Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af whidgee »

SpillerSomMESSI skrev:
man feb 07, 2022 9:37 pm
whidgee skrev:
man feb 07, 2022 9:27 pm
SpillerSomMESSI skrev:
man feb 07, 2022 9:02 pm
Så tror jeg i husker forkert, for Blau kunne altid klare mosten selv, men der var flere der ikke kunne klare ham… er rimelig sikker på at han blev banned.

Håber han kommer tilbage.
Han var pestilens til sidst. Han var sur over et eller andet, ved ikke om det var admins eller noget der var blevet slettet, men de sidste måneder valgte han at ødelægge forum med vilje. Spamme det til med alt muligt barnligt. Han opførte sig som et lille barn og det var helt på sin plads at han røg ud. Det burde han være blevet langt tid før. Han skal aldrig tilbage
Jeg er uenig. Du er meget subjektiv.
Ja, selvfølgelig er jeg subjektiv. Det er du vel også, når du kommer med din mening, som er jeg meget uenig i. Derudover er det vel heller ikke for sjov at han blev banned. Folk får virkelig lang snor herinde, så han har sku nok gået langt over stregen

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Anyways, jeg har nu sat kagen på bordet, i håb om at den gode Blau kommer tilbage og beriger boardet igen, som jeg altid har syntes han gjorde… der var skidt og kanel indimellem, men I dont give a hoot about that, for det sker jo også alligevel med de brugere der er aktive nu, uden at de bliver banned.

Så .. there it is, kagen på bordet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Wennerberg »

Der skal (næsten) altid være plads til at starte på en frisk og give en chance til. Så hvis man vil tilbage efter en udelukkelse er man altid velkommen til at skrive til os
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Men altså, blev han smidt ud eller blot bedt om at slappe lidt af?

Fra tid hil anden, fordufter folk som ellers virkede ret dedikerede. Det kan der være et væld af grunde til (Han virkede lidt vred til sidt). Om så lige mr Blau er mere savnet end så mange andre…..!?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Daluigi »

SpillerSomMESSI skrev:
man feb 07, 2022 9:45 pm
Anyways, jeg har nu sat kagen på bordet, i håb om at den gode Blau kommer tilbage og beriger boardet igen, som jeg altid har syntes han gjorde… der var skidt og kanel indimellem, men I dont give a hoot about that, for det sker jo også alligevel med de brugere der er aktive nu, uden at de bliver banned.

Så .. there it is, kagen på bordet.
Blau var rigtig god herinde i mange år, enig. Men den sidste tid, var det som om at hans kontoen blev hacket.. Det var helt sort.

Men som Wenner siger, er alle jo frie til selv at vende tilbage.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Få - måske ingen - har præsteret lige så mange gennemarbejdede bidrag til dette forum som Blau, vil jeg mene. Det er sandt at der opstod nogle kontroverser til sidst, der smittede af på stemningen. Men mand, hvor var han et gevinst, når han gjorde sig umage. Synes jeg.

Efter han havde forladt forum søgte jeg anbefalinger til hvorledes man skal tilgå en rejse til Sevilla. Det opdagede han, hvorefter han sendte mig et hjemmebikset, super tjekket kompendium om byen. Jeg ville aldrig kunne matche hans grundighed. I min optik ville det være pragtfuldt hvis han returnerede i den form, han udviste i Pep-æraen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af A$AP »

Jeg er enig. Jeg har i den forbindelse også efterspurgt Messi1987 og hans tilstedeværelse her på forum.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Kubala »

Blau var en berigelse her på forummet. En af de allerbedste debattører på forummet, da han var detaljeret og minutiøs i sine analyser samt andet. Messi1987 besad ikke 20-30% af, hvad Blau gjorde.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

Nu vi snakker om tideligere brugere, hvad blev der af Paulinho15? Nogen der ved det?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 15, 2022 11:20 am
Nu vi snakker om tideligere brugere, hvad blev der af Paulinho15? Nogen der ved det?
??

Mener han også bidrog med artikel skrivning.

Han var fra start meget aktiv, men forsvandt hurtigt igen!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tirs feb 15, 2022 11:43 am
EasyBuddhist skrev:
tirs feb 15, 2022 11:20 am
Nu vi snakker om tideligere brugere, hvad blev der af Paulinho15? Nogen der ved det?
??

Mener han også bidrog med artikel skrivning.

Han var fra start meget aktiv, men forsvandt hurtigt igen!
Ja, det er vist rigtigt, han skrev artikler. Det kan jo være, han holder sig til det nu og lader være med at diskutere med pøblen :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Starnils »

Nu hvor vi snakker om legender, så skal MessiPogba også nævnes!
Socio. no. 54.257

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af nosslo15 »

Er der nogen, der ved noget om udskiftninger. Det er jo tilladt nu med 5, men før corona var det 3. Vil man lade det blive som det er nu, eller vil man lave det om igen til 3?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Starnils skrev:
tirs feb 15, 2022 9:31 pm
Nu hvor vi snakker om legender, så skal MessiPogba også nævnes!
Og Mander
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Magnus Frost »

nosslo15 skrev:
tors feb 17, 2022 3:04 pm
Er der nogen, der ved noget om udskiftninger. Det er jo tilladt nu med 5, men før corona var det 3. Vil man lade det blive som det er nu, eller vil man lave det om igen til 3?

Der er vist ikke nogen officiel udmelding, men ift at alle hold brokker sig over at der er for mange kampe ville det da give mening, men så igen, premierleague klubberne stemte forslaget om 5 udskiftninger ned :eh:

Jeg synes et andet spændende spørgsmål er om vi burde tænke i at have minimum 4 udskiftninger hver kamp og så presse væsentlig mere, hvilket selvfølgelig koster kræfter.
Ja det ville selvfølgelig have indflydelse på hvordan spillet flyder, men det ville skabe mere af den slags spil Xavi vil ha give spilletid til dem i periferien som klart ville udvikle sig mere af det og samtidig måske endda aflaste nogle spillere.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster