Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Nogen rygter om Lewandowskis personlighed? Hvis han er rolig og ydmyg er det måske ikke helt dumt, men hvis han er en superstar-primadonna så er svaret pænt nej tak.

Og så er der selvfølgelig økonomien. Han skal komme til fordi han ønsker at spille for Barcelona og ikke fordi han skal have en sidste stor Payday før pensionen. Så må han tage til PSG.

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Han slår mig ikke som synderligt Primadonna-agtig, men det er naturligvis svært at vide, når man ikke kender manden. Hvis han bliver hentet til en billig penge, kan man næsten ikke tillade sig at være utilfreds.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Transferrygter

Indlæg af Lopezzz »

Han kommer aldrig til at fungere og forstår Barcas stil men vi kan bruge ham i stedet for Luuk
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Uden at involvere løndelen, som ingen vist rigtig ved noget om endnu, så er alderen set i det rette perspektiv, ikke nødvendigvis så stort et problem.
Han er tydeligvis stadig på toppen og chancen for at han bibeholder ca det niveau 2 år endnu, er vel ok! Benz er 34 og sjældent set bedre.

Hvis Haaland ryger andetsteds og Mbappe tager til Real, er der bare ikke de store alternativer derude, for et topkøb. Vlahovic røg også.

Msn vil herved ha’ et par år til at sondere og evt vente på “the next Big thing”!

Ham den unge brasser, hvad er han om 2 år. 18 ik, så er han klar :cool:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Lopezzz skrev:
man apr 11, 2022 7:50 pm
Han kommer aldrig til at fungere og forstår Barcas stil men vi kan bruge ham i stedet for Luuk
Det er ikke hans spillestil som gør, at han ikke kommer til at fungere?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
man apr 11, 2022 7:56 pm
Uden at involvere løndelen, som ingen vist rigtig ved noget om endnu, så er alderen set i det rette perspektiv, ikke nødvendigvis så stort et problem.
Han er tydeligvis stadig på toppen og chancen for at han bibeholder ca det niveau 2 år endnu, er vel ok! Benz er 34 og sjældent set bedre.

Hvis Haaland ryger andetsteds og Mbappe tager til Real, er der bare ikke de store alternativer derude, for et topkøb. Vlahovic røg også.

Msn vil herved ha’ et par år til at sondere og evt vente på “the next Big thing”!

Ham den unge brasser, hvad er han om 2 år. 18 ik, så er han klar :cool:
Jep, med Demb, Lewa, Ansu, Auba Ferran har man et verdensklasse angreb, hvis man så kan tilføje Javi Galán, Kessie og AC, så ser det sku ganske fint ud
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

I forhold til boldkontrol og teknik, hvordan er Lewan så, hvis man sammenligner 1:1 med Auba?

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Han har været indiskutabel siden sit skifte fra Dortmund til Bayern, hvorfor skulle han ikke kunne passe hos os? Bayern spiller på nogen lunde samme måde som os med masser af boldbesiddelse.

Lewandowski er virkelig klog i sit løbe mønster, han vil altid score mål. Det samme vil Aubameyang gøre og det samme var tilfældet med Aguero. Det er ikke spillere der hænger på træerne. Det er den absolutte elite af målscore.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg har altid godt kunne tænkte mig Lewan i Barca, da han ville passe perfekt ind :glad:

MEN, til sommer er han 34 år. så vi kommer bare til at skubbe angriber problemet foran os, også står vi igen om 2-3 sæsoner om skal til at finde et stor talent, som vi først skal til at bygge op og vil dermed koste point på den korte bane. Plus at det så ikke er sikkert at vi så finder en spiller med verdensklasse potentiale.

Lappeløsninger som den gamle ledelse :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man apr 11, 2022 8:28 pm
I forhold til boldkontrol og teknik, hvordan er Lewan så, hvis man sammenligner 1:1 med Auba?
Han er fin, ikke verdensklasse, men fin. Ikke den ideelle 9ér for Barca, hvis du spøger mig, men hans primære opgave vil ikke være, at indgå helvedes meget i spillet. Det bliver at score mål, mål, mål og ikke så meget andet. På den måde er det meget 1:1 med Auba, bare et par klasser over, men deres profiler er stort set ens og det er den profil, Xavi kigger efter. Haaland, Lewa, Auba, Nunez, Isak, Vlahovic osv. Det er profilen og Lewa er helt i toppen af den gruppe. Spørgsmålet er så bare, hvor længe? Og hvor dyrt bliver det?

Jeg så langt hellere Haaland, men hvis det ikke kan lade sig gøre, så er Lewa en lappeløsning i verdensklasse.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Drake skrev:
man apr 11, 2022 8:47 pm
Jeg har altid godt kunne tænkte mig Lewan i Barca, da han ville passe perfekt ind :glad:

MEN, til sommer er han 34 år. så vi kommer bare til at skubbe angriber problemet foran os, også står vi igen om 2-3 sæsoner om skal til at finde et stor talent, som vi først skal til at bygge op og vil dermed koste point på den korte bane. Plus at det så ikke er sikkert at vi så finder en spiller med verdensklasse potentiale.

Lappeløsninger som den gamle ledelse :roll:
En lappeløsning vil imo være, at investere i yngre emner med mere fremtid, men fra den næst bedste hylde da de bedste ER taget. Hvis Lewan kan hentes på en acceptabel økonomi, finder man tid til at den ideelle langsigtede løsning findes eller opstår!

Kan jo også være at Ansu eller Torres, efter et par år med Lewan på et succesfuldt Barca hold, udvikler sig til en top 9’er..!?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona are interested in signing Stuttgart's fullback Borna Sosa. Barça's representatives have already scouted the player. Ongoing talks with his agents. Sosa has a €25m release clause.


@Sky_Marc
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Hvordan vægter i eksempelvis Isak fra Sociedad? Bygger han ikke fint på med mål, assist og godt spil? Har ikke lige set dem i noget tid.

Jeg tænker at Lewandowski er fin nok til de næste to sæsoner. Så håber jeg at Fati er klar til at spille fast.
Hvis vi gerne vil beholde Dembele, Torres og Fati hvad skal vi så med Haaland for 300 mio euro. Hellere at vi kører de tre ind fast og så bygger på med Abde, Illias og måske Raphina? Har ikke set et hold værende dominerende med 6 "startende angribere" i truppen. Det umuligt at holde dem alle glade.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Antimadridista skrev:
man apr 11, 2022 9:38 pm
Drake skrev:
man apr 11, 2022 8:47 pm
Jeg har altid godt kunne tænkte mig Lewan i Barca, da han ville passe perfekt ind :glad:

MEN, til sommer er han 34 år. så vi kommer bare til at skubbe angriber problemet foran os, også står vi igen om 2-3 sæsoner om skal til at finde et stor talent, som vi først skal til at bygge op og vil dermed koste point på den korte bane. Plus at det så ikke er sikkert at vi så finder en spiller med verdensklasse potentiale.

Lappeløsninger som den gamle ledelse :roll:
En lappeløsning vil imo være, at investere i yngre emner med mere fremtid, men fra den næst bedste hylde da de bedste ER taget. Hvis Lewan kan hentes på en acceptabel økonomi, finder man tid til at den ideelle langsigtede løsning findes eller opstår!

Kan jo også være at Ansu eller Torres, efter et par år med Lewan på et succesfuldt Barca hold, udvikler sig til en top 9’er..!?

Nemlig! Jeg kan ikke forestille mig en bedre læremester end Lewandowski.
Jeg havde aldrig selv tænkt Ansu som en 9’er men Domagoj virker overbevist om det er en god mulighed. Hvis Ferran og Ansu lærer af ham og bliver i nærheden af lige så kliniske som Lewandowski, så vi på lang sigt har to verdens klasse angribere der både kan være 9’er og 11'er og både indgå i det opbyggende spil, flydene skifte imellem positioner og begge være i samme position og skabe overtal i små rum samtidig med at de er kliniske foran mål... DAMN!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
man apr 11, 2022 10:12 pm
Hvordan vægter i eksempelvis Isak fra Sociedad? Bygger han ikke fint på med mål, assist og godt spil? Har ikke lige set dem i noget tid.
Han scorer alt for få mål i åbent spil, men han spiller også for et underpræsterende og ustabilt hold, som tilmed heller ikke servicerer ham rigtigt. Han kan meget mere, end han viser i Sociedad, men det vil være en opgave at få ham på ret kurs i op i niveau med Auba, for slet ikke at tale om Lewa. Dertil er han i høj kurs, så interesserede købere skal nok finde 60-70 mio euro frem.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster