17/2 FC Barcelona - Napoli

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2625
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 250 gange
Blevet takket: 256 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 11:44 pm
Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 11:24 pm
Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:47 pm
Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 9:45 pm
Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:41 pm
Jeg er overbevist om at det kommer. Han spiller en helt enormt god kamp i dag men han er uskarp. Set på karrieren så plejer det ikke at være et problem for ham.
Jeg er enig med dig, men du er satme uheldig med dine favoritter og dem du hader, Dembele spiller sygt godt i dag, Ferran misser 50 chancer og Garcia er Garcia.
Hvad har det med noget som helst at gøre? Demb er en grådig idiot og garcia spiller en helt fin kamp.

Torres spillede en rigtig god kamp men han er pisse uheldig foran kassen. Han kan score mål og det kommer han også til for os.
Slap af :grin: jeg sagde det mest for sjov, Garcia var ikke god, men generelt havde forsvaret intet at lave, Ferran kunne have lavet 5 mål i kampen, det kan aldrig være godkendt som angriber, og Dembele ændrede kampen. Jeg pointerede det bare fordi at det er dem du altid beskytter eller kritiserer. Jeg fandt det bare lidt komisk, fordi hvis der er noget man hader, er det når den spiller man beskytter spiller lort. Mht. til Ferran har jeg også beskyttet ham til skyerne overfor min mor, som allerede har dømt ham helt ude og kaldt ham talentløs op til flere gange, for at tirre mig :grin: Det gjorde ondt hver gang han brændte lige foran mål, da jeg konstant skulle finde på nye undskyldninger. Sådan startede det også for mig med Garcia, ham kan hun heller ikke se en fremtid i, hun ser ham som Oleguer, men nu har jeg også selv givet op på at forsvare ham, haha. Ej, du tænker nok ikke over det sådan, og du synes nok det er en mærkelig besked, men det var ikke ment på en flabet måde.
Helt cool men for mig handler det ikke om at “beskytte”. Jeg holder ikke med spillere, men holdet. Selvfølgelig er der spillere man holder mere af men for mig kræver det nogle sæsoner i klubben.

Hvis jeg mener kritikken bliver unuanceret så påpeger jeg det. Det sker ofte i forhold til garcia men også Ferran som allerede har fået en del tæsk herinde.
Selvfølgelig og jeg har det også sådan. Jeg fortsætter med at støtte Ferran og Garcia, og du har ret, det at Ferran kommer frem til sp meget, og er i centrum, er meget bedre end hans kamp mod Espanyol. Jeg tror grunden til at det bliver unuanceret er fordi at når folk har en agenda på forhånd, er det meget svært at rokke ved den. Altså der er en del som ikke kunne lide Ferrans pris, eller Garcias fysiske færdigheder(fart og højde), og nu vil man gerne have ret for at have ret. De er unge, det kommer, vi lider alle i denne sæson, så lad os bare tage det som det kommer.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Norbit »

Ret skal være ret, vores farligste spiller i dag var Ferran Torres. Det er tydeligt, at Adama har fået besked på at stå bredt og forsøge at skabe sig nogle chancer via sine 1-mod-1 kompetencer, Torres derimod har en mere fri rolle. Han er bedre som kant, synes jeg. Det giver mere til holdet, både i form af at han kan komme i retvendte positioner og via sit pres. Det giver lidt bedre mening for mig om hvorfor han købt, hvis han er tiltænkt kanten, dog ikke som 9'er.

På et eller andet tidspunkt, så rammer han kassen og så kan han potentielt blive den målscorere som vi har manglet i lang tid (sammen med Fati).

Aubameyang er meget usynlig og hans fart bliver sleeeet ikke udnyttet - nok fordi der ikke er plads til det. Han lagde dog et godt pres de indledende minutter.

Luuk de Jong, jeg kan ikke fordrage at han spiller for os, men respekt for at han bliver ved. Han gjorde en god figur og kunne have afgjort kampen. Måske vi skal prøve med Adama, Luuk og Torres mod Valencia? (hvad fanden er det jeg sidder og skriver...)
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af sorens »

Norbit skrev:
fre feb 18, 2022 12:03 am
Ret skal være ret, vores farligste spiller i dag var Ferran Torres. Det er tydeligt, at Adama har fået besked på at stå bredt og forsøge at skabe sig nogle chancer via sine 1-mod-1 kompetencer, Torres derimod har en mere fri rolle. Han er bedre som kant, synes jeg. Det giver mere til holdet, både i form af at han kan komme i retvendte positioner og via sit pres. Det giver lidt bedre mening for mig om hvorfor han købt, hvis han er tiltænkt kanten, dog ikke som 9'er.

På et eller andet tidspunkt, så rammer han kassen og så kan han potentielt blive den målscorere som vi har manglet i lang tid (sammen med Fati).

Aubameyang er meget usynlig og hans fart bliver sleeeet ikke udnyttet - nok fordi der ikke er plads til det. Han lagde dog et godt pres de indledende minutter.

Luuk de Jong, jeg kan ikke fordrage at han spiller for os, men respekt for at han bliver ved. Han gjorde en god figur og kunne have afgjort kampen. Måske vi skal prøve med Adama, Luuk og Torres mod Valencia? (hvad fanden er det jeg sidder og skriver...)
Ja han (er med)skaber (på) mange af de chancer han får - bare irriterende uskarp. Både på hoved og på det diagonale skud. Nøj hvor var det skævt i dag.

Den spillestil han har synes jeg på en del punkter minder om den mode David Villa spillede, da han var i Barca og på det spanske landshold. Og det var netop også en fleksibel frontspiller der primært spillede midt eller venstre. Som både kunne dække kant-positionen. Den klassiske ni'er og en falsk ni'er. Det kan Torres også. Og det skal nok komme.

Men det er sgu også vigtigt at han begynder, at ramme målet. Og i dag handler det nærmest bare om at han rent faktisk skal ramme det mål.

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af sorens »

Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 11:46 pm
Er der forresten nogen der kan finde en xG på kampen?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 11:46 pm
Er der forresten nogen der kan finde en xG på kampen?
Giv mig min sko tilbage, røv!

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af sorens »

sorens skrev:
fre feb 18, 2022 12:27 am
Norbit skrev:
fre feb 18, 2022 12:03 am
Ret skal være ret, vores farligste spiller i dag var Ferran Torres. Det er tydeligt, at Adama har fået besked på at stå bredt og forsøge at skabe sig nogle chancer via sine 1-mod-1 kompetencer, Torres derimod har en mere fri rolle. Han er bedre som kant, synes jeg. Det giver mere til holdet, både i form af at han kan komme i retvendte positioner og via sit pres. Det giver lidt bedre mening for mig om hvorfor han købt, hvis han er tiltænkt kanten, dog ikke som 9'er.

På et eller andet tidspunkt, så rammer han kassen og så kan han potentielt blive den målscorere som vi har manglet i lang tid (sammen med Fati).

Aubameyang er meget usynlig og hans fart bliver sleeeet ikke udnyttet - nok fordi der ikke er plads til det. Han lagde dog et godt pres de indledende minutter.

Luuk de Jong, jeg kan ikke fordrage at han spiller for os, men respekt for at han bliver ved. Han gjorde en god figur og kunne have afgjort kampen. Måske vi skal prøve med Adama, Luuk og Torres mod Valencia? (hvad fanden er det jeg sidder og skriver...)
Ja han (er med)skaber (på) mange af de chancer han får - bare irriterende uskarp. Både på hoved og på det diagonale skud. Nøj hvor var det skævt i dag.

Den spillestil han har synes jeg på en del punkter minder om den mode David Villa spillede, da han var i Barca og på det spanske landshold. Og det var netop også en fleksibel frontspiller der primært spillede midt eller venstre. Som både kunne dække kant-positionen. Den klassiske ni'er og en falsk ni'er. Det kan Torres også. Og det skal nok komme.

Men det er sgu også vigtigt at han begynder, at ramme målet. Og i dag handler det nærmest bare om at han rent faktisk skal ramme det mål.
Han mangler selvfølgelig - lige nu - Villas kliniske skarphed foran mål. Den behøves jo heller ikke at krølles op i hjørnet hver gang. Han kan starte med at prøve at gøre det lidt mere simpelt.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Lopezzz »

Jeg så lige kampen og synes at vi spillede rigtig godt men Torres skal have ny fodboldstøvler. Hans afslutninger var pinlig. Jeg ville være mere tilfreds hvis han alle de gange skyd lige på målmanden men at han laver en Ramos hele 4 gange er ikke acceptabelt.

Og jeg synes at Xavi skal placere Adama lidt mere centralt. Han er tættere på omklædningsrummet end målet. Han er syndsyg god men han bruger alt for meget energi og kræfter der ved sidelinjen.

Alt i alt en meget god indsats som jeg håber vil fortsætte i returkampen.
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Piquénbauer »

Overraskende lav xG. Troede klart vi var over 2… Det er vidst mindre end mod enspandlort.

Nå men dagen derpå. Jeg synes vi spillede en fin kamp. Og vi er stadig med i kampen om at gå videre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Magnus Frost »

Lopezzz skrev:
fre feb 18, 2022 1:21 am
Jeg så lige kampen og synes at vi spillede rigtig godt men Torres skal have ny fodboldstøvler. Hans afslutninger var pinlig. Jeg ville være mere tilfreds hvis han alle de gange skyd lige på målmanden men at han laver en Ramos hele 4 gange er ikke acceptabelt.

Og jeg synes at Xavi skal placere Adama lidt mere centralt. Han er tættere på omklædningsrummet end målet. Han er syndsyg god men han bruger alt for meget energi og kræfter der ved sidelinjen.

Alt i alt en meget god indsats som jeg håber vil fortsætte i returkampen.

For at få mest ud af Adama ville det give mening at han var lidt mere centralt, men det åbner bare banen meget mere op for barca at han er placeret så langt ude ( især med den store respekt Napoli havde for ham) det gav plads til mange gode spil ind imellem kæderne.

Og ja håber også den gode indsats fortsætter.
Vi er sgu ved at være et godt hold.

Fuld respekt til Xavi, jeg troede ellers han ville spille tikitaka uden nogensinde at komme til målchancer. Men tilgangen er faktisk virkelig offensiv og med masser af målchancer :glad:
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 1457
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 389 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af SIOUX »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Lopezzz »

Magnus Frost skrev:
fre feb 18, 2022 9:04 am
Lopezzz skrev:
fre feb 18, 2022 1:21 am
Jeg så lige kampen og synes at vi spillede rigtig godt men Torres skal have ny fodboldstøvler. Hans afslutninger var pinlig. Jeg ville være mere tilfreds hvis han alle de gange skyd lige på målmanden men at han laver en Ramos hele 4 gange er ikke acceptabelt.

Og jeg synes at Xavi skal placere Adama lidt mere centralt. Han er tættere på omklædningsrummet end målet. Han er syndsyg god men han bruger alt for meget energi og kræfter der ved sidelinjen.

Alt i alt en meget god indsats som jeg håber vil fortsætte i returkampen.

For at få mest ud af Adama ville det give mening at han var lidt mere centralt, men det åbner bare banen meget mere op for barca at han er placeret så langt ude ( især med den store respekt Napoli havde for ham) det gav plads til mange gode spil ind imellem kæderne.

Og ja håber også den gode indsats fortsætter.
Vi er sgu ved at være et godt hold.

Fuld respekt til Xavi, jeg troede ellers han ville spille tikitaka uden nogensinde at komme til målchancer. Men tilgangen er faktisk virkelig offensiv og med masser af målchancer :glad:
Xavi har gjort en kæmpe forskel på kort tid og han skal have respekt for det.
Angående Adama jeg synes at han skal ligge 2-3 meter tættere på målet og ikke helt ned ved sidelinjen.
Han er pisse hurtig men han har næsten ingen plads når han udfordrer
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Lopezzz »

SIOUX skrev:
fre feb 18, 2022 11:51 am
Lagde i mærke til dette? :lol:

https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-02-18 ... ker-opsigt
Er han på vej væk måske og var det derfor han brændte chancer med vilje? :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Dytrax »

Om end ærgerligt, at vi ikke får scoret på chancerne, er det dog virkelig positivt, at vi kom frem til så mange. Det havde jeg ikke forventet mod så stærkt et hold. Vi er på ingen måde ude endnu - og hvis den kære Ferran får snøret støvlerne og skudt sig ind, ender han med at blive noget af et våben. Det håber jeg i hvert fald.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af A$AP »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/demb ... gerne.html

Der gik så heller ikke længere end 5 minutter, inden pibekoncerten blev til klapsalver og sus af ''nu sker der noget'' lyde. Camp nou elsker ham jo også, inde under al den meget velfortjente frustration og kritik.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Piquénbauer »

[@ffpolo] | People close to Ferran believe that he still lacks strength and the top speed that characterizes him.
Det skal man også huske. Han er overhovedet ikke i topform endnu. Lang skade, transfer og lidt Covid oveni. Han bliver kun bedre og han er allerede pisse farlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster