20/2 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

NU tror jeg vi vinder :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:01 pm
Objektivt set, kunne vi ligesågodt have tabt kampen.. de annullerede mål, og mange forsøg der ligesågodt kunne have gået ind.. 1-4 er mega misvisende.
Ikke enig. Vi har spillet en rigtig fin kamp. Og forskellen på nu og tidligere er, at vi rent faktisk scorer på vores chancer. Hvis vi først begynder at gøre det som i dag, så ser det rigtig godt ud

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kunne reelt være rødt til Valencia der!!!!

Men intet :|

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nu skal vi lige holde hovedet koldt og undgå dumme kort. Kampen her er en fin påmindelse om, hvorfor jeg hader at se Bordalas' hold at spille.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
søn feb 20, 2022 7:04 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:01 pm
Objektivt set, kunne vi ligesågodt have tabt kampen.. de annullerede mål, og mange forsøg der ligesågodt kunne have gået ind.. 1-4 er mega misvisende.
Ikke enig. Vi har spillet en rigtig fin kamp. Og forskellen på nu og tidligere er, at vi rent faktisk scorer på vores chancer. Hvis vi først begynder at gøre det som i dag, så ser det rigtig godt ud
Vi er effektive og scorer nogle flotte mål. Men marginal onside på den ene.
De får 2 mål annulleret marginalt.

Ter stegen redder på stregen etc.

Jeg siger ikke at vi vi burde have tabt kampen, men objektiv set er 1-4 misvisende. Vi har været under pres, og der var flere forsøg fra Valencia som virkelig var tæt på.

Men det er godt for psyken for vores spillere at vi vinder sådan en hård udekamp plus den mod Ath. madrid, og med mange mål, det gir selvtillid.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hold kæft en dårlig førsteberøring af Adama, det jo amatør niveau :eek:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Frygteligt hold Valencia, de løber tilmed rundt i det 94. Minut, bagud med 1-4, som om de kan vinde kampen
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Intens kamp. Føler Dest fortjener lidt ros for sin defensive indsats i dag! Han har reddet os på et par kontrachancer, og han har generelt været virkelig god defensivt.

Dejlig sejr, der aldrig rigtig var i fare, selvom man får lidt svedige balder, når modstanderen scorer :grin: :clap:
Senest rettet af Ialocin søn feb 20, 2022 7:28 pm, rettet i alt 1 gang.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Det siger en del om vores hold i øjeblikket, at kampen nemt kunne være endt 7-4 (til Barca).

Hvor spiller Valencia usympatisk. Frisparket mod Alba - der ikke blev dømt - var vel tæt på rødt kort, da Valencia spilleren kom med knopperne først og benet strakt.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Med lidt held, så kan vi sagtens vinde Europa League. Napoli bliver en svær kamp at komme videre fra, men derfra kan vi vinde over alle.
Hold kæft det kunne være fedt, og et kæmpe boost til de unge spillere, som kunne give dem troen på holdet og klubben, så de tror på projektet de næste mange år. Især Frenkie kunne godt bruge en succesoplevelse og stor titel - ham vil jeg nødigt undvære.

Stærk kamp idag.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

OT: Basketball Clasico Copa Del Rey finale om 20 min hvis nogen er interesseret :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:08 pm
whidgee skrev:
søn feb 20, 2022 7:04 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:01 pm
Objektivt set, kunne vi ligesågodt have tabt kampen.. de annullerede mål, og mange forsøg der ligesågodt kunne have gået ind.. 1-4 er mega misvisende.
Ikke enig. Vi har spillet en rigtig fin kamp. Og forskellen på nu og tidligere er, at vi rent faktisk scorer på vores chancer. Hvis vi først begynder at gøre det som i dag, så ser det rigtig godt ud
Vi er effektive og scorer nogle flotte mål. Men marginal onside på den ene.
De får 2 mål annulleret marginalt.

Ter stegen redder på stregen etc.

Jeg siger ikke at vi vi burde have tabt kampen, men objektiv set er 1-4 misvisende. Vi har været under pres, og der var flere forsøg fra Valencia som virkelig var tæt på.

Men det er godt for psyken for vores spillere at vi vinder sådan en hård udekamp plus den mod Ath. madrid, og med mange mål, det gir selvtillid.
Skal lige være med. Nu vinder vi stort, spiller godt og scorer mange mål. Og så forsøger du at tale det ned fordi målet var "marginal onside" og fordi de fik to mål helt korrekt underkendt? Og fordi Ter Stegen redder? Fandme en mærkelig mentalitet at have efter en flot sejr efter så voldsomme krisetider

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fik alligevel mulighed for at se kampe. Men mine nerver kan simpelthen ikke holde til mere så efter Valencia scorede slukkede jeg. Men hvor er det smukt at vi tager den. Af det jeg så spillede vi virkelig en flot kamp hvor alle kæder fungerede. Jeg håber virkelig ikke at garcia er skadet for han spillede en rigtig flot kamp i dag.

Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hvor er det fedt med en stor sejer og slotte mål, og at få Auba i gang :glad:

Ferran er dog igen ingen ting værd i offensiven :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
søn feb 20, 2022 7:15 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:08 pm
whidgee skrev:
søn feb 20, 2022 7:04 pm
SpillerSomMESSI skrev:
søn feb 20, 2022 7:01 pm
Objektivt set, kunne vi ligesågodt have tabt kampen.. de annullerede mål, og mange forsøg der ligesågodt kunne have gået ind.. 1-4 er mega misvisende.
Ikke enig. Vi har spillet en rigtig fin kamp. Og forskellen på nu og tidligere er, at vi rent faktisk scorer på vores chancer. Hvis vi først begynder at gøre det som i dag, så ser det rigtig godt ud
Vi er effektive og scorer nogle flotte mål. Men marginal onside på den ene.
De får 2 mål annulleret marginalt.

Ter stegen redder på stregen etc.

Jeg siger ikke at vi vi burde have tabt kampen, men objektiv set er 1-4 misvisende. Vi har været under pres, og der var flere forsøg fra Valencia som virkelig var tæt på.

Men det er godt for psyken for vores spillere at vi vinder sådan en hård udekamp plus den mod Ath. madrid, og med mange mål, det gir selvtillid.
Skal lige være med. Nu vinder vi stort, spiller godt og scorer mange mål. Og så forsøger du at tale det ned fordi målet var "marginal onside" og fordi de fik to mål helt korrekt underkendt? Og fordi Ter Stegen redder? Fandme en mærkelig mentalitet at have efter en flot sejr efter så voldsomme krisetider
Nej så er du ‘ikke med’ på hvad jeg skrev.

Læs det igen, og slap eventuel lidt af.. skriver jeg ikke blot at 1-4 er lidt misvisende, pga de nævnte ting?

Og hvor Søren taler jeg os ned?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster