Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 11, 2022 10:41 am
Last year, Barça depreciated the values of Coutinho, Pjanic, Umtiti, Neto, and Matheus Fernandes. They assumed around €138m in losses for the remaining amortization. If the club can offload any of them before June 30th, it would be a net positive in the books.


@mundodeportivo
Som jeg sagde, da de præsenterede det store tab efter "due delligence", så har ledelsen taget forbehold for alle afskrivninger, der kunne tilskrives den gamle ledelse. Det betyder, de kan sælge dem uden yderligere afskrivninger i dette regnskabsår.
As Barça reported the depreciation on Coutinho last year, the club no longer amortize his signing, assuming the losses in the books. However, a sale would bring a net benefit of €15-20m for Barça as long as it's done before June 30th. It would help for FFP.


@mundodeportivo
Tak, der er første gang jeg ser hvordan denne ekstra afskrivning fordeller sig. Jeg forventede også noget på Griezmann

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

hackmann skrev:
ons maj 11, 2022 2:32 pm
EasyBuddhist skrev:
ons maj 11, 2022 10:41 am
Last year, Barça depreciated the values of Coutinho, Pjanic, Umtiti, Neto, and Matheus Fernandes. They assumed around €138m in losses for the remaining amortization. If the club can offload any of them before June 30th, it would be a net positive in the books.


@mundodeportivo
Som jeg sagde, da de præsenterede det store tab efter "due delligence", så har ledelsen taget forbehold for alle afskrivninger, der kunne tilskrives den gamle ledelse. Det betyder, de kan sælge dem uden yderligere afskrivninger i dette regnskabsår.
As Barça reported the depreciation on Coutinho last year, the club no longer amortize his signing, assuming the losses in the books. However, a sale would bring a net benefit of €15-20m for Barça as long as it's done before June 30th. It would help for FFP.


@mundodeportivo
Tak, der er første gang jeg ser hvordan denne ekstra afskrivning fordeller sig. Jeg forventede også noget på Griezmann
Måske, men Grizmann havde en højere værdi på daværende tidspunkt og har det for såvidt stadigvæk. Sagt på en anden måde, så har hans værdi fulgt en kurve, der nogenlunde svarer til hans afafskrivning, hvor de andre har mistet værdi hurtigere i forhold til deres købspris.

Men ja, der kommer helt sikkert flere ting frem i forhold til den akkumulerede gæld hen over sommeren. Mit gæt er, som sagt, at ledelsen har afskrevet rigtig meget i det sidste regnskab og at man til sommer kan præsentere et regnskab, der ser en del anderledes ud.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jorge Mendes has informed Barça that Nico has several offers and the player wants to clarify what role he will have in the future. Mendes put pressure on the club saying that a player like Nico should have more minutes and would be an important player in many clubs. [Diario Sport]

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Det troede jeg aldrig ville ske! Hold nu op hvor er det stærkt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er en stor sten i skoen, der forsvinder der.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Riqui Puig has decided to leave Barça this summer. The player knows that it will be difficult to get minutes next season. [Mundo Deportivo]

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Burde vi ikke gå efter bernardo Silva, nu hvor city har hentet Haaland?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

To nederlag til til Leeds og så kan vi sende de 20 mio plus lidt ekstra til Leeds for raphinha.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Klogt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SantJordi
Indlæg: 177
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Rekick skrev:
ons maj 11, 2022 10:56 pm

Kæmpe fejltagelse :thumbdown:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Frenkie de Jong will join Manchester United. The deal will be done this month for €70-80M. [Gerard Romero]

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Mange penge for os. Men også en vild spiller, når det flasker sig.
Allez...

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Håbløst, hvis det er rigtigt. Tåbelig beslutning. For pebbernødder oven i købet :sick:

Der skal virkelig en seriøs forstærkning ind, hvis sådan en handel skal give et plus på nogen som helst måde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster