14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 507 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af FCBSOCI »

Det er svært at vinde, når vi først begynder at spille efter 75 min.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af kklaus »



......
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Mésqueunclub »

For lige at sige noget andet, ham der Ansgar Knauff spillede virkelig godt i begge kampe mod os, både defensivt og offensivt. Han matchede op med Dembele i fart, er 20 år gammel og har en markedværdi på kun 5 mio. og så er han HB, en position hvor kun Alves har spillet overordnet set godt på i denne sæson. 🤔🤔

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Dytrax »

kklaus skrev:
tors apr 14, 2022 11:47 pm


......
Åh for fanden, det er i virkeligheden aftenens mest nedslående nyhed.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
tors apr 14, 2022 11:47 pm


......
For fuck i helvede!!! Fandme det værste ved i aften :roll: :sad: :cry:

Magter ikke hvis han, som Ansu skal blive så skrøbelig. Pas nu for satan på ham..!!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Dytrax »

Jeg er i øvrigt ikke tosset med Gavi/Pedri konstellationen, men jeg er naturligvis også farvet af aftenens resultat og i særdeleshed måden, det skete på.

Vi blev pryglet af Frankfurt :eek:


EDIT; Jeg er VILD med både Pedri og Gavi, men i dag, fungerede det simpelthen ikke.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Antimadridista »

Er det samme ben som sidst med Pedri :| ??

Culés2004
Indlæg: 11
Tilmeldt: tirs apr 27, 2021 8:58 am
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Culés2004 »

Piquénbauer skrev:
tors apr 14, 2022 11:24 pm
Culés2004 skrev:
tors apr 14, 2022 11:20 pm
Piquénbauer skrev:
tors apr 14, 2022 11:14 pm
Culés2004 skrev:
tors apr 14, 2022 11:12 pm
Jeg bliver en smule harm over alt den her”jaja, det er EL. Vi høre ikke til her”. Vi er Barca, uagtet om vi er i en opbyggelsesfase, så skal vi sgu bløde for trøjen - også som fans. Jeg har revet min t-shirt i stykker af blot frustration. Det havde jeg også gjort selvom det “bare” havde været en Copa del Ray kamp. Vi skal, efter min mening, ikke have sådan en middelmådig tilgang til kampene, ligemeget hvad turneringen hedder. Det kan godt være det bare er mig, men et hvilket som helst nederlag gør ondt. Specielt i en kamp om semifinalen i en turnering, hvis vundet virkelig kunne have givet udtryk om en tilbagevenden.

Av
Men sådan er det bare. Vi fans ville da godt se holdet vinde når nu vi var der men EL fylder intet i selve klubben. Det er ikke en del af klubbens selvforståelse.
Jeg er tildels enig, og jeg ser da heller ikke klubben i EL. Jeg synes bare at tilgangen når vi taber, tit bliver gjort til en “jaja men vi hører ikke til her” ting. Det synes jeg er forkert. Jeg har fulgt med længe herinde (kæmpe fan af forummet), og tilgangen bliver hurtigt at vi ikke vil vinde den turnering alligevel, fordi den skal nedprioteres - f.eks Copa. Jeg er med på at det er synsninger og folk skal have lov til deres egne holdninger, jeg vil bare gerne se mit hold vinde det de stiller op i, derfor synes jeg et nederlag i gør ondt
Og der er jeg komplet uenig. Jeg mener på ingen måder at man skal spille for at vinde alt. Slet ikke cdr feks som kræver en masse hårde kampe lige op til cl ko-kampe. En sæson er lang og det kræver at man tænker sig om. At gå efter alt er farligt og det mener jeg egentlig de seneste år har vist.

Hermed ikke sagt at vi ikke skulle have gået mere efter el. Det skulle vi netop da det var vores eneste chance for en titel. Men jeg ville også lyve hvis jeg sagde at Barca lignede et hold der gik efter EL. Vi var der ikke helt.
Helt fair at du er uenig, det er subjektive tanker fra begge parter. Min pointe er, at Barcas status som tophold netop skal gøre at de kan konkurrere i alle turneringer. Bevares, vi er der ikke endnu - vi er i en opbyggende face, som gør at vi kun kan håbe i steder for at forvente. Men derfor bliver jeg stadig arrig efter et nederlag til Frankfurt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Lopezzz »

Xavi:
Mange tyske tilskuere på Camp Nou:
'Det er indlysende, at stemningen ikke hjalp os. Det mindede om en finale, hvor holdene havde lige mange fans. Det er noget klubben tjekker op på. Det er klart, at der er sket en fejl'.
Alt handler om penge min kære træner. Vores ledelse er ligesom alle andre klubber fløjtende ligeglad med alt andet undtagen pengene.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke se kampen som andet end en freakkamp. Random drømmemål afgjorde det. Ærgerligt men shit happens.

Det der pisser mig af er skaden til pedri og at der var så latterligt mange pølser på campen. Det må simpelthen ikke ske at campen føles som en neutral bane.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
fre apr 15, 2022 8:21 am
Jeg kan ikke se kampen som andet end en freakkamp. Random drømmemål afgjorde det. Ærgerligt men shit happens.

Det der pisser mig af er skaden til pedri og at der var så latterligt mange pølser på campen. Det må simpelthen ikke ske at campen føles som en neutral bane.
Det må sgu også være underligt for spillerne, at føle sig ude på hjemmebanen. Og ja, det var en freakkamp og jeg håber ikke vi taber momentum i ligaen nu.
Desværre bliver det lidt mere op ad bakke mht. at vinde de resterende, hvis Pedri er ude.

Alt i alt, en møgbelortet aften.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Dytrax »

When Barça players came out to start their warming up, they were whistled at by the many German fans in Camp Nou.
På vores hjemmebane. :sørgelig:

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Iniesta007 »

Der er skrevet meget om præstationen i går og har man intet forsvar kan man ikke vinde kampe. :sick:

Men det der ( ligesom flere herinde) gør mig ked af det er fankulturen i Barca!!
Når jeg tager til Campen ( og det gør jeg ofte) ved jeg godt det er en af medlemmernes billetter jeg overtager. Men til så vigtig en kamp hvor holdet har brug for alt den støtte de kan få, er det skræmmende at se så mange der har solgt deres plads til højstbydende udefans :cry: . Penge er desværre vigtigere end at støtte holdet. Det var ALDRIG sket for andre hold i Europa, og det gør mig sku mere ked af det end resultatet. Se CAMPEN fuld af hvide trøjer...føj!!
Nå nu kan vi koncentrere os om Ligaen og minimum en fjerdeplads, livet går trods alt videre. :thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af Lopezzz »

Kan vi ikke bare lukke denne tråd og afslutte med denne video :grin:
MDCCCXCIX

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Eintracht Frankfurt

Indlæg af nosslo15 »

Jeg har lige læst, at der var ca. 79500 tilskuere, så ca. 20000 "furtere" er selvfølgelig en ret stor del, men stadig handler det jo også om, hvordan de forskellige fankulturer opfører sig - altså at "furterne" larmer meget mere.

Og så har man ikke kunne kontrollere det videresalg, der har været. Men det har ikke været tilsigtet, at de spanske fans har solgt deres billeter til tyske fans, for biletterne er i mange tilfælde først blevet solgt til en mellemmand.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster