FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Beko var vidst 10 mio pr sæson. Pladsen på ærmet er forresten stadig ledig…
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Samlet er det lidt mere end vi har fået før og meget mere end vi får i år. Og så er der "title rights" som en del af Espai Barça er budgetteret til 400M over 20 år, altså 20M/år.

Beko havde trænings trøjen, jeg kan ikke lige huske hvor meget men måske 10M. Og de har betalt 19M for ærmet, nedsat til 9M i år.

Og Stanley betaler 3M for femeni trøjen.
  • trøjen: 55M
  • træningstrøjen: 10M?
  • femeni: 3M
  • title rights: 20M (budget)
I alt 88M

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs feb 08, 2022 10:40 am
Beko var vidst 10 mio pr sæson. Pladsen på ærmet er forresten stadig ledig…
Den var 19 mio euro for fronten af træningstøjet + ærmet, som de dog siden har droppet.

https://www.espn.com/soccer/barcelona/s ... ponsorship

Fronten på træningstøjet skulle også være ledigt.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Antimadridista skrev:
tirs feb 08, 2022 9:36 am
Hvem vil du gerne ha “bluff’et ind” denne gang?

Iøvrigt enig i at cb + begge backs skal ha høj prioritet. Det er muligt Alves (hvis man skåner ham) og Alba kan trække yderligere 1 udemærket år, men generelt haster disse positioner….stadig!
Jeg håber at Haaland er et bluff. Jeg fint med at de tager lidt tid før vi er tilbage i topform. At give de unge spilletid, og få nye ind som virkelig vil Barça, som alle dem der er kommet her i januar.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Umiddelbart tænkte jeg Håland slet ikke passer til barca stil. Men ift en ren 9er goalgetter kan jeg ikke se hvem i verden der ku være bedre ( udover lige ham der tager til Real Madrid til sommer)


Han er fysisk stærk hvilket er super vigtigt ift. At ha ham som en opspils station, ift. Hans alder er han virkelig intelligent ift. At lægge bolde af og især at opfatte hvornår han skal løbe i hullet og så selvfølgelig at score en helvedes masse mål ( hans tal er vel over et mål pr kamp :eek: )

To spørgsmål til barcadk:

Hvilke aspekter tænker i han burde forbedre?

Hvem ville være bedre til Barca ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
tirs feb 08, 2022 10:21 am


Det kunne have været fint lige at se, hvad Beko bidrager med, men som jeg har forstået det, har man solgt to produkter, som man ikke tideligere har haft sat til slag, så man kan sige, selve aftalen om at sponsere kamptrøjen, ikke nødvendigvis er større i sig selv, end den nuværende. Til gengæld har man fået minimum samme beløb uden at have Messi i truppen + Grizmann + Dembélé + Suarez + Coutinho. I det hele taget står man med et langt svagere sportsligt produkt, så det er ikke helt dumt. Man har i langt højere grad brugt Barca som brand i sig selv og det er nok også derfor, det er en sponsor som Spotify, der kommer ind. Der vil værre nogle unikke synergi effekter med denne aftale.
At ændre stadion navn bliver værre end Messis afgang. Jeg er 100% imod det.
MDCCCXCIX

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Lopezzz skrev:
tirs feb 08, 2022 11:30 am
At ændre stadion navn bliver værre end Messis afgang. Jeg er 100% imod det.
Det er vedtaget som en del af Espai Barça, men det er du jo også imod :think:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

En finurlighed ved aftalen med Spotify er følgende;

Hver gang én af de kære Madrid-tilhængere tilgår sin Dubstep-playliste, er de med til at fore vores lommer. :grin:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

hackmann skrev:
tirs feb 08, 2022 12:46 pm
Lopezzz skrev:
tirs feb 08, 2022 11:30 am
At ændre stadion navn bliver værre end Messis afgang. Jeg er 100% imod det.
Det er vedtaget som en del af Espai Barça, men det er du jo også imod :think:
Jep, jeg er old school shizzle ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tirs feb 08, 2022 1:14 pm
En finurlighed ved aftalen med Spotify er følgende;

Hver gang én af de kære Madrid-tilhængere tilgår sin Dubstep-playliste, er de med til at fore vores lommer. :grin:
:lol: :lol: hvor fedt!! De skal til at finde sig en anden streaming platform haha
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vores ny sponsor er i problemer. De kan miste billioner hvis flere kunstnere stopper samarbejdet. #deletespotify eller #boycottspotify spreder sig med hastige skridt lige nu.


MDCCCXCIX

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af DrGink »

Magnus Frost skrev:
tirs feb 08, 2022 11:22 am
Umiddelbart tænkte jeg Håland slet ikke passer til barca stil. Men ift en ren 9er goalgetter kan jeg ikke se hvem i verden der ku være bedre ( udover lige ham der tager til Real Madrid til sommer)


Han er fysisk stærk hvilket er super vigtigt ift. At ha ham som en opspils station, ift. Hans alder er han virkelig intelligent ift. At lægge bolde af og især at opfatte hvornår han skal løbe i hullet og så selvfølgelig at score en helvedes masse mål ( hans tal er vel over et mål pr kamp :eek: )

To spørgsmål til barcadk:

Hvilke aspekter tænker i han burde forbedre?

Hvem ville være bedre til Barca ?
Jeg kan ikke helt lure Haalands personlighed. Synes lidt der er indtryk af en klog super professionel, men som også insisterer lidt på at være centrum - og det kan blive svært. Hvis det ikke er tilfældet er det jo kun dejligt.

Jeg tilhører klart holdet som tænker at hans tyngde, direkthed og scoringsevner vil være fantastiske. Lidt manglende evner til også at kunne indgå i pasningsspillet er jo nok den store frygt - især i små rum, men jeg tror han kommer hurtigt efter det. Samtidig vil han naturligt trække meget opmærksomhed fra forsvaret og dermed efterlade mere plads de resterende, hvilket til en hvis grad vil gøre op for manglende pasningsevner.

Jeg kan ikke forestille mig nogen bedre udover lewandowski - og det er er hverken realistisk eller fyldt med fremtidsperspektiver.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Magnus Frost »

Men han vil jo også være den største stjerne på det barca hold! ( måske med tiden vil ansu nok være fan favorit, men ansu virker som om han intet problem ville have med at lade som om det er en anden der er den store stjerne) og selvom pedri er overdrevet god af sin alder så er han jo ikke en opmærksomheds søgende figur.

Så win win 😊
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

https://barcauniversal.com/five-key-det ... h-spotify/

En meget klar og tydelig gennemgang af sponsor aftalen, som er på 75 mio euro om året.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Lopezzz skrev:
tirs feb 08, 2022 7:19 pm
Vores ny sponsor er i problemer. De kan miste billioner hvis flere kunstnere stopper samarbejdet. #deletespotify eller #boycottspotify spreder sig med hastige skridt lige nu.


Det ændrer ikke de juridiske aspekter af kontrakten og vil ikke få den fjerneste økonomiske indflydelse for os.
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster