20/2 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
søn feb 20, 2022 11:12 am
Shit hvor jeg frygter en lorte kamp i dag. Kamp i benene fra i torsdags og mod et hold som er værre end enspandlort i forhold til frispark osv.
Bare rolig, vi tager en 3-1 sejr i dag :cool: Holdet er godt sat op efterhånden og er klar til at køre videre i samme spor. Valencia har set bedre og bedre ud under Bordalás, men der mangler stadig kvalitet. Specielt i forsvaret og på bænken. Hvis man formår at sætte sig på midtbanen, burde man kunne hive en sejr hjem. Men midtbanen bliver det store opgør i kampen. Soler, Ilaix, Guillamón og Gil er en meget potent midtbane, men kan man overspille dem, er deres centrale forsvar i den grad til at snakke med. Jeg håber man prøver på at bryde gennem centralt i dag, for de er svagest langs jorden derinde.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Bliver nødt til at se den forskudt men jeg håber da i den grad at du får ret!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Jeg er glad for at Ilaix ikke skal spille på Camp Nou i denne sæson, man kunne frygte at fansene ville pifte af ham. Det ville være monsterpinligt, da han fra mit perspektiv ikke fortjener den opmærksomhed. Han var en ungdomsspiller med et for stort ego, vi ved ikke engang hvem du er, bevis dig selv først.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

BarcaBarca
Indlæg: 113
Tilmeldt: tirs dec 21, 2021 10:02 pm
Har takket: 61 gange
Blevet takket: 16 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af BarcaBarca »

Sæsonen bedste kamp på udebane indtil videre,var kampen mod Sevilla hvor vi burde havde fået alle 3 point på kontoen,men bolden ville bare ikke ind den dag desværre.
Valencia er slet ikke så gode i denne sæson og det burde vi udnytte til vores fordel,men hader at når de store hold kommer forbi deres bane så er det som om de spiller for liv eller død,og der må vi vise dem at vi trods alt har mere at spille for end de har til dagen kamp.
God kamp Culers Més que un club

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9716
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1273 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Lidt spøjs stat :smile:

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

God startopstilling og fedt at man endelig kan rotere og hvile enkelte spillere.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1232
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 148 gange
Blevet takket: 220 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

God startopstilling med undtagelse af Garcia (givet, vi har ingen erstatning klar) - Han HAR bare at spille en tæt på fejlfri kamp for overhovedet at være et emne fremadrettet; selv Xavi må have øjne i hovedet og vægte hans indsats hidtil som horribelt ringe. Håber fandme ikke han koster et rødt kort eller nogle store kiks, som i de forgangne kampe.

Araujo tilbage er en fryd, vi skal forlænge med den mand (samt Gavi) ASAP.

Jeg håber vi kan se en kombination af 1. halvleg mod Atletico og 2. halvleg mod Napoli, som isoleret set har været vores bedste hidtil i sæsonen.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Reevenge skrev:
søn feb 20, 2022 4:38 pm
God startopstilling med undtagelse af Garcia (givet, vi har ingen erstatning klar) - Han HAR bare at spille en tæt på fejlfri kamp for overhovedet at være et emne fremadrettet; selv Xavi må have øjne i hovedet og vægte hans indsats hidtil som horribelt ringe. Håber fandme ikke han koster et rødt kort eller nogle store kiks, som i de forgangne kampe.

Araujo tilbage er en fryd, vi skal forlænge med den mand (samt Gavi) ASAP.

Jeg håber vi kan se en kombination af 1. halvleg mod Atletico og 2. halvleg mod Napoli, som isoleret set har været vores bedste hidtil i sæsonen.
Kan kun være enig. Jeg græmmes bare ved tanken om, at vi spiller på udebane mod Valencia med Garcia i midterforsvaret. Han giver mig samme fornemmelse, som når jeg ser Lenglet i startopstillingen - det er dømt til at gå galt, og man fornemmer modstanderne er foran med 1-0 allerede, fordi de gang på gang giver mål og chancer væk.

Jeg kalder den nu - han bliver ALDRIG en stjerne i Barca. ALDRIG nogensinde. Det har han simpelthen ikke niveauet til. Han er for lille, for langsom og for uintelligent i forhold til at positionere sig, og så er han på ingen måde en kriger eller en mand med en vindermentalitet. Væk med ham.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Reevenge skrev:
søn feb 20, 2022 4:38 pm
God startopstilling med undtagelse af Garcia (givet, vi har ingen erstatning klar) - Han HAR bare at spille en tæt på fejlfri kamp for overhovedet at være et emne fremadrettet; selv Xavi må have øjne i hovedet og vægte hans indsats hidtil som horribelt ringe. Håber fandme ikke han koster et rødt kort eller nogle store kiks, som i de forgangne kampe.

Araujo tilbage er en fryd, vi skal forlænge med den mand (samt Gavi) ASAP.

Jeg håber vi kan se en kombination af 1. halvleg mod Atletico og 2. halvleg mod Napoli, som isoleret set har været vores bedste hidtil i sæsonen.
Ja, vores to bedste spillere i denne sæson er Gavi og Araújo, så lad os håbe de forlænger snart
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2641
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Hvem er jeres POTS indtil videre? Kan næsten kun tænke Gavi eller Araújo
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Filten
Indlæg: 1875
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Øv… så hellere adama i startopstillingen end dembele.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Filten
Indlæg: 1875
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Isageren skrev:
søn feb 20, 2022 4:58 pm
Hvem er jeres POTS indtil videre? Kan næsten kun tænke Gavi eller Araújo
Pique
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Filten skrev:
søn feb 20, 2022 5:00 pm
Øv… så hellere adama i startopstillingen end dembele.
Ja, den er lidt tricky med den kære Dembele. Han er vores klart bedste offensive spiller (højeste topniveau uden tvivl). Han er egentlig den eneste, som jeg vil mene er verdensklasse.
Hans problem er bare de andre ting, der følger med. Mangel på disciplin, dumme beslutninger i kampene og hans kontraktforhold.
Men vi skal jo vinde kampe, og så burde Dembele spille - vi har trods alt betalt boksen for ham, og når han så samtidig er vores bedste trussel oppe foran, så bør han spille.
Men enig i, at Adama også burde spille, men måske mere istedet for Auba, som absolut intet har vist.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster