Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Hvorfor er det vil skal gå efter så gamle spillere, ville vi ikke bygge noget nyt op med unge spillere :eh:

Først Alves, så Auba, nu Azpilicueta og Lewan. Vi har allerede Pigue, Bussi og Alba :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Drake skrev:
tirs mar 29, 2022 8:14 pm
Hvorfor er det vil skal gå efter så gamle spillere, ville vi ikke bygge noget nyt op med unge spillere :eh:

Først Alves, så Auba, nu Azpilicueta og Lewan. Vi har allerede Pigue, Bussi og Alba :roll:
Ja og Laporta har lige sagt i et interview at man ikke vil hente Messi tilbage fordi man vil bygge et nyt ungt hold op.

Det stemmer bare ikke med de der transfer rygter… så kunne man da ligesågodt hente Messi istedetfor Lewan
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 29, 2022 8:24 pm
Drake skrev:
tirs mar 29, 2022 8:14 pm
Hvorfor er det vil skal gå efter så gamle spillere, ville vi ikke bygge noget nyt op med unge spillere :eh:

Først Alves, så Auba, nu Azpilicueta og Lewan. Vi har allerede Pigue, Bussi og Alba :roll:
Ja og Laporta har lige sagt i et interview at man ikke vil hente Messi tilbage fordi man vil bygge et nyt ungt hold op.

Det stemmer bare ikke med de der transfer rygter… så kunne man da ligesågodt hente Messi istedetfor Lewan

Messi er i mine øjne ubestridt verdens bedste fodboldspiller nogensinde!

Men jeg tror Lewandowski ville være bedre for barca, både pga. De spillere der er nu og den taktik Xavi bruger. Medmindre vi køber en fænomenal højre back der både er defensivt rigtig god, har stamina til at løbe enormt meget og kan skabe bredden offensivt og også dække af for Messis manglende opdækning/pres. I DET tilfælde så ville Messi klart være at foretrække !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kvoller »

Jeg forstår ikke, hvorfor man vil give 50mio euro og sprænge lønbudgettet for Lewan, samtidig med at man vil bede spillerne om endnu en lønnedgang. Det er fuldstændig hul i hovedet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
ons mar 30, 2022 6:10 am
Jeg forstår ikke, hvorfor man vil give 50mio euro og sprænge lønbudgettet for Lewan, samtidig med at man vil bede spillerne om endnu en lønnedgang. Det er fuldstændig hul i hovedet.
Har det ikke noget at gøre med at få regnskabet til at gå op i forhold til reglerne i La Liga? Jeg ved overhovedet ikke nok om det til at kunne sige noget om det, men forestiller mig, at det er derfor. Men ja, det kan godt virke underligt, at man melder ud, at der ikke er råd til noget, men planker alligevel en pæn pose skejsere over disken for en aldrende stjerne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[Gerard Romero🥇] | Barcelona have been in talks with Dani Olmo for weeks.

However, it isn't specified whether the Catalans consider making a move for the Spaniard this summer. What is known is that Barca are looking for a winger in case Ousmane Dembele leaves, and Olmo would fit the profile.

This term so far, the 23-year-old has made 18 appearances for RB Leipzig, scoring three goals and providing five assists. He's valued at €45m and has a contract until 2024.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 7:16 am
[Gerard Romero🥇] | Barcelona have been in talks with Dani Olmo for weeks.

However, it isn't specified whether the Catalans consider making a move for the Spaniard this summer. What is known is that Barca are looking for a winger in case Ousmane Dembele leaves, and Olmo would fit the profile.

This term so far, the 23-year-old has made 18 appearances for RB Leipzig, scoring three goals and providing five assists. He's valued at €45m and has a contract until 2024.
Jeg fatter hat af den her Olmo-forkærlighed. Det er jo ikke særligt flotte tal. Han spiller i en meget mindre liga og alligevel er det jo ikke sådan, at han smadrer den. 45 mio er rigtig mange penge. Hellere bruge dem på en forlængelse af Demb.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af emo »

Norbit skrev:
ons mar 30, 2022 9:01 am
Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 7:16 am
[Gerard Romero🥇] | Barcelona have been in talks with Dani Olmo for weeks.

However, it isn't specified whether the Catalans consider making a move for the Spaniard this summer. What is known is that Barca are looking for a winger in case Ousmane Dembele leaves, and Olmo would fit the profile.

This term so far, the 23-year-old has made 18 appearances for RB Leipzig, scoring three goals and providing five assists. He's valued at €45m and has a contract until 2024.
Jeg fatter hat af den her Olmo-forkærlighed. Det er jo ikke særligt flotte tal. Han spiller i en meget mindre liga og alligevel er det jo ikke sådan, at han smadrer den. 45 mio er rigtig mange penge. Hellere bruge dem på en forlængelse af Demb.
Meget mindre liga? Bundesligaen? Meget mindre i forhold til? :D
Allez...

DrGink
Indlæg: 676
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Norbit skrev:
ons mar 30, 2022 9:01 am
Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 7:16 am
[Gerard Romero🥇] | Barcelona have been in talks with Dani Olmo for weeks.

However, it isn't specified whether the Catalans consider making a move for the Spaniard this summer. What is known is that Barca are looking for a winger in case Ousmane Dembele leaves, and Olmo would fit the profile.

This term so far, the 23-year-old has made 18 appearances for RB Leipzig, scoring three goals and providing five assists. He's valued at €45m and has a contract until 2024.
Jeg fatter hat af den her Olmo-forkærlighed. Det er jo ikke særligt flotte tal. Han spiller i en meget mindre liga og alligevel er det jo ikke sådan, at han smadrer den. 45 mio er rigtig mange penge. Hellere bruge dem på en forlængelse af Demb.
Bundesligaen er vel en ok kvalitet. Og han spiller i en klub der har fokus på talentudvikling.

Hvad jeg ikke forstår er hvad vi skal med endnu en midtbanespiller. Som jeg forstår er han mest central og ikke rigtig kantspiller. Dér har vi både unge udviklede spillere og helt unge spillere på vej.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Hvad jeg ikke forstår er hvad vi skal med endnu en midtbanespiller. Som jeg forstår er han mest central og ikke rigtig kantspiller. Dér har vi både unge udviklede spillere og helt unge spillere på vej.
Er helt enig, det virker dumstædigt, den insisteren på Olmo. Som jeg ser det, bringer han ikke noget, som vi ikke allerede har.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are currently in concrete negotiations with 16-year-old Kenan Yildiz from Bayern Munich. Yildiz has the same agent as Pedri and Torres. [sky sport]

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 9:30 am
Hvad jeg ikke forstår er hvad vi skal med endnu en midtbanespiller. Som jeg forstår er han mest central og ikke rigtig kantspiller. Dér har vi både unge udviklede spillere og helt unge spillere på vej.
Er helt enig, det virker dumstædigt, den insisteren på Olmo. Som jeg ser det, bringer han ikke noget, som vi ikke allerede har.
Nej, han er ikke engang specielt god. Måske en dag i fremtiden når Ferran er blevet vores striker og vi har brug for en kreativ kantspiller.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Xavi doesn't think about Haaland, Salah, or Lewandowski. His priority is to strengthen the defense. [TV3]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

[Le10Sport] | Paris Saint-Germain are interested in Ajax star Antony.
Antony has been linked to Barcelona, although the club have not commented about the player. Some reports even claim Dani Alves wants Antony at Barca.

With PSG now interested in the 22-year-old, his value is expected to sky-rocket in the summer.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Dytrax skrev:
ons mar 30, 2022 7:10 pm
[Le10Sport] | Paris Saint-Germain are interested in Ajax star Antony.
Antony has been linked to Barcelona, although the club have not commented about the player. Some reports even claim Dani Alves wants Antony at Barca.

With PSG now interested in the 22-year-old, his value is expected to sky-rocket in the summer.
Ja selvfølgelig snupper PSG Antony, også får vi måske en 25 åring Raphinha som ikke har mere udviklingsopgave :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster