Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

(🌕) Dembele is currently not open to accepting a ‘letter of freedom’ because he believes that isn’t the right away to leave the club. His idea has always been to fulfill his contract. @Luis_F_Rojo #Transfers 🇫🇷🚨
Altså hvis han forventer at han får en afslutning som Xavi, Iniesta osv, så er han da helt væk. Han får ikke andet end pibekoncerter er jeg bange for.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af DeanCassady »

Han er enten jordens dummeste eller mest flabede topspiller. Muligvis begge dele. Smid ham endelig på tribunen. Ikke nødvendigvis for at straffe ham, men nærmere for at statuere et eksempel. Spillere skal simpelthen ikke kunne løbe om hjørner med klubben, som Dembélé i så lang tid har gjort.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Counting transfer fee and salary, Barcelona have invested a minimum of €179m in Ousmane Dembélé until today:

• Each of his goals costs €5.7m.

• Each minute played costs €23,000.

• Each game costs €1.4m.

Sad but true...

(Toni Juanmarti via Barca Buzz).

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
ons feb 02, 2022 12:44 pm
Counting transfer fee and salary, Barcelona have invested a minimum of €179m in Ousmane Dembélé until today:

• Each of his goals costs €5.7m.

• Each minute played costs €23,000.

• Each game costs €1.4m.

Sad but true...

(Toni Juanmarti via Barca Buzz).
Seek and destroy….

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Xavi Hernández has been able to convince President Joan Laporta that if Dembélé is to stay until June 30 it would be completely counterproductive not to take advantage of him and leave him in the stands. [as]
Adama, Ferran, Dembélé: this is how Barcelona's forward line will look like on Sunday against Atlético Madrid. [as]
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Klog mand.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Nej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

Hvorfor skal vi benytte en mand der ikke vil forlænge?
De melder ud: forlænger han ikke, spiller han ikke og nu vil de bruge ham alligevel. Nu får dembele det, som han vil have det. Får spilletid, går gratis til sommer, finder ny klub og får en god løn og kommer til VM med Frankrig….
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Det jo ikke en børnehave hvor vi skal gå og være pigesure!

Hvis det gavner barca at bruge ham så brug ham da, hvis det ikke gavner så lad være.

Synes jeg han er en nar - JA.

Ville jeg stadig benytte ham hvis han potentielt er forskellen på champions league eller ej næste år - selvfølgelig
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Madameskrald »

Filten skrev:
fre feb 04, 2022 6:09 pm
Hvorfor skal vi benytte en mand der ikke vil forlænge?
De melder ud: forlænger han ikke, spiller han ikke og nu vil de bruge ham alligevel. Nu får dembele det, som han vil have det. Får spilletid, går gratis til sommer, finder ny klub og får en god løn og kommer til VM med Frankrig….
Så selvom han potentielt er berettiget til start-11, så vil du betale ham kassen for at sidde på tribunen og dermed stille med et dårligere hold - fordi du er bitter over, at han følger sine rettigheder?

Det er jo på alle måder klubben, der har fucket op - de har købt en umoden knægt til alt for mange penge og ikke sikret sig tilstrækkeligt udbytte for pengene. Jeg fatter ikke, at man ikke i langt højere grad stiller krav til professionelle topspillere, der tjener kassen. Alt for meget bliver overladt til, om spillerne selv fremelsker en stærk mentalitet og drive.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
fre feb 04, 2022 7:15 pm
Filten skrev:
fre feb 04, 2022 6:09 pm
Hvorfor skal vi benytte en mand der ikke vil forlænge?
De melder ud: forlænger han ikke, spiller han ikke og nu vil de bruge ham alligevel. Nu får dembele det, som han vil have det. Får spilletid, går gratis til sommer, finder ny klub og får en god løn og kommer til VM med Frankrig….
Så selvom han potentielt er berettiget til start-11, så vil du betale ham kassen for at sidde på tribunen og dermed stille med et dårligere hold - fordi du er bitter over, at han følger sine rettigheder?

Det er jo på alle måder klubben, der har fucket op - de har købt en umoden knægt til alt for mange penge og ikke sikret sig tilstrækkeligt udbytte for pengene. Jeg fatter ikke, at man ikke i langt højere grad stiller krav til professionelle topspillere, der tjener kassen. Alt for meget bliver overladt til, om spillerne selv fremelsker en stærk mentalitet og drive.
Hvad mener du nøjagtigt med din sidste sætning?

Jeg tror da man i høj grad har forsøgt at hjælpe og modne dembele, fra klubbens side. Men uden held.

Eller mente du at man skal rekognisere bedre ift mennesket bag fodboldspillereren, før et guldrandet køb?

Eller er vi ude i noget ongoing generel mental coaching og oplæring i voksen gebærden?

Man kan sige at med den investering man lægger for dagen, burde man nok komme mere omkring hele mennesket og ikke blot om vedkommende har speed som Usain…

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Det jo til grin på flere niveauer, hvis vi fortsætter med at spille med Demb.
Han har jo fuldstændigt taget røvet på klubben og gjort os tilgrin.
Jeg er fuldstændig ligeglad med om han har en kontrakt han kan udfylde som han har ret til. Manden har været skadet i 2 år, og suet penge ud af klubben, og bidrog med ingen ting, og oven i det, har han været totalt uprofessionel lige siden vi købte ham, med junkfood, Playstation til ud på natten, kommer gentagende gange for sent til træning osv. Når han så endelig har spillet, så har det sgu været op og ned med ingen stabile præstationer. Det kan godt være han er vores bedste offensive spiller, og kan hjælpe os resten af sæson, men så vil jeg sgu heller klare os med det vi har, end at æde en kæmpe spand lort, og lade ham spille :mad:
Nu vil han så tilmed have en kæmpe kontrakt, som han på ingen måde har fortjent, og hvis han ikke får det, så vil han lade kontrakten løbe ud, om han så skal sidde på bænken resten af sæson, det jo lige meget for ham, da han er så uprofessionel og sportslige ambitioner har.
Og så virker det fandme til at man lader manden spille alligevel, og hjælper ham med at være i form til næste arbejdsgiver og til at komme med til VM :sick:

Sorry mit udbrud, jeg havde bare så store forventninger til ham, og vi har ventet og ventet og stået bag ham så lange, og håbet på han ville slå i gennem og blive verdensklasse, og nu skider ham på klubben og fansene, fordi han er et grådigt svi.... :devil:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Mésqueunclub
Indlæg: 359
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 54 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Mésqueunclub »

I min mening er det ikke pga. forlængelse eller ej at han ikke skal spille. Hvis han havde sagt at han ville spille sin kontrakt ud og så skifte, fair nok, der er ingen der tvinger ham til at blive i klubben, og hvis han havde sagt præcis det til ledelsen havde jeg intet haft i mod det. Det er det at han går og siger til Xavi at han vil forlænge, men til ledelsen beder om en latterlig løn (hvis man tror han ikke har haft en samtale med sin agent om lønnen så er man naiv asf) og hvis han ikke får det så skifter han til sommer gratis. Og så fyrer det BS af på IG, og prøver at få fans medlidenhed. Fuck om han har nogen kvaliteter vi kan bruge hvis vi ikke sætter et eksempel for at sådan en opførsel ikke er tilladt, vil det stryge videre til andre spillere som tror at de kan gøre hvad de vil fordi de tror de er bedre end alle andre.

Jeg har læst folk skrive at det var flabet af ledelsen at købe Ferran i stedet for at forlænge med Dembele, men det er jo tydeligt at vi mangler bredde på holdet pga. lav kvalitet og skader, ALLE kan se det. Det er her spillere som Pique som sætter sin løn ned så vi kan registrere andre spiller, er et forbillede for klubben.
Tænker på holdet i stedet for sin egen bankkonto.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Mes@ og drake@

Enig.


Dertil vil jeg ikke mene han kan bidrage med noget ekstra, end dem vi har nu, til de forreste pladser.

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Filten »

Madameskrald skrev:
fre feb 04, 2022 7:15 pm
Filten skrev:
fre feb 04, 2022 6:09 pm
Hvorfor skal vi benytte en mand der ikke vil forlænge?
De melder ud: forlænger han ikke, spiller han ikke og nu vil de bruge ham alligevel. Nu får dembele det, som han vil have det. Får spilletid, går gratis til sommer, finder ny klub og får en god løn og kommer til VM med Frankrig….
Så selvom han potentielt er berettiget til start-11, så vil du betale ham kassen for at sidde på tribunen og dermed stille med et dårligere hold - fordi du er bitter over, at han følger sine rettigheder?

Det er jo på alle måder klubben, der har fucket op - de har købt en umoden knægt til alt for mange penge og ikke sikret sig tilstrækkeligt udbytte for pengene. Jeg fatter ikke, at man ikke i langt højere grad stiller krav til professionelle topspillere, der tjener kassen. Alt for meget bliver overladt til, om spillerne selv fremelsker en stærk mentalitet og drive.
Ja det vil jeg. Ud på tribunen og rådne op, ingen VM til ham. “Han vil forlænge og hu hej og vilde dyr” han skider op og ned af klubben. I stedet for at forlade os i vintervinduet, så vi kunne få lidt for ham, så ville han hellere gå gratis for at få en federe kontrakt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster