Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 08, 2022 8:28 pm
nosslo15 skrev:
tirs mar 08, 2022 7:52 pm
Er der ikke noget med, at Casemiro er ude af opgøret i morgen?
Casemiro og Mendy er ude med karantæne, Kroos er tvivlsom
Håber faktisk lidt at Kroos spiller, synes Valverde gør det godt
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Champions league

Indlæg af PuyolErGud »

Så fik Lewandowski scoret hattrick indenfor 25 min...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Så ikke det første str, men mål nr 2 og 3 var godt nok heldigt :crazy:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg efterhånden rigtig tilfreds med, at vi ikke købte Lauturo Martinez for de beløber der blev der snakket om. På ingen måde en af verdens bedste angribere..

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Bevist jinx.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Lidt uheldigt rødt..

Iniesta007
Indlæg: 527
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

Iaften må det næsten blive pest eller colera :sick:
PSG er bestemt ikke mit hold, men de må faktisk godt sende Madrid Puta hjem :thumbup: .

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Jeg kan ikke døje PSG og eneste formildende omstændighed er Messi. Er heller ikke tosset med den anden klub, der spiller i aften... :grin:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons mar 09, 2022 9:07 pm
Jeg kan ikke døje PSG og eneste formildende omstændighed er Messi. Er heller ikke tosset med den anden klub, der spiller i aften... :grin:
Jeg hælder nok mest til, Real sender PSG ud. Jeg synes, det er en frygtelig klub, der repræsenterer alt det værste ved fodbold og egentlig også i denne verden. Så kan man jo altid håbe, Real bliver taget hårdt i næste runde af et af PL City, Liverpool eller Bayern
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Champions league

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 09, 2022 9:11 pm
Dytrax skrev:
ons mar 09, 2022 9:07 pm
Jeg kan ikke døje PSG og eneste formildende omstændighed er Messi. Er heller ikke tosset med den anden klub, der spiller i aften... :grin:
Jeg hælder nok mest til, Real sender PSG ud. Jeg synes, det er en frygtelig klub, der repræsenterer alt det værste ved fodbold og egentlig også i denne verden. Så kan man jo altid håbe, Real bliver taget hårdt i næste runde af et af PL City, Liverpool eller Bayern
ej, jeg kan ikke holde tanken ud om at Real skulle have en chance. For mig skal United og Real bare ikke vinde, PSG må godt vinde, men kun på grund af Messi
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

Selvfølgelig skal Real ud. Frygter bare det går som det plejer..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
ons mar 09, 2022 9:20 pm
EasyBuddhist skrev:
ons mar 09, 2022 9:11 pm
Dytrax skrev:
ons mar 09, 2022 9:07 pm
Jeg kan ikke døje PSG og eneste formildende omstændighed er Messi. Er heller ikke tosset med den anden klub, der spiller i aften... :grin:
Jeg hælder nok mest til, Real sender PSG ud. Jeg synes, det er en frygtelig klub, der repræsenterer alt det værste ved fodbold og egentlig også i denne verden. Så kan man jo altid håbe, Real bliver taget hårdt i næste runde af et af PL City, Liverpool eller Bayern
ej, jeg kan ikke holde tanken ud om at Real skulle have en chance. For mig skal United og Real bare ikke vinde, PSG må godt vinde, men kun på grund af Messi
Fair nok, jeg har det lige omvendt. Jeg hader ikke som sådan Real. De har haft flere hold, jeg har nydt at se spille, selvom det er lang tid siden. Rivaliseringen har også været noget hårdere de sidste mange år, end den ellers har været. Der skete noget under Mourinho og med Ronaldo/Pepe/Ramos osv. der gjorde dem sværere at holde af, men traditionelt set, har jeg ikke noget had til dem og har som sagt, flere gange nydt deres spil. Jeg kan godt lide spansk fodbold og det inkluderer jo også dem.

PSG og deres ledelse har jeg bare slet ikke noget til overs for. Men lad os nu se, det kan jo være, han skal ind og spjælde den lidt og så slipper man da for ham en stund.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Champions league

Indlæg af whidgee »

En rigtig Barca-fan bryder sig ALDRIG om Real Madrid

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

whidgee skrev:
ons mar 09, 2022 10:03 pm
En rigtig Barca-fan bryder sig ALDRIG om Real Madrid
Det gør jeg heller ikke, men jeg hader dem ikke.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Kom nu Leo 💪🏽
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster