Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

[ @orioldomenech] | EXCLUSIVE. Barcelona have offered Frenkie de Jong and a number of other players to several clubs.
Han har godt styr på især de hollandske spillere. Hvis jeg ikke tager fejl så var det også ham der breakede de Jong handlen.

Og lidt pudsigt at han kommer med denne udmelding nu da han i går efter kampen var ude og sige at klubben på ingen måder ville sælge de jong.

Men altså jeg synes det giver fin mening. De jong kan sælges for mange penge og vi har mere brug for forstærkninger på andre pladser.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Har bare ikke lyst til at miste De jong.. Synes han er klasse.. Gavi, Pedri, De Jong. Sådan burde vores midtbane være..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Frenkie var ikke god i går, men derfra og til at ville skippe ham, er der lang vej, synes jeg. Når han spiller godt, er han virkelig god og jeg er enig med Michman. Fdj, Pedri og Gavi. Det kunne blive en fantastisk midtbane i årene fremover.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Han er kun god når holdet præsterer. Ellers falder han sammen, slår ud med armene og trækker sig. Og så er han ikke def midt men cm hvor vi allerede har gavi og pedri.

Jeg ville uden tvivl sælge. Vi får Kessie ind der er dårligere men kan spille samme rolle som sub. Det samme kan Nico. Og med de Jong pengene kan vi kigge på vores backer og hente en i stedet for demb (der også skal væk).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 2:08 pm
Han er kun god når holdet præsterer. Ellers falder han sammen, slår ud med armene og trækker sig. Og så er han ikke def midt men cm hvor vi allerede har gavi og pedri.

Jeg ville uden tvivl sælge. Vi får Kessie ind der er dårligere men kan spille samme rolle som sub. Det samme kan Nico. Og med de Jong pengene kan vi kigge på vores backer og hente en i stedet for demb (der også skal væk).
Med FdJ og Demb væk, er holdet blottet for spillere i deres bedste fodboldalder og man er i forvejen fuldstændig fucked på den aldersmæssige trupsammensætning. Hvis man skulle gøre noget drastisk, og det ville være at sælge FdJ, så skulle man hellere sende Busi, Alba og Piqué på pension eller til MLS. Og så skal man hente en klasse DM. Backsene skal man have uanset hvad, der har et salg FdJ ingen indflydelse. Én til hver side.

Jeg kan se et lille men, og det vil være, hvis man sælger FdJ, så skal det igen være for, at hente en klasse DM, men så beholde Busi et år mere, mens den nye bliver kørt ind. Jeg ser dog hellere, man sender Busi videre med det samme. Og det er pga de nøjagtig samme ting, som du gerne ville have Messi sendt videre sidste år. Man er nødt til at bevæge sig fremad og give de nye folk den tillid og det ansvar, som de tre gamle suger til sig og som de uundgåeligt vil gøre, hvis de er i truppen. Af med plasteret, nu.

Sådan har jeg haft det længe og den seneste tid har blot forstærket den følelse. Bevares, det er stadig en nydelse at se dem spille, når det kører, men de trækker heller ikke holdet op og de burde gøre det mere end FdJ. Det er ligesom derfor, de er med endnu.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Vi får ingen penge ved at sende pique, Alba og bussi videre. Det ville være et farvel til tre spillere som vi ikke har økonomien til at erstatte. I den perfekte økonomiske verden kunne man gøre det, hvilket jeg også har skrevet, men på nuværende tidspunkt ville vi sende spillere væk som vi ikke kan henter reserver for. Balde, mika og co er ikke klar. AC kommer ind i stedet for lenglet og umtiti.

Det er trods alt også derfor jeg snakker om det økonomiske i forhold til de Jong. Han er ikke rigtigt en bærende spiller og man kan tjene penge på ham. Så kan det godt være vi kigger på backer allerede men ud fra hvad jeg kan se så bliver det galan og en forlængelse til Roberto/alves. Man har ikke penge til at hente mazraoui feks. Og det er ikke godt nok.

For vi skal nemlig bevæge os fremad. Men vi har ikke pengene til det. Et salg af de Jong kunne give os nogle af se penge vi mangler. Omkring demb så synes jeg ikke han er god nok og det ville være spild af penge at forlænge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 1036
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg har selv været meget varm på de Jong, men jeg synes ikke rigtigt, at han har leveret under Xavi, hvad det så skyldes aner jeg ikke. Men Koeman var jo meget glad for de Jong og Xavi er måske lidt mere Catalaner end Koeman.

Men jeg synes ligesom Pique, at der har været nogle signaler fra de Jong om, at han ikke er en spiller, som tager ansvar, når andre ikke gør - og det skal han, hvis han skal spille for os.

I øvrigt tror jeg, at folk herinde generelt undervurderer Kessies evner og og hvilken betydning disse kunne komme til at få for holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Synes det økonomiske og taktiske bliver mikset lidt sammen. Taktisk kunne jeg sagtens se ideen med at komme af med pique, Alba og bussi omend jeg stadig mener de kan spille en rolle i xavis Barca.

Men økonomisk giver det ikke mening. Man ville sige farvel til tre spillere der er gået ned i løn som man samtidig ikke kunne få de store penge for. De Jong kunne man derimod tjene mange penge på og forstærke positioner hvor vi pt søger efter gratis spillere eller spillere til billige penge.

Vi har ikke pengene til de store transfers og derfor ville jeg ofre de Jong qua hans betydning for holdet. Hvis økonomien var bedre så kunne jeg sagtens se ideen ved at holde på ham. Det samme til dels tilfældet med demb men jeg vil ærlig talt hellere bytte deres løn og de jongs transfer for feks raphinha, mazraoui, grimaldo og en dm end jeg vil holde på dem og hente galan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 3:12 pm
Synes det økonomiske og taktiske bliver mikset lidt sammen. Taktisk kunne jeg sagtens se ideen med at komme af med pique, Alba og bussi omend jeg stadig mener de kan spille en rolle i xavis Barca.

Men økonomisk giver det ikke mening. Man ville sige farvel til tre spillere der er gået ned i løn som man samtidig ikke kunne få de store penge for. De Jong kunne man derimod tjene mange penge på og forstærke positioner hvor vi pt søger efter gratis spillere eller spillere til billige penge.

Vi har ikke pengene til de store transfers og derfor ville jeg ofre de Jong qua hans betydning for holdet. Hvis økonomien var bedre så kunne jeg sagtens se ideen ved at holde på ham. Det samme til dels tilfældet med demb men jeg vil ærlig talt hellere bytte deres løn og de jongs transfer for feks raphinha, mazraoui, grimaldo og en dm end jeg vil holde på dem og hente galan.
Synes også at De Jong skal ofres, man har Gavi, Pedri, Nico, Kessie og måske Busi i 2 år mere, der er simpelthen ingen grund til at beholde ham, når han præsterer så dårligt. Der skal siges farvel til Memphis, Martin, Puig, Dest, Lenglet, Mingueza, Neto, Umtiti og de to De Jong. Så kan man hente en habil venstreback, ikke bare en bænkevarmer, en god højreback, en angriber/kant (kommer an på Demb) samt en CB mere udover AC. Jeg synes at Garcia skal rykkes op som Busi erstatning, kan ikke se ham spille i forsvaret hos os.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Enig i nævnte spillere. Og udover de jong så er der bare ingen der kommer til at indbringe de store penge. Og vi har godt nok brug for penge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
man apr 25, 2022 3:51 pm
Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 3:12 pm
Synes det økonomiske og taktiske bliver mikset lidt sammen. Taktisk kunne jeg sagtens se ideen med at komme af med pique, Alba og bussi omend jeg stadig mener de kan spille en rolle i xavis Barca.

Men økonomisk giver det ikke mening. Man ville sige farvel til tre spillere der er gået ned i løn som man samtidig ikke kunne få de store penge for. De Jong kunne man derimod tjene mange penge på og forstærke positioner hvor vi pt søger efter gratis spillere eller spillere til billige penge.

Vi har ikke pengene til de store transfers og derfor ville jeg ofre de Jong qua hans betydning for holdet. Hvis økonomien var bedre så kunne jeg sagtens se ideen ved at holde på ham. Det samme til dels tilfældet med demb men jeg vil ærlig talt hellere bytte deres løn og de jongs transfer for feks raphinha, mazraoui, grimaldo og en dm end jeg vil holde på dem og hente galan.
Synes også at De Jong skal ofres, man har Gavi, Pedri, Nico, Kessie og måske Busi i 2 år mere, der er simpelthen ingen grund til at beholde ham, når han præsterer så dårligt. Der skal siges farvel til Memphis, Martin, Puig, Dest, Lenglet, Mingueza, Neto, Umtiti og de to De Jong. Så kan man hente en habil venstreback, ikke bare en bænkevarmer, en god højreback, en angriber/kant (kommer an på Demb) samt en CB mere udover AC. Jeg synes at Garcia skal rykkes op som Busi erstatning, kan ikke se ham spille i forsvaret hos os.
Hvis det er de eneste ændringer, der kommer i truppen, så får vi store problemer næste sæson.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man apr 25, 2022 4:33 pm
Isageren skrev:
man apr 25, 2022 3:51 pm
Piquénbauer skrev:
man apr 25, 2022 3:12 pm
Synes det økonomiske og taktiske bliver mikset lidt sammen. Taktisk kunne jeg sagtens se ideen med at komme af med pique, Alba og bussi omend jeg stadig mener de kan spille en rolle i xavis Barca.

Men økonomisk giver det ikke mening. Man ville sige farvel til tre spillere der er gået ned i løn som man samtidig ikke kunne få de store penge for. De Jong kunne man derimod tjene mange penge på og forstærke positioner hvor vi pt søger efter gratis spillere eller spillere til billige penge.

Vi har ikke pengene til de store transfers og derfor ville jeg ofre de Jong qua hans betydning for holdet. Hvis økonomien var bedre så kunne jeg sagtens se ideen ved at holde på ham. Det samme til dels tilfældet med demb men jeg vil ærlig talt hellere bytte deres løn og de jongs transfer for feks raphinha, mazraoui, grimaldo og en dm end jeg vil holde på dem og hente galan.
Synes også at De Jong skal ofres, man har Gavi, Pedri, Nico, Kessie og måske Busi i 2 år mere, der er simpelthen ingen grund til at beholde ham, når han præsterer så dårligt. Der skal siges farvel til Memphis, Martin, Puig, Dest, Lenglet, Mingueza, Neto, Umtiti og de to De Jong. Så kan man hente en habil venstreback, ikke bare en bænkevarmer, en god højreback, en angriber/kant (kommer an på Demb) samt en CB mere udover AC. Jeg synes at Garcia skal rykkes op som Busi erstatning, kan ikke se ham spille i forsvaret hos os.
Hvis det er de eneste ændringer, der kommer i truppen, så får vi store problemer næste sæson.
Det bliver ikke en dans på roser, men hvad havde du regnet med? Det er ikke ligefrem fordi at det vælter med penge og muligheder
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Kessie, AC, en hb, en vb, en angriber og en kant. Jeg kan ikke rigtigt se hvordan man kan forvente mere? Slet ikke hvis man ikke sælger en spiller som de jong.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »





Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1036
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Jeg vil gerne spørge igen, som jeg har gjort før: hvad med at sælge Ter Stegen?

Han har været elendig i 2 sæsoner nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Sfc og 4 gæster