Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man maj 09, 2022 9:51 pm
Isageren skrev:
man maj 09, 2022 9:27 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 09, 2022 7:15 pm
Antimadridista skrev:
man maj 09, 2022 7:00 pm
Isageren skrev:
man maj 09, 2022 6:39 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 09, 2022 5:46 pm
Isageren skrev:
man maj 09, 2022 4:59 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 09, 2022 4:44 pm


Tre spændende kandidater, men én af dem vil være det bedste køb i sæsonen efter Haaland og Mbappé. Tiden må vise om, man har midlerne til at hente én af dem. ⏳︎
Kan Neves spille den DM plads alene?
Spørgsmålet er nok om, nogen skal spille den "alene". Man kan jo også argumentere for, Busquets ikke spiller den alene mere. Han får opbakning af FdJ og de to backs, der ofte spiller indvendigt og når Gavi eller Pedri spiller på den fremskudte, er de også backups. Tiden er lidt løbet fra en enlig DM og jeg kan faktisk ikke lige på stående fod nævne nogen, der spiller med kun en DM
Men mener mere om han ikke mangler nogle af de defensive egenskaber? Altså dem har de to andre jo.
Kan sku godt lide Neves, men er også lidt i tvivl om han er den rette til en Barca DM!?
Jeg tænker, han har lige så gode forudsætninger for at udfylde rollen, som de andre to, hvis han får den rigtige partner. Rigtig meget af rollen som DM handler jo om løb uden bold og positionering og den del har han godt styr på. Han er jo noget af en pitbull, så han er ustoppelig i arbejdsradius. Teknisk er han også god, så der vil han ikke får problemer. Han er bedre offensivt end de to andre, som til gengæld nok bedre kan agere i en tilbagetrukket rolle.
Han er jo en spiller som presser meget fremad og er sådan en energisk spiller. Jeg ser os hellere snuppe én af de to andre. Er lidt bange for at Tchouameni er en Pogba type, men ellers er han jo en regulær DM. Samme kan siges om Zubimendi, men man ved ikke om man får en Xabi Alonso eller Illaramendi.
Meget enig, Zubimendi er nok ikke så spektakulær som de to andre, men han kan sit håndværk. Tchouaméni kan blive stjernen, mens Neves ligger et sted midt imellem
Vil hellere have Zubimendi end Neves. Yngre, spansk, mere defensiv, La Liga erfaring. Neves virker som en rigtig PL spiller, synes han burde skifte til Arsenal eller United. Jeg tror at Tchouameni ender i Real, Liverpool, City, United eller Chelsea. Tror ikke vi kan være med i det kapløb. Omvendt vil jeg så sige, at hvis de vil have 60 mio euro for ham, kan de da godt pakke sammen i San Sebastian.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
man maj 09, 2022 9:22 pm
:problem:
Drake skrev:
man maj 09, 2022 9:15 pm
Piquénbauer skrev:
man maj 09, 2022 9:11 pm
Rygtet siger vi er tæt på at sælge Cou til villa for 15-20 mio.
Hvad, var det ikke 40 mil klausulen lød på?
15-20 er sgu ikke meget at få ind :roll:
Han er jo ikke 40 mio værd, men jeg er sikker på at Tottenham, Arsenal, Aston Villa eller Newcastle kan give os 25 til 30 mio
Alt er imo tilfredsstillende!!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://barcafutbol.substack.com/p/how- ... ensive?s=w

Endnu en super artikel, der stiller skarpt på de defensive problemer og med kraftige hentydninger til, hvad man burde gå efter på sommer markedet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Xavi wants Marc Roca to replace Sergio Busquets, and already spoke to the player in December. Bayern could sell him for around €10-15m.


@OnzeTv3
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Haaland officielt til City. De manglede da også en ordentlig målscorer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Alt bliver lettere når man har en pengepung der ikke kan tømmes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Ja det er lige hvad City manglede, for at gøre deres hold komplet :shifty:

Der røg så vores mulige angriber, der kunne være det i mange år frem :sørgelig:

Nu er vi fucked de næste mange år på angriber posten! der kommer næppe en nye Haaland eller Mbappe frem de næste par år :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SantJordi »

Drake skrev:
tirs maj 10, 2022 5:34 pm
Ja det er lige hvad City manglede, for at gøre deres hold komplet :shifty:

Der røg så vores mulige angriber, der kunne være det i mange år frem :sørgelig:

Nu er vi fucked de næste mange år på angriber posten! der kommer næppe en nye Haaland eller Mbappe frem de næste par år :roll:
Ansu Fati må bare blive den nye Eto'o!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

SantJordi skrev:
tirs maj 10, 2022 5:36 pm
Drake skrev:
tirs maj 10, 2022 5:34 pm
Ja det er lige hvad City manglede, for at gøre deres hold komplet :shifty:

Der røg så vores mulige angriber, der kunne være det i mange år frem :sørgelig:

Nu er vi fucked de næste mange år på angriber posten! der kommer næppe en nye Haaland eller Mbappe frem de næste par år :roll:
Ansu Fati må bare blive den nye Eto'o!
Ja det må vi håbe! :thumbup: selvom det ville være lidt synd at bruge ham på toppen, hvor han bliver most og ikke er så meget med i spillet. Synes han er bedre fra kanten, hvor han har mere plads, og også kan udfordre.
Men tror desværre heller ikke, at han kan holde sig skadesfri, det kommer han til at døje med resten af sin karriere :sad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

ladislau
Indlæg: 1262
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Synes spådom har erstattet debat her på Forum.

At Mbappe og Haaland er de første, eneste og sidste angribere nogensinde, er måske også en tand ude af proportioner.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

ladislau skrev:
tirs maj 10, 2022 6:11 pm
Synes spådom har erstattet debat her på Forum.

At Mbappe og Haaland er de første, eneste og sidste angribere nogensinde, er måske også en tand ude af proportioner.
Jeg tager ikke Drakes synspunkter alvorligt, og kan ikke forstå hvorfor andre gør. Han er enten en troll eller bare verdens mest negative person. Det er deprimerende læsning hver gang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Nu siger catalanske medier at vi slet ikke ville ha Håland fordi han jo er vild i byen osv.

Ja for det var ihvertfald ikke sådan at vi var meget interesserede og at han valgte pengene i city. Næææææh det var skam os der fravalgte ham ;-)

Jeg er spændt på at se hvordan han bliver i premierleague, umiddelbart virker han oplagt til at blive et kæmpe hit med sin styrke, hastighed og målnæse, især med tanke på hvor mange chancer city oftest skaber, på den anden side er premierleague noget for sig selv og Guardiola kræver noget helt specielt af sine spillere som jeg ikke er sikker på han kan udføre. Tænker vitterligt han kan komme til at score mellem 7 og 60 mål på en sæson.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ousmane Dembélé is represented by two agents: Moussa Sissoko and Marco Lichtsteiner. Right now, Ousmane and Lichtsteiner accept the new proposal of Barcelona. Sissoko keeps asking for a renewal bonus, which is why the renewal is still stuck. [@gerardromero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Magnus Frost skrev:
tirs maj 10, 2022 7:50 pm
Nu siger catalanske medier at vi slet ikke ville ha Håland fordi han jo er vild i byen osv.

Ja for det var ihvertfald ikke sådan at vi var meget interesserede og at han valgte pengene i city. Næææææh det var skam os der fravalgte ham ;-)

Jeg er spændt på at se hvordan han bliver i premierleague, umiddelbart virker han oplagt til at blive et kæmpe hit med sin styrke, hastighed og målnæse, især med tanke på hvor mange chancer city oftest skaber, på den anden side er premierleague noget for sig selv og Guardiola kræver noget helt specielt af sine spillere som jeg ikke er sikker på han kan udføre. Tænker vitterligt han kan komme til at score mellem 7 og 60 mål på en sæson.

"Nå, så du vil ikke være kærester med mig!? Jamen, jeg mente det faktisk heller ikke, du er jo en skøge..." :lol:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Last year, Barça depreciated the values of Coutinho, Pjanic, Umtiti, Neto, and Matheus Fernandes. They assumed around €138m in losses for the remaining amortization. If the club can offload any of them before June 30th, it would be a net positive in the books.


@mundodeportivo
Som jeg sagde, da de præsenterede det store tab efter "due delligence", så har ledelsen taget forbehold for alle afskrivninger, der kunne tilskrives den gamle ledelse. Det betyder, de kan sælge dem uden yderligere afskrivninger i dette regnskabsår.
As Barça reported the depreciation on Coutinho last year, the club no longer amortize his signing, assuming the losses in the books. However, a sale would bring a net benefit of €15-20m for Barça as long as it's done before June 30th. It would help for FFP.


@mundodeportivo
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster