Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

Vi taler Messi i Champions League-regi. Den mest scorende er Ronaldo i 16/17, ja.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Bedste sæson eller mest scorende?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors apr 28, 2022 11:02 am
Bedste sæson eller mest scorende?
Bedste, mest scorende og mest afgørende sæson ja, Ronaldo i 16/17
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors apr 28, 2022 11:53 am
Antimadridista skrev:
tors apr 28, 2022 11:02 am
Bedste sæson eller mest scorende?
Bedste, mest scorende og mest afgørende sæson ja, Ronaldo i 16/17
Altså bedste, mest scorende og mest afgørende “tap in” sæson :cool:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Isageren skrev:
ons apr 27, 2022 11:07 pm
DeanCassady skrev:
ons apr 27, 2022 10:53 pm
Så vidt jeg ved, var Vini Jr. også en betydelig faktor i går. Benzema er decideret forrygende, og muligvis verdens bedste spiller pt., men det er en noget uoverskuelig opgave at skulle sammenligne sig med Messi, da han var bedst.
Altså taler vi 10/11 Messi vs 21/22 Benzema? Altså i CL bare. Ja, nu må vi se, men indtil videre er Benzemas da bedre? Desuden er den bedste CL sæson Ronaldo 16/17.
Jøsses.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Daluigi skrev:
tors apr 28, 2022 2:26 pm
Isageren skrev:
ons apr 27, 2022 11:07 pm
DeanCassady skrev:
ons apr 27, 2022 10:53 pm
Så vidt jeg ved, var Vini Jr. også en betydelig faktor i går. Benzema er decideret forrygende, og muligvis verdens bedste spiller pt., men det er en noget uoverskuelig opgave at skulle sammenligne sig med Messi, da han var bedst.
Altså taler vi 10/11 Messi vs 21/22 Benzema? Altså i CL bare. Ja, nu må vi se, men indtil videre er Benzemas da bedre? Desuden er den bedste CL sæson Ronaldo 16/17.
Jøsses.
Ingen har været i nærheden af Messis 2011 CHL spillemæssigt..

Benz er slet ikke i en radius af 200 km af Messis spil i 2011 CHL
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
tors apr 28, 2022 2:29 pm
Daluigi skrev:
tors apr 28, 2022 2:26 pm
Isageren skrev:
ons apr 27, 2022 11:07 pm
DeanCassady skrev:
ons apr 27, 2022 10:53 pm
Så vidt jeg ved, var Vini Jr. også en betydelig faktor i går. Benzema er decideret forrygende, og muligvis verdens bedste spiller pt., men det er en noget uoverskuelig opgave at skulle sammenligne sig med Messi, da han var bedst.
Altså taler vi 10/11 Messi vs 21/22 Benzema? Altså i CL bare. Ja, nu må vi se, men indtil videre er Benzemas da bedre? Desuden er den bedste CL sæson Ronaldo 16/17.
Jøsses.
Ingen har været i nærheden af Messis 2011 CHL spillemæssigt..

Benz er slet ikke i en radius af 200 km af Messis spil i 2011 CHL
Men Messi er jo også en spiller som altid vil være den bedste spiller nogensinde, netop på grund af sit spil eller spillemåde, han bringer meget mere. Nu taler vi om bedste CHL sæson, og der handler det om knockoutfodbold, og der er det Ronaldo. Hattrick efter hattrick og bar sit mandskab til den titel. Messi var omgivet af fantastiske spillere og det hele gik op i en højere enhed,. Selvfølgelig var han også klart bedre end alle andre, men Benzema og Ronaldo er de største carry jobs jeg har set i fodbold.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Nu ser jeg mange blive sure over mine holdninger om Messi herinde, det er som om ingen har læst min tekst nedenunder. Jeg kan aldrig tilgive manden for at have taget min chance, på trods af at skader ødelagde min karriere, før den kom i gang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

Jeg tænker, at de fleste har fanget, at din mening om Messi tangerer noget irrelevant.
Robert Zimmerman

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af SuperBarca »

Det virker fuldstændig absurd at du bebrejder Messi. Det er ikke ham som har fravalgt dig, det har klubbens trænere. At vælge Messi var jo helt klart den rigtige beslutning fra deres side.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

SuperBarca skrev:
fre apr 29, 2022 8:56 am
Det virker fuldstændig absurd at du bebrejder Messi. Det er ikke ham som har fravalgt dig, det har klubbens trænere. At vælge Messi var jo helt klart den rigtige beslutning fra deres side.
Arrhhhh, jeg kan se det for mig, tænk hvis Isageren var blevet valgt til start i den der klubturnering.. Messi ville forgå i glemslen da han jo ikke havde vist noget som helst og klubben ville opgive ham - sende ham hjem til Argentina med første fly, og give Isageren trøje nr 10.. jo jo jeg kan se det for mig, Isageren historiens bedste fodboldspiller, klublegende i FC Barcelona og min. 7 BdO'rs..

En skam Isageren ikke havde mere held i andre klubturneringer hvor han kunne vise at han virkelig fortjente pladsen i stedet for døgnfluen Messi, og få en karriere hvor vi dagligt ville høre om sammenligning mellem CR og Isageren.


LOL
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ialocin »

Isageren skrev:
tors apr 28, 2022 6:00 pm
Nu ser jeg mange blive sure over mine holdninger om Messi herinde, det er som om ingen har læst min tekst nedenunder. Jeg kan aldrig tilgive manden for at have taget min chance, på trods af at skader ødelagde min karriere, før den kom i gang.
Haha jeg er helt vild med det her. Hvordan har Messi "taget" din chance? Stjal han dine benskinner og støvler, så du ikke kunne spille videre? Offermentaliteten er i hvert fald til stede. Du blev ikke vurderet god nok til Barcas ungdomshold, og nu piver du over det på et fan-forum. Det har intet med Messi at gøre.

Nu har man snart hørt alt med.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

Ialocin skrev:
fre apr 29, 2022 10:57 am
Isageren skrev:
tors apr 28, 2022 6:00 pm
Nu ser jeg mange blive sure over mine holdninger om Messi herinde, det er som om ingen har læst min tekst nedenunder. Jeg kan aldrig tilgive manden for at have taget min chance, på trods af at skader ødelagde min karriere, før den kom i gang.
Haha jeg er helt vild med det her. Hvordan har Messi "taget" din chance? Stjal han dine benskinner og støvler, så du ikke kunne spille videre? Offermentaliteten er i hvert fald til stede. Du blev ikke vurderet god nok til Barcas ungdomshold, og nu piver du over det på et fan-forum. Det har intet med Messi at gøre.

Nu har man snart hørt alt med.
Jeg tror også du ville har ærgret dig over det, hvis det var sket for dig. Sådan en chance får man 1 gang i sit liv, at Messi så er den jeg skal konkurrere imod er jo ren uheld. Jeg kunne nok have været en habil spiller, som du ville have holdt meget af.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kvoller »

Men endte du med at spille nogen steder?

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Champions league

Indlæg af Filten »

Kvoller skrev:
lør apr 30, 2022 7:09 pm
Men endte du med at spille nogen steder?
Tror slet ikke han har været der. 🥱
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster