17/2 FC Barcelona - Napoli

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Piquénbauer »

Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 9:45 pm
Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:41 pm
Jeg er overbevist om at det kommer. Han spiller en helt enormt god kamp i dag men han er uskarp. Set på karrieren så plejer det ikke at være et problem for ham.
Jeg er enig med dig, men du er satme uheldig med dine favoritter og dem du hader, Dembele spiller sygt godt i dag, Ferran misser 50 chancer og Garcia er Garcia.
Hvad har det med noget som helst at gøre? Demb er en grådig idiot og garcia spiller en helt fin kamp.

Torres spillede en rigtig god kamp men han er pisse uheldig foran kassen. Han kan score mål og det kommer han også til for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10710
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 597 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af PuyolErGud »

Drake skrev:
tors feb 17, 2022 9:44 pm
whidgee skrev:
tors feb 17, 2022 9:43 pm
Drake skrev:
tors feb 17, 2022 9:41 pm
Returkampen skal bare spilles med reserverne, når vi ikke kan finde ud af at score på vores chancer, og vi skal spille på Napolis bane :sick:
Det der er fakstisk rigtig dumt skrevet.
Lige over
Sorry, men det er da mindre smart skrevet, når vi holder dem fra noget i hele 2. Halvleg og stadig har en god chance.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 626
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af PeterPedal »

Dytrax skrev:
tors feb 17, 2022 9:38 pm
Ej men...
Nu er det jo bare absurd, så mange bolde Torres tæsker forbi
Måske er Martins tid i Barca ikke helt forbi - tænker stadig på hvor godt han gjorde det mod Real Sociedad
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Antimadridista
Indlæg: 9215
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Antimadridista »

Han var ked af det Torres. Han har viljen og fighten. Nu skal han bare lige finde sin indre Suarez!

Antimadridista
Indlæg: 9215
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:47 pm
Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 9:45 pm
Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:41 pm
Jeg er overbevist om at det kommer. Han spiller en helt enormt god kamp i dag men han er uskarp. Set på karrieren så plejer det ikke at være et problem for ham.
Jeg er enig med dig, men du er satme uheldig med dine favoritter og dem du hader, Dembele spiller sygt godt i dag, Ferran misser 50 chancer og Garcia er Garcia.
Hvad har det med noget som helst at gøre? Demb er en grådig idiot og garcia spiller en helt fin kamp.

Torres spillede en rigtig god kamp men han er pisse uheldig foran kassen. Han kan score mål og det kommer han også til for os.
Garcia var meget på glatis.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Michman »

Man bliver også nød til at give den til Dembele, trods alt. Han kom ind og gjorde en forskel. Hvor meget jeg så end hader knægten.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Drake »

PuyolErGud skrev:
tors feb 17, 2022 9:47 pm
Drake skrev:
tors feb 17, 2022 9:44 pm
whidgee skrev:
tors feb 17, 2022 9:43 pm
Drake skrev:
tors feb 17, 2022 9:41 pm
Returkampen skal bare spilles med reserverne, når vi ikke kan finde ud af at score på vores chancer, og vi skal spille på Napolis bane :sick:
Det der er fakstisk rigtig dumt skrevet.
Lige over
Sorry, men det er da mindre smart skrevet, når vi holder dem fra noget i hele 2. Halvleg og stadig har en god chance.
Det kunne jo også være overdrivelse fremmer forståelse, fordi man er skuffet og sur over en dårlig præstation.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Filten
Indlæg: 1901
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 197 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Filten »

Vi kan da tage det med at:

1. vores presspil sad lige i skabet, Napoli fik aldrig ro.

2. Angrebet virkede flydende og vi kom frem til gode chancer.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Mt91
Indlæg: 125
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 45 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Mt91 »

Filten skrev:
tors feb 17, 2022 10:09 pm
Vi kan da tage det med at:

1. vores presspil sad lige i skabet, Napoli fik aldrig ro.

2. Angrebet virkede flydende og vi kom frem til gode chancer.
Enig!

Jeg må sige, da det første rygter gik på, at Haaland skulle til Barca, havde jeg min tvivl om han ville passe ind.
Det er jeg ikke længere, han er utvivlsomt den 9’er vi mangler.
En masse fysik og han ved hvor målet står.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Magnus Frost »

Mt91 skrev:
tors feb 17, 2022 10:16 pm
Filten skrev:
tors feb 17, 2022 10:09 pm
Vi kan da tage det med at:

1. vores presspil sad lige i skabet, Napoli fik aldrig ro.

2. Angrebet virkede flydende og vi kom frem til gode chancer.
Enig!

Jeg må sige, da det første rygter gik på, at Haaland skulle til Barca, havde jeg min tvivl om han ville passe ind.
Det er jeg ikke længere, han er utvivlsomt den 9’er vi mangler.
En masse fysik og han ved hvor målet står.
Ja vi spillede da generelt meget bedre end jeg havde regnet med mod et serie A tophold, vi dominerede dem jo og havde massevis af kæmpe chancer, og vores presspil var virkelig imponerende, hvis halvdelen af de chancer faldt til Erlingdrengen så hvade vi vundet rigtig stort!



Og hvad sker der for at Mingueza spillede ganske godt :-o

Og ja bortset fra målchancerne spillede Ferran jo rigtig godt, men holy shit hvor var han ringe til at afslutte i dag!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Ialocin
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Ialocin »

Der er RIGTIG mange positive ting at sige om aftens kamp, men øv hvor er det ærgerligt, at vi ikke kan få puttet den i kassen. Ingen tvivl om, at Ferran Torres er den store synder, men forhåbentlig får han snart tur i den. Det er tydeligt, at han er påvirket af det, og jeg synes han bidrager med så meget andet godt. Mon ikke det bare er et spørgsmål om tid før han begynder at sparke den slags chancer ind.

Hvem skal spille i midterforsvaret mod Valencia, hvis Araujo ikke er klar? Kunne man forestille sig en 3-mands bagkæde med Mingueza/Dest - Frenkie - Garcia? Jeg frygter lidt kampen, men forhåbentlig kan vi fortsætte de positive takter.

Visca El Barca!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:47 pm
Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 9:45 pm
Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:41 pm
Jeg er overbevist om at det kommer. Han spiller en helt enormt god kamp i dag men han er uskarp. Set på karrieren så plejer det ikke at være et problem for ham.
Jeg er enig med dig, men du er satme uheldig med dine favoritter og dem du hader, Dembele spiller sygt godt i dag, Ferran misser 50 chancer og Garcia er Garcia.
Hvad har det med noget som helst at gøre? Demb er en grådig idiot og garcia spiller en helt fin kamp.

Torres spillede en rigtig god kamp men han er pisse uheldig foran kassen. Han kan score mål og det kommer han også til for os.
Slap af :grin: jeg sagde det mest for sjov, Garcia var ikke god, men generelt havde forsvaret intet at lave, Ferran kunne have lavet 5 mål i kampen, det kan aldrig være godkendt som angriber, og Dembele ændrede kampen. Jeg pointerede det bare fordi at det er dem du altid beskytter eller kritiserer. Jeg fandt det bare lidt komisk, fordi hvis der er noget man hader, er det når den spiller man beskytter spiller lort. Mht. til Ferran har jeg også beskyttet ham til skyerne overfor min mor, som allerede har dømt ham helt ude og kaldt ham talentløs op til flere gange, for at tirre mig :grin: Det gjorde ondt hver gang han brændte lige foran mål, da jeg konstant skulle finde på nye undskyldninger. Sådan startede det også for mig med Garcia, ham kan hun heller ikke se en fremtid i, hun ser ham som Oleguer, men nu har jeg også selv givet op på at forsvare ham, haha. Ej, du tænker nok ikke over det sådan, og du synes nok det er en mærkelig besked, men det var ikke ment på en flabet måde.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2808
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Norbit »

Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 8:42 pm
Norbit skrev:
tors feb 17, 2022 8:32 pm
Tænk hvis træneren hed Koeman, hvor mange bemærkninger ville han have fået til dagens kamp. Men fordi det er Xavi, så er det 0.

Hvad har vi haft af chancer, skabt af godt spil, i de første 45 minutter?
Altså hvad vil du have os til at sige? “Fyr Xavi”? Prøv nu lige at have lidt tålmodighed, vi sagde at vi ville give ham et års tid.
Sorry jeg svarer så sent.

Nej ikke "Fyr Xavi", men der er ikke en eneste kommentar rettet mod ham. Det jeg ville sige var, at der er en helt anden stemning/tilgang/ kald det hvad du vil, når det er Xavi kontra Koeman.. Håber det giver mening :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Piquénbauer »

Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 11:24 pm
Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:47 pm
Isageren skrev:
tors feb 17, 2022 9:45 pm
Piquénbauer skrev:
tors feb 17, 2022 9:41 pm
Jeg er overbevist om at det kommer. Han spiller en helt enormt god kamp i dag men han er uskarp. Set på karrieren så plejer det ikke at være et problem for ham.
Jeg er enig med dig, men du er satme uheldig med dine favoritter og dem du hader, Dembele spiller sygt godt i dag, Ferran misser 50 chancer og Garcia er Garcia.
Hvad har det med noget som helst at gøre? Demb er en grådig idiot og garcia spiller en helt fin kamp.

Torres spillede en rigtig god kamp men han er pisse uheldig foran kassen. Han kan score mål og det kommer han også til for os.
Slap af :grin: jeg sagde det mest for sjov, Garcia var ikke god, men generelt havde forsvaret intet at lave, Ferran kunne have lavet 5 mål i kampen, det kan aldrig være godkendt som angriber, og Dembele ændrede kampen. Jeg pointerede det bare fordi at det er dem du altid beskytter eller kritiserer. Jeg fandt det bare lidt komisk, fordi hvis der er noget man hader, er det når den spiller man beskytter spiller lort. Mht. til Ferran har jeg også beskyttet ham til skyerne overfor min mor, som allerede har dømt ham helt ude og kaldt ham talentløs op til flere gange, for at tirre mig :grin: Det gjorde ondt hver gang han brændte lige foran mål, da jeg konstant skulle finde på nye undskyldninger. Sådan startede det også for mig med Garcia, ham kan hun heller ikke se en fremtid i, hun ser ham som Oleguer, men nu har jeg også selv givet op på at forsvare ham, haha. Ej, du tænker nok ikke over det sådan, og du synes nok det er en mærkelig besked, men det var ikke ment på en flabet måde.
Helt cool men for mig handler det ikke om at “beskytte”. Jeg holder ikke med spillere, men holdet. Selvfølgelig er der spillere man holder mere af men for mig kræver det nogle sæsoner i klubben.

Hvis jeg mener kritikken bliver unuanceret så påpeger jeg det. Det sker ofte i forhold til garcia men også Ferran som allerede har fået en del tæsk herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/2 FC Barcelona - Napoli

Indlæg af Piquénbauer »

Er der forresten nogen der kan finde en xG på kampen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster