Adama Traoré

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af !Option »

No way in hell han kun vejer så lidt! Han er 178 cm så han er betydeligt tungere end et par og 70 kg med den muskelmasse han render rundt med.
Rey Abi!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Norbit »

!Option skrev:
fre jan 28, 2022 7:50 pm
No way in hell han kun vejer så lidt! Han er 178 cm så han er betydeligt tungere end et par og 70 kg med den muskelmasse han render rundt med.
De har glemt at skrive, at det kun er fra navlen og ned. 😂
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af JHMark »

Han vejede nok ca. 72 kg da han sidst spillede for os.
Der er dog også sket lidt siden kan man sige 😂

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af kklaus »

Kan vi få denne tråd over i Barca spillere? :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Adama Traoré

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
søn jan 30, 2022 1:43 pm
Kan vi få denne tråd over i Barca spillere? :smile:
Jeg vidste at han har sin egen tråd men kunne ikke finde den. Ja lad os flytte den rigtig sted og slette den som jeg har oprettet i dag
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af ladislau »

Uagtet hvordan han kommer til at klare den på banen, så afkræver det stor cadeau.
Altid en dejlig fornemmelse man får, når følelser vinder over penge i moderne fodbold. Jeg er fan.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 11 - Adama Traoré

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 11 - Adama Traoré

Indlæg af nosslo15 »

Adama Traore har nu spillet 2 kampe for Barca og han har allerede, med al ønskelig tydelighed, vist at de fordomme, som en del af os brugere havde om ham ( jeg var selv en af dem, beklager! ) slet ikke holder, for nuværende, i hvert fald.

Alle de der antydninger om, at han var "all muscles and no brain", at der intet slutprodukt var i ham, at han bare, som en maskine, busede på - gang på gang og at hans indlæg fløj rundt i øst og vest. Det passer slet ikke, i hvert fald ikke mere ( måske i Wolves? ). Og hvor er det bare fedt! At der kommer en spiller ind, oven i købet en la Masia knægt, og overrasker, helt vildt positivt. Skønt!

Adama er voldsomt hurtig, han er modig, driblestærk og når han først er i løb, så er han virkeligt svær at bringe ud af balance. Man har lidt den samme fornemmelse, når han går i gang, som når man så den unge Messi løbe med bolden, at han er ustoppelig og at han kommer til at skabe noget. Hans indlæg er giftige og hans genpres er bedst helt oppe på den del af banen, hvor det kan gøre virkelig naller at miste bolden. Og så timer han sine løb, han stormer ikke bare frem ved først givne lejlighed, hvorfor de fleste af hans løb også ender med at blive til noget, altså indlæg, eller i det mindste uro i modstanderens straffesparksfelt.

Men der er stadig plads til forbedringer, jeg så gerne at han også deltog i genpresset lidt længere nede på banen og så må han også gerne slå nogle flere flade indlæg, knaldhårde, flade indlæg, som altid skaber uro i straffesparksfeltet - og som må siges at passe lidt bedre til holdet som helhed, hvis der skal eksekveres på dem - med mindre Luuk er med fra begyndelsen selvfølgelig :cool: Og så håber jeg helt vildt på, at han kan forbedre sine afslutninger, for dem skal han nok komme frem til rigeligt af, hvis han fortsætter, det han har gang i.

Adama Traore er uden tvivl den bedste nyhed for Barca i meget, meget lang tid, det er fantastisk at have ham tilbage og selvom vi spillede uafgjort igår, har jeg svært ved at få armene ned. :clap: :clap: :clap:

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Adama Traoré

Indlæg af Drake »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/adam ... lorca.html

Hvad sker der for at Xavi helt har mistet troen på Adama :think:

Han var jo vores bedste offensive kort i han første 5-6 kampe, og så have han nogle lidt lunkne kampe, og nu kan han ikke rigtig bruges.

Tror godt vi kan regne med at vi ikke køber ham, hvilket er ærgerligt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 11 - Adama Traoré

Indlæg af Norbit »

Det har nok noget at gøre med, at Adama er for "ensartet" i sit spil. Det er den samme historie som gentager sig gang på gang. Han har en vanvittig fart, men hvis man ikke kan finde ud af at kombinerer det med et slutprodukt, så er det lidt lige meget. Adama er god i én-mod-én situationer hvor modstanderen står dybt, han er ufattelig ufarlig. Ofte undrer det mig, at han ikke kører "direkte" mod mål men i stedet vælger at stoppe op for at finde en holdkammerat han kan spille bolden indover til. Kort sagt: Han er pisse ufarlig og indgår slet ikke i det opbyggende spil på samme måde som Torres.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Adama Traoré

Indlæg af Drake »

Norbit skrev:
tirs maj 03, 2022 3:49 pm
Det har nok noget at gøre med, at Adama er for "ensartet" i sit spil. Det er den samme historie som gentager sig gang på gang. Han har en vanvittig fart, men hvis man ikke kan finde ud af at kombinerer det med et slutprodukt, så er det lidt lige meget. Adama er god i én-mod-én situationer hvor modstanderen står dybt, han er ufattelig ufarlig. Ofte undrer det mig, at han ikke kører "direkte" mod mål men i stedet vælger at stoppe op for at finde en holdkammerat han kan spille bolden indover til. Kort sagt: Han er pisse ufarlig og indgår slet ikke i det opbyggende spil på samme måde som Torres.
Ja det har nok noget at gøre med det, men på den anden side så viste man det jo godt da man hentede ham, og det gik jo godt de første 5-6 kampe. Hvorfor han det så lige pludselig ikke fungere mere :think:
Det fungerede jo perfekt i de første 5-6 kampe, med at man samlede alt spillet i venstre side, og så afleverede man over til Adama i højre som var helt fri, eller kun dækket op af en enkelt mand. Selvom vi ikke spiller med Adama, så laver vi stadig indlæg på indlæg, så kan ikke se hvorfor Xavi ikke bruger Adama mere. Jeg er helt med på at han ikke skal være normal starter, indskifter og rotation ville han da være en fedt spillere at have. Det kan godt være at Adama er ineffektiv med han indlæg, men han er jo ikke mere ineffektiv end Ferran er med sine afslutninger. Hvis Adama spillere lige så meget som Ferran, så tror jeg han ville have flere assist end Ferran have mål.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 11 - Adama Traoré

Indlæg af Magnus Frost »

Helt enig! Synes dog Ferran bringer mere end mål/ målchancer end Adama ift. Både defensivt arbejde og løb der skaber plads. Men Adamas kvaliteter giver både klare målchancer og mere plads til midtbanen fordi han strækker modstanderens forsvar /og sender mange gode indlæg ind ( ikke perfekte indlæg, men det kan ofte resultere i mål på den ene eller anden måde) forstår heller ikke hvorfor han ikke bliver brugt mere!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster