18/4 FC Barcelona - Cádiz

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Mt91 »

Rekick skrev:
man apr 18, 2022 11:08 pm
Jeg forstår ikke hvor alt det hurtige spil er forsvundet hen?
Før landsholdspausen blev der lavet hurtige overlap på fløjene og igennem midten. Alt det er forsvundet og det er blevet til en gang indlæg og inshallah.
Jeg er fuldkommen enig. Tror dog det har noget at sige, at modstandernes bagkæde står lavere.

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Alias-A »

Xavi6Smede skrev:
man apr 18, 2022 10:57 pm
Han fik jo ret, vi er tilbage til elendigheden.
93' Iniesta

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "We've lost a final now and there are still seven games left and we have to qualify for the Champions League next season."

"They had a great defensive game."

"We have generated enough chances to get the three points but we have not materialised them."

"We have to be self-critical, analyse what we're doing wrong and change the negative dynamic as soon as possible. Of course the absence of players like Pedri and Araújo is noticeable, but that's no excuse."

"It's a shame that the Grada de Animación didn't come because we needed them, but once again the public has risen to the occasion, they always do, and it's important."

"Alves had problems before the start of the game."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Dytrax »

Busquets: "It's a difficult defeat because we came from another big defeat in the Europa League. We didn't start well in the first half. In the second we were better, but they scored."

"We have to improve things, we have to have a little more luck. We'll work on it, watch the videos and try to get back on track for these last seven games."

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af VicValde »

Der kan ikke være tvivl om, at Xavi er en markant bedre træner end Koeman og han skal have lang snor.
Når det så er sagt, har jeg stadig svært ved at forstå, at der ikke er en plan B, når tingene ikke kører. Det kan simpelthen ikke være LdJ ind og så tonse 800 indlæg ind i boksen, det har aldrig været Barcas måde at spille på.

Jeg forventer, at Xavi har flere instrumenter at bringe i spil, for de sidste 20 min. var som at se Koeman om igen.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Madameskrald »

De understreger i min optik, hvor skrøbeligt fundamentet fortsat er. Der har været gode takter, men ud er gået en række nøglespillere, og Auba scorer ikke længere på alt han rører ved, og så bliver spillet igen usikkert og ustruktureret.
Pedri har en enorm betydning for strukturen med bolden.

Den centrale akse var slet ikke i stand til at skabe kampen, hverken offensivt eller defensivt.

Også en kamp der understreger, at Dembele ikke skal have så stor rolle… størstedelen er hans spil er helt ureflekteret. Det virker som om, at han spil er lagt op om ren instinkt, og der er fortsat meget langt mellem snapsene.

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Parla »

Er glad for det sker nu og ikke næste sæson. Håber Xavi får styr over spillet og holdets motivation igen.

Mt91
Indlæg: 121
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 44 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Mt91 »

Holdet burde have vist mere vilje, entusiasme og lyst til at vinde
Citat Xavi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Vi er La Ligas Arsenal.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af nosslo15 »

Hold kæft en underlig dag igår.

Jeg var ude at gå i det gode vejr og så mødte jeg et par gamle venner og røg i et festligt lag. Kom så lige akkurat hjem til at se kampen og fik satset på Cadiz og en uafgjort til Roma. Faldt i søvn i første halvleg og vågnede så op ca. et kvarter inde i 2 halvleg, hvor den stod 0-1 til Cadiz og så lukkede jeg mit bet på ca. 2000.- og så faldt jeg i søvn igen. :crazy:

Efter at have blundet nogle godgørende timer, må jeg så forstå, at holdet har spillet elendigt, endnu engang, og det hele er ved at gå ad helvedes til.

Fat mod folkens, der er 7 kampe endnu og vi skal nok nå de forjættede 4 . Spillekriser er naturlige for nye hold - on the rise.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Dytrax »

Nøglespillere ude og bum, så slår fundamentet revner. I går var ingen undtagelse og det var virkelig en omgang jammerlig bold, vi var vidne til.
Det har været den mest møgbelortede sæson i mands minde og Xavi har i dén grad noget at se til. Sommerens transfervindue er vigtigt, men det afgørende må være at holdets mentale form bliver pudset af.

I øvrigt så jeg gerne at Memphis, Luuk, Mingueza og Adamas dage på holdet er forbi, når vi når til sæsonafslutning.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 19, 2022 7:58 am
Vi er La Ligas Arsenal.
Yep.. Må åbenbart lære at holde af EL… :|

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs apr 19, 2022 8:29 am
Nøglespillere ude og bum, så slår fundamentet revner. I går var ingen undtagelse og det var virkelig en omgang jammerlig bold, vi var vidne til.
Det har været den mest møgbelortede sæson i mands minde og Xavi har i dén grad noget at se til. Sommerens transfervindue er vigtigt, men det afgørende må være at holdets mentale form bliver pudset af.

I øvrigt så jeg gerne at Memphis, Luuk, Mingueza og Adamas dage på holdet er forbi, når vi når til sæsonafslutning.
Korrekt. Det mentale har været problematisk i årevis, på forskellig led.

Der er heller ingen ledere på holdet i går. De erfarne, stegen, Alba, Bussi, har det ikke i sig. Garcia og Gavi kan måske blive det.

De øvrige, Dest, lenglet, Jong, Demb, torres og Memphis…intet lederpotentiale overhovedet.

Pique og Alves må gerne blive klar til resten.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af nosslo15 »

Ærligt talt folkens. I er virkeligt nederen at høre på.

Prøv nu at være bare lidt positive.

Husk nu på, hvad jeres forventninger var, da Xavi overtog holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Cádiz

Indlæg af Piquénbauer »

Inden kampen i går var Pool det eneste hold i EU der havde gjorde det bedre end os i ligasammenhæng. Bevares det var en forfærdelig kamp i går men top 4 (sæsonens mål) burde i den grad være en mulighed.

Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster