Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Here we go. After verbal agreement reached days ago, Franck Kessié has signed as new Barcelona player until June 2026 - it’s gonna be four year deal, he joins as free agent from AC Milan.


Kessié will receive €6.5m net salary plus add-ons. Medical already completed.


- [Fabrizio Romano ]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona have been working on Raphinha as summer target for weeks. He’s one of the names in the list and the player would be happy to join Barça. Talks already started with his agent Deco who’s close to Laporta.

- Fabrizio Romano

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Despite the interest on Raphinha, the main priority for next season is still signing a striker.
[Javi Miguel]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona vice president Rafa Yuste tells Cat Radio: “If Ousmane Dembélé continues to feel comfortable, we can meet his agents and he could stay”.

“We are working to the best of our abilities to keep Gavi and Araújo at the club. I am optimistic. The players are happy”.

- Fabrizio Romano

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Dytrax skrev:
tirs mar 22, 2022 4:08 pm
Barcelona have been working on Raphinha as summer target for weeks. He’s one of the names in the list and the player would be happy to join Barça. Talks already started with his agent Deco who’s close to Laporta.

- Fabrizio Romano
Altså den deco der scouter for Barca i Brasilien? Ham der tidligere spillede for os? Det virker godt nok som en underlig dobbeltrolle hvis det er tilfældet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

:eek:
DrGink skrev:
tirs mar 22, 2022 6:20 pm
Dytrax skrev:
tirs mar 22, 2022 4:08 pm
Barcelona have been working on Raphinha as summer target for weeks. He’s one of the names in the list and the player would be happy to join Barça. Talks already started with his agent Deco who’s close to Laporta.

- Fabrizio Romano
Altså den deco der scouter for Barca i Brasilien? Ham der tidligere spillede for os? Det virker godt nok som en underlig dobbeltrolle hvis det er tilfældet.
Umuligt det er den samme, det lyder for mærkeligt.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Ja, jeg er ret sikker på det er den Deco

nosslo15
Indlæg: 1023
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Det er den Deco

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7163
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Barça have told Haaland's entourage that they are willing to pay his buy-out clause and his salary, but they know that their offer is not the best financially.

It all depends on Haaland. [@FabrizioRomano via @QueGolazoPod]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Jeg er ikke overbevist. De fleste taktiske muligheder, han tilbyder, er allerede i truppen og de Jong er klasser over. Det eneste sted, jeg kan se, man måske ikke har i forvejen, er mandsopdækningen, som bliver omtalt. Altså det med at tage modstanderens bedste spiller ud. Men siden hvornår har Barca spillet efter at lukke modstanderne ned? Jeg forstår den ikke, må jeg indrømme :think: :eh:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Double pivot med ham/de Jong og pedri foran. Kunne være en mulighed. Men altså jeg stoler på Xavi og han har uden tvivl en plan med ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs mar 22, 2022 11:26 pm
Double pivot med ham/de Jong og pedri foran. Kunne være en mulighed. Men altså jeg stoler på Xavi og han har uden tvivl en plan med ham.
Ja, men hvor er Nico og Gavi i den ligning. Jeg ville vælge begge før Kessie. Lad os heller ikke glemme, Busi stadig er den bedste makker til de Jong. Kessie´s pasningsevner er langt fra, hvad der tilbydes i øjeblikket, så han vil aldrig blive fast starter.

Jeg forstår den bare ikke. Hvorfor hente Kessie til bænken? Jeg kan ikke få brikken til at passe og jeg håber ved gud ikke, de stadig pønser på at sælge de Jong
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tirs mar 22, 2022 11:26 pm
Double pivot med ham/de Jong og pedri foran. Kunne være en mulighed. Men altså jeg stoler på Xavi og han har uden tvivl en plan med ham.
100%, sådan har jeg det også. Han har taget tiden til at tage en snak med Franck, og det viser bare at der er en klar plan med ham. Jeg stoler blindt på Xavi.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 22, 2022 11:43 pm
Piquénbauer skrev:
tirs mar 22, 2022 11:26 pm
Double pivot med ham/de Jong og pedri foran. Kunne være en mulighed. Men altså jeg stoler på Xavi og han har uden tvivl en plan med ham.
Ja, men hvor er Nico og Gavi i den ligning. Jeg ville vælge begge før Kessie. Lad os heller ikke glemme, Busi stadig er den bedste makker til de Jong. Kessie´s pasningsevner er langt fra, hvad der tilbydes i øjeblikket, så han vil aldrig blive fast starter.

Jeg forstår den bare ikke. Hvorfor hente Kessie til bænken? Jeg kan ikke få brikken til at passe og jeg håber ved gud ikke, de stadig pønser på at sælge de Jong
Det er vel grunden til at du sidder en tirsdag aften og skriver på Forum, mens Xavi tjener knaster og banker Real 0-4 efter 135 dage i jobbet. Nico er heller ikke på samme niveau som Gavi må vi lige huske. Stort potentiale, men er på nuværende tidspunkt ikke bedre end Franck.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Nå, men så lad os for sjov skyld sige, Kessie er lidt bedre end Nico. Hvorfor skulle man hente en ny 5. mand, der egentlig burde være starter i sin klub? Ikke at jeg i øvrigt er enig i, han er bedre end Nico.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster