Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Lidt overkill centralt med kounde også? Araujo og garcia præsterer rigtig fint og kan udvikle sig. Smid AC ind og så synes jeg det ser godt ud. Og det siger jeg selvom jeg er stor fan af kounde.

Men vi skal uden tvivl have kigget på vores backs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs feb 08, 2022 11:25 am
Lidt overkill centralt med kounde også? Araujo og garcia præsterer rigtig fint og kan udvikle sig. Smid AC ind og så synes jeg det ser godt ud. Og det siger jeg selvom jeg er stor fan af kounde.

Men vi skal uden tvivl have kigget på vores backs.
Ja, det virker lidt overkill, men ikke desto mindre, er der begyndt at florere nogle stærke rygter og Xavi skulle eftersigende have prioriteret Koundé over Haaland.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Emancipator »

kæmpe nej tak til Kounde,

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Kounde ville uden tvivl være overkill. Eric ligner én, der er begyndt at blomstre, og har man tilmed både AC og Araujo, vil det være håbløst at smide endnu en formue efter endnu en franskmand.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
tirs feb 08, 2022 11:53 am
Kounde ville uden tvivl være overkill. Eric ligner én, der er begyndt at blomstre, og har man tilmed både AC og Araujo, vil det være håbløst at smide endnu en formue efter endnu en franskmand.
Jeg er enig, kan heller ikke se, hvad vi skal bruge ham til, hvis man får AC ind. I hvert fald ikke nu. Jeg kan godt lide ham, han er progressiv, men også hasarderet i sin spillestil.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 08, 2022 12:10 pm
DeanCassady skrev:
tirs feb 08, 2022 11:53 am
Kounde ville uden tvivl være overkill. Eric ligner én, der er begyndt at blomstre, og har man tilmed både AC og Araujo, vil det være håbløst at smide endnu en formue efter endnu en franskmand.
Jeg er enig, kan heller ikke se, hvad vi skal bruge ham til, hvis man får AC ind. I hvert fald ikke nu. Jeg kan godt lide ham, han er progressiv, men også hasarderet i sin spillestil.
Meget enig i, at Kounde er et overkill, men vi skal også have mere end 4 CB's. Det kan hurtigt se tyndt ud, hvis vi får et par skader. Er der nogen, der kender meget til Marmol, og hans potentiale?

Azpilicueta kan selvfølgelig også bruges som CB, men det ville jeg nok ikke være så tryg ved.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Diabolito »

Er Kounde ikke HB? Det spiller han da for det franske landshold.
El Señor de las Tartas

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ialocin skrev:
tirs feb 08, 2022 12:49 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs feb 08, 2022 12:10 pm
DeanCassady skrev:
tirs feb 08, 2022 11:53 am
Kounde ville uden tvivl være overkill. Eric ligner én, der er begyndt at blomstre, og har man tilmed både AC og Araujo, vil det være håbløst at smide endnu en formue efter endnu en franskmand.
Jeg er enig, kan heller ikke se, hvad vi skal bruge ham til, hvis man får AC ind. I hvert fald ikke nu. Jeg kan godt lide ham, han er progressiv, men også hasarderet i sin spillestil.
Meget enig i, at Kounde er et overkill, men vi skal også have mere end 4 CB's. Det kan hurtigt se tyndt ud, hvis vi får et par skader. Er der nogen, der kender meget til Marmol, og hans potentiale?

Azpilicueta kan selvfølgelig også bruges som CB, men det ville jeg nok ikke være så tryg ved.
Du kan nu rolig være tryg ved Azpi som CB i de mindre kampe, mens det selvsagt vil være skidt, hvis man skal op i mod Bayern, men sådan er gamet. Fire CB´s burde dermed være rigeligt.

Mika, eller Marmol, er en spiller, der har fået mere og mere kredit, efter er kommet ind på b-holdet. Han er yderst driftssikker og yder altid en disciplineret og upåklagelig defensiv indsats. Dertil er pasningsstærk og yderst progressiv, da han ofte bryder kæderne nede fra. Han er venstrebenet og derfor en mangelvare for mange klubber. Xavi skulle efter sigende have et godt øje til ham, så jeg tror på hans inkorporering til næste sæson, i hvert fald som femte valg, hvis man kommer af med de uønskede spillere.

Min nye ven :grin: :wtf: har lavet en profil på ham

https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics
Senest rettet af EasyBuddhist tirs feb 08, 2022 1:14 pm, rettet i alt 1 gang.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Diabolito skrev:
tirs feb 08, 2022 12:58 pm
Er Kounde ikke HB? Det spiller han da for det franske landshold.
Han er blevet spillet derude ved flere lejligheder, da Frankrig har mange CB´s at vælge imellem. Jeg er dog ikke fan af ham derude, lige så lidt, som jeg er af Araujo på HB. Og, det er i virkeligheden mit problem, hvis han kommer. Araujo og Koundés profil minder meget om hinanden og jeg kan ikke se, hvad man skal med dem begge.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Sælg Umtiti, Langlet, Eric og Mingueza, og køb AC og Kounde og hiv Mamol op :thumbup:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Det ville være så ufatteligt dumt at sælge Eric. Vi har vitterligt i araujo og Eric et perfekt cb makkerpar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs feb 08, 2022 5:54 pm
Billede

Det ville være så ufatteligt dumt at sælge Eric. Vi har vitterligt i araujo og Eric et perfekt cb makkerpar.
Ja, det ville være dumt, men jeg synes, AC vil være en perfekt tilføjelse. Fordi, han passer så godt ind og så fungerer han perfekt i en tremands bagkæde, hvor han kan spille alle tre positioner. En opstilling jeg tror, Xavi rigtig gerne vil føje til det taktiske repertoire. Men Eric og Araujo bliver en klasse duo. En anelse for ung stadig væk samlet set, men om et par år, så rykker det. Også derfor vil AC være et godt match og dertil kan han spille pivot og HB/pivot(som man så med Alves). Alt i alt vil AC være en konge tilføjelse.

Så er spørgsmålet om det er nok med de tre, men hvis det endelig skulle være, så ville jeg egentlig hellere, man gik efter Martinez. Han tilbyder igen masser af taktiske muligheder, men som venstre benet, ligger hans i den anden side af banen. Han fungerer ligeledes godt i en treback kæde og kan dække VB/pivot til den side og også den egentlige pivot, som han ofte har spillet for Ajax.

Med Araujo, Eric, AC og Martinez vil man stå uhyggeligt stærkt på CB imø, med Azpi og Mika som backup. Mazraoui og Alves på HB med Azpi som backup og Alba og Grimaldo til venstre med Azpi og Mika som backup. Sådan ville jeg sammensætte den i næste sæson. Klasseforsvar på alle parametre, med kæmpe taktisk diversitet og man ville kunne blande kortene næsten efter behag.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber pique tager en sæson til. Eric, araujo, AC og pique ville være tæt på perfekt. Så kan vi altid se hvad der skal ske når pique stopper men vi har imo andre positioner der er vigtigere at kigge på (især backerne) til sommer.

Men hvis man lige tager et skridt tilbage så synes jeg det er sjovt med det rygte Eric har fået. Her tænker jeg ikke på dig drake men de fleste kommentatorer snakker også om at han ikke er god nok. Knægten er lige fyldt 21 og han har allerede opnået en del i forhold til spilletid. Og det både på klubhold og på landsholdet. Samtidig leverer han i den grad statistisk men det bliver ikke rigtigt bemærket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs feb 08, 2022 6:42 pm
Jeg håber pique tager en sæson til. Eric, araujo, AC og pique ville være tæt på perfekt. Så kan vi altid se hvad der skal ske når pique stopper men vi har imo andre positioner der er vigtigere at kigge på (især backerne) til sommer.

Men hvis man lige tager et skridt tilbage så synes jeg det er sjovt med det rygte Eric har fået. Her tænker jeg ikke på dig drake men de fleste kommentatorer snakker også om at han ikke er god nok. Knægten er lige fyldt 21 og han har allerede opnået en del i forhold til spilletid. Og det både på klubhold og på landsholdet. Samtidig leverer han i den grad statistisk men det bliver ikke rigtigt bemærket.
Ja, Eric leverer i den grad i forhold til spillestilen og hvis man ser på det progressive, så er der meget få, der leverer bedre, hvis nogen overhovedet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ialocin »

Eric Garcia fortjener helt sikkert en plads på holdet. Han er god på bolden, og han spillede sig virkelig op i kampene inden skaden. Derudover er han jo ung, og han har jo ikke spillet kontinuerligt på seniorplan endnu, hvorfor man må formode, at han kan udvikle sig rigtig meget.

Hvis han bliver lidt stærkere fysisk kan han blive en rigtig dygtig spiler for os. :thumbup:

Men når det er sagt, så skal vi have en ældre (læs AC) ind til at supplere de to unge talenter.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster