24/2 Napoli - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Napoli - FC Barcelona
Europa League
24. februar - kl. 21.00
TV: TV2 Sport
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal gå all in, no fear at all. Vi har intet at tabe. De skal føle at vi er ikke til at joke med.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Xavi will likely repeat the same frontline that played in Valencia against Napoli: Ferran, Aubameyang and Dembélé. [Mundo Deportivo]

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Dytrax skrev:
ons feb 23, 2022 12:34 pm
Xavi will likely repeat the same frontline that played in Valencia against Napoli: Ferran, Aubameyang and Dembélé. [Mundo Deportivo]
Der er heller ingen grund til at ændre noget der åbenbart virker. Det er også vigtigt at bruge samme spillere flere kampe så de kan lære af hinandens løb og positionering, det hjælper på automatismerne.

Og hey, måske har jeg fundet noget jeg kan rose Ferran for foruden at han er meget arbejdsom og har nogle rigtige løb der gør at han kommer frem til store chancer.. så kan jeg måske hive mig op til at kreditere ham for at ‘holdet’ spiller bedre som et hele når han spiller, selvom han virker ret anonym. Det er mere homogent, måske, .. og vi vinder … så måske jeg kan rose Ferrans spil og tilstedeværelse for det.

Se jeg gjorde det, altså, fandt noget at rose ham for… lad os se hvordan det går ude mod Napoli!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det bliver en spændende kamp. Det er vel en 50%/50% chance for at Barcelona går videre. Eller hvad tror I?

Off topic:
Til orientering kan medlemmer i dag købe billetter til kampen på søndag på Camp Nou mod Athletic Club til halv pris. Det har jeg allerede benyttet mig af :-).

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 23, 2022 6:59 pm
Dytrax skrev:
ons feb 23, 2022 12:34 pm
Xavi will likely repeat the same frontline that played in Valencia against Napoli: Ferran, Aubameyang and Dembélé. [Mundo Deportivo]
Der er heller ingen grund til at ændre noget der åbenbart virker. Det er også vigtigt at bruge samme spillere flere kampe så de kan lære af hinandens løb og positionering, det hjælper på automatismerne.

Og hey, måske har jeg fundet noget jeg kan rose Ferran for foruden at han er meget arbejdsom og har nogle rigtige løb der gør at han kommer frem til store chancer.. så kan jeg måske hive mig op til at kreditere ham for at ‘holdet’ spiller bedre som et hele når han spiller, selvom han virker ret anonym. Det er mere homogent, måske, .. og vi vinder … så måske jeg kan rose Ferrans spil og tilstedeværelse for det.

Se jeg gjorde det, altså, fandt noget at rose ham for… lad os se hvordan det går ude mod Napoli!
Jeg er Ferran Torres i forklædning som "Isageren" og jeg sætter stor pris på din ros, det har ikke været nemt herinde :grin: . Heldigvis er I nogle som er tålmodige
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:
ons feb 23, 2022 6:59 pm
Det bliver en spændende kamp. Det er vel en 50%/50% chance for at Barcelona går videre. Eller hvad tror I?

Off topic:
Til orientering kan medlemmer i dag købe billetter til kampen på søndag på Camp Nou mod Athletic Club til halv pris. Det har jeg allerede benyttet mig af :-).
Jeg var lige ved at færdiggøre købet tidligere i dag men fik ombestemt mig fordi jeg har noget vigtig mandag morgen.
Jeg fandt 2 billeter med kanon god udsigt for kun 138 euro :cry:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Nej hvor bliver det hulens spændende,og som vi har spillet mod atletico Madrid og Valencia så tænker jeg faktisk godt vi kan nappe de der napoliernerne selvom det er på deres bane,vi skal simpelhen bare sørge for at være kyniske og score på de chancer som vi kommer til at skabe i kampen.
Hvis vi score på vores muligheder så er jeg her med en god følelse før kampen,men hvis vi tror at vi kan tillade os at brænde chance på chance,så vi desværre tage os til takke med at ryge ud på det her stadie af tourneringen.
God kamp til alle culers lets do it

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

SpillerSomMESSI skrev:
ons feb 23, 2022 6:59 pm
Dytrax skrev:
ons feb 23, 2022 12:34 pm
Xavi will likely repeat the same frontline that played in Valencia against Napoli: Ferran, Aubameyang and Dembélé. [Mundo Deportivo]
Der er heller ingen grund til at ændre noget der åbenbart virker. Det er også vigtigt at bruge samme spillere flere kampe så de kan lære af hinandens løb og positionering, det hjælper på automatismerne.

Og hey, måske har jeg fundet noget jeg kan rose Ferran for foruden at han er meget arbejdsom og har nogle rigtige løb der gør at han kommer frem til store chancer.. så kan jeg måske hive mig op til at kreditere ham for at ‘holdet’ spiller bedre som et hele når han spiller, selvom han virker ret anonym. Det er mere homogent, måske, .. og vi vinder … så måske jeg kan rose Ferrans spil og tilstedeværelse for det.

Se jeg gjorde det, altså, fandt noget at rose ham for… lad os se hvordan det går ude mod Napoli!
Jeg synes det er en god pointe ! Holdet spiller generelt bedre når han er på banen, jeg tænker det er fordi meget af hans spil er "usynligt" f.eks. løb der gør de andre bedre. Ved ikke om han starter men han skal nok komme til at spille en rolle.

Og vi skal sgu nok vinde den her kamp !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg tror desværre den bliver 2-1 i dag, og vi ryger ud af EL :sørgelig:

Jeg tror ikke vi kan spille to gode kampe i træk, det har vi i hvert flad ikke vist endnu :roll:

Jeg håber Ferran starter på bænken, og vi ser denne opstilling:

-------------Ter-stegen------------
Dest----Ronald----Pique----Alba
------------------FDJ----------------
---------Nico----------Pedri--------
Adama--------------------Dembele
----------------Auba-----------------

Jeg kan ikke lide at vi spiller med Dembele, men når han spiller så godt, så bliver vi nød til at bruge ham :roll:
Ellers kunne det også være Gavi på venstrekanten.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Jeg tror ikke man skal undervurdere vigtigheden af at gå videre i dag, også selvfølgelig på grund af avancement, men mest for den ro og forløsning det ville give i klubben, så har man slået en svær modstander ud, spillerne ved de har to strenge at spille på. Det bliver ligesom udtrykket ‘happy wife, happy life’. Et sundt omklædningsrum kan gøre en kæmpe forskel, prøv bare at se hvor skidt et står til i United.

On a side note, det bliver sindssygt svært for mig at holde fokus på dagens kamp, da jeg har en smule familie i Ukraine, og selvfølgelig også bare fordi situationen generelt er forfærdelig. God kamp venner, tak fordi I gav mig en chance mere, det sætter jeg pris på.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
tors feb 24, 2022 6:26 pm
Jeg tror ikke man skal undervurdere vigtigheden af at gå videre i dag, også selvfølgelig på grund af avancement, men mest for den ro og forløsning det ville give i klubben, så har man slået en svær modstander ud, spillerne ved de har to strenge at spille på. Det bliver ligesom udtrykket ‘happy wife, happy life’. Et sundt omklædningsrum kan gøre en kæmpe forskel, prøv bare at se hvor skidt et står til i United.

On a side note, det bliver sindssygt svært for mig at holde fokus på dagens kamp, da jeg har en smule familie i Ukraine, og selvfølgelig også bare fordi situationen generelt er forfærdelig. God kamp venner, tak fordi I gav mig en chance mere, det sætter jeg pris på.

Europa league kan også gi både en hel del penge ( ca. Prisen på Torres) og kvalificere os til champions league. Og ja jeg gir det helt ret, stemningen kan bare betyde enormt meget og det her ville virkelig være et boost!


Held og lykke med situationen derover til dig, familen og vel egentlig hele verden, mon ikke ham Putin snart erklærer sig som vinder og tager hjem uden der sker så meget mere. Nu begynder det jo at koste Rusland rigtig mange penge.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 24/2 Napoli - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Ferran starter vist ikke i dag. Læste et rygte der sagde, at Xavi giver ham en puster, så han er frisk til ligaen.

Tænker vi napper den i aften, drenge. (No jinx, please)

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster