Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
man mar 21, 2022 2:48 pm
Har Mbappe egentlig skrevet under??
Det siger næsten alle medier. Det har været den bedst kendte hemmelighed i lidt over et år nu.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

DeanCassady skrev:
man mar 21, 2022 2:57 pm
Er det reelt en god idé at hente Haaland. Der er noget med “don’t change a winning team”, og tingene spiller i den grad i øjeblikket. Auba scorer mål og tager nogle vanvittigt gode løb, så jeg kan ikke umiddelbart se det store behov for endnu en målscorer. Særligt når Fati vender tilbage.

Jeg er med på, at Auba har en udløbsdato, men er den allerede til sommer?
Hmmm. Det er nok rigtigt. Hvis Haaland tog til City ville jeg være enig, men jeg ville virkelig synes det var voldsomt hvis Real fik både Haaland og Mbappe.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
man mar 21, 2022 3:08 pm
Antimadridista skrev:
man mar 21, 2022 2:48 pm
Har Mbappe egentlig skrevet under??
Det siger næsten alle medier. Det har været den bedst kendte hemmelighed i lidt over et år nu.
Jo jo, ved godt Real har været målet for ham siden han var 12 eller noget. Men altså reelt skrevet/eller udtalt at han definitivt tager til Real!?

Cristiano var også nærmest i City, før han pludselig var i United!

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
man mar 21, 2022 3:09 pm
DeanCassady skrev:
man mar 21, 2022 2:57 pm
Er det reelt en god idé at hente Haaland. Der er noget med “don’t change a winning team”, og tingene spiller i den grad i øjeblikket. Auba scorer mål og tager nogle vanvittigt gode løb, så jeg kan ikke umiddelbart se det store behov for endnu en målscorer. Særligt når Fati vender tilbage.

Jeg er med på, at Auba har en udløbsdato, men er den allerede til sommer?

Har selv tænkt at vi bliver nødt til at ha en klinisk 9er hvis vi skal ha en chance for champions league.
Men med så mange mål og målchancer vi kreere selv mod et af verdens bedste forsvar og ikke kun over en kamp, men igen og igen scorer 4 mål i en kamp er behovet der så egentlig? Og ja både Aubameyang og Ferran brænder begge flere kæmpe chancer, men det gør jo ikke noget hvis vi scorer så mange mål! Hmmm jeg bliver sgu i tvivl om det allerede i 23 er der vi skal satse en stor pose penge på en målmaskine.

Hvis jeg økonomisk skulle sætte Håland op imod at beholde Gavi, Araujo og Dembélé ved jeg ihvertfald godt hvad jeg ville prioritere!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 After everything seemed done between Mazraoui and Barcelona, there could still be a turnaround after Salihamidžić and Neppe's trip to Amsterdam.

Bayern met with the player's representatives and submitted an offer higher than Barcelona's.
Bayern's offer is just over €10m gross per year. It's expected to remain the only offer the club will make for the player. Bayern bosses told Mazraoui that they won't improve it (take it or leave it).


Mazraoui has recently been leaning more towards a move to Barcelona, but he also asked some of his acquaintances from Germany about FC Bayern and the city of Munich. A move to Bayern is still conceivable for him. (Patrick Berger, Sport1 - very reliable German source)

hackmann
Indlæg: 379
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af hackmann »

Dytrax skrev:
man mar 21, 2022 1:41 pm
Hvad ville vi kunne tilbyde i løn? På sigt, tror jeg økonomien er vigtigere for visse spillere. Wijnaldum var på et tidspunkt snublende tæt på at skifte til os, lige indtil PSG kom på banen og tilbød det dobbelte i løn - den slags kan vi (Og bør) vi overhovedet ikke matche.
Efterfølgende har Wijnaldum sagt at det kun var en millon forskel i lønnen. At det var mere usikkerheden omkring Barcelona, ville vi have ham, ville Koeman forstætte osv

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
man mar 21, 2022 3:52 pm
🚨 After everything seemed done between Mazraoui and Barcelona, there could still be a turnaround after Salihamidžić and Neppe's trip to Amsterdam.

Bayern met with the player's representatives and submitted an offer higher than Barcelona's.
Bayern's offer is just over €10m gross per year. It's expected to remain the only offer the club will make for the player. Bayern bosses told Mazraoui that they won't improve it (take it or leave it).


Mazraoui has recently been leaning more towards a move to Barcelona, but he also asked some of his acquaintances from Germany about FC Bayern and the city of Munich. A move to Bayern is still conceivable for him. (Patrick Berger, Sport1 - very reliable German source)
Fuck. Vi burde bare droppe interessen i Azpi og så bare gå efter ham her. Jeg ved også det er hårdt at sige farvel til Dani, men føler ikke at man skal sælge Dest for at gøre plads til Alves.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Dybala will leave Juventus as free agent. There was full verbal agreement last October for €8m plus €2m net salary until 2026 - then Juve decided to change their proposal.

Paulo’s not happy with current, new conditions and he will now open talks with other clubs.

- Fabrizio Romano
Kunne han være et muligt mål for Barça?

Jeg er ikke så vild med Dybala, må jeg erkende. Men hvad tænker I?

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Det sidste vi har brug for lige nu er flere angribere..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SuperBarca »

Jeg synes helt ærligt at det vil være komplet idiotisk at bruge midler på at købe en ny stjerne til overpris (læs Haaland). Jeg synes det vil være langt bedre at der forlænges med de unge spillere som Gavi og Araujo. De har bevist deres værd så de skal belønnes fremfor et potentielt fejlkøb - vi har de senere år set mange store navne fejle i Barca trøjen og jeg synes virkelig det er på tide at sætte pris på hvad man har og så være langt mere forsigtige med de helt store navne. Hvis vi får AC og ham backen fra Ajax gratis, så synes jeg ikke der er behov for mere. Angrebet er blevet betydeligt bedre siden januar og så må vi se hvad der sker med dembelé. Men der var altså også nogle spændende B-holdsspillere forbi A-truppen tidligere på sæsonen. De må gerne få lidt mere spilletid i næste sæson. Jeg håber at Barca ikke smider store beløb efter nye spillere for rigtig mange i den nuværende trup har taget et pay-cut fordi klubben har bedt dem om det. Så kan jeg godt forstå at man bliver utilfreds når klubben pludselig kan grave 75-100 mil Euro plus det løse op for en ny angriber.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
man mar 21, 2022 2:57 pm
Er det reelt en god idé at hente Haaland. Der er noget med “don’t change a winning team”, og tingene spiller i den grad i øjeblikket. Auba scorer mål og tager nogle vanvittigt gode løb, så jeg kan ikke umiddelbart se det store behov for endnu en målscorer. Særligt når Fati vender tilbage.

Jeg er med på, at Auba har en udløbsdato, men er den allerede til sommer?
Jeg er som sådan enig, men der er bare et par kæmpe store huller i at kalde det et "winning team".

For det første, så har de ikke vundet noget endnu. Der er stadig lang vej før det sker og processen er jo egentlig først lige startet.

For det andet, så er der nogle spillere, der skal skiftes ud meget snart. Man skal finde langsigtede løsninger for Piqué, Alba, Busquets og Alves til sommer. Heldigvis arbejder man jo løsninger for netop de fire, så der er rimeligt med ro på den front. Det er bare for at illustrere, hvor holdet er henne lige nu.

Så er der frontpositionerne, som er lidt et miks af meget ubekendte lige nu. Fati? Holder han denne gang? Adama? Fortsætter han? Depay? Passer han ind hos Xavi? Dembélé? You know. De eneste sikre er Ferran og Auba, hvor sidstnævnte bliver 33 til sommer.

Bortset fra det, så er der kvaliteten. Haaland er helt i top og han vil score mål på samlebånd i Xaviball.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
man mar 21, 2022 5:31 pm
Dybala will leave Juventus as free agent. There was full verbal agreement last October for €8m plus €2m net salary until 2026 - then Juve decided to change their proposal.

Paulo’s not happy with current, new conditions and he will now open talks with other clubs.

- Fabrizio Romano
Kunne han være et muligt mål for Barça?

Jeg er ikke så vild med Dybala, må jeg erkende. Men hvad tænker I?
Så bliver der i hvert fald ingen Messi. Bare til alle jer som håber på at det skulle ske
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7161
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1112 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗Erling Haaland will NOT join Real Madrid. [Mario Cortegana]

Ifølge rygtebørsen er det Barça eller City.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Hvis en fyr om Haaland gerne vil være en del af noget stort, og samtidig huskes som én af de helt store, så er valget fandme Barca. Det ville være tåbeligt at vælge pengene som 21-årig og City. At vinde titler med City er som at miste sin mødom til en prostitueret, og det anerkender fodboldverden også.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 686
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 662 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
man mar 21, 2022 5:55 pm
DeanCassady skrev:
man mar 21, 2022 2:57 pm
Er det reelt en god idé at hente Haaland. Der er noget med “don’t change a winning team”, og tingene spiller i den grad i øjeblikket. Auba scorer mål og tager nogle vanvittigt gode løb, så jeg kan ikke umiddelbart se det store behov for endnu en målscorer. Særligt når Fati vender tilbage.

Jeg er med på, at Auba har en udløbsdato, men er den allerede til sommer?
Jeg er som sådan enig, men der er bare et par kæmpe store huller i at kalde det et "winning team".

For det første, så har de ikke vundet noget endnu. Der er stadig lang vej før det sker og processen er jo egentlig først lige startet.

For det andet, så er der nogle spillere, der skal skiftes ud meget snart. Man skal finde langsigtede løsninger for Piqué, Alba, Busquets og Alves til sommer. Heldigvis arbejder man jo løsninger for netop de fire, så der er rimeligt med ro på den front. Det er bare for at illustrere, hvor holdet er henne lige nu.

Så er der frontpositionerne, som er lidt et miks af meget ubekendte lige nu. Fati? Holder han denne gang? Adama? Fortsætter han? Depay? Passer han ind hos Xavi? Dembélé? You know. De eneste sikre er Ferran og Auba, hvor sidstnævnte bliver 33 til sommer.

Bortset fra det, så er der kvaliteten. Haaland er helt i top og han vil score mål på samlebånd i Xaviball.
Jeg er godt nok i tvivl om Haaland. Hans skader bekymrer mig virkelig. Der er jo en mulighed for at det er den bedste 9'er i en generation. Og en mulighed for at det bliver et kæmpe skadesflop.

Jeg skifter simpelthen mening om ham som Barca-spiller hver anden dag.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster