Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Blanco har virkelig fået noget ud af sit første halve år på b-holdet. Han ser skarp ud og kunne blive en interessant tilføjelse til første holdet næste sæson. Ham og Ilias tager nogle kraftige skridt fremad i øjeblikket og de er kun lige fyldt 18, så de har tid til udvikle sig yderligere.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors apr 28, 2022 8:36 am
Barça has high hopes for the 16 year old Iker Córdoba, a center-back for Barça U-18. The club regards him as one most promising prospects. His contract expires in June, and while everyone wants him to stay, many top European clubs are interested in him. [@MatteMoretto]

These top clubs include Bayern, Borussia, Milan, Roma and Nice who are attentive to his situation and have watched him play in the recent months.
Kender I til ham og har set ham spille?
Nej, ikke meget, jeg har set ham endnu, men man hører hans navn ofte i forbindelse med ungdomsholdene. En stor del af grunden til den store interesse for, skal nok findes i at han er venstrefodet CB. De er som regel i høj kurs.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1015
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
tors apr 28, 2022 8:17 am
nosslo15 skrev:
tors apr 28, 2022 8:11 am
Dytrax skrev:
tors apr 28, 2022 7:55 am
Det er fordi jeg er gearet som Chuck Norris; Jeg sover ikke, jeg venter... :grin:
OK. OK. Jeg vidste ikke, at det var nødvendigt at være spændt så hårdt op, for at fiske nyheder - Chuck Norris ligefrem - uha uha.

Nikker du så også folk skaller, når i er uenige? :grin:
Jeg er fredelig som en vingummibamse. Eneste undtagelse er hvis man piller ved kaffe, kanelgifler eller vovsen. :grin:


Og uden pjat og gøgl; Jeg sover ikke meget og så kan man jo lige så godt bruge tiden på at cruise efter nyheder.
Jeg sover MEGET og elsker at pille ved andre folks vovser.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1471
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 393 gange
Blevet takket: 197 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SIOUX »

nosslo15 skrev:
tors apr 28, 2022 10:54 am
Dytrax skrev:
tors apr 28, 2022 8:17 am
nosslo15 skrev:
tors apr 28, 2022 8:11 am
Dytrax skrev:
tors apr 28, 2022 7:55 am
Det er fordi jeg er gearet som Chuck Norris; Jeg sover ikke, jeg venter... :grin:
OK. OK. Jeg vidste ikke, at det var nødvendigt at være spændt så hårdt op, for at fiske nyheder - Chuck Norris ligefrem - uha uha.

Nikker du så også folk skaller, når i er uenige? :grin:
Jeg er fredelig som en vingummibamse. Eneste undtagelse er hvis man piller ved kaffe, kanelgifler eller vovsen. :grin:


Og uden pjat og gøgl; Jeg sover ikke meget og så kan man jo lige så godt bruge tiden på at cruise efter nyheder.
Jeg sover MEGET og elsker at pille ved andre folks vovser.
Da fck😲🐶 😅

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

💥 After yesterday's meeting with is agent, Barça are optimistic about signing Lewandowski.

💥 Barça have already agreed on the basis of his contract. The player wants to solve everything within the next 15 days and the club will send an official offer to Bayern soon.


[Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Og i øvrige transfernyheder, kan det fortælles, at nosslo15 er skiftet videre til det hinsides, idet han kom til at røre for meget ved John Wicks hund. :lol:

Mt91
Indlæg: 125
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Mt91 »

Jeg håber også at han er fortid.
Jeg ved godt Xavi har stor fidus til ham. Det har jeg bestemt ikke!
[/quote]

Sådan har jeg det også med Demb. Ikke desto mindre, har jeg netop læst:

Dembélé is willing to significantly lower his salary, and earn less than what other clubs have offered him in order to continue at Barça next season. [Diario Sport]
[/quote]



Jeg forstår slet ikke klubben ønsker, at forlænge med en spiller som ham. Jeg er med på han er hurtig og sparker lige “godt”(dårligt) med begge ben.

Han er en sløset fodbold spiller, uden taktisk forståelse. Og det er netop én af de vigtigste ting, udover teknik for at kunne spille for Barca.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud, om at forlænge med Dembele.
Ser de ikke kampene?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Robert Lewandowski’s agent Pini Zahavi is in Munich today. Meeting scheduled with Bayern to discuss about Lewa’s contract situation.

Barcelona have been working on Lewa deal for weeks - he’s the main target but still no contact between clubs, waiting for Bayern.

- Fabrizio Romano

Kvoller
Indlæg: 5134
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 579 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

ladislau skrev:
tors apr 28, 2022 3:26 pm
Jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud, om at forlænge med Dembele.
Ser de ikke kampene?
Præcis. Han er jo som nat og dag. Spiller virkelig godt et par kampe, og efterfølgende ligner han en bøv der ikke gider.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Og han spiller for en ny kontrakt. Han har noget at bevise. Man kan bare ikke stole på ham. Hverken i forhold til præstationer eller skader.

Men mon ikke det handler om at man ikke rigtigt har økonomien til at hente en anden?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Jo, men han er jo et sort hul, hvor spillet forsvinder i.
Kan ikke se vi kan bygge possesion og presspil op med ham i start 11’eren, og det bekymrer mig hvis Xavi og de andre stadig er forblændet af råmaterialet, der aldrig bliver koblet til en fodbold hjerne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[Diario Sport] | Barcelona have added Romelu Lukaku to their list of Erling Haaland and Robert Lewandowski alternatives.

Haaland's arrival is almost ruled out, Bayern Munich want to keep Lewandowski at any cost, so the Belgian striker is considered a decent plan C.

Mateu Alemany and Jordi Cruyff reportedly have met the player's representative Federico Pastorello. Lukaku is said to be unhappy at Chelsea where he isn't having his best career spell.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
lør apr 30, 2022 6:44 pm
[Diario Sport] | Barcelona have added Romelu Lukaku to their list of Erling Haaland and Robert Lewandowski alternatives.

Haaland's arrival is almost ruled out, Bayern Munich want to keep Lewandowski at any cost, so the Belgian striker is considered a decent plan C.

Mateu Alemany and Jordi Cruyff reportedly have met the player's representative Federico Pastorello. Lukaku is said to be unhappy at Chelsea where he isn't having his best career spell.
Så ville jeg langt hellere bruge pengene på Salah
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5134
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 579 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Ja, fordi Lukaku kan da bygge spillet op og indgå i kombinationsspillet. :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster