Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:57 pm
EasyBuddhist skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
Jeg synes, det er mærkeligt, i ikke kan anerkende klasse, når man ser det. Real har bare været topklasse i anden halvleg. Benzema, Modric, Courtois, Vinicius og Alaba har været verdensklasse, intet mindre.
Syntes det er mærkeligt at man som Barca fan kan være helt nøgtern og forlange anerkendelse ovenpå et surrealistisk comeback af ens fodboldmæssige ærkefjende!? Du må være en meget rolig og afslappet mand, det må jeg give dig.
Alt andet ville da være håbløst at stræbe efter.
Robert Zimmerman

Filten
Indlæg: 1870
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 189 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: Champions league

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
ons mar 09, 2022 11:59 pm
Det er naturligvis ikke fedt at Real går videre...

....Men altså, kan I forestille jer kaliffens raseri lige nu? Og hvilke spillere skal han dog snart kaste alle sine milliarder efter?

Midtbane spillere…
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

A$AP skrev:
ons mar 09, 2022 11:56 pm
Modric er for vild, når alt er sagt har han nok været en del bedre end Xavi, jeg vil dog stadigvæk ikke give mig på Andres.
Den er jeg heller ikke med på. Men flot, flot karriere Modric har haft, og han er fortsat en fantastisk spiller.
Robert Zimmerman

Filten
Indlæg: 1870
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 189 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: Champions league

Indlæg af Filten »

Mon ikke CHL trofæet går til pep og city i år.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Den er jeg så alene på, men det er vel også okay :lol:

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:55 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:46 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:45 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:42 pm
Held, ja. Men de er også bare helvedes effektive, og det er utroligt, som heldet har det med at følge dem i Champions League. Det dufter efterhånden ikke af et tilfælde.
Indtil donnas rod var de hverken dygtige eller effektive. 3-1 var jo også oplæg fra marquinos
De er netop effektive. Ellers stod den ikke pludseligt 3-1. Benzemas afslutning var ikke nem, selvom han blev spillet fri af Marquinhos.
De udnytter et espeløvs rystende PSG. De havde jo ikke spillet sig frem til noget nævneværdigt inden første foræring. Det er i hovederne på begge hold det her bliver afgjort. Som i 2018.
Hvad argumenterer du imod? De er effektive. De har heldet med sig gang på gang. De er kølige, når det gælder.

PSG derimod, er et forfærdeligt vrag.
Lige over!?

Ja de er heldige og kølige. Men det er det mentale overtag og ikke effektivitet. Effektivitet er hvis 3 skud på mål alle går ind. Det var jo ikke tilfældet. De fik kæmpe foræringer. Uden dem var de ude nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi er niveauer over modric. Det er ikke engang tæt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
tors mar 10, 2022 12:00 am
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:57 pm
EasyBuddhist skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
Jeg synes, det er mærkeligt, i ikke kan anerkende klasse, når man ser det. Real har bare været topklasse i anden halvleg. Benzema, Modric, Courtois, Vinicius og Alaba har været verdensklasse, intet mindre.
Syntes det er mærkeligt at man som Barca fan kan være helt nøgtern og forlange anerkendelse ovenpå et surrealistisk comeback af ens fodboldmæssige ærkefjende!? Du må være en meget rolig og afslappet mand, det må jeg give dig.
Alt andet ville da være håbløst at stræbe efter.
Du vil kommentere på det hele! Alt andet end hvad?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Real har troen. Både spillerne og fansene. En smule medgang og så er de de bedste. Præcis det modsatte af Barca hvor spillerne og fansens, pånær nogle få år, går i selvsving ved en smule modgang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

Antimadridista skrev:
tors mar 10, 2022 12:02 am
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:55 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:46 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:45 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:42 pm
Held, ja. Men de er også bare helvedes effektive, og det er utroligt, som heldet har det med at følge dem i Champions League. Det dufter efterhånden ikke af et tilfælde.
Indtil donnas rod var de hverken dygtige eller effektive. 3-1 var jo også oplæg fra marquinos
De er netop effektive. Ellers stod den ikke pludseligt 3-1. Benzemas afslutning var ikke nem, selvom han blev spillet fri af Marquinhos.
De udnytter et espeløvs rystende PSG. De havde jo ikke spillet sig frem til noget nævneværdigt inden første foræring. Det er i hovederne på begge hold det her bliver afgjort. Som i 2018.
Hvad argumenterer du imod? De er effektive. De har heldet med sig gang på gang. De er kølige, når det gælder.

PSG derimod, er et forfærdeligt vrag.
Lige over!?

Ja de er heldige og kølige. Men det er det mentale overtag og ikke effektivitet. Effektivitet er hvis 3 skud på mål alle går ind. Det var jo ikke tilfældet. De fik kæmpe foræringer. Uden dem var de ude nu.
Det var, så vidt jeg kan se, dig, der begyndte at anfægte noget i mit indlæg uden reelt set at gøre det.

Effektivitet er præcis det, Madrid leverede i dag. At du er bitter over resultatet, og skyder skylden på PSG's rædderlige kollaps, er forståeligt, men vi kan ikke lade som om, det var nemme mål Benzema fik scoret. De var effektive (som altid), koldblodige og har for vane at gå videre i Champions League - uagtet hvordan de spiller. Og det må man tage hatten af for.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

Antimadridista skrev:
tors mar 10, 2022 12:04 am
DeanCassady skrev:
tors mar 10, 2022 12:00 am
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:57 pm
EasyBuddhist skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
Jeg synes, det er mærkeligt, i ikke kan anerkende klasse, når man ser det. Real har bare været topklasse i anden halvleg. Benzema, Modric, Courtois, Vinicius og Alaba har været verdensklasse, intet mindre.
Syntes det er mærkeligt at man som Barca fan kan være helt nøgtern og forlange anerkendelse ovenpå et surrealistisk comeback af ens fodboldmæssige ærkefjende!? Du må være en meget rolig og afslappet mand, det må jeg give dig.
Alt andet ville da være håbløst at stræbe efter.
Du vil kommentere på det hele! Alt andet end hvad?
Op med humøret. Værre er en avancementet heller ikke.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 9204
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 943 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors mar 10, 2022 12:06 am
Real har troen. Både spillerne og fansene. En smule medgang og så er de de bedste. Præcis det modsatte af Barca hvor spillerne og fansens, pånær nogle få år, går i selvsving ved en smule modgang.
Yep

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Benzema og Modric hører i hvert fald til blandt de helt store legender i det 21.århundrede. Og at de spiller på det her niveau som 34 og 36 årige er for vildt, det gør/gjorde Xavi, Busquets og Iniesta trods alt ikke, og jeg får også lyst til at nævne Messi i denne sætning.. Hvor føles det dog forkert at se ham på det her niveau.

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Champions league

Indlæg af thomas »

Hvis Vini havde den samme fart og slutprodukt som Mbappé så havde han scoret 3-4 gange. Han er en fantatisk spiller, men i sådan en kamp kan man se forskellen, og det er derfor også forkert at sige, at der kun var de tre chancer Real scorede på. Der var mange muligheder den sidste halve time der løb ud i sandet, ikke mindst pga Vini. Samlet kan jeg sgu godt lide, at de gamle hønisser slår til igen, de gør det godt, er godt organiserede og giver ikke op.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
tors mar 10, 2022 12:06 am
Real har troen. Både spillerne og fansene. En smule medgang og så er de de bedste. Præcis det modsatte af Barca hvor spillerne og fansens, pånær nogle få år, går i selvsving ved en smule modgang.
Du er godt klar over, at vi leverede et comeback mod selvsamme hold, der var ca 400 gange mere usandsynligt og spektakulært?…

Men enig i at Real er gode til at kæmpe. Dejligt at vejen nu er banet endnu mere for Pep !
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster