Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

SpillerSomMESSI skrev:
tors apr 07, 2022 6:29 pm
Magnus Frost skrev:
tors apr 07, 2022 4:11 pm
Ja han er lige så gammel som Messi og Lewandowski, men jeg synes faktisk ikke det er langt ude at sige de to også er bare en smule bedre end ok!


Ccccccccccccccc
Messi er 50 mål foran Benz i CHl med ca samme alder
Ccccccccccccccc

Han har tidligere haft svingende sæsoner, men 20 + mål udover at være den primære offensive spilskaber de sidste 4 år ( igen min pointe er at hans primære evner IKKE er at score mål) ja så tror jeg det bliver et giftigt angreb næste år når, i mine øjne, verdens bedste fodboldspiller kommer dertil.

Ccccccccccccccc
Men 21, mål ca 4 sæsoner ud af 13 er ikke konsekvent verdensklasse men ‘ok’ i min bog, og ja han er den primære målscorer som deres 9’er. Jeg synes han er god, men såååååååå god har han ikke været, undtagen denne sæson hvor han generelt har været rigtig god… han matches/overgåes af Lewan på alle parametre dog.
Ccccccccccccccc

Men jeg synes real har været dårlige til at forny deres hold generelt så næstnæste år og en 2-3 år frem får de det formentlig svært, hvorimod barca har en masse unge fantastiske spillere og en træner med en klar vision. Medmindre vi får Håland eller Lewandowski til sommer tror jeg ikke vi vinder la liga eller champions league næste sæson. Men efter næste sæson er det ikke umuligt vi dominerer fodboldverdenen i 5-10 år!
Og ingen ved om de 3 fungerer sammen… altså Messi, Ney og Mbappe er ikke så skræmmende sammen som man skulle tro på papiret.
Jeg tror ikke Benz holder denne sæsons niveau herefter og Vini er en lottokupon.

Vi er ikke vældig uenige men lad os se tiden an.
Hvis man sammenligner med fodboldhistoriens bedste spiller, så nej så er han ikke lige så god.

Han har helt sikkert haft sæsoner hvor han ikke var verdensklasse. Men de sidste par år og som du selv siger især i år, har han godt nok og bortset fra skader, der jo ofte kommer mere med tiden, kan jeg ikke se nogen grund til formdyk.

Og ja jeg vil gi dig ret i Lewandowski er bedre, ikke på alle parametre, men han er bedre.

Og ja god pointe med Messi, Ney og Mbappé. Jeg troede de ville spille SÅ meget bedre sammen.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Un dato que me resulta estremecedor es que si Benzema hubiera tirado los penaltis en lugar de Cristiano Ronaldo, el francés llevaría 393 goles en el Real Madrid y CR hubiera sumado 370. Es decir, Benzema sería el máximo goleador de la historia del Real Madrid.
Hvis benz havde sparket CRs straffespark så havde han været den mest scorende i Reals historie. Det siger altså lidt om hans kvalitet når man samtidig tænker på at han i flere sæsonen var stikirenddreng for CR.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
fre apr 08, 2022 10:33 am
Un dato que me resulta estremecedor es que si Benzema hubiera tirado los penaltis en lugar de Cristiano Ronaldo, el francés llevaría 393 goles en el Real Madrid y CR hubiera sumado 370. Es decir, Benzema sería el máximo goleador de la historia del Real Madrid.
Hvis benz havde sparket CRs straffespark så havde han været den mest scorende i Reals historie. Det siger altså lidt om hans kvalitet når man samtidig tænker på at han i flere sæsonen var stikirenddreng for CR.
Det er rigtig og skal med i vurderingen... ligeledes var det Ramos der tog alle straffe efter CR, og her kunne Benz målsnit også have været højere.

Udover det er han mega likeable og sympatisk.

Jeg har aldrig set ham hovere efter en scoring, dive eller opføre sig usportslig på banen eller udtale sig nedladende om modstanderne.

Dog er der den der sex afpresningssag som ikke bekommer ham.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 08, 2022 10:36 am
Piquénbauer skrev:
fre apr 08, 2022 10:33 am
Un dato que me resulta estremecedor es que si Benzema hubiera tirado los penaltis en lugar de Cristiano Ronaldo, el francés llevaría 393 goles en el Real Madrid y CR hubiera sumado 370. Es decir, Benzema sería el máximo goleador de la historia del Real Madrid.
Hvis benz havde sparket CRs straffespark så havde han været den mest scorende i Reals historie. Det siger altså lidt om hans kvalitet når man samtidig tænker på at han i flere sæsonen var stikirenddreng for CR.
Det er rigtig og skal med i vurderingen... ligeledes var det Ramos der tog alle straffe efter CR, og her kunne Benz målsnit også have været højere.

Udover det er han mega likeable og sympatisk.

Jeg har aldrig set ham hovere efter en scoring, dive eller opføre sig usportslig på banen eller udtale sig nedladende om modstanderne.

Dog er der den der sex afpresningssag som ikke bekommer ham.
Benz har haft en vild karriere. Lige siden han og Higuain kæmpede om at blive, har han udviklet sig støt og roligt. Stor andel i CL pokalerne, CR’s højre hånd og de sidste par år absolut essentiel for Real.
Han er ikke helt en målscorer som Lewan, men samlet set, vil jeg mene han er på niveau.

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Nogen der tror på Villareal i aften?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
tirs apr 12, 2022 6:55 pm
Nogen der tror på Villareal i aften?
Ja

Og derefter sender Real dem ud i Semi’en og så står Real i finalen, hvor Benz scorer på et bizar målmandsdrop.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 12, 2022 7:46 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 12, 2022 6:55 pm
Nogen der tror på Villareal i aften?
Ja

Og derefter sender Real dem ud i Semi’en og så står Real i finalen, hvor Benz scorer på et bizar målmandsdrop.
Real/Che står til City/Atl

Så Liverpool venter i givet fald på Villarreal.

Meget afhænger imo af de første 20-30 min.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Antimadridista skrev:
tirs apr 12, 2022 7:48 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 12, 2022 7:46 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 12, 2022 6:55 pm
Nogen der tror på Villareal i aften?
Ja

Og derefter sender Real dem ud i Semi’en og så står Real i finalen, hvor Benz scorer på et bizar målmandsdrop.
Real/Che står til City/Atl

Så Liverpool venter i givet fald på Villarreal.

Meget afhænger imo af de første 20-30 min.

Ahhh ok, jeg troede ser skulle være lodtrækning igen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Chelsea har lige gjort det værre for sig selv ved at komme foran 1:0.
Nu banker Real mindst 5 kasser ind
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Bayern er godt nok ikke noget at råbe hurra for! Med lidt god vilje 1 chance foreløbigt. Villarreal spiller modigt og klogt.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

RM bagud med 2.
Men lur mig, om de ikke kasser 47 minutter inde i overtiden, når dommeren har foræret dem 13 straffespark

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

Kan man drømme om at Madrid Puta ryger ud. :thumbup:

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1488
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 399 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: Champions league

Indlæg af SIOUX »

Antimadridista skrev:
tirs apr 12, 2022 9:57 pm
Bayern er godt nok ikke noget at råbe hurra for! Med lidt god vilje 1 chance foreløbigt. Villarreal spiller modigt og klogt.
Det fik Mr. Dovski stoppet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

2:0 til Chelsea :eek: 🙏🏼🤲🏽🙏🏼🤲🏽🙏🏼🤲🏽🙏🏼🤲🏽🙏🏼🤲🏽🙏🏼 please!!!
Jeg har lyst til at vågne i morgen og pisser i bukserne af glæde :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Chelsea har scoret 3 nu.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster