Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er nok vanskeligt at påstå at Madrid har været bedst i de 2 kampe, men de får altid alle marginaler.
Det er vild surrealistisk, men det er samme sang år for år.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Spændende hvor mange spillere de mister nu PSG
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

De gamle barca-drenge ender med at blive husket som chokere…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:46 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:45 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:42 pm
Held, ja. Men de er også bare helvedes effektive, og det er utroligt, som heldet har det med at følge dem i Champions League. Det dufter efterhånden ikke af et tilfælde.
Indtil donnas rod var de hverken dygtige eller effektive. 3-1 var jo også oplæg fra marquinos
De er netop effektive. Ellers stod den ikke pludseligt 3-1. Benzemas afslutning var ikke nem, selvom han blev spillet fri af Marquinhos.
De udnytter et espeløvs rystende PSG. De havde jo ikke spillet sig frem til noget nævneværdigt inden første foræring. Det er i hovederne på begge hold det her bliver afgjort. Som i 2018.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg synes, det er mærkeligt, i ikke kan anerkende klasse, når man ser det. Real har bare været topklasse i anden halvleg. Benzema, Modric, Courtois, Vinicius og Alaba har været verdensklasse, intet mindre.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

Hold kæft hvor er PSG gode !

Og

Hold kæft hvor er PSG dårlige!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Så smutter Mbappe, og så må PSG sætte deres lid til halvfærdige Messi og Neymar, der formentlig heller ikke gider være i klubben. Så deres rolle i CL slut for de næste mange år, hvor er det fantastisk :-))) Men træls med succes til Real Madrid, og sørgeligt at se hvad der sker med Messi.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Champions league

Indlæg af DeanCassady »

Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:46 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 09, 2022 11:45 pm
DeanCassady skrev:
ons mar 09, 2022 11:42 pm
Held, ja. Men de er også bare helvedes effektive, og det er utroligt, som heldet har det med at følge dem i Champions League. Det dufter efterhånden ikke af et tilfælde.
Indtil donnas rod var de hverken dygtige eller effektive. 3-1 var jo også oplæg fra marquinos
De er netop effektive. Ellers stod den ikke pludseligt 3-1. Benzemas afslutning var ikke nem, selvom han blev spillet fri af Marquinhos.
De udnytter et espeløvs rystende PSG. De havde jo ikke spillet sig frem til noget nævneværdigt inden første foræring. Det er i hovederne på begge hold det her bliver afgjort. Som i 2018.
Hvad argumenterer du imod? De er effektive. De har heldet med sig gang på gang. De er kølige, når det gælder.

PSG derimod, er et forfærdeligt vrag.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Champions league

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
Jeg synes, det er mærkeligt, i ikke kan anerkende klasse, når man ser det. Real har bare været topklasse i anden halvleg. Benzema, Modric, Courtois, Vinicius og Alaba har været verdensklasse, intet mindre.
Enig. Især Modric. Man kan kalde det kedeligt, grimt, ulækkert, heldigt og så videre, men forskellen fra real og os har været de sidste par sæsoner at vi smider vores føringer mens real bare kan noget når det gælder.

Bliver et spændende El Clasico.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Modric er for vild, når alt er sagt har han nok været en del bedre end Xavi, jeg vil dog stadigvæk ikke give mig på Andres.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 09, 2022 11:53 pm
Jeg synes, det er mærkeligt, i ikke kan anerkende klasse, når man ser det. Real har bare været topklasse i anden halvleg. Benzema, Modric, Courtois, Vinicius og Alaba har været verdensklasse, intet mindre.
Syntes det er mærkeligt at man som Barca fan kan være helt nøgtern og forlange anerkendelse ovenpå et surrealistisk comeback af ens fodboldmæssige ærkefjende!? Du må være en meget rolig og afslappet mand, det må jeg give dig.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

A$AP skrev:
ons mar 09, 2022 11:56 pm
Modric er for vild, når alt er sagt har han nok været en del bedre end Xavi, jeg vil dog stadigvæk ikke give mig på Andres.
1. Xavi
2. Iniesta
3. Modric

Det bør ikke kunne diskuteres :grin:

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: Champions league

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
ons mar 09, 2022 11:56 pm
Modric er for vild, når alt er sagt har han nok været en del bedre end Xavi, jeg vil dog stadigvæk ikke give mig på Andres.
Modric har sku ikke været bedre end Xavi.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Champions league

Indlæg af Magnus Frost »

A$AP skrev:
ons mar 09, 2022 11:56 pm
Modric er for vild, når alt er sagt har han nok været en del bedre end Xavi, jeg vil dog stadigvæk ikke give mig på Andres.

Arrrr,

Xavi på Modric alder- ja det kan jeg godt gå med på, men over hele karrieren sammenlignet de to er Xavi mere end en smule bedre!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Det er naturligvis ikke fedt at Real går videre...

....Men altså, kan I forestille jer kaliffens raseri lige nu? Og hvilke spillere skal han dog snart kaste alle sine milliarder efter?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster