7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2452
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 514 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Middelmådig indsats med et enkelt glimt af genialitet var præcis nok til at få 1-1.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Hvad sker der for at Pedri var banens dårligste ?

Hvad fanden skete der med ham ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Magnus Frost skrev:
tors apr 07, 2022 10:53 pm
Hvad sker der for at Pedri var banens dårligste ?

Hvad fanden skete der med ham ?
Tror problemet lå lidt i han spillede på højre del af midten med Araujo på backen og Adama på fløjen.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Barca gjorde det farligste man nogensinde kan gøre i fodbold,og det var at Frankfurt blev hel klart undervurderet.
Vi har lige slået selveste Real Madrid på udebane med 4-0,skulle vi så ikke kunne knuse et midterhold fra Tyskland som Frankfurt,glad for at Xavi skiftede de jong og dembele ind,men det skulle havde sket allerede i halvlegen og ikke i 60min,men lad os bare sige at vi nemt godt kunne have tabt den her kamp,så at slippe med 1-1 må være et godt resultat,det trods alt bedre end at havde tabt kampen.

Og hvad gør vi når aubameyang spiller som en statue,hvem i hulen kan spille 9er når han slet ikke kom igang,synes han var holdet dårligste idag.
Ellers var det en forløsning at Ferran torres fik sat en kasse ind og det var jo en perle af dimensioner.
Det bliver desværre lidt for nervepirrende i returen,ja vi er klare favoritter,men med vores hullet forsvar,så vil jeg ikke udlukke at Frankfurt ikke kan score på Camp Nou,så skal vi bare sørge for at score flere end de pølse tyskere.
Opsumering:
Sløset kamp pga vi undervurdere Frankfurt,og Frankfurt havde ild i røven hele holdet,da det som de sagde i studiet,spillede årets kamp mod selveste Barcelona.
Lad os knuse Frankfurt med 4-0 på hjemmebane culers blaugrana
Senest rettet af BarcaBarca tors apr 07, 2022 11:35 pm, rettet i alt 1 gang.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

Jeg har tvivlet på, at Xavis insisteren på at finde en top 9'er til sommer var den rigtigste prioritering, hvis det betød, at man ikke kunne få topspillere til forsvaret. Men jeg er blevet overbevist om det nu - Aube med hans spil i aften og de sidste kampe og Depay med bredere kvaliteter men ikke nok killer instinkt - de to er altså ikke rigtigt onde, og det er der brug for.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi: "It's a difficult rival, physical, coming out like demons on the counter and we haven't known how to stop those transitions. We haven't been fine in the circulation of the ball either. The pitch wasn't great, but we got a decent result."

"In Europe everything is equal, Eintracht is and will be complicated. Piqué's injury? He has been in pain for quite some time and today he has suffered, hopefully it's not very serious."

"In the second half we were better, we had more control... But we lost too many balls in my opinion... We leave satisfied, not with the game but with the result."

"As far as I know Dembélé doesn't have any discomfort."

"I never point the finger at anyone, both Gavi and Adama have played a good game, they have worked and generated things... I have nothing to say. Frenkie and Dembélé entered well too."

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Kombination af, at man ikke rigtigt havde en plan/mekanismerne til at skabe overtal mod et godt organiseret og fysisk stærkt hold, samtidig med at man heller ikke investerede nok i kampen.

I øvrigt kunne vi godt bruge noget bredde i angrebet lige pt. - både Auba og Torres lignede spiller, der godt kunne bruge en pause. Også tydeligt, at Torres har brug for sine medspillere til st gøre sig god. Han er en relationsspiller - og ret skal være ret. Jeg har været efter Dembele, som jeg fortsat mener har en for stor spildprocent, men han var en åbenbaring at få på banen vs. Adama i går. Mon ikke sidstnævnte skal tilbage til PL, når sæsonen er færdig.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg har været efter Dembele, som jeg fortsat mener har en for stor spildprocent, men han var en åbenbaring at få på banen vs. Adama i går. Mon ikke sidstnævnte skal tilbage til PL, når sæsonen er færdig.

Helt enig. Jeg har i dén grad også været ude med riven efter Dembélé, men der var klasseforskel i aftes og Adama var alt for let at læse.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Så kun første halvleg, men vel den dårligste kamp, man har spillet siden Alaves. De kampe vil komme, ingen skade sket, så man må bare arbejde videre.







Man skal jo finde lidt lyspunkter :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Dertil: Ferran er Barca´s vigtigste angriber, thats a fact :cool:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Ja, lyspunkter er godt og jeg forventer, at holdet er langt bedre forberedt i returkampen, hvor vi forhåbentlig starter en midtbane med Pedri - Bussi - de Jong, og helst ikke Kaptajn Baglinje-indover, men Driblekongen fra Frankrig, der af og til skyder med skarpt efter ISS :grin:

I øvrigt var jeg ret vild med stemningen på stadion i aftes. De gav den virkelig fuld spade.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Måske undervurderede man modstanderen en smule men dommeren var forfærdelig og banen elendig. Ingen skade sket og resten klares hjemme på campen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Det er altså spøjst med Adama... Han starter som det monster han er - Men så spiller han sig mere og mere ud af holdet. Præcis ligesom man ser det i Wolves... Man skulle bare mene, at han har et enormt potentiale?
Forumlegende

sorens
Indlæg: 382
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

Rekick skrev:
tors apr 07, 2022 10:57 pm
Tror problemet lå lidt i han spillede på højre del af midten med Araujo på backen og Adama på fløjen.
Ja jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke prøvede at rotere rundt på Pedri og Gavi.

Pedri ville komme hen og spille med Torres og Alba, mens Gavi ville få mere plads til sine dybdeløb (og derved skabe plads til Adama). Ikke meget ulig mange af De Jongs løb. Det var bare i den forkerte side i går Gavi gjorde det.

Jeg er begejstret for at Xavi har fået sat skik på systemet. Men det skal heller ikke være i sådan en grad, at man slet ikke er fleksibel når det tydeligvis ikke kører. Det gjorde det ikke for Barca-offensiven i går. Og når den ikke kører får man ofte indianerfodbold (som dog også kan være underholdene).

En Pedri-Gavi rotation kunne have været interessant. Pedri er bedst i venstre side, men Gavi har vist han kan være mere fleksibel.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7070
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1840 gange
Blevet takket: 1095 gange

Re: 7/4 Eintracht Frankfurt - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barça, upon arriving in Germany, were astonished by the state of the pitch in the Deutsche Bank Park. [Diario AS]
Det var altså også en pløjemark af en bane.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster