13/2 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2020/2021

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

thomas
Indlæg: 190
Tilmeldt: ons maj 08, 2019 10:00 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af thomas »

svært med Ferran, han er en intelligent fodboldspiller, men han har ikke killer instinkt, han kunne udvikles som falsk 9er på et andet hold, men hos os? Måske på kanten, men der skal altså snart ske noget fra hans side

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Piques røde kort så altså ret sjovt ud.. Måden han løber op på siden af Espanyol spilleren for at ramme ham i nakken, det minder mig om noget man gjorde da man var lille og ville tage hævn på sin bror.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Snart ske noget fra Ferran? 1 mål og 2 assists i 4 kampe for en 21 årig spiller der lige er kommet til klubben. Og som har været ude med en skade i et par måneder op til skiftet samt fik Covid da han landede i klubben.

Det er fint at man ikke ser det store i ham men for pokker. Man smider sgu ikke en ung spiller på bænken så hurtigt. Hvis det er måden man går til et ungt hold så kommer vi ingen steder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
man feb 14, 2022 12:06 am
Snart ske noget fra Ferran? 1 mål og 2 assists i 4 kampe for en 21 årig spiller der lige er kommet til klubben. Og som har været ude med en skade i et par måneder op til skiftet samt fik Covid da han landede i klubben.

Det er fint at man ikke ser det store i ham men for pokker. Man smider sgu ikke en ung spiller på bænken så hurtigt. Hvis det er måden man går til et ungt hold så kommer vi ingen steder.
Hvordan har han spillet?

Hvorfor smider man ikke en ung spiller på bænken?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi vi er ved at genopbygge! Og han har gjort det fint. Helt på niveau med sine konkurrenter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
man feb 14, 2022 12:10 am
Fordi vi er ved at genopbygge! Og han har gjort det fint. Helt på niveau med sine konkurrenter.
Synes du han har gjort det fint i dag feks?

Hvad er dine kriterier for at gøre det fint?

Jeg tror at alle vores angribere gør det fint efter de samme kriterier som du holder Ferran op på.

Han er jo anonym i hele kampen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Absurd, Busquets havde 85 afleveringer, Pique havde 81, Alba 3.mest med 49. Torres havde 24 og Aubameyang havde 3 styks på 35 min! Godt nok ikke meget vores angribere er med i spillet, så giver det jo næsten mere mening at spille med Luke De Jong :wtf:

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Rekick »

Xavi6Smede skrev:
man feb 14, 2022 12:15 am
Absurd, Busquets havde 85 afleveringer, Pique havde 81, Alba 3.mest med 49. Torres havde 24 og Aubameyang havde 3 styks på 35 min! Godt nok ikke meget vores angribere er med i spillet, så giver det jo næsten mere mening at spille med Luke De Jong :wtf:
Heller ikke fordi vi spillede synderligt meget igennem midten af banen. Alt blev smidt ud til fløjene for at banke bolde ind i feltet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kort, så aner man bare ikke hvad man får med dette hold..!

Kommer vi i top 4, fejrer jeg det som et mesterskab…men det er 50/50 :|


Hvis Araujo er ude (han er desværre også glas :roll: ), så har vi en Garcia ude af form, mod valencia, som eneste cb’er :eek:

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Rekick skrev:
man feb 14, 2022 12:17 am
Xavi6Smede skrev:
man feb 14, 2022 12:15 am
Absurd, Busquets havde 85 afleveringer, Pique havde 81, Alba 3.mest med 49. Torres havde 24 og Aubameyang havde 3 styks på 35 min! Godt nok ikke meget vores angribere er med i spillet, så giver det jo næsten mere mening at spille med Luke De Jong :wtf:
Heller ikke fordi vi spillede synderligt meget igennem midten af banen. Alt blev smidt ud til fløjene for at banke bolde ind i feltet.
Det skam også den eneste grund til, at jeg nævner Luuk De Jong :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes han gør det fint. Han arbejder for holdet, løber konstant, støtter opspillet og kommer til chancer. De går så ikke ind lige nu men sådan er gamet. At smide en spiller som Ferran på bænken ville være det komplet modsatte af hvad vi skal i denne sæson. Ikke bare er han en investering for fremtiden men han har også i sin korte karriere vist et stort potentiale.

Jeg ved dog også at du synes han er ringe/mangler spidskompetencer/ikke skal spille. Det får du skrevet et par gange under hver kamp. Jeg håber så bare at Ferran møder mere støtte fra andre fand. For mig er det i hvert fald, taget vores situation in mente, en mærkelig tilgang til en ung spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af sorens »

En kamp der indtil Gavis underkendte mål egentlig var ok. De havde i store træk styr på spillet. Og kom frem til de chancer der skal bruges -> flere større muligheder end tidligere kampe mod midt/bundhold. De får bare ikke afsat dem. Ferran Torres har to gode hovedstødschancer. Og så er der flere situationer hvor de altså skal prøve at trykke af lige udenfor feltet.

Alba, Gavi, Adama og Pedri er de bedste i dag. Araujo god defensivt men er altså mindre god i opspillet, hvilket er derfor Espanyol lader ham - gang på gang - føre bolden frem. Det er hans største problem. Dest, FdJ og Ferran Torres gør det hæderligt. Levere et godt arbejde off ball og passer deres position fint nok, laver ikke rigtig fejl. Men er også for anonyme. Busquet og Pique svinger for meget i dag. Laver de topindgreb/afleveringer de kan, men har altså også alt for mange dumme fejl. Særligt Busquets hvor han taber bolden, mens han egentlig er i en relativ upresset situation. Han gør den bare presset.

Det første mål skal Pedri være hurtigere op på. Og på det andet er det jo helt forfærdeligt af Garcia. Han spiller godt under niveau i sin defensive rolle i dag, men er til gengæld ret stabil i opstillet.

Alt i alt syntes jeg en Barca-sejr vil have været mere dækkende for kampens forløb. Men de skal selvsagt være glade for det point på den måde kampen udvikler sig efter at Gavis mål bliver annulleret.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Adama spillede igen i dag en rigtigt god kamp og Alba leverede også flere giftige indlæg, så hvis vi i dag havde spillet med Luuk fra start, så havde vi formentlig vundet kampen. Sorry to say so!

Vores midtbane var fuldkommen anonym idag, de kunne ikke holde fast i noget og man savnede de overtalssituationer vi så folde sig ud fra side til side mod Atletico. Der skal meget mere gang i kombinationsspillet inde på midten og hvorfor valgte man at stå så langt tilbage i første halvleg? Hvor var det høje pres? Var det alt sammen fordi Alves ikke var tilstede?

Det bliver spændende med opstillingen til næste kamp for alle centerbacks undtagen Garcia (uha, uha!) er ude. Måske Marmol? Måske de Jong? Måske Mingueza (uha, uha!).

I øjeblikket er vores farligste spillere vores kanter og så Luuk, så derfor kunne jeg godt tænke mig at se en 3-5-2 med Alba og Adama på wingbacksne og så Luuk og Aubameyang i front. Måske ikke særligt barca agtigt, men måske lidt mere giftigt end det vi så i dag.
Senest rettet af nosslo15 man feb 14, 2022 12:54 am, rettet i alt 1 gang.

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Syntes virkelig det er morsomt at læse nogen folks kommentar omkring spillerne som kan gå fra "kæft han er en dårlig spiller", til "Fuck ja han scorede mål han skal være starter" , og tilbage til "Han skal sælges!!!" inden for en time.

Imens smækker jeg benene op på bordet og nyder en stor skål popcorn med salt. :clap:

Det er squ komik i sig selv, og det bedste er, at det er 100% gratis. :thumbup:

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 13/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Min spiller gennemgang:

Adama kampens spiller!

Garcia- horribel kamp ( jeg tror faktisk han fint kan blive en god rotations cb med tiden)

Busquets-ganske god

Frenkie og Pedri dårligt ( og hvad sker der for det de er så fucking gode begge to)

Dembele- Synes irriterende nok at han var vores bedste spiller i den tid han var inde

Dest dårlig

Alba ret god

Ferran dårlig ( men jeg tror med tiden han kan blive helt genial for barca)

Ter stegen. Ikke dårlig

Pique god kamp indtil han er en fucking idiot. Hvad fuck ligner det at løbe over og lave hævnakt det er knapt acceptabelt når man er 17 som Gavi. Fanme ikke i Piques alder.

Gavi ret god kamp

Luuk- jamen manden kan jo score på hoved! Så hvis Xavi vil fortsætte med samme spillestil som vi har gjort det sidste stykke tid ( hvor jeg vil gætte på vi er det hold i la liga med klart flest indlæg) så giver han bare rigtig god mening at have inde på banen. Jeg synes personligt ikke mega mange indlæg er barca dna men på den anden side synes jeg det er underholdende og med Adama og Albas indlægs evner og Luuks hovedstøds evner så kommer vi da til at vinde mange kampe!

Aubamayang- dårlig

Nico under middel
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster