Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Diabolito skrev:
tirs mar 15, 2022 6:18 pm
I den periode Ronaldo var i RM, vandt vi 6 mesterskaber og de vandt 2. Så kan det godt være de vandt 4x CL (vi vandt vist 3), men den direkte duel havde de ikke meget indflydelse på.
Jeg husker også at vi havde Messi i den periode. Stor, rigtig stor forskel fra nu. Hvis Real køber Haaland og Mbappe går der noget tid før vi kan konkurrere i ligaen, jeg tror ikke de vinder så mange CL titler til gengæld
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Spillersom@


Kan lide din optimisme :thumbup: Jeg prøver om jeg kan finde min :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 15, 2022 6:28 pm
Ang Mbappe og Haaland hvis de begge ender i Madrid: det er jo langt fra sikkert at de kan spille sammen, og deres egoer er virkelig store begge to. Læg dertil at Haaland har været meget skadet.

Det er klart at Mbappe er klasse og en alvorlig opgradering især hvis Benz holder niveau et par sæsoner mere.

Jeg vil dog mene at vi med en Salah eller en anden klasse venstre kant (istedet for Demb som bare skal væk!) kunne vi stille med
Ansu… Ferran…Salah, og jeg tror det vil være en ligeså god, måske endda bedre front trio med Aubemayang og Adama som rotation.

plus det faktum at vi har den mest spændende midtbane konstellation siden Xavi, Ini æraen.

Jeg er Messis mest ihærdige fortaler, men jeg mener at når nu plastret en gang er rykket som det blev i sommers, er det et enormt voldsomt sats hvis han kommer tilbage.

Hvis det skulle ske, skulle han blot indtage en joker rolle og spille for en løn sammenligeligt med feks Aubameyangs.
Han kunne blive skiftet ind i 2 halvleg i kampe hvor vi jagter mål, og modstanderen har pakket sig. Men han skal kun starte en kamp hvis det er for rotations eller skaders skyld. Han er gammel og må indtage en sekundær rolle hvis han skulle komme.

Jeg er ikke så skræmt af Haaland rygterne i Madrid, men selvfølgelig kan jeg se en vældig opgradering i at de henter Mbappe.
Men Kroos, Modric, Benz kan jo heller ikke bære holdet mere end en sæson mere max som jeg ser det, og hvad har de så?

Vi har alle talenterne som jeg ser det.
Vil mene at Haaland er en meget større holdspiller end Mbappe. Tænk over det, Mbappe har taget patent på et Real skifte i flere år, det ved Haaland udemærket godt, men han er villig til at lægge sine drømme om at være 1’er og Ballon d’or vinder på hylden, hvis det betyder at han kan vinde titler. Haaland er heller ikke bleg for at presse og han pisker rundt over det hele. Haaland er den jeg frygter mest i Real, Mbappe tror jeg ikke kan bære et hold for alvor.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg ved sgu ikke, hvem man skal gå efter, hvis det ikke bliver Haaland. Det bliver på lavere niveau, det er helt sikkert.

Schick, Isak, Nunez, David, Adeyemi? Det er alle sammen light versioner og vil aldrig komme med samme impact, som Haaland, hverken sportsligt eller økonomisk. De vil måske hver især kunne bidrage, men ikke sådan en grad, som Haaland. Imø kunne man lige så godt hente Dolberg, som har et kæmpe uforløst potentiale.

Jeg ville nok spare på krudtet og gå efter at forstærke andre positioner, som man allerede er i gang med. Dertil vil jeg scoute markedet og finde den næste superstar i rækken. Endrick vil være et oplagt emne at gå efter, men jeg ville slå koldt vand i blodet og holde øje med udviklingen hos angribere rundt om i verden det næste års tid.

Det sagt, så er det godt nok et skræmmende senarie, at Real kan stille med de tre højest vurderede spillere i verden i fronttrioen. Vinicius-Haaland-Mbappé. Det lyder virkeligt voldsomt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:45 pm
Jeg ved sgu ikke, hvem man skal gå efter, hvis det ikke bliver Haaland. Det bliver på lavere niveau, det er helt sikkert.

Schick, Isak, Nunez, David, Adeyemi? Det er alle sammen light versioner og vil aldrig komme med samme impact, som Haaland, hverken sportsligt eller økonomisk. De vil måske hver især kunne bidrage, men ikke sådan en grad, som Haaland. Imø kunne man lige så godt hente Dolberg, som har et kæmpe uforløst potentiale.

Jeg ville nok spare på krudtet og gå efter at forstærke andre positioner, som man allerede er i gang med. Dertil vil jeg scoute markedet og finde den næste superstar i rækken. Endrick vil være et oplagt emne at gå efter, men jeg ville slå koldt vand i blodet og holde øje med udviklingen hos angribere rundt om i verden det næste års tid.

Det sagt, så er det godt nok et skræmmende senarie, at Real kan stille med de tre højest vurderede spillere i verden i fronttrioen. Vinicius-Haaland-Mbappé. Det lyder virkeligt voldsomt.
Jeg synes virkelig også at det er vildt hvordan folk herinde ikke synes det. Vi glemmer også lige Vinicius og Benzema, plus det hold de har bagved dem. Det er sku uhyggeligt med Haaland og Mbappe, og så endda som 22 årige, med den sult og det talent, puha. Det kan godt være vi æder nogle af de nederlag vi gav dem i årenes løb.

Easy, jeg tror jo som sagt at Adeyemi har det største potentiale af de 5, og derudover ville han kunne indgå i et flydende angreb. Hvis Real skal have Mbappe - Vini - Haaland de næste mange år, så ser jeg os have et væld af gode angribere til at rotere. Saka, Ansu, Ferran, Adeyemi og Endrick, men jeg drømmer der, det ved jeg.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Eduard Romeu (Barcelona's economic vice-president) told COPE: “Right now Haaland's numbers are slipping away from us. At Barça there is nothing impossible, but in any case it is very difficult.”

Romeu: “We couldn't make signings in the winter market but we have signed. And our technicians have done a great job. Our obligation is to be imaginative, search players in the market, we are not thinking of spending hundreds of millions, as some people say, because logically the situation is not there to do so.”

Romeu on signing Haaland: “Nothing is impossible at Barça, but in any case it is very difficult. He is one of the best players and there will be four or five teams with an advantage, either because they are financially strong or because they play with other rules than ours and for whatever reason they are accepted and have privileges that put it easier.”

On regarding the salary limit that the employers set for the Barça

Romeu: “Nothing has changed that we didn't know. LaLiga has made a projection of the losses of last season and those that may be in the current one.”

Romeu on CVC deal: “There are still three months left before the end of the season, we are working on several options, with the CVC we are negotiating.”

Romeu: “We are making a projection and we could have several things signed, but we always say that rushing is not the best and what we are looking for is to maximize the value of Barça.”

Romeu: “We could sign some operation for which they put a lot of pressure on us, you know what I'm talking about, but we have to assert ourselves [CVC]. It takes a bit of time, because it is not easy, we are interested in doing things well, we have to make Barça sustainable for many years.”

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 6:52 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:45 pm
Jeg ved sgu ikke, hvem man skal gå efter, hvis det ikke bliver Haaland. Det bliver på lavere niveau, det er helt sikkert.

Schick, Isak, Nunez, David, Adeyemi? Det er alle sammen light versioner og vil aldrig komme med samme impact, som Haaland, hverken sportsligt eller økonomisk. De vil måske hver især kunne bidrage, men ikke sådan en grad, som Haaland. Imø kunne man lige så godt hente Dolberg, som har et kæmpe uforløst potentiale.

Jeg ville nok spare på krudtet og gå efter at forstærke andre positioner, som man allerede er i gang med. Dertil vil jeg scoute markedet og finde den næste superstar i rækken. Endrick vil være et oplagt emne at gå efter, men jeg ville slå koldt vand i blodet og holde øje med udviklingen hos angribere rundt om i verden det næste års tid.

Det sagt, så er det godt nok et skræmmende senarie, at Real kan stille med de tre højest vurderede spillere i verden i fronttrioen. Vinicius-Haaland-Mbappé. Det lyder virkeligt voldsomt.
Jeg synes virkelig også at det er vildt hvordan folk herinde ikke synes det. Vi glemmer også lige Vinicius og Benzema, plus det hold de har bagved dem. Det er sku uhyggeligt med Haaland og Mbappe, og så endda som 22 årige, med den sult og det talent, puha. Det kan godt være vi æder nogle af de nederlag vi gav dem i årenes løb.

Easy, jeg tror jo som sagt at Adeyemi har det største potentiale af de 5, og derudover ville han kunne indgå i et flydende angreb. Hvis Real skal have Mbappe - Vini - Haaland de næste mange år, så ser jeg os have et væld af gode angribere til at rotere. Saka, Ansu, Ferran, Adeyemi og Endrick, men jeg drømmer der, det ved jeg.
Hmm, ja, jeg kan også godt lide Adeyemi, men det jo ikke lige just den profil, Xavi går efter. Der ville Schick, Isak eller Nunez passe bedre ind. Saka ville være konge, men mere en Demb afløser. Men ja, man er nødt til at gå 100% ind på systemet og kværne dem med det. I forhold til ligaen vil det nok være nemmere at konkurrere med dem, men i CL vil de være modbydelige.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 7:14 pm
Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 6:52 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 15, 2022 6:45 pm
Jeg ved sgu ikke, hvem man skal gå efter, hvis det ikke bliver Haaland. Det bliver på lavere niveau, det er helt sikkert.

Schick, Isak, Nunez, David, Adeyemi? Det er alle sammen light versioner og vil aldrig komme med samme impact, som Haaland, hverken sportsligt eller økonomisk. De vil måske hver især kunne bidrage, men ikke sådan en grad, som Haaland. Imø kunne man lige så godt hente Dolberg, som har et kæmpe uforløst potentiale.

Jeg ville nok spare på krudtet og gå efter at forstærke andre positioner, som man allerede er i gang med. Dertil vil jeg scoute markedet og finde den næste superstar i rækken. Endrick vil være et oplagt emne at gå efter, men jeg ville slå koldt vand i blodet og holde øje med udviklingen hos angribere rundt om i verden det næste års tid.

Det sagt, så er det godt nok et skræmmende senarie, at Real kan stille med de tre højest vurderede spillere i verden i fronttrioen. Vinicius-Haaland-Mbappé. Det lyder virkeligt voldsomt.
Jeg synes virkelig også at det er vildt hvordan folk herinde ikke synes det. Vi glemmer også lige Vinicius og Benzema, plus det hold de har bagved dem. Det er sku uhyggeligt med Haaland og Mbappe, og så endda som 22 årige, med den sult og det talent, puha. Det kan godt være vi æder nogle af de nederlag vi gav dem i årenes løb.

Easy, jeg tror jo som sagt at Adeyemi har det største potentiale af de 5, og derudover ville han kunne indgå i et flydende angreb. Hvis Real skal have Mbappe - Vini - Haaland de næste mange år, så ser jeg os have et væld af gode angribere til at rotere. Saka, Ansu, Ferran, Adeyemi og Endrick, men jeg drømmer der, det ved jeg.
Hmm, ja, jeg kan også godt lide Adeyemi, men det jo ikke lige just den profil, Xavi går efter. Der ville Schick, Isak eller Nunez passe bedre ind. Saka ville være konge, men mere en Demb afløser. Men ja, man er nødt til at gå 100% ind på systemet og kværne dem med det. I forhold til ligaen vil det nok være nemmere at konkurrere med dem, men i CL vil de være modbydelige.
Jeg ved ikke med Nunez, men umiddelbart ville jeg gå med ham. Han er et lidt større sats, men han kunne være vores Suarez, og han scorer i hvert fald mange mål, det vægter jeg sindssygt højt.

Nu ved jeg jo godt, at det selvfølgelig ser sort ud med Haaland og Mbappe i Real, men omvendt så kan man også argumentere for at vi jo får Kessie. For mig er en Kessie mere værd end en Haaland og en Mbappe. Det er som sagt bare min holdning, så ingen hate.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

PSG har tilbudt Barca, at få Neymar tilbage. Dog har de også tilbudt ham til andre europæiske storklubber.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 15, 2022 6:28 pm
Ansu… Ferran…Salah, og jeg tror det vil være en ligeså god, måske endda bedre front trio med Aubemayang og Adama som rotation.
Hvad laver den hellige kanin der? :cool:

Ps. Mon ikke City hiver Haaland...? Mbappe og Haalands egoer på samme bane, det kan godt blive eksplosivt, tænker jeg.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
tirs mar 15, 2022 9:53 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 15, 2022 6:28 pm
Ansu… Ferran…Salah, og jeg tror det vil være en ligeså god, måske endda bedre front trio med Aubemayang og Adama som rotation.
Hvad laver den hellige kanin der? :cool:

Ps. Mon ikke City hiver Haaland...? Mbappe og Haalands egoer på samme bane, det kan godt blive eksplosivt, tænker jeg.
Jeg tror ikke Real stadig ville være med i løbet hvis Haaland ikke var fascineret af at spille for dem, jeg tror det kommer til at ske.

Hvilken hellige kanin?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 10:04 pm
Madameskrald skrev:
tirs mar 15, 2022 9:53 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 15, 2022 6:28 pm
Ansu… Ferran…Salah, og jeg tror det vil være en ligeså god, måske endda bedre front trio med Aubemayang og Adama som rotation.
Hvad laver den hellige kanin der? :cool:

Ps. Mon ikke City hiver Haaland...? Mbappe og Haalands egoer på samme bane, det kan godt blive eksplosivt, tænker jeg.
Jeg tror ikke Real stadig ville være med i løbet hvis Haaland ikke var fascineret af at spille for dem, jeg tror det kommer til at ske.

Hvilken hellige kanin?

Mon ikke Madame referer til den hellige ko?

Ja ja han har en spidskompetence … han tager de rigtige løb, det anerkender jeg, og med Salah og Ansu ved siderne af ham bliver det pretty giftig.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Isageren skrev:
tirs mar 15, 2022 10:04 pm
Madameskrald skrev:
tirs mar 15, 2022 9:53 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 15, 2022 6:28 pm
Ansu… Ferran…Salah, og jeg tror det vil være en ligeså god, måske endda bedre front trio med Aubemayang og Adama som rotation.
Hvad laver den hellige kanin der? :cool:

Ps. Mon ikke City hiver Haaland...? Mbappe og Haalands egoer på samme bane, det kan godt blive eksplosivt, tænker jeg.
Jeg tror ikke Real stadig ville være med i løbet hvis Haaland ikke var fascineret af at spille for dem, jeg tror det kommer til at ske.

Hvilken hellige kanin?
Jeg tror, at Haaland primært er motiveret af at vinde noget og tjene nogle penge, og således er RM med i opløbet. Det er så spørgsmålet, om de har råd (økonomisk og harmonisk) til at have to så store egoer i truppen på samme tid.

Han kan i høj grad fuldende Pep projekt i City, som jeg ser det. De mangler så meget en klinisk 9'er, så der vil han kunne blive den ukronede konge, men der er selvfølgelig ikke helt så meget prestige i City som i RM. Jeg ville ikke være i tvivl, men det kan være, at Haaland heller vil spille omstillingsbold i RM end opføre kunst i City.

Efterhånden passer det mig meget godt, hvis han ikke ender i Barca - alt det Galatico cirkus, som han er ved at generere, ser jeg helst klubben træde endegyldigt ud af. Omvendt har jeg svært ved at finde en 9'er, der passer super godt ind i konceptet i Barca... Men der må findes en ung Aguero derude et eller andet sted.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Så længe man ikke går i panik så skal det nok gå. Tro på det man har gang i og find de rigtige spillere fremfor “navne”.

Personligt kan jeg rigtig godt lide lautaro. Han er ikke en top angriber men der er noget over ham. Jeg tror dog han ville koste mere end han er værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

⚫️ Araujo has been offered contracts from both Manchester United and Arsenal. United offer Araujo around about €8M net salary, while Arsenal offer €6M.

⚫️ Gavi has received a proposal from Liverpool for around about €6M net salary.
[Gerard Romero]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster