Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Champione »

Pressen vil sende Carlos Soler fra Valencia til os, fordi vi skulle kigge seriøst på at sende Frenkie videre.

Laporta håber på 30-40 mio euro i plus på den rotation og ikke stå svagere sportsligt.

Hvad siger I?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2647
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Champione skrev:
man maj 02, 2022 2:06 pm
Pressen vil sende Carlos Soler fra Valencia til os, fordi vi skulle kigge seriøst på at sende Frenkie videre.

Laporta håber på 30-40 mio euro i plus på den rotation og ikke stå svagere sportsligt.

Hvad siger I?
Giver ikke mening, synes Tchouameni burde målet som Easy siger.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
man maj 02, 2022 2:17 pm
Champione skrev:
man maj 02, 2022 2:06 pm
Pressen vil sende Carlos Soler fra Valencia til os, fordi vi skulle kigge seriøst på at sende Frenkie videre.

Laporta håber på 30-40 mio euro i plus på den rotation og ikke stå svagere sportsligt.

Hvad siger I?
Giver ikke mening, synes Tchouameni burde målet som Easy siger.
Kan være Tchouameni er uopnåelig :?:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7210
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça want to keep de Jong, for Xavi he is untouchable and the Dutch's priority is to stay at the club too. [Fabrizio Romano]

Antimadridista
Indlæg: 9225
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man maj 02, 2022 3:34 pm
Barça want to keep de Jong, for Xavi he is untouchable and the Dutch's priority is to stay at the club too. [Fabrizio Romano]
Om 3-7 dages tid bringes historier om at X klub ønsker Jong, farmand går dog ud og afviser da sønnike er glad og tilfreds. Yderligere 7-10 dage senere er ny klub ualmindelig interesseret og til store penge. Laporte afviser, da Jong er ekstrem vigtig. 14 dage senere går rygterne om ukendt klub skulle have en aftale på plads….Xavi himself er nu klar til igen at afvise og roser sin spiller! Jongs agent kommer dog med uklare meldinger…folk er forvirrede…og sådan gik sommeren med Jong….som med 10-15 øvrige fra truppen….

nosslo15
Indlæg: 1038
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Det værste er, at man følger med i al den nonsens. :roll:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

FdJ transfersagaen kommer til at køre hele sommeren, men jeg tror ikke på et skifte. Men lad os se. I forhold til Soler rygtet, så synes jeg, det vil være et fornuftigt bytte,, hvis man kan få 50 mio euro i udbytte, som nogle medier har spekuleret i. Soler minder utroligt meget om FdJ og er en del mere målfarlig. Så isoleret set, vil det ikke være dumt.

Tchouameni er en anderledes type end FdJ og Soler. Han vil tage tingene op på et andet niveau i forhold
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
man maj 02, 2022 6:44 pm
FdJ transfersagaen kommer til at køre hele sommeren, men jeg tror ikke på et skifte. Men lad os se. I forhold til Soler rygtet, så synes jeg, det vil være et fornuftigt bytte,, hvis man kan få 50 mio euro i udbytte, som nogle medier har spekuleret i. Soler minder utroligt meget om FdJ og er en del mere målfarlig. Så isoleret set, vil det ikke være dumt.

Tchouameni er en anderledes type end FdJ og Soler. Han vil tage tingene op på et andet niveau i forhold
Hvor får du mere målfarlig fra?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Rekick skrev:
man maj 02, 2022 7:24 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 02, 2022 6:44 pm
FdJ transfersagaen kommer til at køre hele sommeren, men jeg tror ikke på et skifte. Men lad os se. I forhold til Soler rygtet, så synes jeg, det vil være et fornuftigt bytte,, hvis man kan få 50 mio euro i udbytte, som nogle medier har spekuleret i. Soler minder utroligt meget om FdJ og er en del mere målfarlig. Så isoleret set, vil det ikke være dumt.

Tchouameni er en anderledes type end FdJ og Soler. Han vil tage tingene op på et andet niveau i forhold
Hvor får du mere målfarlig fra?
Blandt andet jo fra, han har scoret 11 mål de sidste to sæsoner i la liga. I denne sæson har Soler scoret 12 mål og leveret 5 assists på 2679 min fordelt på 34 kampe. Frenkie har til sammenligning scoret 4 mål og lavet 5 assists på 3257 min over 44 kampe. Det er en statistik, der er til at tage og føle på. Dertil vil jeg sige, når man ser Soler spille, så er der mere flair over bolden. Spørgsmålet er, om han taktisk kan finde ind i systemet. Selvom Frenkie til tider har fået nogle hug, så er der ingen tvivl om, hans spilforståelse er på et meget højt niveau. Det gælder både med og uden bold. Men Soler har trods alt en del landskampe med LE, så han har stiftet bekendtskab med spillestilen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Rekick »

EasyBuddhist skrev:
man maj 02, 2022 8:21 pm
Rekick skrev:
man maj 02, 2022 7:24 pm
EasyBuddhist skrev:
man maj 02, 2022 6:44 pm
FdJ transfersagaen kommer til at køre hele sommeren, men jeg tror ikke på et skifte. Men lad os se. I forhold til Soler rygtet, så synes jeg, det vil være et fornuftigt bytte,, hvis man kan få 50 mio euro i udbytte, som nogle medier har spekuleret i. Soler minder utroligt meget om FdJ og er en del mere målfarlig. Så isoleret set, vil det ikke være dumt.

Tchouameni er en anderledes type end FdJ og Soler. Han vil tage tingene op på et andet niveau i forhold
Hvor får du mere målfarlig fra?
Blandt andet jo fra, han har scoret 11 mål de sidste to sæsoner i la liga. I denne sæson har Soler scoret 12 mål og leveret 5 assists på 2679 min fordelt på 34 kampe. Frenkie har til sammenligning scoret 4 mål og lavet 5 assists på 3257 min over 44 kampe. Det er en statistik, der er til at tage og føle på. Dertil vil jeg sige, når man ser Soler spille, så er der mere flair over bolden. Spørgsmålet er, om han taktisk kan finde ind i systemet. Selvom Frenkie til tider har fået nogle hug, så er der ingen tvivl om, hans spilforståelse er på et meget højt niveau. Det gælder både med og uden bold. Men Soler har trods alt en del landskampe med LE, så han har stiftet bekendtskab med spillestilen.
Kommer 7 af hans mål ikke fra straffespark af?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7210
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça will not execute the option to sign Adama permanently. [Diario AS]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Dytrax skrev:
tirs maj 03, 2022 3:58 pm
Barça will not execute the option to sign Adama permanently. [Diario AS]
Startede godt. And then fall off a clif..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7210
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[@fansjavimiguel] | Barça continue to maintain their interest in Koulibaly, whose contract ends in 2023. The club has even asked his agent to keep patience and not to accept Napoli's renewal proposal yet. With the player, everything is quite advanced.

- However, the first contacts between Napoli and Barça have not been positive as the Italian club in any case do not want to lower their price of €40M. Xavi is Koulibaly's greatest supporter at the club and Barça dream of a Araujo-Koulibaly pairing.

Kvoller
Indlæg: 5158
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 796 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Xavi er åbenbart helt tosset med spillere der er 30+.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7210
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça is one step away from signing Martin Georgiev, a 16 year old Bulgarian defender. He has already made his debut for the first team of Slavia Sofia and is considered one of the emerging talents of Bulgarian football. The idea for him is to start with Barça B. [md]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Isageren og 21 gæster