14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Filten »

nosslo15 skrev:
fre apr 15, 2022 10:02 am
Jeg har lige læst, at der var ca. 79500 tilskuere, så ca. 20000 "furtere" er selvfølgelig en ret stor del, men stadig handler det jo også om, hvordan de forskellige fankulturer opfører sig - altså at "furterne" larmer meget mere.

Og så har man ikke kunne kontrollere det videresalg, der har været. Men det har ikke været tilsigtet, at de spanske fans har solgt deres billeter til tyske fans, for biletterne er i mange tilfælde først blevet solgt til en mellemmand.
Jeg har lige læst der var 30.000 frankfurtere
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af SpillerSomMESSI »

50000 cules skulle kunne vise deres støtte og overdøve selv 30000 tilhængere på udebane!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Norbit »

Om der 80.000 tyskere, så er det da ikke en undskyldning for spillet på banen. Hvis bare halvdelen af holdet gad møde op og prøve på at vinde, så havde det set anderledes ud.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig er det ikke lige meget. Spillerne har lov til at have en offday men klubben/ledelsen skal sørge for at der ikke er en fjendtlig stemning på egen bane.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Drake »

Jeg har lige set highlights, da jeg desværre ikke kunne se kampen, men det var nok meget god alligevel :think:

HOLD KÆFT hvor der det pinligt at vi ryger ud!!! vi har intet at gøre i CL!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

Jeg er lige glad om det "bare" er EL, vi skal gå efter og vinde alt vi er med i, og give os 110 %!!
Det er sgu en taber holdning og mentalitet at tage så let på at det "bare" er EL, vi er jo hellere ikke bedre alligevel!
Vi kunne have vundet et trofæ, og bygge en vinder mentalitet op for de unge, i stedet for at forsætte vores elendighed i CL/EL :mad: :mad: :mad:

Og selvfølgelig får Pedri en slem skade, måske ude resten af sæson kan jeg læse. Nu bliver det svært at holde top 4! :mad: men det jo klart han bliver skadet når han sjældent bliver sparet, og er så afhængige af ham! :thumbdown:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Undskyld drake men det er lige præcis sådan man ikke skal reagere. Holdet skal støttes og ikke svines. Påpeg de fejl der var og arbejd videre. Vi er vitterligt lige gået i gang, men i stedet for at være positiv over hvor langt vi er kommet på kort tid så flippes der pga en random kamp som i går. Det er præcis det der er forskellen på os og real. De har altid troen men det mindste udsving hos Barca og så er alt forbi.

Ubesejret i 15 kampe hvor man har smadret real, atm, Napoli osv. Det er det der tæller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af EasyBuddhist »

Så ikke kampen, da jeg endte i festligt lag. Men det er altså ikke verdens undergang at ryge ud af EL. Det er selvfølgelig ærgerligt, men så er det vist også det.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre apr 15, 2022 3:25 pm
Så ikke kampen, da jeg endte i festligt lag. Men det er altså ikke verdens undergang at ryge ud af EL. Det er selvfølgelig ærgerligt, men så er det vist også det.
Det eneste jeg vil sige er, Easy og Piquenbauer, jeg fik sku ret i det, at Garcia ville lave et straffe ved at hive en anden spiller i trøjen. I grinte af mig da jeg skrev det i en anden kamptråd, men han har været tæt på det flere gange, og det er sindssygt dumt. Når det så er sagt, så lad os kigge fremad, denne sæson har ikke været god i forhold til vores standarder, men den skal også overstås. Det bedste venter os stadig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Det husker jeg ikke? Du må meget gerne lige linke til det.

Men ja det var da dumt. Det var så også dumt af dommeren at det var eneste gang han dømte den slags frispark.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Dytrax »

❗The tickets for the match against Cádiz at the Camp Nou on Monday are being sold at a discount of 40% for the residents of Catalonia.

[cope]

Så kan alle de latterlige paphatte jo sælge til Cádiz-tilhængere...

I øvrigt er kampen på mandag uden Araujo, hvilket nok skal blive spændende.
Og Pedri er desværre ude resten af sæsonen.

I går skal ikke i glemmebogen, vi må blot heller ikke se bort fra den seneste tids fine resultater.
Nu skal vi sikre os CL plads til næste sæson, der forhåbentlig vil være sådan én, der får os til at glemme denne i sandhed forfærdelige sæson.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af VicValde »

Det er godt nok specielt at opleve nogle negligere nederlaget i går. Som om det er for at overbevise sig selv om, at det ikke gør ondt, selvom det gør. Det var jo netop EL, der skulle være sæson definerende og vise, at det var og er en kæmpe fejl, at Barca spiller der. Alt modstand skulle smadres, så resten af Europa ikke var i tvivl - sådan så jeg det hvert fald.

Naturligvis er det dybt forkasteligt, at der bliver solgt billetter til udeholdets fans. Men den larm og engagement burde seriøst ikke være noget, der kan ryste spillerne så meget, at det påvirker spillet på banen. Det bliver blot en dårlig undskyldning. Barca spiller trods alt på udebane 50% af kampene i en sæson.

I går fejler Xavi totalt. At FdJ ikke starter inde og med en Auba inde som 9’er er katastrofalt i sådan en kamp. Man ved, de kommer til at stå langt tilbage, det er bare ikke Aubas spidskompetence at modtage bolden med ryggen til mål og skille sig fornuftigt af med den.

Uagtet alt snak om opbygningsfase så er det en falliterklæring ikke at vinde EL. Barca i nuværende forfatning er minimum 2 niveauer over de tilbageværende hold. Det falder tilbage på Xavi at sæsonens pt. vigtigste kamp formår han ikke at sætte holdet korrekt op til.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
fre apr 15, 2022 3:39 pm
Det husker jeg ikke? Du må meget gerne lige linke til det.

Men ja det var da dumt. Det var så også dumt af dommeren at det var eneste gang han dømte den slags frispark.
Nu er jeg ret så elendig med teknologi, men du kan gå ind under hjemmekampen mod Galatasaray, på side 7 og 8, hvor jeg nævner det to gange, og I vifter det væk. Det gider du nok ikke tjekke, men nu kan du i hvert fald ikke påstå det ikke er rigtigt. Det er i øvrigt noget jeg har skrevet andre steder også, jeg synes det er en elendig vane at have. Jeg skrev følgende “Jeg ved godt han er langsommere end Mertesacker, men det betyder ikke man kan rive fat i de andre” plus alt muligt andet om det.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver nok “viftet væk” da ingen af os påstod at han var genial defensiv? Men ok du fik da ret i at han ville begå et straffespark. Så tillykke med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

I går skal ikke i glemmebogen, vi må blot heller ikke se bort fra den seneste tids fine resultater.
Nu skal vi sikre os CL plads til næste sæson, der forhåbentlig vil være sådan én, der får os til at glemme denne i sandhed forfærdelige sæson.
Det er en del af processen. Både det gode og det dårlige. Intet skal glemmes eller hypes. Der skal bygges på og alt skal inddrages i arbejdet omkring holdet.

Men målet har hele tiden været top 4 og cl i næste sæson. At påstå andet er bare ikke korrekt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Antimadridista »

VicValde skrev:
fre apr 15, 2022 4:20 pm
Det er godt nok specielt at opleve nogle negligere nederlaget i går. Som om det er for at overbevise sig selv om, at det ikke gør ondt, selvom det gør. Det var jo netop EL, der skulle være sæson definerende og vise, at det var og er en kæmpe fejl, at Barca spiller der. Alt modstand skulle smadres, så resten af Europa ikke var i tvivl - sådan så jeg det hvert fald.

Uagtet alt snak om opbygningsfase så er det en falliterklæring ikke at vinde EL. Barca i nuværende forfatning er minimum 2 niveauer over de tilbageværende hold. Det falder tilbage på Xavi at sæsonens pt. vigtigste kamp formår han ikke at sætte holdet korrekt op til.
Det er naturligvis fair at have den personlige holdning at EL er sæsondefinerende og at det nu er en falliterklæring ikke at vinde den.

For mig definerer kampene mod Atlético, Sevilla, Real og forhåbentlig en slutplacering i top 4, i langt højere grad denne sæson, som et udemærket bevis på at de gode tider ikke er alt for langt væk!

Blot fordi CL var et kæmpe mål og en standard at måle sig efter, gør det ikke automatisk EL til en selvfølgelighed og et næsten lige så stort mål!

Netop Barcas selvbevidsthed som et europæisk storhold gør, at en meget fokuseret EL indsats, bare helt naturligt, ikke lå til højrebenet.

Kommer vi skidt ud af de næste 2 kampe, så bliver jeg først bekymret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 6 gæster