Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af ladislau »

Vi har et kæmpe brand, som i forvejen er større end både Haaland og Mbappe.
Vi har brug for rigtig kapital ikke brand value.
Der er intet, som indikerer yderligere kapital fra sponsorer pga et enkelt indkøb. Det er fugle på taget.

Fans elsker store signings, og det gør vores præsident også.
Så forsøger man at retfærdiggøre dem med fiktive penge.
Får vi sportslig succes, så er de spillere vi har stjerne og reklame søjler.
Trøje salgs myten er vel også blevet debunked utallige gange.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Jeg er meget splittet mht. et køb af Haaland.

På den positive side, så er det som Isageren skriver en gylden mulighed for at få en verdensklasse angriber (som ikke ligefrem hænger på træerne) der kan bombe mål ind i det næste årti, samt den kommercielle del der vil være meget stor. Samtidig passer Haaland tilsyneladende på den profil Xavi vil have i en angriber :thumbup:

MEN, på den negative side, der løber beløbet op i virkelig mange penge, selvom Haaland kun koster 75 mil Euro, skal agenten og faren også have en bunke penge, og dem skal vi også have med hver gang vi skal forlænge med Halland i fremtiden, som kommer til at blive en kamp hver gang. Dertil kommer så en kæmpe løn, som igen vil smadre lønkulturen, som vi lige har fået meget ned, og skabe ubalance i truppen. Jeg er også bange for at vi laver en Zlatan, da det godt kan tyde på at Haaland kunne være en arrogant type, og dermed ikke passer ind i truppen, og vi så må sælge ham igen sæsonen efter. Det kan også have en negativ effekt, at vi så har en absolut stjerne, hvor alt skal ligges op på ham, og når han så ikke spiller eller har en dårlig dag, så kan resten af spillerne ikke træde til, da de er bliver vant til at Haaland skal være den største offensive trussel. Sidst men ikke mindst, så døjer Haaland med skader, og det lover ikke godt taget pengene vi køber ham for og lønnen i betragtning :eh:

Jeg havde også en bekymring om at Haaland ikke passende ind, men det er jeg ikke mere, da det lader til at Haaland er den type angriber Xavi vil have, og man kan se hvor godt Auba gør det, og hvordan Luuk er blevet en skarp angriber.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

🚨 Haaland’s destination will be determined by personal choice and it is understood that the leading contenders expect to learn his decision in the next few weeks.

Multiple sources believe that despite conversations taking place with the likes of Bayern Munich and Barcelona, it is developing into a straight contest between two suitors: Real Madrid and City.

Real want to recruit both Haaland and Kylian Mbappe. The Spaniards are believed to favour taking Mbappe now and for Haaland to spend 12 more months at Dortmund before arriving in 2023, when Karim Benzema’s deal at the Bernabeu is due to finish.

But if the opportunity to acquire Haaland is only available in the immediate term, Real will likely not want to let it slip and especially considering City are prepared to proceed without hesitation.

The size of the fee, salary and commission for intermediaries make Real and City firm favourites and although PSG can also afford it, moving to Ligue 1 is not thought to be Haaland’s preference.

(David Ornstein, The Athletic)

oliverfr
Indlæg: 7
Tilmeldt: tors feb 17, 2022 2:23 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transferrygter

Indlæg af oliverfr »

| Barça closing on Christensen

Barcelona are ready to complete the signing of Andreas Christensen from Chelsea! 🔵🔴

📑 Barcelona are offering five year deal to sign Christensen on a free, working on final details.

🤝 Christensen has made his choice and he’s now expected to complete the agreement with Barça very soon.

⛔️ FC Bayern proposal has not been accepted, Borussia Dortmund turned down too and he’s not extending the contract with Chelsea.

🇬🇧 Christensen has no intention to accept any of Premier League proposals he received - it’s matter of respect for Chelsea Football Club.

⏳ Barcelona are working on final details in order to sign the contract in the coming days/weeks, deal now at final stages.

👀 Barça are now also in talks with Franck Kessié, Nouassir Mazraoui and César Azpilicueta as potential new free agent signings.

How do you rate this signing for Barcelona? Here we go for Christensen expected soon!

Source @fabriziorom

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Haaland ender i Real sammen med Mbappe. It’s looking looooooooong
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2811
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
man mar 07, 2022 4:30 pm
Haaland ender i Real sammen med Mbappe. It’s looking looooooooong
Derfor bliver det endnu federe, når spillere som Fati, Pedri, Adama Traore overskygger dem. :D
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

nosslo15
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af nosslo15 »

Norbit skrev:
man mar 07, 2022 5:02 pm
Isageren skrev:
man mar 07, 2022 4:30 pm
Haaland ender i Real sammen med Mbappe. It’s looking looooooooong
Derfor bliver det endnu federe, når spillere som Fati, Pedri, Adama Traore overskygger dem. :D
Hvis Ferran Torres begynder at score på sine mange, mange chancer og Fati kommer tilbage i god form, har vi så brug for Haaland?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
man mar 07, 2022 5:11 pm
Norbit skrev:
man mar 07, 2022 5:02 pm
Isageren skrev:
man mar 07, 2022 4:30 pm
Haaland ender i Real sammen med Mbappe. It’s looking looooooooong
Derfor bliver det endnu federe, når spillere som Fati, Pedri, Adama Traore overskygger dem. :D
Hvis Ferran Torres begynder at score på sine mange, mange chancer og Fati kommer tilbage i god form, har vi så brug for Haaland?
Det virker lidt som om I ikke ved hvem han er. Altså jo, hvis Ferran scorer 40-50 mål på en sæson, så har vi ikke brug for Haaland. Fati ved vi ikke med, men jo, ham har jeg store forventninger til.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Favoritten til at forstærke VB positionen scorer endnu et mål i weekenden og er nu oppe på 5 mål og 7 assists i 38 kampe denne sæson.

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man mar 07, 2022 5:59 pm
Favoritten til at forstærke VB positionen scorer endnu et mål i weekenden og er nu oppe på 5 mål og 7 assists i 38 kampe denne sæson.

Jeg bekymrer mig mere over hans defensive mangler. Tror ikke han har det påkrævede niveau. Gaya er det bedre valg
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
man mar 07, 2022 6:34 pm
EasyBuddhist skrev:
man mar 07, 2022 5:59 pm
Favoritten til at forstærke VB positionen scorer endnu et mål i weekenden og er nu oppe på 5 mål og 7 assists i 38 kampe denne sæson.

Jeg bekymrer mig mere over hans defensive mangler. Tror ikke han har det påkrævede niveau. Gaya er det bedre valg
Gaya er det kedelige valg imø. Jeg vil have angrebsfodbold. Derudover, så sikrer strukturen, man ikke vil blive defensivt kompromitteret. Grimaldo skal selvfølgelig forbedre sig taktisk, men det er jeg sikker på vil komme, med bedre medspillere. Hans rolle vil blive bedre defineret, end den er hos Benfica. Derudover, så skal man huske, Alba stadig vil være førstevalg i næste sæson og forhåbentlig er Balde stærkere og klar til at tage over, når Alba ikke kan mere.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2650
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 262 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
man mar 07, 2022 6:44 pm
Isageren skrev:
man mar 07, 2022 6:34 pm
EasyBuddhist skrev:
man mar 07, 2022 5:59 pm
Favoritten til at forstærke VB positionen scorer endnu et mål i weekenden og er nu oppe på 5 mål og 7 assists i 38 kampe denne sæson.

Jeg bekymrer mig mere over hans defensive mangler. Tror ikke han har det påkrævede niveau. Gaya er det bedre valg
Gaya er det kedelige valg imø. Jeg vil have angrebsfodbold. Derudover, så sikrer strukturen, man ikke vil blive defensivt kompromitteret. Grimaldo skal selvfølgelig forbedre sig taktisk, men det er jeg sikker på vil komme, med bedre medspillere. Hans rolle vil blive bedre defineret, end den er hos Benfica. Derudover, så skal man huske, Alba stadig vil være førstevalg i næste sæson og forhåbentlig er Balde stærkere og klar til at tage over, når Alba ikke kan mere.
Jeg vil vinde. Du kalder det kedeligt, jeg kalder det effektivt. Gaya kan man presse nok ud af til Balde tager over en dag
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg læser at Rashford skulle være interesseret i at komme til Barca...

Kunne han være en erstatning for Demb?

Jeg er selv lidt blandet omkring ham, han er hurtig... men nok lidt for meget Dennis Rommedahl for mig.

Hvad med jer der følger United, hvorfor bliver han ikke brugt så meget i United for tiden?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Xavi6Smede »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 08, 2022 9:00 am
Jeg læser at Rashford skulle være interesseret i at komme til Barca...

Kunne han være en erstatning for Demb?

Jeg er selv lidt blandet omkring ham, han er hurtig... men nok lidt for meget Dennis Rommedahl for mig.

Hvad med jer der følger United, hvorfor bliver han ikke brugt så meget i United for tiden?
Fordi han har været skrækkelig hele sæsonen, dårlig arbejdsmoral og ingen selvtillid. Og så vil jeg mene, at han i højere grad end Traore og Aubameyang har brug for plads at løbe i. Godt nok har vi indtil videre haft held med at få gang i i de to førnævnte, der også sad på bænken i Premier League, men klart nej tak her.

Antimadridista
Indlæg: 9237
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Selvtillid kan gøre meget. Han har tidligere vist højt niveau.

Lad ham komme på en fri.. ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 61 gæster