Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »




It has not been decided yet whether he will play for the first team, Barça B or stay on loan at Racing Santander if they get promoted to La Liga Smartbank.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Magnus Frost »

Det er vel også ret kort tid siden Laporta var ude og sige ingen er større end klubben og der skal være et maksimum på 10 mill om året i løn.

Men når han så skal signe sin favorit så er fem gange det beløb lige pludselig acceptabelt :roll:

gi ham da 10 og så nogle astronomiske bonusser i stedet.

Håland tror også så meget på sig selv at hvis man f.eks. siger 1 mill per mål han laver ( hvilket selvfølgelig også kan blive alt for dyrt hvis han laver det samme som Messi, men mon dog vi kommer helt derop) men ja bonusordninger ift. Kampe spillet og mål scoret giver da rigtig god mening og man kan samtidig sige til resten af holdet at ingen får mere end de 10
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

Magnus Frost skrev:
fre mar 04, 2022 1:39 pm
Det er vel også ret kort tid siden Laporta var ude og sige ingen er større end klubben og der skal være et maksimum på 10 mill om året i løn.

Men når han så skal signe sin favorit så er fem gange det beløb lige pludselig acceptabelt :roll:

gi ham da 10 og så nogle astronomiske bonusser i stedet.

Håland tror også så meget på sig selv at hvis man f.eks. siger 1 mill per mål han laver ( hvilket selvfølgelig også kan blive alt for dyrt hvis han laver det samme som Messi, men mon dog vi kommer helt derop) men ja bonusordninger ift. Kampe spillet og mål scoret giver da rigtig god mening og man kan samtidig sige til resten af holdet at ingen får mere end de 10
Laporta har intet sagt om et lønloft. Det har kun været historier i pressen

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men vi er vel alle med på at Haaland har været ret meget skadet, og det er lidt skørt at tro at det ikke fortsætter.

Hvad er det Laporta har gang i..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

I forhold til den påståede lønstruktur i Barca, så vil det være en fin idé at kigge på Bayerns, for det vil være utopi at tro, ingen i Barca kommer til at tjene over 10 mio euro. I Bayern arbejder de med fem lønniveauer: 0-5, 5-10, 10-15, 15-20 og 20-+ mio euro årligt. Det handler altså om at sammen sætte truppen således, det samlede lønbudget ikke bliver kompromitteret.

Uden at sige, Barca kommer til at arbejde med de præcis samme tal, så er det næppe langt fra. For to år siden havde Barca 5 spillere i den øverste kategori, lige nu har de ingen. Det store problem for strukturen har været en over repræsentation i de øvre kategorier, som forårsaget af for mange store indkøb og for mange indkøb i det andet andet og tredje lag, hvor rotationsspillere fik unaturligt høje lønninger. Det siger sig selv, det skaber en spiral, hvor fornyelser af kontrakter bliver svære, da man ser, hvad sidemanden tjener.

Dembélé har faktisk lagt et godt stykke fra, at være en af de højest betalte i klubben og har haft en løn, der ligger i tredje lag. Nu vil han gerne rykke op i hierarkiet, men Barca tøver selvsagt pga den minimale rolle, han har spillet for klubben. Han, og hans agent, mener han skal ligge, om ikke i det øverste niveau(samme som Haaland), så i hvert så tæt på det som muligt.

Den store udfordring med hensyn til at balancere en lønstruktur, er at det skal være de rigtige spillere, der ligger i de rigtige lag og så at man ikke får for mange i hver enkelt. En velafbalanceret trup skal afspejles både på lønnen, på alder og på det sportslige og den foregående ledelse har smadret al struktur inden for logikkens grænser. Det tror jeg alle er klar over.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

❗ Xavi is determined on signing Azpilicueta on a free transfer. He prioritizes the Spanish international in his project and admires the defender's versatility. [@fansjavimiguel]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Velkommen til Pablo Torre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



Fedt, bliver spændende at se, hvad han kan. Kunne de ikke lige finde en 9'er næste gang. Midtbanen er jo ved at blive oversvømmet :crazy: Men umiddelbart bør der være mulighed for at Torre kan spille falsk wing og måske endda falsk 9'er med tiden. Hans dribleevner og afslutningsfærdigheder ser i hvert fald ud til at overskygge de defensive kvaliteter. Fedt naturligt flow han har med bolden ved fødderne. Bliver spændende at se, hvor de vil spille ham, nu da han har været vant til at spille decideret 10'er i Racing. Men måske, Xavi vil føje 4-3-1-2 til de taktiske muligheder.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »



:lol: :lol: :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Spænende med endnu et stort spansk talent :glad:

Men, har vi ikke nok store unge talenter på midten, Pedri, Gavi og Nico :shifty:
Hvis vi virkelig tror at de ovennævnte spillere bliver kan udfylde det kæmpetalent de har og blive fast i mange år. Er det så ikke lidt spild at penge, og Pablo Torres tid og talent, da han så aldrig kommer til at blive fast man hos os?
Eller er det for en sikkerheds skyld vis nu en af Pedri, Gavi og Nico ikke bliver verdensklasse, også ha vi en der kan overtage?
Eller er det for at udvikle ham og skyde ham har for en stor fortjeneste? :eh:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Isageren »

Haaland til Barca.

Det kommer til at ske, så gør jer klar på næste års El Clásico med Mbappe vs Haaland.

Jeg er overbevist efter at Xavi ikke afkræftede mødet, og samtidig sagde, at han aldrig havde set en spiller sige nej til Barca. Det er alt hvad jeg behøver 🇳🇴⏳
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er med på at der er mange herinde der er med på hypen på at Haaland skal til Barca.

Jeg synes overhovedet ikke at han bør spille her i klubben. Han er en målmaskine, no doubt, men slet ikke med de fodboldkvaliteter jeg ønsker at se her.

Og ja ja ja, så kommer hele remsen med at han passer ind i Xavis måde at ville spille på, men hey, det må der også være andre mere tekniske spillere der gør.

Haaland er altså også rigtig meget skadet, og han koster spidsen af en jetjager.

https://www.football-espana.net/2022/03 ... ury-record

Men ja, jeg forstår at jeg med dette hælder yderligere i bægeret der gør mig upopulær hos flere fremtrædende brugere herinde. Men det er nu engang *min* mening om Halaand.

Jeg håber virkelig ikke han bliver købt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
søn mar 06, 2022 1:27 am
Jeg er med på at der er mange herinde der er med på hypen på at Haaland skal til Barca.

Jeg synes overhovedet ikke at han bør spille her i klubben. Han er en målmaskine, no doubt, men slet ikke med de fodboldkvaliteter jeg ønsker at se her.

Og ja ja ja, så kommer hele remsen med at han passer ind i Xavis måde at ville spille på, men hey, det må der også være andre mere tekniske spillere der gør.

Haaland er altså også rigtig meget skadet, og han koster spidsen af en jetjager.

https://www.football-espana.net/2022/03 ... ury-record

Men ja, jeg forstår at jeg med dette hælder yderligere i bægeret der gør mig upopulær hos flere fremtrædende brugere herinde. Men det er nu engang *min* mening om Halaand.

Jeg håber virkelig ikke han bliver købt.
Han kommer ikke engang i top 3 over vores dyreste spillere nogensinde

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

tHvorfor er det, at du kontinuerligt føler, at du skal spille offerkortet?

Der har da været ganske nuancerede holdninger til Haaland herinde, hvor de fleste mener, at han er en relativ sikker investering pga. hans voldsomme og alsidige kvaliteter som 9'er. Nej, han er ikke en finurlig 9'er, som Ronaldo eller Romario var det, men størstedelen er 9'ere, som vi har haft i nyere tid har faktisk ikke været større tekniske vidundere (eks. Eto, Suarez).

Jeg har klart mine forbehold for Haaland, men det er specielt ifht. lønpakken, som jeg syntes er vanvittig - jeg er meget tilfreds med, at lønningerne er skåret kraftigt ind, og der tales om lønloft. Og jeg er kraftigt imod, at man allerede nu er ved at sprænge banken i den henseende igen.
Til den samlede Haaland udgift, så holder jeg hellere fast i Auba, og forsøger at finde en ung spændende Ronaldo/Romario klon, som på sigt kan overtage... Vi skal fokusere på holdet, ikke individet, velvidende at den tilgang formentligt er drøn naivt i det store profil sponsor cirkus, som er upper centralt i dagens fodbold.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster