20/2 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 914
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Valencia - FC Barcelona
La Liga
20. februar - kl. 16.15
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14923
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg kommer aldrig til at forstår hvorfor Barca altid prioriterer med at købe en angriber eller midtbanespiller.
Vores forsvar er 100% skyld i klubbens nedgang de sidste mange år. Vi har indkasseret vildt mange latterlige mål og vi føler os ikke sikker mere hver gang modstander angriber.
Rigtig tit har vi stået i samme situation som i dag hvor vi mangler forsvarspillere.
Pique har karantæne, Araujo er usikker om han starter, Umtiti og Lenglet er skadet.
Vi har kun Mingueza og Garcia tilbage i centerforsvaret.

Pique og Alba fylder snart 40 år.
Umtit og Lenglet sidder kun på bænken, dem bruger vi næsten aldrig.
Garcia er elendig forsvarsspiller.
Mingueza svinger meget men jeg vil ALTID bruge ham i stedet for Garcia. Synes vi skal give Mingueza mere spilletid.

Araujo er den eneste stabile centerforsvarsspiller vi har men jeg vil ikke risikere noget i morgen. Han skal stare kun hvis han er 100% klar og vi skal passe på ham så han er fit til returkampen i Napoli.

Jeg håber ikke at Xavi sender Bussi og Frenkie i forsvaret. Den løsning skal vi glemme.
Klubben skal fucking vågne op og hurtigt muligt skaffe 2-3 ny forsvarspillere. Vi skal glemme alt andet ellers kommer vi aldrig mere længere end 1/8 finalen ;-)
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det bliver en forfærdelig kamp mod en af de mest destruktive trænere i la liga.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9714
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Araujo meldt klar.

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg har 2 håb til denne kamp

1) at vi ikke får skader af Valencias ret hårde spil
2) at vi vinder kampen
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Lopezzz skrev:
lør feb 19, 2022 10:56 am
Jeg kommer aldrig til at forstår hvorfor Barca altid prioriterer med at købe en angriber eller midtbanespiller.
Vores forsvar er 100% skyld i klubbens nedgang de sidste mange år. Vi har indkasseret vildt mange latterlige mål og vi føler os ikke sikker mere hver gang modstander angriber.
Rigtig tit har vi stået i samme situation som i dag hvor vi mangler forsvarspillere.
Pique har karantæne, Araujo er usikker om han starter, Umtiti og Lenglet er skadet.
Vi har kun Mingueza og Garcia tilbage i centerforsvaret.

Pique og Alba fylder snart 40 år.
Umtit og Lenglet sidder kun på bænken, dem bruger vi næsten aldrig.
Garcia er elendig forsvarsspiller.
Mingueza svinger meget men jeg vil ALTID bruge ham i stedet for Garcia. Synes vi skal give Mingueza mere spilletid.

Araujo er den eneste stabile centerforsvarsspiller vi har men jeg vil ikke risikere noget i morgen. Han skal stare kun hvis han er 100% klar og vi skal passe på ham så han er fit til returkampen i Napoli.

Jeg håber ikke at Xavi sender Bussi og Frenkie i forsvaret. Den løsning skal vi glemme.
Klubben skal fucking vågne op og hurtigt muligt skaffe 2-3 ny forsvarspillere. Vi skal glemme alt andet ellers kommer vi aldrig mere længere end 1/8 finalen ;-)

Jeg er helt enig i vi bestemt burde have fokuseret mere på cb rollen end angribere.

Men jeg synes Garcia er bedre end Mingueza, jeg synes Pique over de sidste kampe har været den mest stabile, og jeg tror Frenkie kan ha en fremragende fremtid som cb
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5437
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 569 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Magnus Frost skrev:
lør feb 19, 2022 8:40 pm
Lopezzz skrev:
lør feb 19, 2022 10:56 am
Jeg kommer aldrig til at forstår hvorfor Barca altid prioriterer med at købe en angriber eller midtbanespiller.
Vores forsvar er 100% skyld i klubbens nedgang de sidste mange år. Vi har indkasseret vildt mange latterlige mål og vi føler os ikke sikker mere hver gang modstander angriber.
Rigtig tit har vi stået i samme situation som i dag hvor vi mangler forsvarspillere.
Pique har karantæne, Araujo er usikker om han starter, Umtiti og Lenglet er skadet.
Vi har kun Mingueza og Garcia tilbage i centerforsvaret.

Pique og Alba fylder snart 40 år.
Umtit og Lenglet sidder kun på bænken, dem bruger vi næsten aldrig.
Garcia er elendig forsvarsspiller.
Mingueza svinger meget men jeg vil ALTID bruge ham i stedet for Garcia. Synes vi skal give Mingueza mere spilletid.

Araujo er den eneste stabile centerforsvarsspiller vi har men jeg vil ikke risikere noget i morgen. Han skal stare kun hvis han er 100% klar og vi skal passe på ham så han er fit til returkampen i Napoli.

Jeg håber ikke at Xavi sender Bussi og Frenkie i forsvaret. Den løsning skal vi glemme.
Klubben skal fucking vågne op og hurtigt muligt skaffe 2-3 ny forsvarspillere. Vi skal glemme alt andet ellers kommer vi aldrig mere længere end 1/8 finalen ;-)

Jeg er helt enig i vi bestemt burde have fokuseret mere på cb rollen end angribere.

Men jeg synes Garcia er bedre end Mingueza, jeg synes Pique over de sidste kampe har været den mest stabile, og jeg tror Frenkie kan ha en fremragende fremtid som cb
Fuldstændig enig i alt det du skrev der, Magnus!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
lør feb 19, 2022 7:34 pm
Araujo meldt klar.

Altså har Riqui Puig bare sagt farvel til sin karriere, hvorfor fanden valgte han ikke at forlade klubben i januar? Han kommer aldrig til at spille, og fortjener heller ikke.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Mésqueunclub
Indlæg: 366
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 56 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Håber lidt at Pedri starter på bænken, han har spillet alle kampe, næsten 90 minutter siden han kom tilbage. For en spiller der er kommet tilbage fra en 4 måneders skade, kunne han godt bruge en pause. Vi ved også, at hvis det stod til ham blev han ved med at spille, men han er vigtig for resten af sæsonen.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Mésqueunclub skrev:
lør feb 19, 2022 11:14 pm
Håber lidt at Pedri starter på bænken, han har spillet alle kampe, næsten 90 minutter siden han kom tilbage. For en spiller der er kommet tilbage fra en 4 måneders skade, kunne han godt bruge en pause. Vi ved også, at hvis det stod til ham blev han ved med at spille, men han er vigtig for resten af sæsonen.
Ja, gad nu godt at se en midtbane med Nico-Gavi-Pedri, men altså Gavi-Nico-Busi ville være mit valg til i morgen
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Ialocin
Indlæg: 728
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 116 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Er der nogen, der ved hvor man spiller på en skade til Araujo i morgen? Den er jo stensikker..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Shit hvor jeg frygter en lorte kamp i dag. Kamp i benene fra i torsdags og mod et hold som er værre end enspandlort i forhold til frispark osv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca have already used 23 different defences in 33 official matches, which will be 24 against Valencia due to the absences of Alves, Piqué, Umtiti and Lenglet.
Vildt nok, ikke noget under, forsvaret har haft svært ved at præstere.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14923
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: 20/2 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi kan kun håbe på at alt går vores vej men jeg frygter det værste. Vi har ofte spillet skidt på udebane mod endnu dårligere hold og tabt mange point.
Jeg har altid sagt, også da vi havde Xavi, Iniesta, Messi, Puyol osv.. at Barca SKAL score mindst 3 mål i hver kamp for at sikre sig point så vi skal være 100% effektive ved vores chancer i dag.
Det jeg er mest bange for er kontraangrebene som er i dag det bedste våben vores modstandere har.
Det skal vi have styr på ligeså meget som vi skal have styr på vores forsvar.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst