Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

SpillerSomMESSI skrev:
lør apr 02, 2022 11:51 am
Nu læser jeg at hvis vi skal have Lewan skal Bayerne have Dest i bytte... Det er en NOGO herfra.. vi skal da ikke smide en ung højre back for en aldrende angriber.. vi har masser af angribere men kun 2 højrebacks hvoraf den ene er Alves.
Sergino Dest didn't take part in Barcelona's final training session before the Sevilla match this morning.

The plot thickens...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
fre apr 01, 2022 4:58 pm
⚪️ Haaland was truly amazed by Barça's performance in El Clásico and verified that what Xavi had explained him was absolutely true.

⚪️ Barça's bet for Haaland is more sporting than economic. He will decide his future soon.

[Diario Sport]

Uanset vores spændende, fede projekt, tror jeg det er svært (meget), at sige nej tak til den enorme pose penge City står klar med. Og naturligvis vil Papa Haaland og Raiola pege i retning af City. Tror ærlig talt at det sportslige projekt rager dem, hvis de får det dobbelte i lønningsposen hos City - som i øvrigt også har et fedt hold og en fed træner.
Og.. et federe sportslig projekt i City, da de bedste hold i verdens bedste liga, år for år, og altid favoritter til at vinde CHL og har et spilsystem der er vanvittig attraktiv og verdens bedste træner.

Vores sportslige projekt er mega spændende, men Citys er da lige nu med længder bedre.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Dytrax skrev:
lør apr 02, 2022 11:55 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør apr 02, 2022 11:51 am
Nu læser jeg at hvis vi skal have Lewan skal Bayerne have Dest i bytte... Det er en NOGO herfra.. vi skal da ikke smide en ung højre back for en aldrende angriber.. vi har masser af angribere men kun 2 højrebacks hvoraf den ene er Alves.
Sergino Dest didn't take part in Barcelona's final training session before the Sevilla match this morning.

The plot thickens...


Det er godt nok en ung højreback for en aldrende angriber, ( og ja lige de sidste par kampe har Dest spillet bedre end tidligere) men Dest er på INGEN måde verdensklasse, hvorimod Lewandowski jo er verdens bedste angriber! ( og i min bog verdens anden bedste spiller lige nu)

Med Lewandowski på holdet ville vi faktisk ha en reel, omend ikke kæmpe, chance for at vinde champions league næste år !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Det er godt nok en ung højreback for en aldrende angriber, ( og ja lige de sidste par kampe har Dest spillet bedre end tidligere) men Dest er på INGEN måde verdensklasse, hvorimod Lewandowski jo er verdens bedste angriber! ( og i min bog verdens anden bedste spiller lige nu)

Med Lewandowski på holdet ville vi faktisk ha en reel, omend ikke kæmpe, chance for at vinde champions league næste år !

Hvis den opadgående formkurve bliver ved, sådan som vi har set det, er jeg ikke i tvivl om, at vi igen kan være med hvor det er sjovt.
Ville nødigt være forsvarsspiller og stå overfor eksempelvis; Torres - Lewan - Ansu
Og dertil har vi Demb & Auba, der også begge kan en masse. Såfremt Dembélé forlænger. Men mon ikke han smutter?

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Magnus Frost skrev:
lør apr 02, 2022 1:06 pm
Dytrax skrev:
lør apr 02, 2022 11:55 am
SpillerSomMESSI skrev:
lør apr 02, 2022 11:51 am
Nu læser jeg at hvis vi skal have Lewan skal Bayerne have Dest i bytte... Det er en NOGO herfra.. vi skal da ikke smide en ung højre back for en aldrende angriber.. vi har masser af angribere men kun 2 højrebacks hvoraf den ene er Alves.
Sergino Dest didn't take part in Barcelona's final training session before the Sevilla match this morning.

The plot thickens...


Det er godt nok en ung højreback for en aldrende angriber, ( og ja lige de sidste par kampe har Dest spillet bedre end tidligere) men Dest er på INGEN måde verdensklasse, hvorimod Lewandowski jo er verdens bedste angriber! ( og i min bog verdens anden bedste spiller lige nu)

Med Lewandowski på holdet ville vi faktisk ha en reel, omend ikke kæmpe, chance for at vinde champions league næste år !
Ingen lewandowski til Barca tak
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Rudiger målt til den hurtigste spiller i PL i denne sæson.. Han er blevet målt til hurtigere end Salah og Adama som ligger på hhv. 3. og 2. plads.

Han krøllede en vild basse ind for Chelsea i dag. Håber at han bliver den næste i køen til en kontakt hos os.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af kklaus »

Norbit skrev:
lør apr 02, 2022 8:54 pm
Han krøllede en vild basse ind for Chelsea i dag. Håber at han bliver den næste i køen til en kontakt hos os.
Flot mål, men han var ringe defensivt i dag.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
lør apr 02, 2022 9:00 pm
Norbit skrev:
lør apr 02, 2022 8:54 pm
Han krøllede en vild basse ind for Chelsea i dag. Håber at han bliver den næste i køen til en kontakt hos os.
Flot mål, men han var ringe defensivt i dag.
Han var mildest talt forfærdelig
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Isageren skrev:
lør apr 02, 2022 9:10 pm
kklaus skrev:
lør apr 02, 2022 9:00 pm
Norbit skrev:
lør apr 02, 2022 8:54 pm
Han krøllede en vild basse ind for Chelsea i dag. Håber at han bliver den næste i køen til en kontakt hos os.
Flot mål, men han var ringe defensivt i dag.
Han var mildest talt forfærdelig
AC, Garcia og Araujo - snart vores nutid og fremtid, alle landsholdsspillere og bliver endnu bedre.
Pique - ikke mange år tilbage, men spiller pt fremragende under Xavi.

Det er 4 vældig gode centerforsvarer til næste sæson.

Desuden har vi muligvis stadig Mingueza, Lenglet (og Umtiti) i truppen til næste sæson. Comas, Mingo, Almeida og hvad de ellers hedder blandt talenterne.

Derudover kan vi rykke De jong og sikkert også Kessie ned hvis der er skader.

Jeg synes virkelig ikke midterforsvaret skal prioriteres yderligere. Lad os bruge de fire top notch-spillere vi har og supplere med de andre nævnte muligheder.

Rudiger skal i øvrigt have rigtig mange penge i sign on og løn. De penge må kunne bruges bedre. Først og fremmest at give Araujo en ordentlig kontrakt. Han har et højere topniveau en Rudiger.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hristo skrev:
lør apr 02, 2022 10:08 pm
Isageren skrev:
lør apr 02, 2022 9:10 pm
kklaus skrev:
lør apr 02, 2022 9:00 pm
Norbit skrev:
lør apr 02, 2022 8:54 pm
Han krøllede en vild basse ind for Chelsea i dag. Håber at han bliver den næste i køen til en kontakt hos os.
Flot mål, men han var ringe defensivt i dag.
Han var mildest talt forfærdelig
AC, Garcia og Araujo - snart vores nutid og fremtid, alle landsholdsspillere og bliver endnu bedre.
Pique - ikke mange år tilbage, men spiller pt fremragende under Xavi.

Det er 4 vældig gode centerforsvarer til næste sæson.

Desuden har vi muligvis stadig Mingueza, Lenglet (og Umtiti) i truppen til næste sæson. Comas, Mingo, Almeida og hvad de ellers hedder blandt talenterne.

Derudover kan vi rykke De jong og sikkert også Kessie ned hvis der er skader.

Jeg synes virkelig ikke midterforsvaret skal prioriteres yderligere. Lad os bruge de fire top notch-spillere vi har og supplere med de andre nævnte muligheder.

Rudiger skal i øvrigt have rigtig mange penge i sign on og løn. De penge må kunne bruges bedre. Først og fremmest at give Araujo en ordentlig kontrakt. Han har et højere topniveau en Rudiger.
Jo, men jeg tror man skal tænke at Rüdiger lige nu er blandt de 3 bedste CB’s i verden. Garcia, Pique, Araújo og AC er bare lidt en sjov størrelse. Garcia har stort set spillet 5 gode kampe i år. Araújo er fremragende, men har også døjet med lidt skader tidligere. Pique er gammel og ikke lige så fit som tidligere, desuden ved vi ikke hvilket niveau han kan bringe næste sæson. AC er en svær størrelse, vi ved ikke hvor god han bliver, han har ikke set sindssygt god ud i denne sæson, og Rüdiger er egentlig bare bedre end ham. Hvis du har Rüdiger og Araújo som startere, har du nok det hurtigste og stærkeste forsvar i Europa. Hvis du så kan rotere med en spiller som AC og samtidig have en dygtig boldspillende CB i Garcia, ja så har du det komplette forsvar. Vi bliver nødt til at lægge nogle kræfter i det forsvar snart. Sidste år tænkte man “Garcia er nok”, det var det ikke. I år kan man ikke bare sige “AC er nok”, for det er det ikke.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
lør apr 02, 2022 11:13 pm
Hristo skrev:
lør apr 02, 2022 10:08 pm
Isageren skrev:
lør apr 02, 2022 9:10 pm
kklaus skrev:
lør apr 02, 2022 9:00 pm
Norbit skrev:
lør apr 02, 2022 8:54 pm
Han krøllede en vild basse ind for Chelsea i dag. Håber at han bliver den næste i køen til en kontakt hos os.
Flot mål, men han var ringe defensivt i dag.
Han var mildest talt forfærdelig
AC, Garcia og Araujo - snart vores nutid og fremtid, alle landsholdsspillere og bliver endnu bedre.
Pique - ikke mange år tilbage, men spiller pt fremragende under Xavi.

Det er 4 vældig gode centerforsvarer til næste sæson.

Desuden har vi muligvis stadig Mingueza, Lenglet (og Umtiti) i truppen til næste sæson. Comas, Mingo, Almeida og hvad de ellers hedder blandt talenterne.

Derudover kan vi rykke De jong og sikkert også Kessie ned hvis der er skader.

Jeg synes virkelig ikke midterforsvaret skal prioriteres yderligere. Lad os bruge de fire top notch-spillere vi har og supplere med de andre nævnte muligheder.

Rudiger skal i øvrigt have rigtig mange penge i sign on og løn. De penge må kunne bruges bedre. Først og fremmest at give Araujo en ordentlig kontrakt. Han har et højere topniveau en Rudiger.
Jo, men jeg tror man skal tænke at Rüdiger lige nu er blandt de 3 bedste CB’s i verden. Garcia, Pique, Araújo og AC er bare lidt en sjov størrelse. Garcia har stort set spillet 5 gode kampe i år. Araújo er fremragende, men har også døjet med lidt skader tidligere. Pique er gammel og ikke lige så fit som tidligere, desuden ved vi ikke hvilket niveau han kan bringe næste sæson. AC er en svær størrelse, vi ved ikke hvor god han bliver, han har ikke set sindssygt god ud i denne sæson, og Rüdiger er egentlig bare bedre end ham. Hvis du har Rüdiger og Araújo som startere, har du nok det hurtigste og stærkeste forsvar i Europa. Hvis du så kan rotere med en spiller som AC og samtidig have en dygtig boldspillende CB i Garcia, ja så har du det komplette forsvar. Vi bliver nødt til at lægge nogle kræfter i det forsvar snart. Sidste år tænkte man “Garcia er nok”, det var det ikke. I år kan man ikke bare sige “AC er nok”, for det er det ikke.
Jeg faldt også i søvn efter 1-0 målet :lol:

Jeg er enig med Isageren her. Araujo og Rudiger kan virkelig være spændende. De er begge to så sindsygt stærke rent duel mæssigt. Med ankomsten af AC og Rudiger kan vi pludselig stå med et forsvar der ikke skal fornyes de næste rigtig mange år.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Yiks..
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Norbit skrev:
lør apr 02, 2022 11:51 pm
Isageren skrev:
lør apr 02, 2022 11:13 pm
Hristo skrev:
lør apr 02, 2022 10:08 pm
Isageren skrev:
lør apr 02, 2022 9:10 pm
kklaus skrev:
lør apr 02, 2022 9:00 pm
Norbit skrev:
lør apr 02, 2022 8:54 pm
Han krøllede en vild basse ind for Chelsea i dag. Håber at han bliver den næste i køen til en kontakt hos os.
Flot mål, men han var ringe defensivt i dag.
Han var mildest talt forfærdelig
AC, Garcia og Araujo - snart vores nutid og fremtid, alle landsholdsspillere og bliver endnu bedre.
Pique - ikke mange år tilbage, men spiller pt fremragende under Xavi.

Det er 4 vældig gode centerforsvarer til næste sæson.

Desuden har vi muligvis stadig Mingueza, Lenglet (og Umtiti) i truppen til næste sæson. Comas, Mingo, Almeida og hvad de ellers hedder blandt talenterne.

Derudover kan vi rykke De jong og sikkert også Kessie ned hvis der er skader.

Jeg synes virkelig ikke midterforsvaret skal prioriteres yderligere. Lad os bruge de fire top notch-spillere vi har og supplere med de andre nævnte muligheder.

Rudiger skal i øvrigt have rigtig mange penge i sign on og løn. De penge må kunne bruges bedre. Først og fremmest at give Araujo en ordentlig kontrakt. Han har et højere topniveau en Rudiger.
Jo, men jeg tror man skal tænke at Rüdiger lige nu er blandt de 3 bedste CB’s i verden. Garcia, Pique, Araújo og AC er bare lidt en sjov størrelse. Garcia har stort set spillet 5 gode kampe i år. Araújo er fremragende, men har også døjet med lidt skader tidligere. Pique er gammel og ikke lige så fit som tidligere, desuden ved vi ikke hvilket niveau han kan bringe næste sæson. AC er en svær størrelse, vi ved ikke hvor god han bliver, han har ikke set sindssygt god ud i denne sæson, og Rüdiger er egentlig bare bedre end ham. Hvis du har Rüdiger og Araújo som startere, har du nok det hurtigste og stærkeste forsvar i Europa. Hvis du så kan rotere med en spiller som AC og samtidig have en dygtig boldspillende CB i Garcia, ja så har du det komplette forsvar. Vi bliver nødt til at lægge nogle kræfter i det forsvar snart. Sidste år tænkte man “Garcia er nok”, det var det ikke. I år kan man ikke bare sige “AC er nok”, for det er det ikke.
Jeg faldt også i søvn efter 1-0 målet :lol:

Jeg er enig med Isageren her. Araujo og Rudiger kan virkelig være spændende. De er begge to så sindsygt stærke rent duel mæssigt. Med ankomsten af AC og Rudiger kan vi pludselig stå med et forsvar der ikke skal fornyes de næste rigtig mange år.
Jeg antager vi fortsat skal spille med to midterforsvarer. Skal vi spille med 3 i fremtiden i hver kamp er det en lidt anden snak, men det tror jeg ikke er planen.

Min pointe er at Garcia, AC, Araujo og Pique alle er tænkt som startere ift løn og deres “niveau”. Jeg synes ikke vi skal have mere end 4 centerforsvarer på det niveau til 2 startpladser. Den tillid skal de have. De øvrige midterforsvarer bør være supplerende enten til lavere løn eller udviklingsspillere. Rudiger vil være endnu en “starter”. Hvis vi skulle gå efter Rudiger skulle AC ikke være hentet. Alternativt skal enten Pique/Garcia ikke regnes for startere (Araujo giver sig selv da han er et monster). Pique er så bare pissegod lige nu. Garcia har spillet meget svingende, men fx mod Real Madrid var han jo lige præcis den blanding af sikker forsvarsspiller og fremragende igangsætter som få midterforsvarer kan på samme niveau. Desuden hører det jo med at Rudiger ifl rygtebørsen skal have KASSEN. Har vi råd til det sådan helt realistisk set ift hvor vi ellers trænger til at opmande?

Jeg synes i meget højere grad backs er det svage led pt især ift bredden. Ajax’ marokkanske højreback som jeg ikke kan stave til og så et supplement til Alba ville være højere prioritet for mig end Rudiger.

Synes Azpi fra Chelsea på den vis gav mere mening (men han er vist autoforlænget nu) end Rudiger. Han kan spille alle pladser i forsvaret og må alt andet lige kræve en anden løn, da han eftersigende rigtig gerne vil hjem til Spanien.

Og udover forsvarskabalen er der også angrebet. Hvis Dembele skifter og vi ikke kan bytte trincao og Traore, så mangler vi jo decideret kantspillere, da vi risikerer at miste to på een gang uden nogen gratis erstatning (jeg tror ikke på trincao).

Oveni denne uvished om kantspillere, er der den forreste plads, hvor auba fylder godt lige nu, men hvor der jo går rygter om at vi forsøger at hente på allerøverste hylde til en skyhøj løn (Haaland eller lewandowski). Jeg synes ikke vi skal sprænge banken for en gammel champ som lewandowski og Haaland virker urealistisk, men jeg vil hellere spare Rudiger-udgiften og sikre at vi har midlerne til et ordentligt angreb til næste sæson. Både spidsangriber og kantspillere.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Oveni denne uvished om kantspillere, er der den forreste plads, hvor auba fylder godt lige nu, men hvor der jo går rygter om at vi forsøger at hente på allerøverste hylde til en skyhøj løn (Haaland eller lewandowski). Jeg synes ikke vi skal sprænge banken for en gammel champ som lewandowski og Haaland virker urealistisk, men jeg vil hellere spare Rudiger-udgiften og sikre at vi har midlerne til et ordentligt angreb til næste sæson. Både spidsangriber og kantspillere.

Det seneste rygte jeg læste vedrørende Lewan, er at det kan komme på tale at inkludere spillere; Dest & Lenglet. Enten begge eller én af dem, hvor især førstnævnte har BM's interesse.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Javi Miguel (AS):

"Barcelona will offer Robert Lewandowski a contract for 2 seasons + 1 season. The player is OPEN to the idea of ​​arrival.

"Erling Haaland still remains the top option and he is still at the top of the club’s goal."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster