Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Rudiger er vanvittig dygtig, han er kun 29 år og vil kunne komme på en fri transfer. Hans styrke er i mand-mod-mand situationerne og i dueller. Han er ligeledes ret hurtig. Jeg vil hellere have at Madrid får Mbappe end Rudiger. Araujo minder om, men Rudiger er lidt mere moden (hvilket giver god mening). Han har været nøgle for Chelsea de sidste par sæsoner.

Hvis klubben får skippet Lenglet, Umtiti og Roberto. Så er Pique, Araujo, Garcia, AC og Rudiger det perfekte sæt til en hel sæson. Xavi får pludselig mange muligheder. Et 3 mands forsvar med Araujo, AC og Rudiger ville være hjernedødt. Pique kan stille og rolig udfases.

Jeg håber inderligt, at vi lander Rudiger, selvom jeg tror at Real/Bayern ender med ham.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨| Araujo & Gavi are VERY CLOSE to renewing their contracts with FC Barcelona.

[ Via: Gerard Romero 🥇 ]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
tors mar 31, 2022 2:40 pm
Rudiger er vanvittig dygtig, han er kun 29 år og vil kunne komme på en fri transfer. Hans styrke er i mand-mod-mand situationerne og i dueller. Han er ligeledes ret hurtig. Jeg vil hellere have at Madrid får Mbappe end Rudiger. Araujo minder om, men Rudiger er lidt mere moden (hvilket giver god mening). Han har været nøgle for Chelsea de sidste par sæsoner.

Hvis klubben får skippet Lenglet, Umtiti og Roberto. Så er Pique, Araujo, Garcia, AC og Rudiger det perfekte sæt til en hel sæson. Xavi får pludselig mange muligheder. Et 3 mands forsvar med Araujo, AC og Rudiger ville være hjernedødt. Pique kan stille og rolig udfases.

Jeg håber inderligt, at vi lander Rudiger, selvom jeg tror at Real/Bayern ender med ham.
Nej, ikke Bayern, de er ude. Det er mellem Chelsea, PSG, RM, Juve og os. Jeg tror ikke på United fordi de stadig ikke har en træner på plads. Hvis det bliver Ten Hag tror jeg ikke han ville gå efter en Rüdiger. Juve er helt klart en mulighed, men kan forstå at de også kigger på Romagnoli, udover at de også har De Ligt, som er storspillende, og Demihral som har været fantastisk i Atalanta. Chelsea er i lidt af en suppedas, der skal i hvert fald snart ske noget. RM er svær at sige, hvis de lægger æggene i Mbappe/Haaland posen, så mister de sku nok fokusset fra Rüdiger. Jeg kunne dog sagtens se dem løbe med ham, men vil de virkelig have to 30-årige overbetalte CB’s på lange kontrakter? Måske, de kigger jo selvfølgelig også på Tchouameni og en ny HB og VB, så måske de har nok at se til. Så har vi PSG, de er favoritterne i min bog, tror pengene spiller en stor rolle, og Kimpembe er en forfærdelig fodboldspiller, så de ved godt at der er brug for Rüdiger. Vi har en chance, men det kommer an på hvor meget vi vil give.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 31, 2022 5:19 pm
🚨| Araujo & Gavi are VERY CLOSE to renewing their contracts with FC Barcelona.

[ Via: Gerard Romero 🥇 ]
Puha, når de to er forlænget kan man ånde lettet op, så kan vi kun blive bedre til sommer. Stort set da, ved godt vi har en situation på højrekanten med to spillere.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Nu hører jeg at Rüdiger bad sin agent om at kontakte Barca efter 0-4 mod RM. Han er eftersigende villig til at sænke sine behov. Er det her ikke bare Barca som er villige til at tjene 90 mil på Gavi og Araújo, siden de ikke kostede klubben noget og ville se gode ud for regnskaberne. Tror godt vi kan vinke farvel til Araújo.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 [Javi Miguel🥇] | Barcelona have decided to sign Dani Olmo.

The Catalans will re-sign their former La Masia talent in 2023. He will have one year left on his current deal with RB Leipzig by that time.

The club are in regular contact with the Spaniard. Xavi considers him a key player for his future project.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Isageren skrev:
tors mar 31, 2022 10:06 pm
Nu hører jeg at Rüdiger bad sin agent om at kontakte Barca efter 0-4 mod RM. Han er eftersigende villig til at sænke sine behov. Er det her ikke bare Barca som er villige til at tjene 90 mil på Gavi og Araújo, siden de ikke kostede klubben noget og ville se gode ud for regnskaberne. Tror godt vi kan vinke farvel til Araújo.

If Barca loose Gavi - Barca loose SpillerSomMessi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 01, 2022 9:02 am
Isageren skrev:
tors mar 31, 2022 10:06 pm
Nu hører jeg at Rüdiger bad sin agent om at kontakte Barca efter 0-4 mod RM. Han er eftersigende villig til at sænke sine behov. Er det her ikke bare Barca som er villige til at tjene 90 mil på Gavi og Araújo, siden de ikke kostede klubben noget og ville se gode ud for regnskaberne. Tror godt vi kan vinke farvel til Araújo.

If Barca loose Gavi - Barca loose SpillerSomMessi.
Argh, klubben består, det ville være ærgerligt, men vi har også en overbooking på midten. Det ville uden tvivl gøre ondt, men lad os ikke lade som om at Barca ikke er det vigtigste i denne verden. Der er fandme ingen spillere over klubben. Vi er ikke Basketball fc :grin:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

⚪️ Haaland was truly amazed by Barça's performance in El Clásico and verified that what Xavi had explained him was absolutely true.

⚪️ Barça's bet for Haaland is more sporting than economic. He will decide his future soon.

[Diario Sport]

Uanset vores spændende, fede projekt, tror jeg det er svært (meget), at sige nej tak til den enorme pose penge City står klar med. Og naturligvis vil Papa Haaland og Raiola pege i retning af City. Tror ærlig talt at det sportslige projekt rager dem, hvis de får det dobbelte i lønningsposen hos City - som i øvrigt også har et fedt hold og en fed træner.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

https://www.football-espana.net/2022/04 ... his-summer

En ret fed artikel på Raphinha. Vinklen går mere på personen og det mentale aspekt. Han virker til at være mere i Alves puljen end Neymar. Jeg ville bestemt ikke have noget imod at Barca fandt pengene til at hente ham alene af den grund!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
fre apr 01, 2022 5:05 pm
https://www.football-espana.net/2022/04 ... his-summer

En ret fed artikel på Raphinha. Vinklen går mere på personen og det mentale aspekt. Han virker til at være mere i Alves puljen end Neymar. Jeg ville bestemt ikke have noget imod at Barca fandt pengene til at hente ham alene af den grund!
Ja, dét alene er nærmest nok.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

César Azpilicueta has now extended his contract with Chelsea until June 2023, Tuchel confirms: “Yes, it was so close - and it now happened. It’s good news for us”.

“There are now very high chances that he will stay at Chelsea”, he added.

- Fabrizio Romano

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre apr 01, 2022 5:17 pm
César Azpilicueta has now extended his contract with Chelsea until June 2023, Tuchel confirms: “Yes, it was so close - and it now happened. It’s good news for us”.

“There are now very high chances that he will stay at Chelsea”, he added.

- Fabrizio Romano
Fedt :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[Manchester Evening News] | Manchester City are ready to make an offer for Ronald Araujo.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu læser jeg at hvis vi skal have Lewan skal Bayerne have Dest i bytte... Det er en NOGO herfra.. vi skal da ikke smide en ung højre back for en aldrende angriber.. vi har masser af angribere men kun 2 højrebacks hvoraf den ene er Alves.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster