Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2629
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
søn mar 13, 2022 8:33 pm
Dagens transfer rygter :yawn:
Barcelona are very attentive to Grimaldo's situation and could make an offer very soon. He is expected to leave Benfica in the summer.


@MatteMoretto
Gayà has much better chances of renewing with Valencia than leaving in the summer.


@MatteMoretto
Álex Collado will return to Barcelona at the end of the season but the chances of him leaving the club again are very high. Collado could be sold in the next transfer window. There is no room for him at Barça.


@MatteMoretto
Sergiño Dest is thinking of accepting Roma's offer and signing for them in the summer.


@sport
Kessie prefers Barcelona’s offer over Premier League clubs. A final meeting needs to take place between Barça and his agent to seal a deal.


@MatteMoretto
Christensen's official announcement expected towards the end of the season. The player will sign a 3-year contract with Barcelona.


@MatteMoretto
Arsenal, BVB and Leeds are interested in signing Mazraoui. Milan, who were also interested in the player, seem to have withdrawn from the race. Barcelona believe that they have everything on track to sign Mazraoui.


@sport
Barcelona are working on Lacazette's signing, who is running out of contract this summer. The Frenchman would be an option in case of not being able to sign Haaland.


@le10sport
Manchester City are leading the race for Haaland.


@jonnysmiffy
Haaland hasn’t yet fully decided on where he will play next season. Man City are pushing a lot, despite the player liking the idea of playing in Spain.


@MatteMoretto
Joan Laporta: "Haaland? Even if we had the best economic situation, there are operations that we would not do. We will not perform any operation that puts the institution at further risk."
Jeg håber han tager til City så, forfærdeligt hvis Real får ham
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

Argh! Easy stop med alle de nyheder jeg bliver helt rundtosset.

Nå spøj til side. Jeg kan næsten ikke længere finde rundt i hvad jeg synes. Jeg troede egentlig jeg tænkte Haalands ville være et perfekt for, men synes godt nok skaderne er bekymrende i forhold til prisen. Har vi råd til en potentielt ny Dembele? Har vi råd til potentielt at misse den næste store 9'er i fodboldhistorien?

AC, Mazraoui og Grimaldo. Så har vi defensiven på plads.

Kessie kan jeg ikke se meningen med. Dér må vi arbejde på at få Nico og FdJ til at tage over for Busquets. Pedri og Gavi lader til at have større defensive kvaliteter end jeg huske Xavi og Iniesta, hvilket bør mindske der defensive ansvar på en ny "Busquets". Systemet må tilpasse sig. Der findes spillere der er bedre til playmaking, løber mere og er fysisk stærkere end Busquets. Men der findes ikke spillere med samme evne til placering. Systemet skal ændres ligegyldigt hvad. Vi kan ligeså godt gøre det med de kæmpetalenter vi har rendende omkring for tiden.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
søn mar 13, 2022 8:45 pm
Argh! Easy stop med alle de nyheder jeg bliver helt rundtosset.

Nå spøj til side. Jeg kan næsten ikke længere finde rundt i hvad jeg synes. Jeg troede egentlig jeg tænkte Haalands ville være et perfekt for, men synes godt nok skaderne er bekymrende i forhold til prisen. Har vi råd til en potentielt ny Dembele? Har vi råd til potentielt at misse den næste store 9'er i fodboldhistorien?

AC, Mazraoui og Grimaldo. Så har vi defensiven på plads.

Kessie kan jeg ikke se meningen med. Dér må vi arbejde på at få Nico og FdJ til at tage over for Busquets. Pedri og Gavi lader til at have større defensive kvaliteter end jeg huske Xavi og Iniesta, hvilket bør mindske der defensive ansvar på en ny "Busquets". Systemet må tilpasse sig. Der findes spillere der er bedre til playmaking, løber mere og er fysisk stærkere end Busquets. Men der findes ikke spillere med samme evne til placering. Systemet skal ændres ligegyldigt hvad. Vi kan ligeså godt gøre det med de kæmpetalenter vi har rendende omkring for tiden.
Meget enig. Specielt i at AC, Mazraoui og Grimaldo vil tre super forstærkninger til forsvaret. Det vil tillade os at skille os af med Lenglet, Dest, Roberto, Mingueza og Umtiti. Man har mange spændende alternativer til truppen på b-holdet og Mika, Almaida og Balde vil kunne agere backup.

Midten er godt dækket ind og Torre kommer oven i købet til. Jeg har store forventninger til den knægt. En DM udefra er ikke optimalt, de spillestilen kan være for stor en mundfuld. En sæson mere med Busquets som fast starter er dog også en stor risiko. Jeg hælder til, man prøver Orellana af på positionen inden sæsonen er slut, så man kan se om han kan tage skridtet. Spørgsmålet er bare hvornår? Kamara vil være det bedste skud, man har udefra. Et frækt alternativ vil være, om Xavi kan bruge Pjanic på positionen

I angrebet kan man sådan set køre videre med det man har. Jeg er sådan ikke i tvivl om, Haland vil være en fantatisk tilføjelse, men jeg tvivler mere og mere på, det sker.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
søn mar 13, 2022 8:58 pm
DrGink skrev:
søn mar 13, 2022 8:45 pm
Argh! Easy stop med alle de nyheder jeg bliver helt rundtosset.

Nå spøj til side. Jeg kan næsten ikke længere finde rundt i hvad jeg synes. Jeg troede egentlig jeg tænkte Haalands ville være et perfekt for, men synes godt nok skaderne er bekymrende i forhold til prisen. Har vi råd til en potentielt ny Dembele? Har vi råd til potentielt at misse den næste store 9'er i fodboldhistorien?

AC, Mazraoui og Grimaldo. Så har vi defensiven på plads.

Kessie kan jeg ikke se meningen med. Dér må vi arbejde på at få Nico og FdJ til at tage over for Busquets. Pedri og Gavi lader til at have større defensive kvaliteter end jeg huske Xavi og Iniesta, hvilket bør mindske der defensive ansvar på en ny "Busquets". Systemet må tilpasse sig. Der findes spillere der er bedre til playmaking, løber mere og er fysisk stærkere end Busquets. Men der findes ikke spillere med samme evne til placering. Systemet skal ændres ligegyldigt hvad. Vi kan ligeså godt gøre det med de kæmpetalenter vi har rendende omkring for tiden.
Meget enig. Specielt i at AC, Mazraoui og Grimaldo vil tre super forstærkninger til forsvaret. Det vil tillade os at skille os af med Lenglet, Dest, Roberto, Mingueza og Umtiti. Man har mange spændende alternativer til truppen på b-holdet og Mika, Almaida og Balde vil kunne agere backup.

Midten er godt dækket ind og Torre kommer oven i købet til. Jeg har store forventninger til den knægt. En DM udefra er ikke optimalt, de spillestilen kan være for stor en mundfuld. En sæson mere med Busquets som fast starter er dog også en stor risiko. Jeg hælder til, man prøver Orellana af på positionen inden sæsonen er slut, så man kan se om han kan tage skridtet. Spørgsmålet er bare hvornår? Kamara vil være det bedste skud, man har udefra. Et frækt alternativ vil være, om Xavi kan bruge Pjanic på positionen

I angrebet kan man sådan set køre videre med det man har. Jeg er sådan ikke i tvivl om, Haland vil være en fantatisk tilføjelse, men jeg tvivler mere og mere på, det sker.
Det er altid godt med nogen der kender klubben indefra og ved hvad der er på vej af talenter.

Jeg tror ikke man skal satse alt på en spiller der kan overtage Busquets rolle direkte. Det er faktisk det største problem som jeg ser det på holdet. Der kommer næppe nogen der kan overtage for Busquets. Og det lader ikke engang til at Busquets selv kan dække det han har kunnet - i hvert fald ikke mod tophold. Det er lige før jeg synes man skulle prøve AC af i rollen da jeg ser ham som placeringsmæssigt klogere end alternativerne.

I front håber jeg nu på en "tung" 9'er. Men jeg var også tilhænger af Kluivert (som jeg aldrig helt forstod hvorfor ikke blev en større succes). Zlatan burde også have været fantastisk og jeg tror også han var blevet det, hvis ikke det var pga hans personlighed. De Jong har IKKE niveauet, men han giver godt nok noget andet på holdet. Hvis nu bare Lorenzo Lucca var ligeså god i virkeligheden som i football manager.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

‼️‼️‼️‼️
🔹Jorge Messi contacted the Barcelona administration a few days ago in order to consider the possibility of Messi's return. [@gerardromero]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

‘Haaland?’

Mateu Alemany: “We should not talk now about deals for next season, we don't rule out or ignore anything. We are working for next season in great silence.”

Mateu Alemany: “Laporta’s response today came due to the media’s insistence on the Haaland case.”

Mateu Alemany: “We deserved to win last Thursday against Galatasaray... But we will go step by step; today we have a game and on Thursday another game.”

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
søn mar 13, 2022 10:05 pm
‘Haaland?’

Mateu Alemany: “We should not talk now about deals for next season, we don't rule out or ignore anything. We are working for next season in great silence.”

Mateu Alemany: “Laporta’s response today came due to the media’s insistence on the Haaland case.”

Mateu Alemany: “We deserved to win last Thursday against Galatasaray... But we will go step by step; today we have a game and on Thursday another game.”
Det er fedt nok. Det er kommet andre boller på suppen, med hensyn til tapping up. Læg også mærke til, hvordan ingen spiller udtaler sig om transfers mere. Journalisterne har helt sikkert fået at vide, de ikke skal spørge spillerne om det.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 The club say that negotiations with Gavi and Araujo’s agents are stalled and that the positions of the parties are far away. The players’ agents are asking for money that the club cannot pay. [sport]



Hvis vi mister de to, fordi ledelsen sidder og savler over én eller anden random spiller, der aldrig har været i klubben, så får jeg for alvor lange løg.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨🚨 Mohamed Salah is Plan B for Haaland deal. The player could cost around of €60-70M because he has one more season left on his contract. The first talks were positive with his entourage and the player is open to leaving Liverpool. [@fansjavimiguel]

Men altså, første prioritet må være Araujo og Gavi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barcelona are close to completing their second signing for next season. With a deal for Chelsea's Andreas Christensen's in place, they are now closing in on Ajax's Noussair Mazraoui. [sport]

The Moroccan has decided the next step of his career will be at Camp Nou. He's rejected the other offers he had on the table. Now Barça and the player's camp must finalise the details of the agreement, which will see Mazraoui sign a three or four year deal with the club. [sport]

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man mar 14, 2022 12:25 pm
Barcelona are close to completing their second signing for next season. With a deal for Chelsea's Andreas Christensen's in place, they are now closing in on Ajax's Noussair Mazraoui. [sport]

The Moroccan has decided the next step of his career will be at Camp Nou. He's rejected the other offers he had on the table. Now Barça and the player's camp must finalise the details of the agreement, which will see Mazraoui sign a three or four year deal with the club. [sport]
Smukt
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Har aldrig hørt om manden, men jeg frygter virkelig han bliver en ny Dest, Semedo, Roberto og listen kan fortsætte. Dog håber jeg også, at Xavi bliver manden der kan implementere vores nye højreback bedst muligt.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2629
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
man mar 14, 2022 2:54 pm
Har aldrig hørt om manden, men jeg frygter virkelig han bliver en ny Dest, Semedo, Roberto og listen kan fortsætte. Dog håber jeg også, at Xavi bliver manden der kan implementere vores nye højreback bedst muligt.
Det er svært at finde en rigtig god højreback.

Jeg vil også gerne have en Hakimi, Cancelo, Reece James eller TAA, men de er bare ikke mulige at få med vores økonomi
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

A$AP skrev:
man mar 14, 2022 2:54 pm
Har aldrig hørt om manden, men jeg frygter virkelig han bliver en ny Dest, Semedo, Roberto og listen kan fortsætte. Dog håber jeg også, at Xavi bliver manden der kan implementere vores nye højreback bedst muligt.
Jeg har fulgt Mazraoui siden Ajax´ 18/19 sæson, hvor de gik hele vejen til semi'en og han er fremragende. Det vil være et topvalg i den helt rigtige alder. Hans evne til at spille den indvendige back er på højde med Alves og da han også har udvendige kompetencer, er han i den eftertragtede klasse af tovejs backs. Mazraoui har, som jeg ser det, ingen svagheder.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2629
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man mar 14, 2022 3:46 pm
A$AP skrev:
man mar 14, 2022 2:54 pm
Har aldrig hørt om manden, men jeg frygter virkelig han bliver en ny Dest, Semedo, Roberto og listen kan fortsætte. Dog håber jeg også, at Xavi bliver manden der kan implementere vores nye højreback bedst muligt.
Jeg har fulgt Mazraoui siden Ajax´ 18/19 sæson, hvor de gik hele vejen til semi'en og han er fremragende. Det vil være et topvalg i den helt rigtige alder. Hans evne til at spille den indvendige back er på højde med Alves og da han også har udvendige kompetencer, er han i den eftertragtede klasse af tovejs backs. Mazraoui har, som jeg ser det, ingen svagheder.
Han kommer jo fra en relativt dårlig liga, så man kan ikke kalde ham verdensklasse. Hvis man virkelig skulle være sikker på én som slog igennem, skulle det jo være nogle af dem som jeg nævnte
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst