10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
tirs mar 22, 2022 9:31 pm
Vent med Fati til næste sæson, så er vi på den sikre side, han er jo lavet af glas :eek:

Jeg har ikke nogen forventninger mere, til at han bliver en stor spiller og udfylde sit enorme potentiale, han kommer desværre til at døje med mange skader resten af sin karriere. Han har allerede haft 4 operationer i en alder af 18 år, og valgte ikke at følge eksperternes råd om at det ville være bedst med endnu en operationer :roll: :cry:
Det er jo klart at han er taumatiseret af operationer, når lægestaben fuckede så meget op i sidste sæson. Han ville ikke have haft alle de operationer, hvis de rent faktisk havde været kompetente.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af nosslo15 »

Man kunne også håbe på, at en ny fysisk stab under Xavi ville være bedre til at kunne træne Fati på den måde, som han skal trænes på, altså fysisk.

Så han undgår de værste skader fremover. Men nogle spillere er selvfølgelig mere uheldige end andre.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Dytrax »

Ansu Fati is back from Madrid and will resume training with the team on Monday. The medical team expects him to be fit by mid-April if nothing wrong happens.

[Esport3]

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Dytrax »

Ansu Fati's knee tests were OK and he trained for 20 minutes today with the group. He will not be discharged until he completes atleast 10 workouts with the team. He is expected to be back in 3 weeks and could return on April 18 against Cadiz.

[@fansjavimiguel]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

kklaus skrev:
man mar 28, 2022 6:43 pm
Velkommen tilbage brormand. Husk at tage det nu stiiiiiile og rooooligt :glad:
Glæder mig til at se hvordan han klikker med de nyankomne spillere. Jeg forventer at det vil går rigtig godt mellem ham og Auba/Adama/Torres
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Det angreb næste år med Ferran, Ansu, Auba, Raphinha, Torre og Lewa bliver sku fedt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

Isageren skrev:
man mar 28, 2022 10:46 pm
Det angreb næste år med Ferran, Ansu, Auba, Raphinha, Torre og Lewa bliver sku fedt.
Det ville være fint og ville kunne spille god fodbold, dog ikke noget specialt, ikke nok til at vinde trofæer i hvert fald.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Drake skrev:
tirs mar 29, 2022 8:09 pm
Isageren skrev:
man mar 28, 2022 10:46 pm
Det angreb næste år med Ferran, Ansu, Auba, Raphinha, Torre og Lewa bliver sku fedt.
Det ville være fint og ville kunne spille god fodbold, dog ikke noget specialt, ikke nok til at vinde trofæer i hvert fald.
Hvorfor ikke? Hvorfor er vi alle så forgabte i de store navne og galactico signings? Vi vandt lige 0-4 over Real. Vi har et system og nogle spillere som skal passe perfekt ind i det system. Det er unge spillere, som har kæmpe potentiale og kan formes. Selvfølgelig kan vi vinde ting.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

Fordi: Jeg tror ikke Ferran er det kæmpe talent han bliver gjort til, han har kun en spidskompetence som er at tage gode løb, resten er middelmådigt, og han er ikke en naturlig god afslutter som fx Fati, og kommer ikke til at blive det. Så selvom han kommer til mange chancer, hvilket er virkelig fedt, så kommer han til at brænde rigtig store chancer. Han vil selvfølgelig kommer til at lave flere mål når han får mere selvtillid og er spillet 100 % ind på holdet, men det ville Martin B også gøre hvis han havde Ferrans gode løb, og fik samme tillid. Det gør han ikke til et kæmpe talent.
Fati tror jeg desværre ikke på kommer til at at udfylde til kæmpetalent, hans karriere kommer til at blive ødelagt at mange skader :sad:
Auba er snart 33, og vil kun gå ned af bakke der fra, selv om han vil kunne bidrage fin med mål.
Raphinha kommer nok sikkert kun til at være en god reserve, og ikke mere end det, da han ikke har mere udviklingspotentiale.
Torre er ikke naturlig kant eller angriber, så ham regner jeg ikke med på de positioner, og det er uvist om han er så stort et talent som han gøres til.
Lewan kunne være rigtig god i 1-2 sæsoner, og ville elske at se ham i en Barca trøje, men han har ingen fart, og det er en meget kort løsning, og de unge skal først bruge en 2-3 sæsoner for udvikle sig at verdensklasse.

Med det hold skal vi nok nå lange i alle turneringer, men ikke helt godt nok til at vide trofæer. Måske nogle enkle sæsoner, hvis modstanderne har en dårlig sæson.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af !Option »

Du har godt nok ofte et ekstremt pessimistisk syn på holdet og dets muligheder Drake.

Jeg kan ikke se hvorfor at vi ikke skulle være SERIØSE titel aspiranter til La Liga næste år. Vores nuværende angreb er med længder ligaens bedst spillende pt, så med tilføjelser af Fati og potentielt Lewan kan jeg godt nok ikke forstå den holdning.

Hvis vi tilmed også som forventet får AC og fx Mazzouri til backen mener jeg absolut vi er i spil til liga titlen som minimum.

CL er lidt en anden størrelse, hvor vi nok nærmere må være outsidere med ovenstående tilgange.

Med holdets opblomstring under Xavi og de rigtige tilføjelser/forlængelser er der virkelig grobund for et spændende hold i min verden :smile:
Rey Abi!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

!Option skrev:
ons mar 30, 2022 9:08 pm
Du har godt nok ofte et ekstremt pessimistisk syn på holdet og dets muligheder Drake.

Jeg kan ikke se hvorfor at vi ikke skulle være SERIØSE titel aspiranter til La Liga næste år. Vores nuværende angreb er med længder ligaens bedst spillende pt, så med tilføjelser af Fati og potentielt Lewan kan jeg godt nok ikke forstå den holdning.

Hvis vi tilmed også som forventet får AC og fx Mazzouri til backen mener jeg absolut vi er i spil til liga titlen som minimum.

CL er lidt en anden størrelse, hvor vi nok nærmere må være outsidere med ovenstående tilgange.

Med holdets opblomstring under Xavi og de rigtige tilføjelser/forlængelser er der virkelig grobund for et spændende hold i min verden :smile:
Ja med alle de tilføjelser, vil jeg give dig ret i at vi er seriøse titel aspiranter til La Liga næste år. med mindre RM får både Mbappe og Haaland.

Enig med CL, der komme til at gå en del går får vi kan vinde den. Der skal alle de unge lige udvikle deres fulde potentiale først.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
ons mar 30, 2022 7:57 pm
Fordi: Jeg tror ikke Ferran er det kæmpe talent han bliver gjort til, han har kun en spidskompetence som er at tage gode løb, resten er middelmådigt, og han er ikke en naturlig god afslutter som fx Fati, og kommer ikke til at blive det. Så selvom han kommer til mange chancer, hvilket er virkelig fedt, så kommer han til at brænde rigtig store chancer. Han vil selvfølgelig kommer til at lave flere mål når han får mere selvtillid og er spillet 100 % ind på holdet, men det ville Martin B også gøre hvis han havde Ferrans gode løb, og fik samme tillid. Det gør han ikke til et kæmpe talent.
Fati tror jeg desværre ikke på kommer til at at udfylde til kæmpetalent, hans karriere kommer til at blive ødelagt at mange skader :sad:
Auba er snart 33, og vil kun gå ned af bakke der fra, selv om han vil kunne bidrage fin med mål.
Raphinha kommer nok sikkert kun til at være en god reserve, og ikke mere end det, da han ikke har mere udviklingspotentiale.
Torre er ikke naturlig kant eller angriber, så ham regner jeg ikke med på de positioner, og det er uvist om han er så stort et talent som han gøres til.
Lewan kunne være rigtig god i 1-2 sæsoner, og ville elske at se ham i en Barca trøje, men han har ingen fart, og det er en meget kort løsning, og de unge skal først bruge en 2-3 sæsoner for udvikle sig at verdensklasse.

Med det hold skal vi nok nå lange i alle turneringer, men ikke helt godt nok til at vide trofæer. Måske nogle enkle sæsoner, hvis modstanderne har en dårlig sæson.
Hvis man får styrket forsvaret med AC og Mazraoui + en VB af god kaliber, så har man for første gang i lange tider et forsvar i verdensklasse, da Araujo og Garcia vil blive ved med at udvikle sig. Midtbanen bliver verdensklasse til næste sæson og så er der angrebet, som måske kommer til at mangle den store stjerne, men, som til gengæld, vil være båret frem af forsvaret, midtbanen og et generelt velspillende hold. Det er mere end rigeligt til at vinde titler på den korte bane og når man om et par år har fået genoprettet økonomien, kan man tænke i en superstjerne til angrebet, hvis da ikke, Fati har sat sig på den position.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 30, 2022 9:15 pm
Drake skrev:
ons mar 30, 2022 7:57 pm
Fordi: Jeg tror ikke Ferran er det kæmpe talent han bliver gjort til, han har kun en spidskompetence som er at tage gode løb, resten er middelmådigt, og han er ikke en naturlig god afslutter som fx Fati, og kommer ikke til at blive det. Så selvom han kommer til mange chancer, hvilket er virkelig fedt, så kommer han til at brænde rigtig store chancer. Han vil selvfølgelig kommer til at lave flere mål når han får mere selvtillid og er spillet 100 % ind på holdet, men det ville Martin B også gøre hvis han havde Ferrans gode løb, og fik samme tillid. Det gør han ikke til et kæmpe talent.
Fati tror jeg desværre ikke på kommer til at at udfylde til kæmpetalent, hans karriere kommer til at blive ødelagt at mange skader :sad:
Auba er snart 33, og vil kun gå ned af bakke der fra, selv om han vil kunne bidrage fin med mål.
Raphinha kommer nok sikkert kun til at være en god reserve, og ikke mere end det, da han ikke har mere udviklingspotentiale.
Torre er ikke naturlig kant eller angriber, så ham regner jeg ikke med på de positioner, og det er uvist om han er så stort et talent som han gøres til.
Lewan kunne være rigtig god i 1-2 sæsoner, og ville elske at se ham i en Barca trøje, men han har ingen fart, og det er en meget kort løsning, og de unge skal først bruge en 2-3 sæsoner for udvikle sig at verdensklasse.

Med det hold skal vi nok nå lange i alle turneringer, men ikke helt godt nok til at vide trofæer. Måske nogle enkle sæsoner, hvis modstanderne har en dårlig sæson.
Hvis man får styrket forsvaret med AC og Mazraoui + en VB af god kaliber, så har man for første gang i lange tider et forsvar i verdensklasse, da Araujo og Garcia vil blive ved med at udvikle sig. Midtbanen bliver verdensklasse til næste sæson og så er der angrebet, som måske kommer til at mangle den store stjerne, men, som til gengæld, vil være båret frem af forsvaret, midtbanen og et generelt velspillende hold. Det er mere end rigeligt til at vinde titler på den korte bane og når man om et par år har fået genoprettet økonomien, kan man tænke i en superstjerne til angrebet, hvis da ikke, Fati har sat sig på den position.
Et forsvar i verdensklasse, er nok liiige at stamme dem, hverken AC og Mazraoui er verdensklasse, og heller ikke en evt. ny VB. Araujo kan blive det, hvis han udvikler med spillet med bolden, og Garcia tror jeg ikke på.
Men ja, det kommer til at blive en solidt og godt forsvar :thumbup:
Jeg tror heller ikke midtbanen bliver verdensklasse til næste sæson, der skal Pedri, Gavi og Nico først udvikle sig endnu mere, for at være stabil klasse en hel sæson. FDJ vil jeg se meget mere fra, Bussi kan stadig holde et godt niveau et år mere, men kommer naturlig til at falde niveau, men mindre Xavi kan finde ud af at spare ham. Kessie bliver et wild card, da han umiddelbart ikke passer ind.
Angrebet er der for mange uvisheder, Ferran ser jeg ikke noget i, kan Fatti holde sig skades fri og finde gamle niveau, bliver Demb og kan han også holde sig skades fri, OG hæve hans bund niveau, og vare stadig god en hel sæson. Adama køber vi nok ikke. Kan Auba holde den scorings form en hel sæson, og han kommer også naturlig til at falde i niveau med alderen.

MEN jeg håber da inderligt at jeg tager fejl, og alt bare går op i en højere enhed :grin:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af PuyolErGud »

Hvordan er AC ikke verdensklasse? I så fald må der være ekstremt ekstremt få verdensklassespillere. AC er klasse i hans rolle og har en ro der er sjælden set.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster