Politik

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:25 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Politik

Indlæg af Kvoller »

Skal du altid prøve at prikke til folk herinde, for at få en reaktion? ;-)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:25 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Politik

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 12:19 am
Kvoller skrev:
tors mar 10, 2022 10:54 pm
Skal du altid prøve at prikke til folk herinde, for at få en reaktion? ;-)
Kom nu man være lidt realistisk. Prøv og høre hvad russerne har og sige.
Ja Putin er en kæmpe idiot og er meget farlig men de havde vist grund til at blande sig og beskytte deres befolkning i Donbas som ukrainerne, specielt deres neo-nazister fra Azov regime havde tortureret og slået ihjel i årtier.

Der er også snak om at USA har hemmeligt produceret atomvåben i Ukrainen. Det vil russerne bevise nu.
Det der er det mest sindsyge jeg nogensinde har hørt dig sige. Det er intet andet end dårlige undskyldinger for at gå i krig. Samt at slå uskyldige folk ihjel..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: Politik

Indlæg af Lopezzz »

X
Senest rettet af Lopezzz man okt 24, 2022 11:26 pm, rettet i alt 1 gang.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Politik

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 9:50 am
Michman skrev:
fre mar 11, 2022 9:17 am
Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 12:19 am
Kvoller skrev:
tors mar 10, 2022 10:54 pm
Skal du altid prøve at prikke til folk herinde, for at få en reaktion? ;-)
Kom nu man være lidt realistisk. Prøv og høre hvad russerne har og sige.
Ja Putin er en kæmpe idiot og er meget farlig men de havde vist grund til at blande sig og beskytte deres befolkning i Donbas som ukrainerne, specielt deres neo-nazister fra Azov regime havde tortureret og slået ihjel i årtier.

Der er også snak om at USA har hemmeligt produceret atomvåben i Ukrainen. Det vil russerne bevise nu.
Det der er det mest sindsyge jeg nogensinde har hørt dig sige. Det er intet andet end dårlige undskyldinger for at gå i krig. Samt at slå uskyldige folk ihjel..
For ca 10 dage siden var jeg rasende på Putin og hans regime men med tiden fik jeg set en anden side af vesten som er meget grim.
De store magter, specielt USA og UK har muligvis fremprovokeret denne krig og de er lige så skyldige som Rusland.
Har du aldrig spurgt dig selv: Hej skulle jeg ikke tjekke hvad den anden side tænker om krigen i Ukraine? Hvad er deres propaganda?
Den rusiske hjemmeside jeg nævnte i min tidligere indlæg har flere forklaringer på denne krig som får en til at tænke anderledes.

Man skal ikke kun stole på hvad Biden, Borris eller Macron siger. De er ligeså korrupte som den rusiske og ukrainske regering. Hvis Zelensky ikke ønsker at flere uskyldige mennesker dør så kan han ligeså godt stoppe med at angribe og skyde. Han skal ikke kræve af det ukrainske folk at de tager våben i hånden og slås.
Og han skal slet ikke bede verden om at sende flere våben til Ukraine.
Tingene bliver 100% værre hvis det fortsætter sådan.
Der er altid flere sider af én sag, men det undskylder ikke, at man smadrer et land fuldstændigt, som russerne gør. Det er fuldstændigt uacceptabelt og sætter verden langt tilbage i udviklingen. At man så mange gange kunne have udgået den krig, er lige nu underordnet. Den skal bare stoppes, så man kan kigge fremad.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Wow...

Der er altid to sider af en sag, men der er ingen tvivl om at Putin kører en kæmpe propaganda-maskine i Rusland og har gjort siden starten af sit regime. Han er ene og alene skyld i det der sker her. Føj for en person og føj for et regime.

Det er lækkert at se at sanktionerne endelig ser ud til at ramme de rigtige steder, og det er endnu mere fedt at se at vi i EU, bag sanktionerne, er villige til at tage de ekstra slag og omkostninger der kommer imod os, da det intet er i forhold til hvad der sker dernede.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Politik

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 9:50 am
Michman skrev:
fre mar 11, 2022 9:17 am
Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 12:19 am
Kvoller skrev:
tors mar 10, 2022 10:54 pm
Skal du altid prøve at prikke til folk herinde, for at få en reaktion? ;-)
Kom nu man være lidt realistisk. Prøv og høre hvad russerne har og sige.
Ja Putin er en kæmpe idiot og er meget farlig men de havde vist grund til at blande sig og beskytte deres befolkning i Donbas som ukrainerne, specielt deres neo-nazister fra Azov regime havde tortureret og slået ihjel i årtier.

Der er også snak om at USA har hemmeligt produceret atomvåben i Ukrainen. Det vil russerne bevise nu.
Det der er det mest sindsyge jeg nogensinde har hørt dig sige. Det er intet andet end dårlige undskyldinger for at gå i krig. Samt at slå uskyldige folk ihjel..
For ca 10 dage siden var jeg rasende på Putin og hans regime men med tiden fik jeg set en anden side af vesten som er meget grim.
De store magter, specielt USA og UK har muligvis fremprovokeret denne krig og de er lige så skyldige som Rusland.
Har du aldrig spurgt dig selv: Hej skulle jeg ikke tjekke hvad den anden side tænker om krigen i Ukraine? Hvad er deres propaganda?
Den rusiske hjemmeside jeg nævnte i min tidligere indlæg har flere forklaringer på denne krig som får en til at tænke anderledes.

Man skal ikke kun stole på hvad Biden, Borris eller Macron siger. De er ligeså korrupte som den rusiske og ukrainske regering. Hvis Zelensky ikke ønsker at flere uskyldige mennesker dør så kan han ligeså godt stoppe med at angribe og skyde. Han skal ikke kræve af det ukrainske folk at de tager våben i hånden og slås.
Og han skal slet ikke bede verden om at sende flere våben til Ukraine.
Tingene bliver 100% værre hvis det fortsætter sådan.
Du er ikke rask og som vi alle ved umulig at snakke fornuft med.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Politik

Indlæg af !Option »

Rusland kører en massiv propagande maskine, hvor de med hård hånd styrer hvad der må komme ud om krigen, eller den specielle militære operation som de kalder den. Men at man som borger i et vestligt land tror direkte på hvad der skrives i et russisk medie er fuldstændig vanvittigt!

Har du hørt deres forklaringer og historier?! "Vi rammer ikke civile mål, ingen civile er omkommet", "Det børnehospital som blev ramt forleden, var helt tømt for civilt personel og en rede for ukrainske ekstremister", "billederne fra børnehospitalet er opstillede med ukrainske skuespillere".

Undskyld mig, men er du fuldstændig tabt bag en vogn at tale i Ruslands favør?! :roll:

Og at sige at Ukraine bare kan lade være at kæmpe igen, hvor herre til hest! Det kan siges meget simpelt:

Hvis Rusland lægger deres våben så stopper krigen. Hvis Ukraine lægger deres våben, så stopper Ukraine med at eksistere!
Rey Abi!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Politik

Indlæg af Isageren »

Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 9:50 am
Michman skrev:
fre mar 11, 2022 9:17 am
Lopezzz skrev:
fre mar 11, 2022 12:19 am
Kvoller skrev:
tors mar 10, 2022 10:54 pm
Skal du altid prøve at prikke til folk herinde, for at få en reaktion? ;-)
Kom nu man være lidt realistisk. Prøv og høre hvad russerne har og sige.
Ja Putin er en kæmpe idiot og er meget farlig men de havde vist grund til at blande sig og beskytte deres befolkning i Donbas som ukrainerne, specielt deres neo-nazister fra Azov regime havde tortureret og slået ihjel i årtier.

Der er også snak om at USA har hemmeligt produceret atomvåben i Ukrainen. Det vil russerne bevise nu.
Det der er det mest sindsyge jeg nogensinde har hørt dig sige. Det er intet andet end dårlige undskyldinger for at gå i krig. Samt at slå uskyldige folk ihjel..
For ca 10 dage siden var jeg rasende på Putin og hans regime men med tiden fik jeg set en anden side af vesten som er meget grim.
De store magter, specielt USA og UK har muligvis fremprovokeret denne krig og de er lige så skyldige som Rusland.
Har du aldrig spurgt dig selv: Hej skulle jeg ikke tjekke hvad den anden side tænker om krigen i Ukraine? Hvad er deres propaganda?
Den rusiske hjemmeside jeg nævnte i min tidligere indlæg har flere forklaringer på denne krig som får en til at tænke anderledes.

Man skal ikke kun stole på hvad Biden, Borris eller Macron siger. De er ligeså korrupte som den rusiske og ukrainske regering. Hvis Zelensky ikke ønsker at flere uskyldige mennesker dør så kan han ligeså godt stoppe med at angribe og skyde. Han skal ikke kræve af det ukrainske folk at de tager våben i hånden og slås.
Og han skal slet ikke bede verden om at sende flere våben til Ukraine.
Tingene bliver 100% værre hvis det fortsætter sådan.
At du sammenligner Putin med Biden, Boris og Macron, next level crazy. Du er konspirationsteoretikkernes mand, lige præcis det man frygter at ende som selv.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Politik

Indlæg af DeanCassady »

Håbløst, Lopezz. Og ærlig talt, fuck af med de russiske propaganda-sider.
Robert Zimmerman

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Politik

Indlæg af emo »

Er vi enige om at Ukraine angriber ikke, de forsvarer. Er vi enige om at folket har valgt Zelenskey, og ikke en propaganda-maskine som Putins der har indsat Lukashenko. Lad dog folket tale.

Vestens skal se at få flere våben ind og støtte Ukraine så meget som muligt. Det der sker i Ukraine nu, fra Vestens side er det man ønskede skete tilbage i de tidlige 90er på Balkan. Så lad os lære af den fejl, og hjælpe Ukraine militært og økonomisk.

Det her ender nok med at Putin overtager Ukraine, han indsætter sin egen mand, men den her krig er kun lige begyndt. 40 mill, mennsker kan man ikke kæmpe imod, der er intet militær der kan holde en kunstig indsat leder imod så mange.
Allez...

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Politik

Indlæg af Ialocin »

Lopezzz er jo bare en person, der altid tænker det værste om vesten, og elsker at tro på diverse konspirationsteorier. Han er i bund og grund en konspirationsteoretiker, og den slags tror ofte altid på det, som står i kontrast til den gængse holdning om et givent emne. Det her er så next-level af dumhed, men det kommer egentlig ikke som den store overraskelse. Han virker som en person med nogle sympatiske og menneskelige værdier, men kildekritik er vist ikke noget han beskæftiger sig med.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Politik

Indlæg af DeanCassady »

Sympatiske og menneskelige værdier såsom at homoseksualitet er forkasteligt?
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Politik

Indlæg af EasyBuddhist »

Hold lige øje på bolden. Hvis man skal ind i en debat, om vestens ansvar for aggressionen, så bliver det en meget lang snak. Trumps fire år med manglende diplomati bl.a. Natos åbenlyse offensiv for at udvide koalitionen, uden hensyntagen til lokale forskelle er en anden sag. EU´s manglende evne til at frigøre sig af fossile brændstoffer, samt deres naive tilgang til at have et repræsentativt forsvar mod øst. Der er mange ting at tage fat på, som skulle have været adresseret for 30 år siden eller længere. Så havde man stået et helt andet sted i dag.

Men alt det betyder ikke rigtig noget i den denne situation. Det eneste der betyder noget, lige nu, er at få stoppet krigen og få parterne til forhandlingsbordet. Så må man tage hul på det kæmpe diplomatiske arbejde, der ligger og venter, bagefter. Jeg er dog meget i tvivl om, det bliver med Putin ved bordet. Tror ikke på, der bliver en fælles fremtid med ham ved bordet, ikke nu, med de modbydeligheder han har budt Ukraine. Det kan man simpelthen ikke tale fornuft med. Det bliver mindste fællesnævner i første omgang og det er hvad krig fører med sig. Tumpernes tankegang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster