penge i hånden, som man kan bruge på at udskyde betaling af nye spillere. Får man f.eks 40 mio euro for Ter Stegen, kan man gå ud og hente 2 spillere til samme beløb i FFP regnskabet. Forskellen er bare, Ter Stegen ikke koster noget i afskrivning, mens de nye vil gældsætte klubben endnu mere. Jeg havde bestemt håbet på, man var gået væk fra den form for regnskabsføring.

Når man lader en spiller som Mazraoui smutte mellem hænderne for at gældsætte klubben ved at hente Azpi, så må der sættes store spørgsmålstegn ved det fornuftige i ledelsens ageren.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster