Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Drake »

Barca80 skrev:
lør mar 19, 2022 11:34 pm
Er der nogen som kender aftalen mellem Barcelona og A. Madrid ift. Griezmann??

Jeg ved at Griezmann er udlejet til A. Madrid, men vender han tilbage til sommer eller er A. Madrid forpligtet til at købe ham - og i så fald til hvor meget (hvad er summen)?
Så vidt jeg ved, så skal Griezz spille min 50 af kampene, og så er ATM forpligtet til at købe ham for 40 mil euro.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Barca80 »

Drake skrev:
lør mar 19, 2022 11:46 pm
Barca80 skrev:
lør mar 19, 2022 11:34 pm
Er der nogen som kender aftalen mellem Barcelona og A. Madrid ift. Griezmann??

Jeg ved at Griezmann er udlejet til A. Madrid, men vender han tilbage til sommer eller er A. Madrid forpligtet til at købe ham - og i så fald til hvor meget (hvad er summen)?
Så vidt jeg ved, så skal Griezz spille min 50 af kampene, og så er ATM forpligtet til at købe ham for 40 mil euro.
Ja, det var præcis også det jeg har hørt. Men hvis det er korrekt - hvad er status så, ift. antallet spillet kampe - er han over de 50 pct. på stående fod? Jeg ved at han har været skadet og misset en del kampe.

Og det betyder jo også, at der er risiko for, at Griezmann vender tilbage til Barca til sommer - han kan i den grad blive en kæp i hjulet ift. nye signings til sommer, pga. hans enorme løn :cry:

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af PuyolErGud »

Er der nogen som kender aftalen mellem Barcelona og A. Madrid ift. Griezmann??

Jeg ved at Griezmann er udlejet til A. Madrid, men vender han tilbage til sommer eller er A. Madrid forpligtet til at købe ham - og i så fald til hvor meget (hvad er summen)?
Ja, det var præcis også det jeg har hørt. Men hvis det er korrekt - hvad er status så, ift. antallet spillet kampe - er han over de 50 pct. på stående fod? Jeg ved at han har været skadet og misset en del kampe.

Og det betyder jo også, at der er risiko for, at Griezmann vender tilbage til Barca til sommer - han kan i den grad blive en kæp i hjulet ift. nye signings til sommer, pga. hans enorme løn :cry:
Umiddelbart ligner det han har spillet i 27 ud af 49 kampe. Men jeg synes der også var noget med, hvor mange minutter han skulle have per kamp, før det talte med. Det er nok svært præcis at vide hvad aftalen er indtil sæsonen er slut.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

Griezmann has played 66% of the minutes that he has been available for at Atlético Madrid. For the €40m clause to become mandatory, he needs to play 50%. So unless his role changes in the final stretch of the season, everything indicates that it will be triggered. [eldesmarque]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

SantJordi
Indlæg: 178
Tilmeldt: tirs dec 29, 2020 7:58 pm
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af SantJordi »

EasyBuddhist skrev:
søn mar 27, 2022 11:28 pm
Griezmann has played 66% of the minutes that he has been available for at Atlético Madrid. For the €40m clause to become mandatory, he needs to play 50%. So unless his role changes in the final stretch of the season, everything indicates that it will be triggered. [eldesmarque]
Det må og skal bare ske! Der er nok andre spillere, som det bliver svært at komme af med. Vildt imponerende, hvis man formår både at afhænde Coutinho og Griezmann til rimeligt store beløb, samtidig med at man slipper ofr deres lønninger.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Barca80 »

Regn med Griezmann retur i 2023 😯

Barca kan højst sandsynligt hænge på Griezmann næste sommer. 😑 Barca kan modtage ham retur i 2023 og hænge på hans enorme løn, og det uden at modtage en krone fra Atletico Madrid.

Meget tyder på, at det er den linje som A. Madrid vil køre i nuværende sæson, når man ser at Griezmann kun bruges som indskifter i de første to kampe. Og hans enorme formdyk gør det heller ikke meget bedre, altså at A. Madrid ønsker at bruge ham fast.

Aftalen er følgende - A. Madrid er kun forpligtet til at købe ham og betale 40 mio. euro til Barca, hvis han spiller over 50% af hans tilgængelige kampe med mere end 45 minutter.

Spiller Griezmann fx 1 til 44 minutter i en kamp, så tæller det slet ikke med. Det betyder han kan kan være i start 11'eren i 49% af kampene og få fuld spilletid, og de resterende kampe (51%) kan han være indskifter og spille optil 44 minutter. På den måde er A. Madrid ikke forpligtet til noget som helst og kan sende Griezmann og hans monster løn retur i 2023 😒

Nu når Barca ledelsen svinger milliard beløb afsted for nye spillere, håber jeg at de også tager højde for en eventuel Griezmann til næste sommer!! 🤮

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1769
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 210 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Barca80 »

GRIEZMANNS KONTRAKT MED BARCA UDLØBER 2024!!

Der var lidt forvirring, men det er altså først i 2024 at vi slipper fra Griezmann 🙄

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »

Tror nu nok, det ender med, de køber ham. Det vil være virkelig dårlig stil af Atletico, hvis de ikke gør. Tænker, der ville blive lagt pænt med pres på fra Barca's side, hvis de går ind og dropper en aftale på denne måde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dani Alves
Indlæg: 105
Tilmeldt: lør jan 23, 2010 9:44 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Dani Alves »

Jeg læste et sted at Greizmann havde spillet så mange kampe i tidl. sæson at det var minimalt hvad han skulle spille af kampe i nuværende sæson for at aftalen blev permanent.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Isageren »

Jeg tror vi ender med at sælge ham for 20 mio euro.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af SirJonas »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ ... dt/9413341

I følge denne artikel godt nok fra ekstra bladet, så var det i sidste sæson 81 % af kampene, at han opfyldte kravet om at spille 45 minutter i kampen.

I denne sæson er han blevet skiftet ind i alle fire kampe - præcis i det 63. minut hver gang.

Så det er en kedelig tendens, de har startet ud på derovre

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af EasyBuddhist »



Fornuftigt, den der skal de ikke slippe afsted med.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1247
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
fre sep 09, 2022 12:10 pm


Fornuftigt, den der skal de ikke slippe afsted med.
Det kommer vel an på formuleringerne - det er ret skelsættende, om det drejer sig om en sæson eller den fulde udlejningsperiode.

Men mon ikke, at man føler sig ret sikker på, at man har fat i den lange ende, hvis man puster sig op på den måde!

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af JHMark »

Madameskrald skrev:
fre sep 09, 2022 12:30 pm
EasyBuddhist skrev:
fre sep 09, 2022 12:10 pm


Fornuftigt, den der skal de ikke slippe afsted med.
Det kommer vel an på formuleringerne - det er ret skelsættende, om det drejer sig om en sæson eller den fulde udlejningsperiode.

Men mon ikke, at man føler sig ret sikker på, at man har fat i den lange ende, hvis man puster sig op på den måde!
Barca har nok ikke følt sig helt sikker når de endte med at acceptere 50% rabat… Ærgerligt at vi ikke får “fuld” pris.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Magnus Frost »

JHMark skrev:
lør okt 08, 2022 8:48 am
Madameskrald skrev:
fre sep 09, 2022 12:30 pm
EasyBuddhist skrev:
fre sep 09, 2022 12:10 pm


Fornuftigt, den der skal de ikke slippe afsted med.
Det kommer vel an på formuleringerne - det er ret skelsættende, om det drejer sig om en sæson eller den fulde udlejningsperiode.

Men mon ikke, at man føler sig ret sikker på, at man har fat i den lange ende, hvis man puster sig op på den måde!
Barca har nok ikke følt sig helt sikker når de endte med at acceptere 50% rabat… Ærgerligt at vi ikke får “fuld” pris.

Jeg synes faktisk det er lidt absurd at så god en spiller sælges for så lidt :roll:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster