Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
ons mar 30, 2022 8:38 pm
Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 7:10 pm
[Le10Sport] | Paris Saint-Germain are interested in Ajax star Antony.
Antony has been linked to Barcelona, although the club have not commented about the player. Some reports even claim Dani Alves wants Antony at Barca.

With PSG now interested in the 22-year-old, his value is expected to sky-rocket in the summer.
Ja selvfølgelig snupper PSG Antony, også får vi måske en 25 åring Raphinha som ikke har mere udviklingsopgave :roll:
Du må være RM fan eller en troll. Raphinha er en bedre spiller end Antony, og på trods af at spille for et elendigt Leeds hold, præsterer han på et sindssygt højt niveau.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Isageren skrev:
ons mar 30, 2022 9:11 pm
Drake skrev:
ons mar 30, 2022 8:38 pm
Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 7:10 pm
[Le10Sport] | Paris Saint-Germain are interested in Ajax star Antony.
Antony has been linked to Barcelona, although the club have not commented about the player. Some reports even claim Dani Alves wants Antony at Barca.

With PSG now interested in the 22-year-old, his value is expected to sky-rocket in the summer.
Ja selvfølgelig snupper PSG Antony, også får vi måske en 25 åring Raphinha som ikke har mere udviklingsopgave :roll:
Du må være RM fan eller en troll. Raphinha er en bedre spiller end Antony, og på trods af at spille for et elendigt Leeds hold, præsterer han på et sindssygt højt niveau.
Du skal aldrig kalde mig RM fan igen, det er noget svineri at skrive, og hvad har det forresten med mit skriv at gøre!

Nej troller ikke, dog kender jeg ikke så meget til Raphinha, og har ikke set ham spille. Men han er 25 år. så han har ikke rigtig mere udviklings potentiale, og 9 mål og 3 assist er ikke prangende, selv om det er elendigt Leeds hold.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af PuyolErGud »

Selvfølgelig er der udviklingspotentiale for en 25-årig spiller. Det er jo ikke sådan, at alle der runder de 25 blot bliver dårligere. Mål i hver 3. kamp som kantspller er alligevel meget fint for et Leeds hold som ikke har været særlig prangende. Om han er er bedre end Antony er og kan blive, skal jeg ikke gøre mig klog på, men begge spillere har haft fart og eksplosivitet som man vil miste med en Dembele afgang.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Messi udviklede sig heller ikke efter han rundede de 25 år, eller?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Haaland has only 2 offers on the table. One from Barça and one from Manchester City. He will choose one of the two in the coming weeks.

• City offers €50 M to the father and €50 M to Raiola. In addition a salary of €30 M net per season to Haaland.

• Barça offers €20 M to the father and €20 M to Raiola. In addition a salary of €15 M net the first season that will go up every year until reaching €25 M in the fifth season.

[ Via: Blxck News 🎩 ]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors mar 31, 2022 8:10 am
Haaland has only 2 offers on the table. One from Barça and one from Manchester City. He will choose one of the two in the coming weeks.

• City offers €50 M to the father and €50 M to Raiola. In addition a salary of €30 M net per season to Haaland.

• Barça offers €20 M to the father and €20 M to Raiola. In addition a salary of €15 M net the first season that will go up every year until reaching €25 M in the fifth season.

[ Via: Blxck News 🎩 ]
Ok, det er altså immervæk en forskel på 75 mio euro netto over fem år. Man kan ikke fortænke ham i, at vælge City under de omstændigheder. Det sportslige projekt i City matcher fint Barca´s, hvor man har et godt hold og Pep som træner i en liga, der er attraktiv vs. Barca, som har et et tilsvarende godt hold og en spændende træner. Der vil begge steder være rig mulighed for store titler og tilbage står præferencerne omkring det, man kan tilbyde uden for stregerne og løn. Barca er selvfølgelig foran, når det kommer til historie og de faciliteter, man kan tilbyde med 100.00 på lægterne til de største kampe. Det vil være noget, de fleste fodboldspillere vægter utroligt højt og som de helt naturligt vil være draget hen imod pga af det magiske/mytiske element, der er i klubben. På den led fås det ikke større, når man tager historien og kravet til spillestil med i beregningen. Barca er unik på den front og ingen klubber, kan for alvor følge med på det punkt, selv om nogle selvfølgelig vil have andre præferencer.

Tilbage står lønnen og fees, som tungen på vægtskåle og spørgsmålet er, om ikke afstanden er for stor. Ligesom med Dembélé, tror jeg, Haaland vil være nemmere at overbevise, end hans repræsentanter. Forskellen er ikke så stor i lønforholdene, som den er for Raiola og Haaland senior. Dertil vil et skifte til Barca helt sikkert være et kommercielt bedre valg og derfor vil forskellen for E.B. blive mindre, specielt med tiden, hvis han får succes.

En sidste faktor, der kan have betydning, er Haalands påståede krav om en frikøbsklausul a´la den, han har i Dortmund. Den vil uden tvivl være større, men hvis f.eks. han får en klausul på 150 mio euro, der træder i kraft efter 3 år, vil det giver ham mulighed for at lave endnu et stort skifte, som endda vil være noget større, end det, han laver nu. Det vil i lige grad giver Haaland mulighed for, at opfylde nogle ambitioner senere, ligesom det vil give repræsentanterne mulighed for, at tjene flere penge senere.

Alt i alt, så skifter Haaland til City med 90% sikkerhed, men med den indbyggede bagdør til Barca, som en klausul vil give. De sidste 10% chanc for Barca skal findes i det faktum, at et skifte til Barca i fremtiden, selv med klausulen, bliver langt mindre, end muligheden for at lave et stort pengeskifte senere og spørgsmålet er, om Haaland vægter det at spille for Barca så højt, han ikke tør tage det sats, aldrig at komme til at repræsentere Barca. Det vil være langt nemmere at skifte til City fra Barca om 3-4-5 år, end det vil være at gøre det omvendt. Men som sagt, jeg tror løbet er kørt med Haaland og selvom det ville være godt med ham i Barca, så fred være med det.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🔥 On Wednesday night, Mateu Alemany, Jordi Cruyff and Antonio Rüdiger's agent met at a hotel. The meeting lasted three hours.

🔥 Barça want to sign Rüdiger as a free agent.

[Sky Sports]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors mar 31, 2022 1:00 pm
🔥 On Wednesday night, Mateu Alemany, Jordi Cruyff and Antonio Rüdiger's agent met at a hotel. The meeting lasted three hours.

🔥 Barça want to sign Rüdiger as a free agent.

[Sky Sports]
Hmm, med den løn, han eftersigende, skal have, så er jeg ikke helt vild med at indlemme Rüdiger. Det vil slå yderligere skår i forhandlingerne med Araujo og spørgesmålet er, om man sælger ham til sommer.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hmm, med den løn, han eftersigende, skal have, så er jeg ikke helt vild med at indlemme Rüdiger. Det vil slå yderligere skår i forhandlingerne med Araujo og spørgesmålet er, om man sælger ham til sommer.

Gør mig nogenlunde de samme tanker og ville hellere, at Araujo kom helt på plads. Manden er et bæst. Rüdiger kender jeg ikke meget til, men synes det er positivt, at vi for en gangs skyld har fokus rettet mod forstærkning af forsvaret, hvilket Xavi eftersigende også skulle have efterlyst.

Kommer Rüdiger til at pille ved lønhierarkiet, er det klart en dårlig handel, men eftersom de ønsker ham på en 'free transfer' kan ledelsen så operere med en sign-on bonus, der udgør en pæn sum, mens lønnen, han forpligter sig til, er indenfor skiven af den ramme, ledelsen har fremsat?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[Diario Sport] | Barcelona are considering signing Arsenal striker Alexandre Lacazette at the end of the season.

This comes after Pierre-Emerick Aubameyang became an instant hit after moving to Camp Nou in January - scoring 9 goals in 11 games.

- Lacazette's contract expires at the end of the season, which means he can join Barca as a free agent this summer.

Den tror jeg ikke på og skulle det være sandt, så pænt nej tak.

oliverfr
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors feb 17, 2022 2:23 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af oliverfr »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 31, 2022 1:47 pm
Dytrax skrev:
tors mar 31, 2022 1:00 pm
🔥 On Wednesday night, Mateu Alemany, Jordi Cruyff and Antonio Rüdiger's agent met at a hotel. The meeting lasted three hours.

🔥 Barça want to sign Rüdiger as a free agent.

[Sky Sports]
Hmm, med den løn, han eftersigende, skal have, så er jeg ikke helt vild med at indlemme Rüdiger. Det vil slå yderligere skår i forhandlingerne med Araujo og spørgesmålet er, om man sælger ham til sommer.
Jeg tror deres plan er at finde en erstatning til Pique som er 34 år + allerede nu åbent har snakket om pension.

Hvis Pique ikke er der længere har vi Arujo og Garcia i midterforsvaret.

Vi har ikke skrevet under på noget med Christensen endnu, og derfor tror jeg de har forhandlinger med både Rüdiger og Christensen, for at se hvad der giver bedst mening rent økonomisk.

Garcia er i min optik en utroligt dygtig fodboldspiller, hvilket han også viste mod Real, men jeg ser hellere en kombination af Arujo + Rüdiger eller Arujo + Christensen.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

oliverfr skrev:
tors mar 31, 2022 2:10 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 31, 2022 1:47 pm
Dytrax skrev:
tors mar 31, 2022 1:00 pm
🔥 On Wednesday night, Mateu Alemany, Jordi Cruyff and Antonio Rüdiger's agent met at a hotel. The meeting lasted three hours.

🔥 Barça want to sign Rüdiger as a free agent.

[Sky Sports]
Hmm, med den løn, han eftersigende, skal have, så er jeg ikke helt vild med at indlemme Rüdiger. Det vil slå yderligere skår i forhandlingerne med Araujo og spørgesmålet er, om man sælger ham til sommer.
Jeg tror deres plan er at finde en erstatning til Pique som er 34 år + allerede nu åbent har snakket om pension.

Hvis Pique ikke er der længere har vi Arujo og Garcia i midterforsvaret.

Vi har ikke skrevet under på noget med Christensen endnu, og derfor tror jeg de har forhandlinger med både Rüdiger og Christensen, for at se hvad der giver bedst mening rent økonomisk.

Garcia er i min optik en utroligt dygtig fodboldspiller, hvilket han også viste mod Real, men jeg ser hellere en kombination af Arujo + Rüdiger eller Arujo + Christensen.
Hvis man hentede Rüdiger kunne det også være et udtryk for at man vil spille med 3 dernede, simpelthen fordi at single pivot er en umulig position at finde en god spiller i. I hvert fald til gode penge. Rüdiger er jo en vanvittig god spiller, og jeg ville lyve hvis jeg sagde at han ikke interesserer mig, men hvis vi henter AC, hvor er der så plads til Rüdiger? Så ved jeg godt Piqué kun har et år mere, men er det fordi man siger farvel til Araújo?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
ons mar 30, 2022 9:21 pm
Isageren skrev:
ons mar 30, 2022 9:11 pm
Drake skrev:
ons mar 30, 2022 8:38 pm
Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 7:10 pm
[Le10Sport] | Paris Saint-Germain are interested in Ajax star Antony.
Antony has been linked to Barcelona, although the club have not commented about the player. Some reports even claim Dani Alves wants Antony at Barca.

With PSG now interested in the 22-year-old, his value is expected to sky-rocket in the summer.
Ja selvfølgelig snupper PSG Antony, også får vi måske en 25 åring Raphinha som ikke har mere udviklingsopgave :roll:
Du må være RM fan eller en troll. Raphinha er en bedre spiller end Antony, og på trods af at spille for et elendigt Leeds hold, præsterer han på et sindssygt højt niveau.
Du skal aldrig kalde mig RM fan igen, det er noget svineri at skrive, og hvad har det forresten med mit skriv at gøre!

Nej troller ikke, dog kender jeg ikke så meget til Raphinha, og har ikke set ham spille. Men han er 25 år. så han har ikke rigtig mere udviklings potentiale, og 9 mål og 3 assist er ikke prangende, selv om det er elendigt Leeds hold.
Du er bare mr negativ, og kunne kun se en RM fan være på den måde på dette Forum. At score 9 mål som kant i PL for et af bundholdene er virkelig godt, jeg går ikke med på den præmis. Som 25 årig kan du sagtens eksplodere hvis du kommer til en god klub, talentet er der og viljen til at triumfere er der tilsyneladende også
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

oliverfr
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors feb 17, 2022 2:23 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af oliverfr »

Isageren skrev:
tors mar 31, 2022 2:20 pm
oliverfr skrev:
tors mar 31, 2022 2:10 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 31, 2022 1:47 pm
Dytrax skrev:
tors mar 31, 2022 1:00 pm
🔥 On Wednesday night, Mateu Alemany, Jordi Cruyff and Antonio Rüdiger's agent met at a hotel. The meeting lasted three hours.

🔥 Barça want to sign Rüdiger as a free agent.

[Sky Sports]
Hmm, med den løn, han eftersigende, skal have, så er jeg ikke helt vild med at indlemme Rüdiger. Det vil slå yderligere skår i forhandlingerne med Araujo og spørgesmålet er, om man sælger ham til sommer.
Jeg tror deres plan er at finde en erstatning til Pique som er 34 år + allerede nu åbent har snakket om pension.

Hvis Pique ikke er der længere har vi Arujo og Garcia i midterforsvaret.

Vi har ikke skrevet under på noget med Christensen endnu, og derfor tror jeg de har forhandlinger med både Rüdiger og Christensen, for at se hvad der giver bedst mening rent økonomisk.

Garcia er i min optik en utroligt dygtig fodboldspiller, hvilket han også viste mod Real, men jeg ser hellere en kombination af Arujo + Rüdiger eller Arujo + Christensen.
Hvis man hentede Rüdiger kunne det også være et udtryk for at man vil spille med 3 dernede, simpelthen fordi at single pivot er en umulig position at finde en god spiller i. I hvert fald til gode penge. Rüdiger er jo en vanvittig god spiller, og jeg ville lyve hvis jeg sagde at han ikke interesserer mig, men hvis vi henter AC, hvor er der så plads til Rüdiger? Så ved jeg godt Piqué kun har et år mere, men er det fordi man siger farvel til Araújo?
Helt enig! Jeg tror det er fordi man holder dørene åbne for både Christensen og Rüdiger, for at se hvilken af de to der passer bedst ind i systemet og hvem der økonomisk giver bedst mening. Ud fra det tror jeg man vælger en

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

oliverfr skrev:
tors mar 31, 2022 2:28 pm

Helt enig! Jeg tror det er fordi man holder dørene åbne for både Christensen og Rüdiger, for at se hvilken af de to der passer bedst ind i systemet og hvem der økonomisk giver bedst mening. Ud fra det tror jeg man vælger en
Ja, og der vil jeg sige det er en svær beslutning. Rüdiger er jo mere et bæst, lidt ala Araújo, mens AC er en spilopbygger, det kommer vel an på om man tror mest på Garcia eller Araújo i det lange løb, alt taget i betragtning, med løn, moral og den slags.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster