FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 08, 2022 11:19 pm
https://barcauniversal.com/five-key-det ... h-spotify/

En meget klar og tydelig gennemgang af sponsor aftalen, som er på 75 mio euro om året.
5 mio for stadionnavnet? Nu er det jo en pakkeløsning, men er det ikke MEGET billigt for det måske mest kendte stadion i europa(sammen med old Trafford). Ifølge den her liste er det da også lidt underbetalt:

https://www.90min.com/posts/football-mo ... als-ranked

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

DrGink skrev:
ons feb 09, 2022 5:50 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs feb 08, 2022 11:19 pm
https://barcauniversal.com/five-key-det ... h-spotify/

En meget klar og tydelig gennemgang af sponsor aftalen, som er på 75 mio euro om året.
5 mio for stadionnavnet? Nu er det jo en pakkeløsning, men er det ikke MEGET billigt for det måske mest kendte stadion i europa(sammen med old Trafford). Ifølge den her liste er det da også lidt underbetalt:

https://www.90min.com/posts/football-mo ... als-ranked
Jo, det er pga, det er en pakkeløsning. Ideelt set vil man helst sælge de enkelte sponsorater separat. Men man skal også se på helheden og jeg tror ledelsen fandt Spotify særdeles attraktive. Der ligger en helt anden signal værdi i dem, end der gør i en kryptovaluta eller et mellemøstlig foretagende. Jeg tror, det har været vigtigt at sende et budskab
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Diabolito skrev:
ons feb 09, 2022 10:56 am
Lopezzz skrev:
tirs feb 08, 2022 7:19 pm
Vores ny sponsor er i problemer. De kan miste billioner hvis flere kunstnere stopper samarbejdet. #deletespotify eller #boycottspotify spreder sig med hastige skridt lige nu.


Det ændrer ikke de juridiske aspekter af kontrakten og vil ikke få den fjerneste økonomiske indflydelse for os.
Jeg tænker ikke på økonomien her men på at Spotify får et dårlig ry og Barca kommer til at bære deres navn på trøjen.
Det er skidt af Spotify at de ikke ønsker at fjerne Joe Rogans profil bare fordi de har investeret 100 mil. $ i ham.
Når det handler om racisme der burde være 0 tolerance og pengene skal ikke stå i vejen, specielt når vi snakker om en af de største streaming platforme.
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Racisme skal ALDRIG tolereres!

Men det er Joe Rogan vel heller ikke?

Han har for nogle år siden brugt et ord man ikke burde sige, men aldrig med hensigten at nedgøre nogen. Han har sidenhen fattet at folk alligevel kan blive forurettet af det og har derefter aldrig brugt ordet.

Hvis man hører hans podcast er det ganske tydeligt han IKKE er racistisk!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Magnus Frost skrev:
ons feb 09, 2022 8:08 pm
Racisme skal ALDRIG tolereres!

Men det er Joe Rogan vel heller ikke?

Han har for nogle år siden brugt et ord man ikke burde sige, men aldrig med hensigten at nedgøre nogen. Han har sidenhen fattet at folk alligevel kan blive forurettet af det og har derefter aldrig brugt ordet.

Hvis man hører hans podcast er det ganske tydeligt han IKKE er racistisk!
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Har du set det fulde klip hvor han lige bagefter siger han godt kan forstå hvis det blev opfattet racistisk, men at han slet ikke mente det racistisk ( ja ikke det mest intelligente i verden men Rogan er måske heller ikke altid super intelligent, det gør ham bare ikke til en racist!) I selv samme show du viser et klip ude af kontekst snakker han også om underrepræsentationen af sorte i hollywood.

Manden er ikke racist ! Kan man finde nogle klip der fuldstændig ude af kontekst får ham til at fremstå sådan efter tusinder af timers podcast ? Ja selvfølgelig. Men følg med i podcasten over længere tid og du er på ingen måde i tvivl om hvad sandheden faktisk er!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ok men jeg tror at 1.3 billioner afrikanere er uenig med dig plus mange af dem som ikke er afrikanere, inkludere mig selv.

Men lad os stoppe her fordi det plejer at går helt galt og alle er imod mig når jeg forsvarer Afrika ;-)
MDCCCXCIX

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Bare fordi mange mener en ting er det jo ikke nødvendigvis rigtigt!

(der er f.eks. mange flere Real Madrid fans end Barca fans )

Men ja du har helt ret, lad os stoppe her.

Tror ihvertfald vi kan være enige om to ting : racisme er fucked og visca el Barca
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Happy Valentine's Day min kære klub ❤️💙
Jeg elsker dig for evigt 💋😍 :lol:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kunne Xavi finde på at sætte Frenkie i forsvaret til Valencia kampen, fremfor Mingueza :| !

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JHMark »

EasyBuddhist skrev:
ons feb 23, 2022 3:10 am
“It is almost as if our coach knows what he is doing”

Lang tid siden at man har kunnet sige det 😂

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona created 65 chances and scored 15 goals in their last five matches.


@sport
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Barcelona completed 22 passes prior to Aubameyang's goal against Napoli.


@mundodeportivo
Det er altså en lækkerbisken

Senest rettet af EasyBuddhist fre feb 25, 2022 10:33 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Og så vil jeg lige sige, Ter Stegen lavede en fejl, ja. Men han har altså stadig spillet med fødderne og det var helt i top i går.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster