Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Jeg håber ikke vi køber Azpi. Det er ikke fordi at jeg synes han er dårlig, men jeg kan ikke se idéen i at købe en ny veteran til HB, når vi vil have Mazraoui og derudover købte Dest for 2 år siden, med store forhåbninger.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 3:48 pm
Hvorfor har folk så meget imod Bayern, og Müller? Altså hvad er vi for en klub der bærer nag over at blive banket? Hvis noget skulle vi tage ved lære af Bayern, og bruge dem som et eksempel på at fastholde værdier og stadig være konkurrencedygtige i fodbold. Og Müller? Han er sku da en fed spiller. Hvis man seriøst har ondt i røven over at de smadrede os, og Müller sagde tingene som de var, så er man satme en sart sjæl.

Der må man godt lige opføre sig lidt voksent og så tage tingene som en mand. Det er sku kun små børn, som går og tuder over sådan nogle småting.
To ord; Zip it.

En "Mand" havde nok adresseret mig direkte i stedet for at pakke det ind i hvad "Man burde" - Jeg kan skrive lister om hvor klam jeg synes Müller er, hvis det endelig skulle være.
I øvrigt det samme om Ronaldos narcissistiske soloshow, som du hylder i en anden tråd og påstår, at manden er et bedre forbillede end Messi. Det må du i øvrigt gerne mene, tænke og synes. Det blander jeg mig ikke i. Men jeg er jo naturligvis heller ikke lavet af støbejern, skægstubbe og skovmandsskjorter.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 6:14 pm
Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 3:48 pm
Hvorfor har folk så meget imod Bayern, og Müller? Altså hvad er vi for en klub der bærer nag over at blive banket? Hvis noget skulle vi tage ved lære af Bayern, og bruge dem som et eksempel på at fastholde værdier og stadig være konkurrencedygtige i fodbold. Og Müller? Han er sku da en fed spiller. Hvis man seriøst har ondt i røven over at de smadrede os, og Müller sagde tingene som de var, så er man satme en sart sjæl.

Der må man godt lige opføre sig lidt voksent og så tage tingene som en mand. Det er sku kun små børn, som går og tuder over sådan nogle småting.
To ord; Zip it.

En "Mand" havde nok adresseret mig direkte i stedet for at pakke det ind i hvad "Man burde" - Jeg kan skrive lister om hvor klam jeg synes Müller er, hvis det endelig skulle være.
I øvrigt det samme om Ronaldos narcissistiske soloshow, som du hylder i en anden tråd og påstår, at manden er et bedre forbillede end Messi. Det må du i øvrigt gerne mene, tænke og synes. Det blander jeg mig ikke i. Men jeg er jo naturligvis heller ikke lavet af støbejern, skægstubbe og skovmandsskjorter.
Hvorfor i alverden siger du at det er rettet mod dig? Jeg har over længere tid set massere af mennesker på Forum som kalder Bayern klamme, og Müller klamme. Hvad har min holdning om spilleres ageren udenfor banen noget som helst at gøre med det her? Slap da af, ingen er imod dig.

“Det blander jeg mig ikke i” alligevel vælger du at bringe det op, selvom du ikke har kommenteret på det i den anden tråd. Sjovt.

Og en sidste ting, du kan ikke komme og sige “zip it” fordi at jeg har en holdning hvor jeg kritiserer det massive had til en tysk klub og en spiller fra deres hold. Forum går vel ud på at man kan ytre sig, og hvis folk er uenige kan de argumentere? Ikke sandt?
Senest rettet af Isageren tors mar 24, 2022 6:24 pm, rettet i alt 1 gang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

@ Isageren.

Jeg har ikke mere at tilføje. Det, jeg mener, er allerede skrevet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 6:23 pm
@ Isageren.

Jeg har ikke mere at tilføje. Det, jeg mener, er allerede skrevet.
Respekteret og jeg håber at du tilgiver mig, man kan jo ikke altid være enige
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 3:30 pm
Arrrhhh du savler over Thomas Muller, gør du.
Om vi så fik penge for at have ham på holdet; Nej tak.

Måske min aversion hænger sammen med de voldsomme afklapsninger, hvor man så Müller løbe smilende rundt, som en chimpanse der lige havde vundet i banan lotteriet.
Hov hov vi er ikke racister. Den stakkels chimpanse har intet gjort for at blive sammenlignet med Thomas Müller. :lol:

EDIT: fik lige sendt lidt før jeg så efterspillet. Vil ikke opfordre til yderligere splittelse. Kun lave spas. Jeg har iøvrigt ikke rigtig noget imod Müller.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DrGink skrev:
tors mar 24, 2022 8:04 pm
Dytrax skrev:
tors mar 24, 2022 3:30 pm
Arrrhhh du savler over Thomas Muller, gør du.
Om vi så fik penge for at have ham på holdet; Nej tak.

Måske min aversion hænger sammen med de voldsomme afklapsninger, hvor man så Müller løbe smilende rundt, som en chimpanse der lige havde vundet i banan lotteriet.
Hov hov vi er ikke racister. Den stakkels chimpanse har intet gjort for at blive sammenlignet med Thomas Müller. :lol:

EDIT: fik lige sendt lidt før jeg så efterspillet. Vil ikke opfordre til yderligere splittelse. Kun lave spas. Jeg har iøvrigt ikke rigtig noget imod Müller.
Er helt enig. Spas, gak og løjer.

Mht. chimpansen, er jeg bange for at GreenPeace, Anima, Dyreværnet og Dyrenes Beskyttelse nu har blacklistet mig og sender formentlig Rainbow Warrior afsted. :mrgreen:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Nogen der ved hvor meget Antony ville koste?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:38 pm
Nogen der ved hvor meget Antony ville koste?
Han vil vel koste i omegnen af 50 mio euro + add ons
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 9:46 pm
Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:38 pm
Nogen der ved hvor meget Antony ville koste?
Han vil vel koste i omegnen af 50 mio euro + add ons
Er det en signing som ville give mening i din bog?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:53 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 9:46 pm
Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:38 pm
Nogen der ved hvor meget Antony ville koste?
Han vil vel koste i omegnen af 50 mio euro + add ons
Er det en signing som ville give mening i din bog?
Jeg synes, der er bedre muligheder på markedet. Men han vil være ok, hvis andet glipper.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 11:43 pm
Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:53 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 9:46 pm
Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:38 pm
Nogen der ved hvor meget Antony ville koste?
Han vil vel koste i omegnen af 50 mio euro + add ons
Er det en signing som ville give mening i din bog?
Jeg synes, der er bedre muligheder på markedet. Men han vil være ok, hvis andet glipper.
Vi er jo på team Saka. Ville du gå all out for den spilopmager?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 11:52 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 11:43 pm
Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:53 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 24, 2022 9:46 pm
Isageren skrev:
tors mar 24, 2022 9:38 pm
Nogen der ved hvor meget Antony ville koste?
Han vil vel koste i omegnen af 50 mio euro + add ons
Er det en signing som ville give mening i din bog?
Jeg synes, der er bedre muligheder på markedet. Men han vil være ok, hvis andet glipper.
Vi er jo på team Saka. Ville du gå all out for den spilopmager?
Nej, ikke all out. Lønnen vil nok ikke være et problem, da Arsenal efter sigende har tilbudt i omegnen af, hvad Pedri og Fati får. Det vil være acceptabelt, men jeg ville ikke smide 100 mio euro i transfer. Så meget bedre er han ikke end Raphinha og han vil nok være billigere i løn også.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça have made a move for Kylian Mbappé. [L'EQUIPE]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
fre mar 25, 2022 12:52 am
Barça have made a move for Kylian Mbappé. [L'EQUIPE]
Se, så snakker vi.. Fuck det kunne være fedt, mens Real er stensikre på at hente ham, så bare lige nappe ham for næsen af dem. Det ville være skørt. Jeg vil endda sige, at vi skal tilbyde ham noget helt vildt, både så PSG og Real sættes på plads.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster