Jeg er kæmpe fan

Territory, Ratamahatta, Roots bloody roots, Dead embryonic cells... shit man jeg savner deres live koncerter selvom jeg er pro reggae i dag fordi energien er ikke den samme

Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Jeg er kæmpe fan
Det er jeg også! Men det er ikke det samme uden Max og Igor, så jeg er hoppet på Cavalera Conspiracy i stedet for.
Det giver jo egentlig meget god mening. Spotify kan få en masse sponsor-aktivering ved, at give store kunstnere muligheden for navn på trøjen. Jeg ved nu ikke hvor meget det rent faktisk vil blive brugt, jeg kender ikke til reglerne for skifte af sponsor udseende i løbet af sæsonen.nosslo15 skrev: ↑fre mar 18, 2022 7:19 pmhttps://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/barc ... ftale.html
Det lader altså til, at hvad vi har snakket om bliver en realitet.
Ret fedt, egentlig - håber også på nogle af de gamle drenge og piger.
Tallet er måske ikke så meget større sammenlagt end, de forrige aftaler indbragte, men. Man skal huske at en vis herre ikke er i klubben længere(sammen med en masse andre i øvrigt) og at der generelt har været en negativ sportslig og institutionel spiral i klubben gennem længere tid. På den baggrund må man sige, det er formidabelt stykke arbejde, der er lagt på sponsor området..
@ActualiteBarca
: "If Barça signs the sleeve sponsor for €15m yearly, they would receive around €85m for the sponsorships of the jersey in total. With Nike paying between €105m and €155m, we are talking about between €190m and €240m in revenue yearly for the jersey."
Hvad er forskellen? I dag må vi bruge 70% af vores indtægter. Og ved kapital forhøjelse kan det bruges over 4 årEasyBuddhist skrev: ↑tirs mar 22, 2022 10:22 pmBarça Universal
@BarcaUniversal
UEFA's FFP measures are dead. The new rule removes the salary limit, and allows 70% of the team's spending ratio to be used on salaries. The most benefited teams are state-owned clubs like PSG or Manchester City, with seemingly unlimited money.
— @tariqpanja
Nasser Al-Khelaifi when asked if PSG’s business model is bad for football: “Barcelona has a debt of €1,5b and belongs to their fans. Is that allowed?”
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst