FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 11:34 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:56 pm
The agreement between Barcelona and Spotify will be official today at 21:00 CET.


@gerardromero
Så kommer den første offentliggørelse.
Tror du at CVC aftalen og salget af Barca Studios ville betyde at vi er med i kapløbet om Haaland?
Nej, jeg tror løbet er kørt med Haaland i denne omgang
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Iniesta007 skrev:
ons mar 16, 2022 3:23 pm
Hvis pengene er OK må man da gerne sige Spotifi Camp Neu, men jeg vil ALTID kalde Stadion for Camp Neu...eller bare CAMPEN. :thumbup:
Du kunne aldrig finde på at kalde det Camp Nou… ;-)

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 16, 2022 4:06 pm
Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 11:34 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:56 pm
The agreement between Barcelona and Spotify will be official today at 21:00 CET.


@gerardromero
Så kommer den første offentliggørelse.
Tror du at CVC aftalen og salget af Barca Studios ville betyde at vi er med i kapløbet om Haaland?
Nej, jeg tror løbet er kørt med Haaland i denne omgang
Helt ærligt, Haaland kan sku blive væk hvis vi skal give Gavi og Araújo for ham
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
ons mar 16, 2022 5:11 pm
EasyBuddhist skrev:
ons mar 16, 2022 4:06 pm
Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 11:34 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:56 pm
The agreement between Barcelona and Spotify will be official today at 21:00 CET.


@gerardromero
Så kommer den første offentliggørelse.
Tror du at CVC aftalen og salget af Barca Studios ville betyde at vi er med i kapløbet om Haaland?
Nej, jeg tror løbet er kørt med Haaland i denne omgang
Helt ærligt, Haaland kan sku blive væk hvis vi skal give Gavi og Araújo for ham
Gavi og Araujo skal nok forlænge, det er bare et spørgsmål om tid og om at ledelsen får styr på dette års budget.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Tastefejl...sorry :crazy: . Skal vi ikke bare sige Campen, glæder mig til at komme derned igen :clap:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi: "Superstars who barely press or good players who run and press? We can't have a player in our team who doesn't press. It's very clear. Pressure is the basis of our game. It's non-negotiable."
:clap:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Så vidt jeg lige kan se, er Spottify aftalen ikke det økonomiske løft af klubben, som man havde håbet. De 280 mio. euro som aftalen lyder på var oprindeligt over 3 år. Nu er det 4. De gamle aftaler med Beko, Stanley og Rakuten gav klubben ca. 68,5 mio. årligt og Spottify aftalen bringer altså kun 1.5 mio. i difference. Måske er dette også noget af årsagen til at man har trukket sig på Haaland.

Men alligevel tænker jeg, at der må kunne skabes noget mere værdi, når man vælger Spottify, som kan slå igennem på andre parametre end lige, hvad vi modtager årligt i sponsorat.

Nogen der ved mere om dette end jeg?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
ons mar 16, 2022 7:19 pm
Xavi: "Superstars who barely press or good players who run and press? We can't have a player in our team who doesn't press. It's very clear. Pressure is the basis of our game. It's non-negotiable."
:clap:
enig, enig, enig, men Haaland arbejder stenhårdt, så tænker ikke det handler om ham.

Jeg vil sige, at jeg går 100% ind for at sætte holdet først, vi skal have en model ligesom i Bayern, en ideel fodboldklub.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 16, 2022 6:02 pm
Isageren skrev:
ons mar 16, 2022 5:11 pm
EasyBuddhist skrev:
ons mar 16, 2022 4:06 pm
Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 11:34 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:56 pm
The agreement between Barcelona and Spotify will be official today at 21:00 CET.


@gerardromero
Så kommer den første offentliggørelse.
Tror du at CVC aftalen og salget af Barca Studios ville betyde at vi er med i kapløbet om Haaland?
Nej, jeg tror løbet er kørt med Haaland i denne omgang
Helt ærligt, Haaland kan sku blive væk hvis vi skal give Gavi og Araújo for ham
Gavi og Araujo skal nok forlænge, det er bare et spørgsmål om tid og om at ledelsen får styr på dette års budget.
Jo, men altså man hører jo at det er spillerne som gerne vil have meget i løn, og ledelsen ikke vil kører rundt med. Jeg er mere bare bange for at de to vælger pengene ligesom Ilaix (Han var dog ikke ret god)
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

The agreement between Barça & Spotify will turn the shirt “into a space that can pay tribute to different artists from all over the world”. At the moment, the first ones to appear are The Weeknd, Shakira, Justin Bieber, Sebastián Yatra, Darshan Raval and Jonita Gandhi. [Diario Sport]

Er I klar til .... Bieber-bold?

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Endelig.
Robert Zimmerman

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

.... skal vi reklamere for musikere på trøjen? Altså som i have deres navne/ansigter på trøjen?

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Kvoller skrev:
tors mar 17, 2022 1:06 am
.... skal vi reklamere for musikere på trøjen? Altså som i have deres navne/ansigter på trøjen?
Det håber jeg da ikke.

I så tilfælde går jeg stærkt ind for Iggy Pop, Lemmy Kilmister, Ozzy Osbourne og Tony Iommi. :mrgreen:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors mar 17, 2022 1:43 am
Kvoller skrev:
tors mar 17, 2022 1:06 am
.... skal vi reklamere for musikere på trøjen? Altså som i have deres navne/ansigter på trøjen?
Det håber jeg da ikke.

I så tilfælde går jeg stærkt ind for Iggy Pop, Lemmy Kilmister, Ozzy Osbourne og Tony Iommi. :mrgreen:
Kan du ikke finde nogen, der ikke er døde endnu? :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 17, 2022 8:51 am
nosslo15 skrev:
tors mar 17, 2022 1:43 am
Kvoller skrev:
tors mar 17, 2022 1:06 am
.... skal vi reklamere for musikere på trøjen? Altså som i have deres navne/ansigter på trøjen?
Det håber jeg da ikke.

I så tilfælde går jeg stærkt ind for Iggy Pop, Lemmy Kilmister, Ozzy Osbourne og Tony Iommi. :mrgreen:
Kan du ikke finde nogen, der ikke er døde endnu? :lol:
Er Ozzy død… :eek:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster