13/2 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
man feb 14, 2022 4:22 pm
Mésqueunclub skrev:
man feb 14, 2022 3:29 pm
Problemet hvis vi bruger Luuk De Jong er bare at vores angrebsspil bliver så nemt at læse. Vores modstanderes defensiv ser video på vores offensive spiller inden kampen og ved godt hvad hver spiller kan tilføre holdet. Derfor ved de også at Luuk er langsom, driblesvag, er ikke en del af opspillet, er ikke skudstærk, men er god i hovedstød. Så hvis Luuk starter, ved modstanderens CB sin rolle. Vær tæt på manden ved indlæg. Hvis Luuk starter ved de også at vi vil kun mest fokusere på hovedstød, og derfor ved deres HB og VB også hvordan de skal forsvarer mod vores winger og backer.
Og problemet er at hvis vi så vælger ikke at bruge indlæg når vi har Luuk inde for at smide dem af den taktik som de troede vi ville spille, har vi principielt kun 10 mand på banen for Luuk kan ikke bruges til andet, og man kan også se hvordan vores spil bliver dårligere de gange hvor Luuk er blevet brugt f.eks. i opspilsfasen, hvor der ikke er hovedstødsdueller indblandet.

Syntes dog godt han kan indskiftes i slutfasen hvis vores spil ikke fungerer og vi skal prøve noget andet, men hvis vi bruger ham som starter, tager vi 5 skridt tilbage i vores udvikling, imo.
Very enig!
Nu ved jeg ikke hvor mange indlæg, der var fra vores kanter i går, men det var virkelig mange - og de fleste af dem strøg igennem feltet, uden at nogen forsøgte at komme på dem. Så hvis dette fortsætter i de næste kampe, så skal de andre tage sig sammen og forsøge at komme på indlæggene eller også, så skal Alba og Adama slå flade indlæg.

Men Luuk har scoret et mål pr. 58 minut, de sidste 4 kampe han har deltaget i - og her havde forsvaret også tid til at forberede sig på ham. Igen, hvis man spiller 3-5-2 ( i fraværet af Alves på søndag mod Valencia ) så kan Luuk være stationær inde omkring boksen og Torres eller Auba kan agere mere frit. Jeg tror godt det kunne fungere.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Fandme ærgerligt, man ikke vinder den kamp. Man havde det hele, undtaget målene. Nuvel, det var ikke det hele, der var godt, men der var rigeligt til, man burde have vundet komfortabelt.

Midtbanen var dog ikke på sit bedste i går og specielt Pedri, Busquets og De Jong svigtede ofte med boldomgangen og i positioneringen. Mht kritikken af spillere som Ferran, Dest og Eric, så bliver det hurtigt noget unuanceret.

Ferran spillede en fin kamp, men han burde selvfølgelig have scoret et mål og havde han det, så ville vi snakke om, han havde spillet en god kamp. Nu bliver det lige ved og næsten, men så må man hæfte sig ved at han trods alt formåede at komme frem til en del chancer.

Dest gjorde en udmærket figur, men det var også lige ved og næsten. Han var påpasselig bagud og koncentrerede sig om sin nye indadvendte rolle og derfor var det ikke helt flydende, det han fik vist, men det var bestemt ikke en dårlig præstation.

Eric skiller vandene, kan jeg se. Han lavede en kæmpe markeringsfejl og den kan man ikke se hen over og vil følgelig overskygge de ting, han gjorde godt. Derfor er det meget nemt at overse, han startede 5 farlige angreb med sine progressive afleveringer frem i banen og han var i den forbindelse i allerhøjeste grad ophavsmand til både det mål af Gavi, der blev annulleret og det udlignende mål af Luuk. Det er spil, man ikke vil opnå med Araujo på banen, da Eric´s boldomgang bare er i en helt anden boldgade. Hans afleveringer sidder der bare 9 ud af ti gange og det går stærkt. Han behøver ikke tage 3-4 berøringer for at føle sig komfortabel nok til at lave en aflevering, hvorefter vinduet er lukket og man så er nødt til at aflevere til siden i stedet for.

Han må selvfølgelig ikke lave så store markeringsfejl, som han gjorde og det SKAL blive bedre. Man er dog også nødt til at se på, hvad det så er, han gør, som ikke andre kan gøre lige så godt, ellers bliver sammenligningerne for unuancerede og dermed ligegyldige. Eric har noget i sit spil, som er yderst vigtig for Barca og det er evnen til at presse spillet højt op og progrediere spillet i en grad, som ikke mange andre CB´s i verden kan gøre.

Jeg håber Mika får lidt spilletid nu her den sidste del af sæsonen, for han har meget af det samme i sit spil og det kunne være fedt at se, om han kan overføre det til førsteholdet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Jeg vil ikke gå ind i Ferran diskussionen, men fans af denne klub generelt trænger til noget tålmodighed med de unge spillere. Garcia, Ferran og Dest har alle fundamentet til at blive rigtigt stærke spillere på dette hold, men der bliver ikke sparet på de negative vinklinger, når de ikke lige præstere som en ung Pique, Messi eller Alves…

Det store problem i gårdagens kamp var fra mit perspektiv den manglende kontrol med kampen. For meget blev igen på modstanderens præmisser, men på trods skabte vi langt mest som hold, og havde fortjent at vinde kampen. Så længe midteraksen ikke kan styre kampen i højere grad, så vil få uforudsigelige kamp forløb, som i går.

Om end det ikke er populært, spiller Araujo en betydelig rolle i den manglende kontrol. Specielt når Alves ikke er inde og kompensere for hans mangler.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Arsène Wenger: 'You pay for the education of young players with points. If I play a 20-year old centre back, I know he'll cost me points during the season & I have to stand up for that. A less talented 28 year old would cost me less points. However, by 23/24 you have a player'.
Så er spørgsmålet så om man kan tillade sig at betale den pris, når vi skal slutte i top 4?

Ellers helt enig med Mr. Arsenal

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Dytrax skrev:
man feb 14, 2022 9:42 pm
Arsène Wenger: 'You pay for the education of young players with points. If I play a 20-year old centre back, I know he'll cost me points during the season & I have to stand up for that. A less talented 28 year old would cost me less points. However, by 23/24 you have a player'.
Så er spørgsmål så om man kan tillade sig at betale den pris, når vi skal slutte i top 4?

Ellers helt enig med Mr. Arsenal
Præcis skulle også lige til at skrive det, dog ikke med quotet.

Kan ikke forstå hvordan man ville foretrække at bruge Luuk fremfor Ferran. Luuk er 31, og har et element i sit spil som han kan bruges til. Ferran er et 21 årigt talent, som vi har brugt 50m på, og har allerede en del tekniske attributer. Der er absolut ingen fremtid i at bruge Luuk fremfor Ferran. Jeg vil skide på om vi får tilført et par ekstra mål i denne sæson og ender på en 2. plads i stedet for en 4. plads, pga. Luuk. Og ja hvis vi fortsætter vores spil fra Atletico ender vi stensikkert på min. en 4. plads. Man kunne tydeligt se at vi tog meget af vores spil fra Atletico kampen med mod Espanyol. Den store forskel på Atletico og Espanyol kampen var mængden af boldkontrol og selfølgelig mål, men vi havde chancerne, og det er det vigtigste når man kigger tilbage på hvordan vi spillede inden pausen. Denne sæson bliver ikke pragteksemplarisk, og det tror jeg vi alle forhåbentlig er kommet overens med, ellers er det da på tide.
Det vigtige er at vi bruger den resterende del af sæsonen på at få brugt ungdommen og de nytilkomne spillere i vintertransfersen, så spillere som Gavi, Pedri, Nico osv. kan få mere erfaring, og købte spillere som specielt Ferran og Adama kan få sig spillet ind på holdet, og få lært vores spilsystem. Forhåbentlig ser resten af forrummet det da på samme måde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »


"He moved up and down, into space and support, offering to go long or combine short...And when he got the ball he slotted into the flow, combined well with other players, and supported the attack.

'Invisible' contributions can bring lots of value."
En tråd om Ferrans kamp… Smid den i oversætteren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »



En fin tråd med analyse på, hvad Ferran bidrog med i kampen. Selvom det selvfølgelig ikke er nok, så er der altså rigeligt at bygge videre på og jeg er sikker på, det allerede bliver bedre i næste kamp. Medspillerne skal blive bedre til at se Ferran, når han rykker i dybden og de skal blive bedre til at bruge de huller, hans bevægelser skaber til dem. Målene skal nok komme i takt med spilletiden.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man feb 14, 2022 10:20 pm

"He moved up and down, into space and support, offering to go long or combine short...And when he got the ball he slotted into the flow, combined well with other players, and supported the attack.

'Invisible' contributions can bring lots of value."
En tråd om Ferrans kamp… Smid den i oversætteren.
Haha, wtf! Der kan man da snakke om dobbelt post :lol:

Nå, men så fandt jeg lige denne her. Nævner både Ferran, Dest og Eric

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Jeg er stadig lidt irriteret over vi har købt Ferran, som ikke rigtig kan noget. Vi kunne i stedet have brugt pengene på en spiller som fx Adeyemi, som virker meget mere spænende. Han er naturlig angriber, men har kvaliteterne/spidskompetencen til at spille på kanterne med den fart og dribleevne som Xavi gerne vil have på kanterne, så spillet ikke går i stå hver gang Ferran får bolden bredt, fordi han kun kan kombinere eller aflevere og så løbe væk.

Jeg håber virkelig jeg tager fejl med Ferran! men kan ikke se at han lige pludselig skal kunne få andre spidskompetencer.
Han forbliver nok bare en kedelig spiller, der skal tage de sure løb og gøre de andre bedre.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Drake skrev:
man feb 14, 2022 11:00 pm
Jeg er stadig lidt irriteret over vi har købt Ferran, som ikke rigtig kan noget. Vi kunne i stedet have brugt pengene på en spiller som fx Adeyemi, som virker meget mere spænende. Han er naturlig angriber, men har kvaliteterne/spidskompetencen til at spille på kanterne med den fart og dribleevne som Xavi gerne vil have på kanterne, så spillet ikke går i stå hver gang Ferran får bolden bredt, fordi han kun kan kombinere eller aflevere og så løbe væk.

Jeg håber virkelig jeg tager fejl med Ferran! men kan ikke se at han lige pludselig skal kunne få andre spidskompetencer.
Han forbliver nok bare en kedelig spiller, der skal tage de sure løb og gøre de andre bedre.
Ferran er en spiller for det lange løb. Han er, som jeg har sagt flere gange, ikke en spiller, som afgør kampene på egen hånd og som er spektakulær at se på. Det har lagt fast, lige siden starten. Men når han har spillet tre-fire sæsoner og han har leveret på et konstant højt niveau, så vil man få at se, hvad han betyder for holdet og for spillet. Han er en Pedro type, der kan spilles på mange forskellige positioner i systemet. En go-to spiller, der kan gøre sine medspillere bedre og som udnytter modstandernes svagheder. Til sommer vil han ikke længere være førstevalg på 9éren og så vil man se ham, udfylde roller, hvor det bedst betaler sig og fra bænken af, hvor han også kommer til at tilbringe tid i fremtiden.

Adeyemi er klart en spændende spiller, men jeg tvivler stærkt på, han vil kunne bidrage med mere end Ferran og da slet ikke i denne halvsæson.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

EasyBuddhist skrev:
man feb 14, 2022 11:33 pm
Drake skrev:
man feb 14, 2022 11:00 pm
Jeg er stadig lidt irriteret over vi har købt Ferran, som ikke rigtig kan noget. Vi kunne i stedet have brugt pengene på en spiller som fx Adeyemi, som virker meget mere spænende. Han er naturlig angriber, men har kvaliteterne/spidskompetencen til at spille på kanterne med den fart og dribleevne som Xavi gerne vil have på kanterne, så spillet ikke går i stå hver gang Ferran får bolden bredt, fordi han kun kan kombinere eller aflevere og så løbe væk.

Jeg håber virkelig jeg tager fejl med Ferran! men kan ikke se at han lige pludselig skal kunne få andre spidskompetencer.
Han forbliver nok bare en kedelig spiller, der skal tage de sure løb og gøre de andre bedre.
Ferran er en spiller for det lange løb. Han er, som jeg har sagt flere gange, ikke en spiller, som afgør kampene på egen hånd og som er spektakulær at se på. Det har lagt fast, lige siden starten. Men når han har spillet tre-fire sæsoner og han har leveret på et konstant højt niveau, så vil man få at se, hvad han betyder for holdet og for spillet. Han er en Pedro type, der kan spilles på mange forskellige positioner i systemet. En go-to spiller, der kan gøre sine medspillere bedre og som udnytter modstandernes svagheder. Til sommer vil han ikke længere være førstevalg på 9éren og så vil man se ham, udfylde roller, hvor det bedst betaler sig og fra bænken af, hvor han også kommer til at tilbringe tid i fremtiden.

Adeyemi er klart en spændende spiller, men jeg tvivler stærkt på, han vil kunne bidrage med mere end Ferran og da slet ikke i denne halvsæson.
Det er lige meget at Ferran er for den lange løb, det ændre ikke at han ikke rigtig kan noget, og har eller vil få stærke spidskompetencer. Jeg var heller ikke fan af Pedro skulle have så meget spilletid den gang, da han heller ikke var en spektakulær, og "bare" er på banen for at tage gode løb og arbejde hård defensivt, og er middelmådig på andre parameter.

Jeg ærgrer mig over vi har brugt så mange penge på ham, og nu hænger på ham i de næste mange år.
Jeg håber virkelig at han kan finde en vild målnæse frem, lige som fx Muller, som heller ikke kan "andet" end at tage gode løb og kan score en del mål.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
man feb 14, 2022 4:38 pm
whidgee skrev:
man feb 14, 2022 1:40 pm
Jeg synes at vores spil fungerer langt bedre med Ferran i angrebet. Rent spillemæssigt bidrager han med en masse. Hans bevægelser, hans løb og den plads han skaber. Og det pres han lægger på modstanderne. Det er selvfølgelig nærliggende for folk at fokusere på antal mål og assists, men man bliver nødt at kigge dybere end dette. Jeg ser rigtige lovende og positive aspekter i spillet omkring Ferran.

Med det sagt skal han selvfølgelig være skarpere foran mål, men det skal nok komme.
Meget enig. Men der er enorm fokus på mål, assists og lækre detaljer. Bevares det er også svært at se de “dybere” elementer der påvirker spillet men når et hold spiller godt så er det netop disse ting/mekanismer der er afgørende.

Et andet eksempel fra i går er garcia. Han laver en kæmpe fejl i går der direkte koster et mål. Det ser vi alle. Men der er ikke rigtigt fokus på hvor meget bedre selve spillet var med ham på banen. Jeg har heller ikke set nogen påpege at da adama slår indlægget til luuk der er det garcia der tager et løb som giver adama pladsen til at gøre dette. Den slags bliver sjældent fremhævet.
Altså, ja Ferran Torres skal nok blive god for os, men at påstå at han har været det ville være syndt at sige. Jeg tror han kan komme med langt mere end hvad han har præsteret. Nu er han jo også lige kommet ind, men lad os kalde en spade for en spade, han har ikke været god. Mht. Garcia, så synes jeg godt nok det er foruroligende at have en forsvarsspiller, der ikke kan forsvare. Hold fast jeg har forsvaret ham mange gange denne sæson, men min tålmodighed er ved at løbe ud. I kan sikkert hive stats op fra højre og venstre, som modsiger mig, men mine øjne fortæller mig at han ikke er Barca niveau, måske kan han blive det, men jeg har ikke set det for alvor.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Defensivt er han statsmæssigt omkring middel i forhold til andre cb’er under 23. Men han er klart den bedste med fødderne. Så ja jeg kan finde stats der viser at han præsterer. Mine øjne siger mig også at holdet spiller markant bedre med garcia på banen. Det samme er tilfældet med Ferran. De kan begge blive bedre men taget deres alder, situation mm i betragtning så mener jeg at det er svært at forvente mere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Mésqueunclub skrev:
man feb 14, 2022 10:02 pm
Dytrax skrev:
man feb 14, 2022 9:42 pm
Arsène Wenger: 'You pay for the education of young players with points. If I play a 20-year old centre back, I know he'll cost me points during the season & I have to stand up for that. A less talented 28 year old would cost me less points. However, by 23/24 you have a player'.
Så er spørgsmål så om man kan tillade sig at betale den pris, når vi skal slutte i top 4?

Ellers helt enig med Mr. Arsenal
Præcis skulle også lige til at skrive det, dog ikke med quotet.

Kan ikke forstå hvordan man ville foretrække at bruge Luuk fremfor Ferran. Luuk er 31, og har et element i sit spil som han kan bruges til. Ferran er et 21 årigt talent, som vi har brugt 50m på, og har allerede en del tekniske attributer. Der er absolut ingen fremtid i at bruge Luuk fremfor Ferran. Jeg vil skide på om vi får tilført et par ekstra mål i denne sæson og ender på en 2. plads i stedet for en 4. plads, pga. Luuk. Og ja hvis vi fortsætter vores spil fra Atletico ender vi stensikkert på min. en 4. plads. Man kunne tydeligt se at vi tog meget af vores spil fra Atletico kampen med mod Espanyol. Den store forskel på Atletico og Espanyol kampen var mængden af boldkontrol og selfølgelig mål, men vi havde chancerne, og det er det vigtigste når man kigger tilbage på hvordan vi spillede inden pausen. Denne sæson bliver ikke pragteksemplarisk, og det tror jeg vi alle forhåbentlig er kommet overens med, ellers er det da på tide.
Det vigtige er at vi bruger den resterende del af sæsonen på at få brugt ungdommen og de nytilkomne spillere i vintertransfersen, så spillere som Gavi, Pedri, Nico osv. kan få mere erfaring, og købte spillere som specielt Ferran og Adama kan få sig spillet ind på holdet, og få lært vores spilsystem. Forhåbentlig ser resten af forrummet det da på samme måde.

Jeg må indrømme jeg først lige tænkte vi kommer til at få flere point det her halvår med Luuk ( det tror jeg stadig) men jeg er faktisk enig i vi spiller bedre og bedre og derfor tror jeg helt sikkert vi nok skal få en 4 plads. Så ja brug de unge gør dem bedre denne og næste sæson ( realistisk er vi jo nok heller ikke et top fem i verden hold næste sæson) og så står vi lige pludselig med både et verdensklasse hold og et der kan holde i rigtig mange år. Ferran kan godt blive verdensklasse, det tror Jeg desværre ikke på med Garcia, men derfor kan han godt blive vigtig.

Og ja udfra den logik er Aubameyang,som jeg ellers synes er et spændende køb, et komplet fejlkøb. Og det samme med Azpi som jeg gætter på vi køber( og dog jeg tror han vil kunne lære Marmol og Garcia nogle vigtige ting)
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af MarkMenace »

Der var så mange ting galt med Garcias præstation forleden. Det er langt fra første gang i sæsonen.
Min kone som sjælendt ser fodbold kom endda med kommentarene, ''hvorfor skiftede de ham ind'', ''hvorfor tager de ham ikke ud igen''.

Argumentationen med hans boldomgang køber jeg ikke. Vi dominerer/scorer ikke nok til vi kan vi tillade os det.
Så kan vi jo i samme moment give ham minutter mellem stængerne, for den vigtigste egenskab hos vores målmand er spillet med fødderne :wtf:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster