10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/offi ... reres.html

Ingen operation til Fati, vil han da gerne ende som Umtiti :?: :problem:

Jeg tror desværre Fati ender med et skades helvede resten af sin karriere :cry:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af kklaus »


ANSU FATI. His recovery is going very well. Good feelings from Madrid, where he works with his trusted physio Sanda. But from Barça they insist: NO deadlines will be cut. 10 weeks minimum. He will NOT return to Madrid or Seville. His return will be in a less demanding game
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
tors feb 17, 2022 2:45 pm

ANSU FATI. His recovery is going very well. Good feelings from Madrid, where he works with his trusted physio Sanda. But from Barça they insist: NO deadlines will be cut. 10 weeks minimum. He will NOT return to Madrid or Seville. His return will be in a less demanding game
Er du gal i moletjavsen hvor jeg håber han ikke ender som Dambalu
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

Han kaster en granat og smutter til Real :mrgreen:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

5 uger mere siger de inden han træder på banen igen. Jeg håber at det bliver hans sidste skade i 2022 og forhåbentlig også 2023.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7160
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 Ansu Fati will be available to play in 2 weeks. [cadena ser]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2804
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 416 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
tirs mar 15, 2022 3:01 pm
🚨🚨 Ansu Fati will be available to play in 2 weeks. [cadena ser]
Giv ham nu 2-3 ugers ekstra pause. Holdet kører fint lige pt. så intet hastværk.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Norbit skrev:
tirs mar 15, 2022 4:19 pm
Dytrax skrev:
tirs mar 15, 2022 3:01 pm
🚨🚨 Ansu Fati will be available to play in 2 weeks. [cadena ser]
Giv ham nu 2-3 ugers ekstra pause. Holdet kører fint lige pt. så intet hastværk.
Bare han er klar mod Mallorca, så jeg kan se ham
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af JHMark »

According to the programme 'Que T'hi Jugues', Ansu Fati will available at the start of April and he wants to play against Sevilla at the Camp Nou.
Alt for hård kamp at starte ud med. Hvis jeg skulle vælge, fik han 5-10 minutter i både den kamp og mod Frankfurt, og så måske 15-20 minutter mod Levante alt efter hvordan det går.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

JHMark skrev:
man mar 21, 2022 5:02 pm
According to the programme 'Que T'hi Jugues', Ansu Fati will available at the start of April and he wants to play against Sevilla at the Camp Nou.
Alt for hård kamp at starte ud med. Hvis jeg skulle vælge, fik han 5-10 minutter i både den kamp og mod Frankfurt, og så måske 15-20 minutter mod Levante alt efter hvordan det går.
Jeg synes det er ved at være lang tid siden at han har scoret. Måske man skulle overveje at sælge ham?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Filten
Indlæg: 1874
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Filten »

Isageren skrev:
man mar 21, 2022 6:02 pm
JHMark skrev:
man mar 21, 2022 5:02 pm
According to the programme 'Que T'hi Jugues', Ansu Fati will available at the start of April and he wants to play against Sevilla at the Camp Nou.
Alt for hård kamp at starte ud med. Hvis jeg skulle vælge, fik han 5-10 minutter i både den kamp og mod Frankfurt, og så måske 15-20 minutter mod Levante alt efter hvordan det går.
Jeg synes det er ved at være lang tid siden at han har scoret. Måske man skulle overveje at sælge ham?
Han har været skadet?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Kvoller »

Filten skrev:
man mar 21, 2022 6:09 pm
Isageren skrev:
man mar 21, 2022 6:02 pm
JHMark skrev:
man mar 21, 2022 5:02 pm
According to the programme 'Que T'hi Jugues', Ansu Fati will available at the start of April and he wants to play against Sevilla at the Camp Nou.
Alt for hård kamp at starte ud med. Hvis jeg skulle vælge, fik han 5-10 minutter i både den kamp og mod Frankfurt, og så måske 15-20 minutter mod Levante alt efter hvordan det går.
Jeg synes det er ved at være lang tid siden at han har scoret. Måske man skulle overveje at sælge ham?
Han har været skadet?
Tænker han jokede.

hackmann
Indlæg: 379
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af hackmann »

Spøjs, hvordan nogen i Ansu Fati lejren, er super optimistiske. Når der bliver sagt mindst 10 uger (Sevilla) så melder de ude at han forventer at være kampklar til Real Madrid kampen (8 uger). Og det er jo hver måned.

Jeg syntes at Xavi har været meget forsigtig ved at køre skade spilere tilbage stille og roligt.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Hvis Ansu skal spille mod Sevilla, så skal man være foran komfortabelt, og han skal absolut ikke have mere end 10 min.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Drake »

Vent med Fati til næste sæson, så er vi på den sikre side, han er jo lavet af glas :eek:

Jeg har ikke nogen forventninger mere, til at han bliver en stor spiller og udfylde sit enorme potentiale, han kommer desværre til at døje med mange skader resten af sin karriere. Han har allerede haft 4 operationer i en alder af 18 år, og valgte ikke at følge eksperternes råd om at det ville være bedst med endnu en operationer :roll: :cry:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster