Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
tors mar 10, 2022 12:06 am
Antimadridista skrev:
tors mar 10, 2022 12:02 am
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:55 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:46 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:45 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:42 pm
Held, ja. Men de er også bare helvedes effektive, og det er utroligt, som heldet har det med at følge dem i Champions League. Det dufter efterhånden ikke af et tilfælde.
Indtil donnas rod var de hverken dygtige eller effektive. 3-1 var jo også oplæg fra marquinos
De er netop effektive. Ellers stod den ikke pludseligt 3-1. Benzemas afslutning var ikke nem, selvom han blev spillet fri af Marquinhos.
De udnytter et espeløvs rystende PSG. De havde jo ikke spillet sig frem til noget nævneværdigt inden første foræring. Det er i hovederne på begge hold det her bliver afgjort. Som i 2018.
Hvad argumenterer du imod? De er effektive. De har heldet med sig gang på gang. De er kølige, når det gælder.

PSG derimod, er et forfærdeligt vrag.
Lige over!?

Ja de er heldige og kølige. Men det er det mentale overtag og ikke effektivitet. Effektivitet er hvis 3 skud på mål alle går ind. Det var jo ikke tilfældet. De fik kæmpe foræringer. Uden dem var de ude nu.
Det var, så vidt jeg kan se, dig, der begyndte at anfægte noget i mit indlæg uden reelt set at gøre det.

Effektivitet er præcis det, Madrid leverede i dag. At du er bitter over resultatet, og skyder skylden på PSG's rædderlige kollaps, er forståeligt, men vi kan ikke lade som om, det var nemme mål Benzema fik scoret. De var effektive (som altid), koldblodige og har for vane at gå videre i Champions League - uagtet hvordan de spiller. Og det må man tage hatten af for.
Ja gu er jeg bitter og selvfølgelig har de den der tro som intet andet hold, det ved vi alle. Og ja de behøver bestemt ikke spille godt for at gå videre, har vi også set masser af gange.

Men idag var det en foræring.

Hatten for det kan jeg som Barca fan ikke tage af. Det er flot af Jer andre at kunne det.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:
tors mar 10, 2022 12:11 am
Benzema og Modric hører i hvert fald til blandt de helt store legender i det 21.århundrede. Og at de spiller på det her niveau som 34 og 36 årige er for vildt, det gør/gjorde Xavi, Busquets og Iniesta trods alt ikke, og jeg får også lyst til at nævne Messi i denne sætning.. Hvor føles det dog forkert at se ham på det her niveau.
Enig i at Modric imponerende nok stadig kan på højeste niveau og benzema er vel sjældent set bedre end de sidste par år.

Kan de ikke snart stoppe….

Ja Messi…jeg bliver efterhånden også lidt trist over det.. :|

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er vitterligt ligeglad. For det første kan jeg pga barcas situation ikke rigtigt gå op i cl. For det andet så er real ikke særligt gode og der er for mange gode hold tilbage til at jeg kan tro på dem. Psg knækker konstant og de spiller en form for fodbold der er ved at dø. Det gør Bayern, pool, city osv ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors mar 10, 2022 12:23 am
Jeg er vitterligt ligeglad. For det første kan jeg pga barcas situation ikke rigtigt gå op i cl. For det andet så er real ikke særligt gode og der er for mange gode hold tilbage til at jeg kan tro på dem. Psg knækker konstant og de spiller en form for fodbold der er ved at dø. Det gør Bayern, pool, city osv ikke.
I 18 var de heller ikke særligt gode :lol:

Nå men Real - United, er mit ønske.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Er Alaba sæsonens transfer? God sign on bonus, men kom jo gratis.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

A$AP skrev:
tors mar 10, 2022 12:32 am
Er Alaba sæsonens transfer? God sign on bonus, men kom jo gratis.

Vi har satme også haft fantastiske signings her i januar!, men ja han er i mine øjne i top tre af verdens bedste cb.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

A$AP skrev:
tors mar 10, 2022 12:32 am
Er Alaba sæsonens transfer? God sign on bonus, men kom jo gratis.
Helt fantastisk transfer. Alle pengene værd imø. Ikke alene er han en god forsvarsspiller, der læser spillet godt og er utrolig intelligent, men han er også bare gået ind og fuldstændig overtaget Ramos´ rolle i det opbyggende spil. Han har været verdensklasse hele sæsonen. Men nu får vi vores egen i AC. Profilen er meget ens, så det bliver godt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors mar 10, 2022 12:30 am
Piquénbauer skrev:
tors mar 10, 2022 12:23 am
Jeg er vitterligt ligeglad. For det første kan jeg pga barcas situation ikke rigtigt gå op i cl. For det andet så er real ikke særligt gode og der er for mange gode hold tilbage til at jeg kan tro på dem. Psg knækker konstant og de spiller en form for fodbold der er ved at dø. Det gør Bayern, pool, city osv ikke.
I 18 var de heller ikke særligt gode :lol:

Nå men Real - United, er mit ønske.
Ja, du skal regne med, det hedder Real - Atletico så.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Champions league

Indlæg af Norbit »

Set med Barca briller, så er det da fantastisk at Real er videre.. Inden i tænker: Hov, hvad fanden skriver manden?! Så lad mig forklarer hvorfor jeg mener det.

Jeg tror ikke, at Real kan gå hele vejen i CL. De havde et godt moment i dag og røg videre fordi PSG begyndte at spille nonchalant i forsvaret.

Real skal nu både koncentrere sig om CL og ligaen. Forhåbentlig trækker de Bayern, Liverpool eller City. De mangler at møde os, Sevilla, Atl. Madrid i de sidste par runder af ligaen, nægter at tro de går ubesejret det program. Hvis jeg med Barca briller skal se på den lille chance der måtte være for at vinde ligaen, så skal Real udsættes for det strammeste program som muligt.

De kommer til at leve videre på det her comeback de næste par år. Ligesom da vi smækkede PSG med 6-1. Vi troede jo på alt ligepludselig, men på den lange bane ville det nok have været bedst, hvis vi røget ud så ændringerne i truppen kunne være kommet en sæson eller to tidligere.

Hvad tænker i om den vending? Det var faktisk kun derfor, jeg tippede over mod Real idag. Selvom jeg hader begge klubber.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
tors mar 10, 2022 1:21 am
Set med Barca briller, så er det da fantastisk at Real er videre.. Inden i tænker: Hov, hvad fanden skriver manden?! Så lad mig forklarer hvorfor jeg mener det.

Jeg tror ikke, at Real kan gå hele vejen i CL. De havde et godt moment i dag og røg videre fordi PSG begyndte at spille nonchalant i forsvaret.

Real skal nu både koncentrere sig om CL og ligaen. Forhåbentlig trækker de Bayern, Liverpool eller City. De mangler at møde os, Sevilla, Atl. Madrid i de sidste par runder af ligaen, nægter at tro de går ubesejret det program. Hvis jeg med Barca briller skal se på den lille chance der måtte være for at vinde ligaen, så skal Real udsættes for det strammeste program som muligt.

De kommer til at leve videre på det her comeback de næste par år. Ligesom da vi smækkede PSG med 6-1. Vi troede jo på alt ligepludselig, men på den lange bane ville det nok have været bedst, hvis vi røget ud så ændringerne i truppen kunne være kommet en sæson eller to tidligere.

Hvad tænker i om den vending? Det var faktisk kun derfor, jeg tippede over mod Real idag. Selvom jeg hader begge klubber.
Præcis, og nu bliver det jo også så meget mere desto federe at nakke dem på Bernabeu :shh:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

https://www.insidesport.in/real-madrid- ... e-updates/

Noget med klasse og for store tanker om sig selv...

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 10, 2022 1:07 am
Antimadridista skrev:
tors mar 10, 2022 12:30 am
Piquénbauer skrev:
tors mar 10, 2022 12:23 am
Jeg er vitterligt ligeglad. For det første kan jeg pga barcas situation ikke rigtigt gå op i cl. For det andet så er real ikke særligt gode og der er for mange gode hold tilbage til at jeg kan tro på dem. Psg knækker konstant og de spiller en form for fodbold der er ved at dø. Det gør Bayern, pool, city osv ikke.
I 18 var de heller ikke særligt gode :lol:

Nå men Real - United, er mit ønske.
Ja, du skal regne med, det hedder Real - Atletico så.
Det gør jeg egentlig også… ;-) Men er der ikke noget med at der for ca 1 gang ud sf en trillion, er en undtagelse…. Måske får Simeone sin hævn..

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ba sai luo na »

Der sluttede sæsonen for PSG. Der er intet motivation for dem at hente mere .

Messi har spildt et år. Han er så ligegyldig I PSG
Neymar har spildt en karriere
Mbappe skal videre. Han er for god. Real Madrid venter

Men sikke nogle fejl af PSG. puha

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster